Coşku Mert 30 Ağustos Yazar Paylaş 30 Ağustos (düzenlendi) on paneldeki cizikleri aşinmalari gidermek icin 3d folyo ile kaplama yaptim. ilk deneme icin fena sonuc cikmadi sanki 30 Ağustos tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ağustos Paylaş 30 Ağustos 3 parçada da çizgi yönleri aynı ve ovalleşme olmamasına hep bakarım katkı: ısı tabancası ile işlem çok kolaylaşır lakin soğuyunca geri çekme yapabiliyor bazı folyolar. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 30 Ağustos Yazar Paylaş 30 Ağustos evet abi cizgi yonlerine ben de dikkat ederim. bu da soguyunca geri cekti. islem yaptigim yeri cekmesin diye soguyana kadar elle bastirdim. simdilik bi sorun görünmüyor bakalim 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ağustos Paylaş 30 Ağustos soğuma kışın hava soğusun geri bildirim alalım 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert Dün saat 18:02 Yazar Paylaş Dün saat 18:02 önceki bakımda 10/40 aksıne son bakımda 5/40 kullandım 5 bin km oldu ve rahatsız eden yağ eksiltme sorunu baş gösterdi. 1.2 litre kadar eksiltme var. aslında segman yenilemeye heveslendiğim bir zamana denk gelince bahane de oldu motoru açmak. emme manifoldunda yağ birikintileri görünce subap keçelerinin de yenilerim dedim kendimce. asıl hedefim segmanları yenilemekti. arac 213bin km de ve alt kısma hiç el değmemiş. bi yenilesem iyi olurdu. motoru söktüm ve tablo netleşti. subaplarda aşırı bi kurum birikintisi vardı. üstünden markası belirsiz bir conta çıktı. her pistonun arasında iz vardı. daha önce ölçtüğüm kompresör düşük çıkması contadan kaynaklı sanırım. asıl hedeflediğim pistonlarda ise hiç sorun göremedim. en ufak boşluk gömleklerde çizik falan yok. boş yere segman atmayayım dedim. onun yerine hesapta olmayan subap takımı ve keçelerini yenilesem yeterli dedim kendimce. kapağı rektefiyeciye verdim. pür pak tertemiz şekilde tesim aldım. bende o ara devirdaim pompasını yeniledim piston tepelerini su kanllarını vs. temizledim. sürekli antifriz olduğu halde belli noktalarda şaşırtıcı bi şekilde pas birikintileri gördüm. antifrizi de yenilesem iyi olacak. bugün epey yorulduğum için yarıda bıraktım. yarın herşeyi toparlarım inşallah 8 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Dün saat 18:07 Paylaş Dün saat 18:07 Hayırlı olsun. Kapakçı bir sorun gördü mü? Direkt taşlandı mı yoksa? Bir de foto'ya konu olan subap kırık mı sanki yoksa kurumdan mı? Yorum bağlantısı
Coşku Mert Dün saat 18:37 Yazar Paylaş Dün saat 18:37 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Hayırlı olsun. Kapakçı bir sorun gördü mü? Direkt taşlandı mı yoksa? Bir de foto'ya konu olan subap kırık mı sanki yoksa kurumdan mı? teşekkür ederim. kapak taslanmadi yuzeyinde veya baska bi yerinde sorun yoktu cunku. subapta kirik varmis evet degisirken bir tanesi daha kirilmis hatta Dün saat 18:38 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Peki, bu işlemler sonrası kompresyon testi yapıldı mı? Coşku Mert yazdı: yarın herşeyi toparlarım inşallah Bunu şimdi gördüm, hayırlısı olsun, kolaylıklar dilerim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Coşku Mert yazdı: teşekkür ederim. kapak taslanmadi yuzeyinde veya baska bi yerinde sorun yoktu cunku. subapta kirik varmis evet degisirken bir tanesi daha kirilmis hatta Üst kapak toplanırken hesap kaç para tuttu. Kapakcıya parçaları verdin sadece işcilikmi ödedin. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 49 dakika önce Paylaş 49 dakika önce Maşallah, en az yorgunlukla biter inşallah. Yorum bağlantısı
Recommended Posts