İçeriğe Yönlendir

Ben 1 Laguna 2


Coşku Mert

Recommended Posts

Coşku Mert
(düzenlendi)

on paneldeki cizikleri aşinmalari gidermek icin 3d folyo ile kaplama yaptim. ilk deneme icin fena sonuc cikmadi sanki :)

 

 

20250828_205934.jpg

 

20250828_213149.jpg

 

20250828_213744.jpg

 

20250829_201856.jpg

 

20250830_195100.jpg

tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

3 parçada da çizgi yönleri aynı ve ovalleşme olmamasına hep bakarım :nazar: 

katkı: ısı tabancası ile işlem çok kolaylaşır lakin soğuyunca geri çekme yapabiliyor bazı folyolar. 

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

evet abi cizgi yonlerine ben de dikkat ederim. bu da soguyunca geri cekti. islem yaptigim yeri cekmesin diye soguyana kadar elle bastirdim. simdilik bi sorun görünmüyor bakalim 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

soğuma kışın hava soğusun geri bildirim alalım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Coşku Mert

önceki bakımda 10/40 aksıne son bakımda 5/40 kullandım 5 bin km oldu ve rahatsız eden yağ eksiltme sorunu baş gösterdi. 1.2 litre kadar eksiltme var. aslında segman yenilemeye heveslendiğim bir zamana denk gelince bahane de oldu motoru açmak. emme manifoldunda yağ birikintileri görünce subap keçelerinin de yenilerim dedim kendimce. asıl hedefim segmanları yenilemekti. arac 213bin km de ve alt kısma hiç el değmemiş. bi yenilesem iyi olurdu.

 

motoru söktüm ve tablo netleşti. subaplarda aşırı bi kurum birikintisi vardı. üstünden markası belirsiz bir conta çıktı. her pistonun arasında iz vardı. daha önce ölçtüğüm kompresör düşük çıkması contadan kaynaklı sanırım. asıl hedeflediğim pistonlarda ise hiç sorun göremedim. en ufak boşluk gömleklerde çizik falan yok. boş yere segman atmayayım dedim. onun yerine hesapta olmayan subap takımı ve keçelerini yenilesem yeterli dedim kendimce. kapağı rektefiyeciye verdim. pür pak tertemiz şekilde tesim aldım. bende o ara devirdaim pompasını yeniledim piston tepelerini su kanllarını vs. temizledim. sürekli antifriz olduğu halde belli noktalarda şaşırtıcı bi şekilde pas birikintileri gördüm. antifrizi de yenilesem iyi olacak. 

 

bugün epey yorulduğum için yarıda bıraktım. yarın herşeyi toparlarım inşallah :)

 

20250913_081654.jpg.23af03fa40931e281f5bb4abb605c1e0.jpg

 

20250913_081659.jpg.91856dd5efd85fb973a68acce89c98ae.jpg

 

20250913_092649.jpg.490b259011450843d500abf4be5ae85e.jpg

 

20250913_092431.jpg.f89317ec3672bb7cc274757445698b1f.jpg

 

20250913_165710.jpg.6719d7d68342bae3f44b4cb1de7038ab.jpg

 

20250913_163424.jpg.39fec46999e5973da7de87b0b83c9729.jpg

 

20250913_111204.jpg.2ab33ed90137c37ba318f3b3096b24c3.jpg

 

703551863_Adsz2.jpg.4d247fa2fe08125f8a76bd4639308f04.jpg

 

927182191_Adsz.jpg.a04163a3f7901285d0a86df01c493332.jpg

 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hayırlı olsun.

Kapakçı bir sorun gördü mü? Direkt taşlandı mı yoksa?

Bir de foto'ya konu olan subap kırık mı sanki yoksa kurumdan mı?

Yorum bağlantısı
Coşku Mert
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

Hayırlı olsun.

Kapakçı bir sorun gördü mü? Direkt taşlandı mı yoksa?

Bir de foto'ya konu olan subap kırık mı sanki yoksa kurumdan mı?

 

teşekkür ederim. kapak taslanmadi yuzeyinde veya baska bi yerinde sorun yoktu cunku. subapta kirik varmis evet degisirken bir tanesi daha kirilmis hatta

tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Mustafa Yalçın
×
×
  • Yeni Oluştur...