Emre Öğüt 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 Hayirli olsun kardesim keyfli bol ve kazasiz gazlamalar ☺☺Kardeşim 1-2-3. Viteste pati çekmesini özlemişim arabanın ya en son 140lık transit yapıyordu böyle [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 Kardeşim 1-2-3. Viteste pati çekmesini özlemişim arabanın ya en son 140lık transit yapıyordu böyle [emoji3]Gözün aydın izlenimlerini yazarsın Yorum bağlantısı
Turhan Onat 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 Performans artırmak değilde yakıt ekenomisi kapsamında yapılıyor mu bu chip tuning. Yapılıyorsa alınmış sonuçları ( önceki-sonraki ) değerleri rica ediyorum. Tabii araç güçten hangi oranda düşüyor onuda bilmek lazım. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 Gözün aydın izlenimlerini yazarsın Eray gerçekten dedikleri kadar bir fark oluyormuş caddy 31bindir bende henüz 2.viteste pati atttığını görmemiştim yürür vaziyetteyken Performans artırmak değilde yakıt ekenomisi kapsamında yapılıyor mu bu chip tuning. Yapılıyorsa alınmış sonuçları ( önceki-sonraki ) değerleri rica ediyorum. Tabii araç güçten hangi oranda düşüyor onuda bilmek lazım. ben şahsen ticari araçlar haricinde yakıt ekonomisi için chip yaptıran birisini görmedim bastıkça gidiyor araba sakin kullanmak ne kadar mümkün olur bilemiyorum 1 Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 (düzenlendi) Performans artırmak değilde yakıt ekenomisi kapsamında yapılıyor mu bu chip tuning. Yapılıyorsa alınmış sonuçları ( önceki-sonraki ) değerleri rica ediyorum. Tabii araç güçten hangi oranda düşüyor onuda bilmek lazım.Eger abi yakit tasarrufu yaptirmak için sakin kullanip 4.5 lere düşüyor mutlu oluyorsun , ama chip yaptırıp ayagini gazdan çekmeyip yakit tasarrufu beklemek biraz zor ama eski hal gibi sakin kullanirsan eger ornek 4.0 3.8 lere rahatlikla dusebilirsiniz Ayrica arac güçten dusmez gucu ve torku yukselir buda araci rahatlattigi ve daha az zorlandigi icin tasarruf ettirir ☺ 20 Şubat 2016 tarihinde Cengiz Koşak tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 (düzenlendi) Chip tuning yapılınca yakıt tasarrufu yapılacağına inanmıyordum, astra 1.4 T ye yaptırdık orjinal 140 hp iken şehir içi (%60 sakin %40 gazlama) kullanımda 8.7 - 9 litre olan ortalamalar artık 7.7 yı pek geçmiyor araç şuan dynoda 165 hp çıktı. ( Paşaoğlu) 20 Şubat 2016 tarihinde Doğuş Bağ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 (düzenlendi) Chip tuning yapılınca yakıt tasarrufu yapılacağına inanmıyordum, astra 1.4 T ye yaptırdık orjinal 140 hp iken şehir içi (%60 sakin %40 gazlama) kullanımda 8.7 - 9 litre olan ortalamalar artık 7.7 yı pek geçmiyor araç şuan dynoda 165 hp çıktı. ( Paşaoğlu) Yazılımdan sonra benim araçta yol bilgisayarında 1 litre eksik gösteriyor. Depo ölçümü ise eskisi gibi kaldığını gösteriyor. Yani tasarruf diye bir olay yok aslında Bu işi tasaaruf için yaptırmakmı, yoksa aracın verdiği zevkmi daha önemli olan ? işte asıl mesele burada. Ben aracımdan zevk almak istiyordum karşılığınıda fazlası ile veriyor son 23,000 km.dir. 20 Şubat 2016 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 Yazılımdan sonra benim araçta yol bilgisayarında 1 litre eksik gösteriyor. Depo ölçümü ise eskisi gibi kaldığını gösteriyor. Yani tasarruf diye bir olay yok aslında Bu işi tasaaruf için yaptırmakmı, yoksa aracın verdiği zevkmi daha önemli olan ? işte asıl mesele burada. Ben aracımdan zevk almak istiyordum karşılığınıda fazlası ile veriyor son 23,000 km.dir. Olsun en azından yol bilgisayarında az gösteriyor o da yeter Yakıt tasarrufu için yaptırmadık yani yakıt için herhangi bir beklentimiz yoktu zaten. Yorum bağlantısı
Erkan Akbaş 23 Şubat 2016 Paylaş 23 Şubat 2016 Ford Fiesta Vı (Jh1) 1.4 Tdcı Racechip One Chip Tuning - [ 1399 Cm3 / 68 Hp / 160 Nm ] Arkadaşlar google da chip tuning hakkında araştırma yaparken hepsiburada da Racechip One bi alet buldum daha önce kullanmış olan varmı acaba yada duyan varmı kullanan varsa tavsiyeniz nedir Ayrıca yazılım konusunda tavsiyeniz ne olur . Ford Fiesta 2011 1.4 TDCI http://www.hepsiburada.com/ford-fiesta-vi-jh1-1-4-tdci-racechip-one-chip-tuning-1399-cm3-68-hp-160-nm-p-OTRC102174 Yorum bağlantısı
Gökhun Batur 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 Birkaç gün kadar önce aksesuarcı bir arkadaşın mekanında laflarken geçti aynı mevzu. Ben de sordum. ' Yapmaya meraklı olup arzu edenlere biz de yan tarafta uyguluyoruz abi, ama ben kendi arabama yapmam. ' dedi. Bu arabalar üretim bandından inene kadar milyona yakın testten geçiyorlar. Bunu üreten yol tutuşunu, frenlemesini, yakıtını, yıpranma payını, aerodinamiğini hesaplayan yüzlerce mühendis bilmiyor mu xyz marka bir motordan 140 150 beygir güç üretmeyi de ; optimum değerini bulup 95 ya da 90 ya da 100 beygir üretiyor? Motorunuzun ömrü, yıpranma payı, yanma odası ölçüleri vs. açısından ben bu işe girmeyin derim. Fakat, farklı görüş ve zevklere de saygım sonsuzdur elbet. Neticede karar da sizin, araç da, kese de..... Yorum bağlantısı
Misafir 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 1.4 de Ali abi kullandı, 1.4 de ve land rover da Servet abi kullandı, ben de şuan 1.6 fiestada kullanıyorum. Daha önceden yazılımlı şekilde de kullandım, sonra yazılım firması ile anlaşmazlıktan silmiştim, şuan chip kullanıyorum. Çok yüksek olmayan standart bir ayarda, araç çok daha canlı, daha rahat ivmeleniyor, gaz tepkimesi vs çok daha iyi. Yazılım ile özel şekilde bir çok parametre ile oynanarak daha güçlü sonuçlar da alınır, chip den basınç açılarak da daha yüksek sonuçlar alınır ancak, ne ekerseniz onu biçersiniz. Bir yerlerden kazandıkça bir yerlerden kayıp var. Sonuçta fabrikanın belirlediği gücün üstüne çıkıyorsunuz, ancak çok abartıya kaçmadan, ve bakımlarını da daha sık yaparak sağlıklı şekilde kullanabilirsiniz Yorum bağlantısı
Caner Ulu 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 1.4 tdi-1.9 tdi araçlarımı onbinlerce kilometre remap haliyle kullandım. yukarıda yazılan riskler doğru fakat yazılım güncelleyen kişi iyi bir firma ile çalışıyor ise (genellikle almayanya-hollanda-kanada gbii ülkelerden internet üzerinden alınıp ecuya yazılarak) yada mehmet gazihan gibi kişiler tarafından yapılırsa fazla sorun çıkmaz ama işin ehli olmayan kişiler yaptığı zaman yada siz araçta yazılım var nasıl olsa zorlayayım dediğiniz zaman aracınıza zarar verirsiniz. benim 1.9 tdi aracım yaklaşık 140 hp güç verirken (orj. 105) hiç sorunsuzca uzun kilometreler kullandım ama benden alan arkadaş iki kez turbo arıza yaşadı. neden:çünkü araç iyi gidiyor biraz zorlayayım dediği için). Bu konuda şu husus unutulmamalıdır. fabrikasyon yazılımlar son kullanıcının aracı ne kadar zorlar sa zorlasın motora minimum aşınma yaşatacağı şekilde tasarlanır. ramep sonrası ise bu zorlanma sınırı aşıldığı için (bilgisayar terimi ile overclock yapıldığı için) ecu size durmanız gereken noktayı söylemeyeceği için sizin kullanırken kendizinin KIRMIZI ÇİZGİYİ BİLEREK durmanız ve motora fazla yüklenmemeniz gerekir. Bu bilinç ile hareket ettikten sonra hiçbir sıkıntı olmaz. bakımlarını da yaptırdıktan sonra sorunsuzca kullanbilirsiniz. Remap= motorun zarar görme limitleri kullanıcıya bırakılır ! 2 Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 Sıfır aldığım 1.3 Opel Astra J ye araç 1000 km deyken taktım. Dört yıl boyunca sorunsuz kullandım. İki yıldır da yeni sahibi kullanıyor. Alt devirlerde ve hızlanmalarda performansı arttırıyor. Araç sanki benzinliymiş gibi fırlıyor. Çok fazla performans beklentiniz olmadığı müddetçe memnun kalırsınız. 1 Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 Ford Fiesta Vı (Jh1) 1.4 Tdcı Racechip One Chip Tuning - [ 1399 Cm3 / 68 Hp / 160 Nm ] Arkadaşlar google da chip tuning hakkında araştırma yaparken hepsiburada da Racechip One bi alet buldum daha önce kullanmış olan varmı acaba yada duyan varmı kullanan varsa tavsiyeniz nedir Ayrıca yazılım konusunda tavsiyeniz ne olur . Ford Fiesta 2011 1.4 TDCI http://www.hepsiburada.com/ford-fiesta-vi-jh1-1-4-tdci-racechip-one-chip-tuning-1399-cm3-68-hp-160-nm-p-OTRC102174 Asla ama asla tavsiye etmiyecegim bir urundur her Arabanin bi değeri vardir ve bu değerlere ve haritalara göre map yazılır. Ama bu sacma kutu kendi içerisinde tek bir sistemle tum araçlara direk enjektor bağlantısında yapiliyor. Iyi bir firmaya yazilim yaptirmanizi tavsiye ederim. ( orn. MG-REMAPS PASAOGLU ,DR ECU ) Gibi merdiven alti kopyala yapistirci yazilimcilardan uzak durun bide bu urunden 1 Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 (düzenlendi) Vay arkadas, icinde 2 rezistor olup (kabaca soyleyecek olursak) ecu'ye yanlis bilgi veren bir cihaz nezaman 550 lira oldu ya? Hemen bu ise girelim. 24 Şubat 2016 tarihinde Gürçay Hüseyin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Vay arkadas, icinde 2 rezistor olup (kabaca soyleyecek olursak) ecu'ye yanlis bilgi veren bir cihaz nezaman 550 lira oldu ya? Hemen bu ise girelim.Ne güzel yazmissiniz 2 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Diğeride aynı değilmi ordada dediğin işi insan yapıyor yine bilgisayarla aynı işlem. Hiç değilse bunda cihaz var buna para verdim dersin çıkarıp satarsın dahada ucuz Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Diğeride aynı değilmi ordada dediğin işi insan yapıyor yine bilgisayarla aynı işlem. Hiç değilse bunda cihaz var buna para verdim dersin çıkarıp satarsın dahada ucuzŞimdi şöyle bişey var yazılım direk beyne yapılıyor ve araç buna göre adapte olup ona göre davranıyor iyi veya kötü boxlarda ise sürekli box sinyal gönderiyor araç ona göre tepki veriyor ufak bi aksaklık vs olfuğunda sürekli sinyal alışverişi olduğundan sıkıntı çıkma ihtimali daha yüksek o yüzden yazılım daha sağlıklı deniyor yoksa mantık aynı ve aracın durumu da önemli tabi 2 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Şimdi şöyle bişey var