Çetin Özkan 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Konunun icersinde anlatim var bir bak istersen onuda kontrol ettikden sonra yuzdoksan olur Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Neresi olduğunu anlayamadım tam olarak oranın.Fotoğrafta nereye bakmam gerekiyor? Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Sari kelebek vidalari saat yonu tersine cevirin modulu asagiya acilir arka tarafini yukari kaldirarak kendinize cekin ust bolgede goreceksiniz bahsedilen yeri Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 (düzenlendi) Sari kelebek vidalari saat yonu tersine cevirin modulu asagiya acilir arka tarafini yukari kaldirarak kendinize cekin ust bolgede goreceksiniz bahsedilen yeri Teşekkür ederim abi modülü açtım ama dışarı çıkarmamıştım. Bu modülün üstüne bakacağız yani 18 Mayıs 2013 tarihinde Çağlar Aymelek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Hafif arka mentese tarafini yukari kaldirak kendine dogru cek sol tarafda mavi soketin arka soluna dogru bir mavi soket daha var bakman gereken soket o Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Hafif arka mentese tarafini yukari kaldirak kendine dogru cek sol tarafda mavi soketin arka soluna dogru bir mavi soket daha var bakman gereken soket o Sabah onuda kontrol ederim abi sağol Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Sabah onuda kontrol ederim abi sağolkablolar gorunecek sekilde foto yuklersen bakman gereken yeri de soylerim Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 kablolar gorunecek sekilde foto yuklersen bakman gereken yeri de soylerim Bu fotoğraf var abi Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 Bu fotoğraf var abi mavi siyah soketin diger tarafindaki soketin kablolarini gorebilecegim sekilde cekersen Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2013 Paylaş 18 Mayıs 2013 mavi siyah soketin diger tarafindaki soketin kablolarini gorebilecegim sekilde cekersen sabah çekerim abi teşekkür ederim ilgin için Yorum bağlantısı
Misafir 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 (düzenlendi) Biraz önce kontrol etmek için indim ancak belirtilen yeri göremedim Dikkatimi çeken ucu açıkta bir soket oldu nedir bu acaba 19 Mayıs 2013 tarihinde Çağlar Aymelek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Ters tarafa bakiyorsun onceki gonderdigin fotodaki mavi soketin solundaki soketten bahsediyorum yada cep telefonunu bana om at aracin ben tarif edeyim Yorum bağlantısı
Misafir 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Direksiyonun altındaki altı adet kablo Ancak GEM modülünde 2. pin boş. Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Seninkinde tesisat yok baslamadan birak Yorum bağlantısı
Misafir 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Seninkinde tesisat yok baslamadan birak Direksiyonda var diye umutlandık ama boşa çıktı abi. Yorum bağlantısı
Mustafa Okaygil 24 Mayıs 2013 Paylaş 24 Mayıs 2013 Herkese iyi günler.'2004 benzinli c-max a hız kontrol ünitesi takılabiliyor mu? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 30 Haziran 2013 Paylaş 30 Haziran 2013 (düzenlendi) Bildiğiniz üzere Trend'lerde Hız Sabitleyici Yok.. CC'li Titanium veya Ghia direksiyon takınca, GEM modülünden IDS ile aktifleştirme yapılabiliyor.. Ama bazen evdeki hesap, çarşıya uymadığı oluyor.. Direksiyon takıldığı ve Gem Modülünden tanıtıldığı halde neden CC aktif edilememesinin nedenlerinden ve nasıl olabileceğinden bahsedeceğim.. Yaklaşık 3 gündür bu iş üzerine yoğunlaştım ve bazı tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim.. İlk denemeyi Forum üyelerimizden Soner Çalkaya'nın 2006 Trend Focusunda denedik.. LA kodlu yazılım IDS ile LD yazılım ile güncellendi.. Gem Modülünden Hız Kontrolü Aktif edildi, Beyin üzerinden Aktif edildi. Denemelerimizde araç CC'ye girmedi.. Direksiyon üzerindeki CC soket ve kabloları kontrol edildi, sonuç değişmedi.. Komple yazılım Formatlandı, yeniden en güncel yazılım yüklendi sonuç gene değişmedi.. IDS ile tekrar bağlandığımızda dikkatimi birşey çekti, Gem Modülü kabul ediyor ama Beyin buna izin vermiyor.. Devreye aldığımız halde, tekrar bağlantı yapıldığında "Devreye Alınamadı" İbaresi çıkıyordu.. Bunun için beyinin açılıp, içine flash yapılıp, tekrar kodlanması sonucu şanzımızı deneyecektik ama bu riske girmek istemedik.. Sonrasında Nam-ı Diğer STrend (2010 Focus Trend) e YMN'den çıkan Titanium direksiyonu taktık. Gem modülü ve Beyin'den IDS ile kodlamasını yaptık, sorunsuz bir şekilde Hız Sabitleyici devreye alındı.. Makyajlı kasalarda (2008-2011) arası Trend'lerde 3M51 kodlu beyin olduğundan, problemsiz kodlanabiliyor.. Yani sadece 3M51 kodlu beyin buna izin veriyor.. Üzgünüm ki makyajsız kasa Trenlerde beyinin açılması yada 3M51 beyin takılması gerekiyor.. Bu konuda Sorularınız olursa yardımcı olurum.. 30 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 11 Yorum bağlantısı
Altan Berkman 30 Haziran 2013 Paylaş 30 Haziran 2013 (düzenlendi) güzel çalışma olmuş eline sağlık kanka 30 Haziran 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2013 Paylaş 30 Haziran 2013 Sonradan cc taktırmak bir çok markada birçok kullanıcının hayali. Öyle ki; bu gibi işlemlere kolayca izin veren markalar bazen ikinci elde tercih sebebi. Ford ise bu konuda daha çok korumacı. Forumumuzda modellere ilişkin olarak konuyu detaylandıran arkadaşlarımız bugüne kadar yönlendirici olmuştu. İlteber'in ise bu konusu son nokta olmuş. Trend Focus için yol gösterici, zaman kaybını önleyici bir rehber konu, birçok arkadaşımıza fayda sağlayacaktır. Forumun bilgi birikimine ve teknik kapasitesine yakışır bir kaynak yarattığın için eline sağlık İlteber. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz 30 Haziran 2013 Paylaş 30 Haziran 2013 ilteber abi sen forda başlasana ne uğraşıyon cnc de falan 1 Yorum bağlantısı
Burak Balıkçı 30 Haziran 2013 Paylaş 30 Haziran 2013 Eline sağlık Göksel, Soner Bey güle güle kullansın. Benim Fociye de yapacak mıyız bundan 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 30 Haziran 2013 Paylaş 30 Haziran 2013 (düzenlendi) Sonradan cc taktırmak bir çok markada birçok kullanıcının hayali. Öyle ki; bu gibi işlemlere kolayca izin veren markalar bazen ikinci elde tercih sebebi. Ford ise bu konuda daha çok korumacı. Forumumuzda modellere ilişkin olarak konuyu detaylandıran arkadaşlarımız bugüne kadar yönlendirici olmuştu. İlteber'in ise bu konusu son nokta olmuş. Trend Focus için yol gösterici, zaman kaybını önleyici bir rehber konu, birçok arkadaşımıza fayda sağlayacaktır. Forumun bilgi birikimine ve teknik kapasitesine yakışır bir kaynak yarattığın için eline sağlık İlteber.Saygılarımla.Beni bu markaya bağlayan en büyük özelliklerinden biride, akıllıca yapılan modifiyeye izin vermesi Abi. Sadece arabayı iyi tanımaktan geçiyor buda..Forumdaşlara yararlı olacaksa ne mutlu bize diyelimabi bu senin eski araç mı ?Aynen UğurDemekki benim arabaya oluyormuş )Sadece 15 dakika zaman ayır yeter ilteber abi sen forda başlasana ne uğraşıyon cnc de falan Motor, mekanikten çok anlamıyorum ama bir yedek parçacı hayalim var her zaman :)Buda sanırım TR'de ilk 30 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts