İçeriğe Yönlendir

Baskı balata 3600 km'de biter mi?


Kaya Karabulut

Recommended Posts

Özay Özdemir
Normal yokuşlarda D. Çok dikse 2. Geri geriyse el freni + R :D

İşte formül budur. Yaşasın düşük performans, yüksek keyif... :D

Yorum bağlantısı
Kaya Karabulut
Benim Temmuz 2009 da aldığım Focusumda daha 800 km de baskı balata bitti ve benim baskı balata garanti kapsamında değiştirildi.

Benim servisim de "fabrika hatası olsa 125.000 araç aynı hatayı verir" diyor.Anlayan beri gelsin.Bizim işimizi bize mi öğreteceksiniz bile dediler.% si henüz belli olmayan iskonto için cevap bekliyoruz.Biz garanti ödesin derken 50-100 lira indirim için yalvarmamızı bile isteyebilirler her an.Burası Türkiye.Diyecek başka söz bulamıyorum.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Servis personli psikolojisinde, illaki teknik dayanaksız da olsa, cevap uydurma rahatsızlığı var, sanırım tıbbi yardımı da yok. Böyle bir söylemde bulunan personele bire soru: O zaman garantiden 1 adet bobin değişince, 125.000 arabayı geri mi çağırıyorlar?

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Alparslan Işıkal
(düzenlendi)
2009 şubat ayında disel 1.4 manuel fusion aldım.aracım daha 3600 km olmasına rağmen (1600 km si şehirlerarası) son 1 haftada yokuşlardan kalkışlarda feci bir yanık kokusu gelmeye başladı ve araç çekmemeye başladı.hemen otokoç servise götürdüm ama kullanım hatası olduğundan garanti kapsamına girmediğini söylediler.

1000 tl masraf çıktı.aklım almıyor nasıl bir hata bu kadar kısa sürede kendini gösterir.hakkımı hiç bir türlü arayamıyorum.neticede bu kullanım hatasıdır kararını veren kendi elemanları.hiç güvenim kalmadı.önerilirinizi bekliyorum.

benim arac 2008 1.6 tdci.sizin probleme benzer ilk 2000-3000 kmde bende yaşadım.tekirdağdan istanbula gidince yoğun dur-kalk lardan sonra leş kokusuna benzer bir koku ile bir süre seyahat ettim.hatta istanbul içine her yere nasıl bukadar çok leş kokusu sinerki diye düşünürken park ettiğim yerde kaputu açarak kokunun kaynağının benden oldugunu anladım.

sizin gibi servise başvurdum tatmin edici bir cevap vermediler.ve bu koku bir süre sonra bitti.nezamanki bir rampaya gelsem tekrarlıyor.araç şuan 32.000 km.kadar geldi.debriyaj pedalı çok yukarıda.bir süre sonra insan alışıyor.

bazı araçların kronik arızaları oluyor.benim korkum fusionda debriyaş baskı balata sorunu olmaması.

tarihinde Alparslan I??kal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 5 ay sonra...
Ayşe İşcen
Benim direksiyon hocam, yokuş yukarı dur-kalk larda usta şoför yarım debriyaj yapar, el freniyle kalkmaz, aracı geri kaçırmaz demişti. Zararlı birşey olsa öyle demezdi galiba :(

Bu dediğinizi ben de öğrencilerime öğrettim ''ancak'' bunu her rampa da uygulamalerı için değil, kavramaya geçerken aracın çıkarttığı sesi daha rahat algılayabilmelerini sağlamak. En azından ben bu şekilde izah ediyordum. Emin olun, onu size o şekilde öğreten kendi arabasında gerçekten mecbur kalmadan bunu uygulamaz.

Ortaköy sırtlarında bir yerde şu an tam hatırlayamadım ama o günü asla unutamam'' orada bir rampa var düşman başına'' Parke taşlı üstelik hafif yağmur başlamış ve gıdım gıdım ilerleyen bir trafik ( kış başı, henüz kışlıkları takmamışım) önce boşa alıp normal yoldan kalktım ancak 3-4 saniyede bir boşa al vitese tak üstelik de kaydırınca mecbur kaldım kavramada durup kalkmaya. İnanın o gün tansiyonum fırladı sinirden, keşke yakışıklımı baştan o yola sokmasaydım...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...