yazılım direk beyne yapılıyor ve araç buna göre adapte olup ona göre davranıyor iyi veya kötü boxlarda ise sürekli box sinyal gönderiyor araç ona göre tepki veriyor ufak bi aksaklık vs olfuğunda sürekli sinyal alışverişi olduğundan sıkıntı çıkma ihtimali daha yüksek o yüzden yazılım daha sağlıklı deniyor yoksa mantık aynı ve aracın durumu da önemli tabiAbi ne olursa olsun ikiside çok pahalı. Kullandıkları malzeme bi bilgisayar işçilik desen zor bişey değil. Aldıkları para 700.800tl Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Abi ne olursa olsun ikiside çok pahalı. Kullandıkları malzeme bi bilgisayar işçilik desen zor bişey değil. Aldıkları para 700.800tlKeyfi bişey olduğundan keyfi herşey gibi bu da pahalı modifiye sonuçta her eklenen parça araca bakım harici gereksiz bi harcama bi bakıma he bunu kısamıyoruz bizler o ayrı 1 Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Torrentlerden indirip araca yukleyen "chip tuningciler" icin pahali evet. Ama remap denilen sey oyle her yigidin isi degil. Adi ustunde aracin tum haritalarinda oynama yapiliyor. Degistirilen bir deger otomatikman aracin haritalarinda diger bilgilere de etki ediyor ve onlarda duzeltiliyor. Gercek remap - ne yaptigini bilen bilen kisi tarafindan yapildiginda, aracin turbosu, enjektorleri, yakit pompasi, baski balatasi ve vites kutusu saglam ise ve torque limit degeri hesaplanarak yapildiginda, araca herhangi bir zarari olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 (düzenlendi) Yazılım yapan hangi firma garanti veriyor aracın turbosuna enjektörüne, veya başka etki altında olan ekipmana? Hiç biri. Ödenen rakama gelince, 150 kb dosya ancak arka planda ekipmanlar var, yanlış bir işlem ile ecunun elde kalma riski var, işletme maliyeti var. Kimse pahalı dememeli. Keyfi olan işlemin bedeli için normal. Bende fsi motorlu fokliftlere, veya akülü forkliflere üreticinin verdiği program ile arabalardaki gibi ecularına müdahale ediyorum. Arabaya ödenen 700 tl hiçbirşey onun yanında. 25 Şubat 2016 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Yazılım yapan hangi firma garanti veriyor aracın turbosuna enjektörüne, veya başka etki altında olan ekipmana? Hiç biri. Ödenen rakama gelince, 150 kb dosya ancak arka planda ekipmanlar var, yanlış bir işlem ile ecunun elde kalma riski var, işletme maliyeti var. Kimse pahalı dememeli. Keyfi olan işlemin bedeli için normal. Bende fsi motorlu fokliftlere, veya akülü forkliflere üreticinin verdiği program ile arabalardaki gibi ecularına müdahale ediyorum. Arabaya ödenen 700 tl hiçbirşey onun yanında. Böyle düşününce haklısın abi zorunlu birşey değil sonuçda keyfi .ama her araca uygun filan işi bana biraz hikaye geliyor. belki yapanlar vardır onları tenzih ederim. ama turboyu kontrol et enjektörü kontrol et zor şeyler arabanın 4 ayrı usta dolaşması lazım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Her arabaya uygun olmak zorunda. Araç çalışıyor ve aldığı verileri depoluyor. Yazılım firmasi oradaki bilgiler ışığında aracın hakkında yaklaşık bilgi sahibi oluyor. Eğer ehil ise lazım gelen yerlere dokunuyor. Ancak, mutlaka mekanik ömür kısalıyor. Senede 10.k yapan için dert değil ama benim gibi 100.k yapan için box veya yazılım risk 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts