İçeriğe Yönlendir

Mondeo & Mercedes Takası?


Fatih Bayram

Recommended Posts

Fatih Ada
Şimdi ciddiye almadım diyemem ki. :good1: Nası denir , ayıp olur. Cumartesisi var bu işin. :good1:

sen şu yeni lastiklerini bi denede iyiyse bende alıyım :flowers:

Yorum bağlantısı

Fatih Bey,

Bu aracı kullanmadım hiç. Sürüş keyfi konusunda yorum yapamıyorum. Mercedes'e çocukluktan beri hayranımdır. Ancak mantıksal yaklaşıldığında bu aracın kendi içinde bazı eksileri olacaktır. Şimdi heves ile gözünüze gelmeyecek kusurlar, birkaç ay içinde sizi rahatsız edecektir. Örneğin bu kasaya dikkat ederseniz çok geniştir. Standart araçlara göre uzun olanlarına alıştık ancak geniş olması şehiriçinde handikaptır. 3000 motor şehir içi kullanımda lükstür, lüksün ötesinde üretiliş amacına terstir. Amerika'nın aksine Avrupalı küçük motor hacimli araçları tercih eder ve üretimi desteklenir. Malum çevrecilik ve kıt kaynakları etkin kullanma bilinci, Avrupalılar da Amerikalılar'a göre çok daha gelişmiştir. Bu nedenle normal kullanım için ürettikleri araçlar için 2.0'ın üstünü tercih etmezler. Büyük motor hacimli araçlarını çok başarılı oldukları makam aracı konseptinde kullanırlar. Mercedes'in S sınıfı aslında üst sınıf zenginlerden daha çok diplomatik/politik kullanım amacına yöneliktir. Daha sonra üst gelir sınıfı işadamları hedeflenir. Bu yüzden 3.000 motordan 6.000 motora kadar v8 hatta v12 motorları kullanırlar. 5.000 ve 6000 motorun asıl kullanım amacı zırhla ağırlaşan araçları taşıyabilmektir.

Şimdi siz bu aracın 2.8'lik en zayıf motorunun bir üst hacmine bakıyorsunuz. Kullanım amacınız ile eşleşecek bir araç olmadığı gibi, tasarımcısının yukardaki faktörleri gözönüne alarak ekonomikliği son kalem olarak kullandığı araçta, çıkacak masrafı, yakacak yakıtı, ödenecek vergiyi dert etmeyecek, sadece rahatlığını düşünerek arka koltukta oturan patronlar/politikacılar gibi rahat olabilecek misiniz?

Bu araçta düşünülen tüm konfor şöförden çok, arkada oturan VIP içindir. Sessizliği sağlayan vakumlu kapıları ve bagajdır. Bu vakumu sağlayan mekanizmanın arızası durumu bile sıkıntı yaratacaktır. Bugün 1.4 motordan 170bg elde ediliyorken 3.0 motor araçların özel kullanımda artık tercih edilmediği dönemlerin içindeyiz. Önümüzdeki süreçte artan çevre bilinci, elektrikli motorlar vs. derken belki de arttırılmış vergilerle karşı karşıya kalacağız.

Ben bu bağlamda karşıma "0" km 93 model 300 SEL çıksa almam diyorum. 980 model S320'ye çok özensem de, 25km'lik kısa bir yolculukta sevgim pekişse de yukardaki nedenlerden almaya cesaret edemem diyorum. 2011 modelini bedava verseler, hedef kitlesine uymayan bir müşteri olduğum için yine de almam diyorum.

Tercihinizi orta-üst sınıftan yana kullanırsanız daha yeni model olmaları nedeni ile sorunsuz ve daha sıkıntısız kullanırsınız. ÜStelik son sahibi olma gibi bir probleminiz olmayacaktır. Superb, volvo s60, Saab gibi en azından yeni model, orta sınıfın üst model gamında yer alan araçları listenize alın derim.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Fatih Bey,

Bu aracı kullanmadım hiç. Sürüş keyfi konusunda yorum yapamıyorum. Mercedes'e çocukluktan beri hayranımdır. Ancak mantıksal yaklaşıldığında bu aracın kendi içinde bazı eksileri olacaktır. Şimdi heves ile gözünüze gelmeyecek kusurlar, birkaç ay içinde sizi rahatsız edecektir. Örneğin bu kasaya dikkat ederseniz çok geniştir. Standart araçlara göre uzun olanlarına alıştık ancak geniş olması şehiriçinde handikaptır. 3000 motor şehir içi kullanımda lükstür, lüksün ötesinde üretiliş amacına terstir. Amerika'nın aksine Avrupalı küçük motor hacimli araçları tercih eder ve üretimi desteklenir. Malum çevrecilik ve kıt kaynakları etkin kullanma bilinci, Avrupalılar da Amerikalılar'a göre çok daha gelişmiştir. Bu nedenle normal kullanım için ürettikleri araçlar için 2.0'ın üstünü tercih etmezler. Büyük motor hacimli araçlarını çok başarılı oldukları makam aracı konseptinde kullanırlar. Mercedes'in S sınıfı aslında üst sınıf zenginlerden daha çok diplomatik/politik kullanım amacına yöneliktir. Daha sonra üst gelir sınıfı işadamları hedeflenir. Bu yüzden 3.000 motordan 6.000 motora kadar v8 hatta v12 motorları kullanırlar. 5.000 ve 6000 motorun asıl kullanım amacı zırhla ağırlaşan araçları taşıyabilmektir.

Şimdi siz bu aracın 2.8'lik en zayıf motorunun bir üst hacmine bakıyorsunuz. Kullanım amacınız ile eşleşecek bir araç olmadığı gibi, tasarımcısının yukardaki faktörleri gözönüne alarak ekonomikliği son kalem olarak kullandığı araçta, çıkacak masrafı, yakacak yakıtı, ödenecek vergiyi dert etmeyecek, sadece rahatlığını düşünerek arka koltukta oturan patronlar/politikacılar gibi rahat olabilecek misiniz?

Bu araçta düşünülen tüm konfor şöförden çok, arkada oturan VIP içindir. Sessizliği sağlayan vakumlu kapıları ve bagajdır. Bu vakumu sağlayan mekanizmanın arızası durumu bile sıkıntı yaratacaktır. Bugün 1.4 motordan 170bg elde ediliyorken 3.0 motor araçların özel kullanımda artık tercih edilmediği dönemlerin içindeyiz. Önümüzdeki süreçte artan çevre bilinci, elektrikli motorlar vs. derken belki de arttırılmış vergilerle karşı karşıya kalacağız.

Ben bu bağlamda karşıma "0" km 93 model 300 SEL çıksa almam diyorum. 980 model S320'ye çok özensem de, 25km'lik kısa bir yolculukta sevgim pekişse de yukardaki nedenlerden almaya cesaret edemem diyorum. 2011 modelini bedava verseler, hedef kitlesine uymayan bir müşteri olduğum için yine de almam diyorum.

Tercihinizi orta-üst sınıftan yana kullanırsanız daha yeni model olmaları nedeni ile sorunsuz ve daha sıkıntısız kullanırsınız. ÜStelik son sahibi olma gibi bir probleminiz olmayacaktır. Superb, volvo s60, Saab gibi en azından yeni model, orta sınıfın üst model gamında yer alan araçları listenize alın derim.

Saygılarımla.

Nokta. :D

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram
Fatih Bey,

Bu aracı kullanmadım hiç. Sürüş keyfi konusunda yorum yapamıyorum. Mercedes'e çocukluktan beri hayranımdır. Ancak mantıksal yaklaşıldığında bu aracın kendi içinde bazı eksileri olacaktır. Şimdi heves ile gözünüze gelmeyecek kusurlar, birkaç ay içinde sizi rahatsız edecektir. Örneğin bu kasaya dikkat ederseniz çok geniştir. Standart araçlara göre uzun olanlarına alıştık ancak geniş olması şehiriçinde handikaptır. 3000 motor şehir içi kullanımda lükstür, lüksün ötesinde üretiliş amacına terstir. Amerika'nın aksine Avrupalı küçük motor hacimli araçları tercih eder ve üretimi desteklenir. Malum çevrecilik ve kıt kaynakları etkin kullanma bilinci, Avrupalılar da Amerikalılar'a göre çok daha gelişmiştir. Bu nedenle normal kullanım için ürettikleri araçlar için 2.0'ın üstünü tercih etmezler. Büyük motor hacimli araçlarını çok başarılı oldukları makam aracı konseptinde kullanırlar. Mercedes'in S sınıfı aslında üst sınıf zenginlerden daha çok diplomatik/politik kullanım amacına yöneliktir. Daha sonra üst gelir sınıfı işadamları hedeflenir. Bu yüzden 3.000 motordan 6.000 motora kadar v8 hatta v12 motorları kullanırlar. 5.000 ve 6000 motorun asıl kullanım amacı zırhla ağırlaşan araçları taşıyabilmektir.

Şimdi siz bu aracın 2.8'lik en zayıf motorunun bir üst hacmine bakıyorsunuz. Kullanım amacınız ile eşleşecek bir araç olmadığı gibi, tasarımcısının yukardaki faktörleri gözönüne alarak ekonomikliği son kalem olarak kullandığı araçta, çıkacak masrafı, yakacak yakıtı, ödenecek vergiyi dert etmeyecek, sadece rahatlığını düşünerek arka koltukta oturan patronlar/politikacılar gibi rahat olabilecek misiniz?

Bu araçta düşünülen tüm konfor şöförden çok, arkada oturan VIP içindir. Sessizliği sağlayan vakumlu kapıları ve bagajdır. Bu vakumu sağlayan mekanizmanın arızası durumu bile sıkıntı yaratacaktır. Bugün 1.4 motordan 170bg elde ediliyorken 3.0 motor araçların özel kullanımda artık tercih edilmediği dönemlerin içindeyiz. Önümüzdeki süreçte artan çevre bilinci, elektrikli motorlar vs. derken belki de arttırılmış vergilerle karşı karşıya kalacağız.

Ben bu bağlamda karşıma "0" km 93 model 300 SEL çıksa almam diyorum. 980 model S320'ye çok özensem de, 25km'lik kısa bir yolculukta sevgim pekişse de yukardaki nedenlerden almaya cesaret edemem diyorum. 2011 modelini bedava verseler, hedef kitlesine uymayan bir müşteri olduğum için yine de almam diyorum.

Tercihinizi orta-üst sınıftan yana kullanırsanız daha yeni model olmaları nedeni ile sorunsuz ve daha sıkıntısız kullanırsınız. ÜStelik son sahibi olma gibi bir probleminiz olmayacaktır. Superb, volvo s60, Saab gibi en azından yeni model, orta sınıfın üst model gamında yer alan araçları listenize alın derim.

Saygılarımla.

Gerçekten Evren bey son noktayı koymuş.

Ben biraz kişilik yapımdan olsa gerek hep duygusal yaklaşıp acele kararlar veriyorum,bu yüzden zaman zaman burnum da sürtüyor,bu da onlardan biri herhalde.

Sabah tam dükkanı açmaya gittim,bi bakarım dükkanın az önünde siyah s320.Allah beni sınıyo herhalde dedim.

Birazdan sahibini görürsem bi sorayım bakalım,nedir,nasıldır,tavsiye,vs...

Arkadaşlar yorumunu esirgemeyen,değerleri fikirlerini paylaşan tüm arkadaşlara tek tek teşekkürler :):)

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
Hiç olumlu bakan yok herhalde :) :)

Önemli olan aracın sizin içinize sinmesi. Biz sadece düşüncelerimizle size hata yapmadan yardımcı olmak. Ancak benim anladığım siz kararınız vermişsiniz sadece bizlerden teyit almak istuorsunuz. Hakkınızda hayırlısı olsun. Siz ve aileniz için en iyisini yine siz bilirsiniz. İçinize sindiyse kimseyi dinlemeyin.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Sami Aktaş

Bunu alırsanız başka hiçbir araba sizi tatmin edemez...Sıfır tüm C segmenti arabalara, sıfır D segmentinin çoğuna hatta sıfır Mercedes C180'e bile konfor açısından fark atar...Boşu boşuna girmeyin bu işe... :D

Yorum bağlantısı
Musa Çalışkan

arkadaşım birçok kasa mercedes kullanmış birsi olarak eğerki aracın yakıtını sorun etmezsen mercedesten anlayan çok iyi bir ustaya baktır a dan z ye her yerine

usta okey verirse al ayrıca parçalarıda mondeo dan pahalı değil artık bu araçların parçası sebil parça konusunda sana toptan fiyatına verebilecek arkadaşlarım var tel lerini veririm istersen.

ama şunuda unutma bu mercedeslerin koltuğuna oturursan başka hiç bir araç seni tatmin etmez. BMW bile.

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram
Bunu alırsanız başka hiçbir araba sizi tatmin edemez...Sıfır tüm C segmenti arabalara, sıfır D segmentinin çoğuna hatta sıfır Mercedes C180'e bile konfor açısından fark atar...Boşu boşuna girmeyin bu işe... :)

Sami bey tam Amerigan rüyasından uyanmıştım, :)

Hazırda 4 tane takas isteyen var,fakat bu istek beni acaba dedirtiyor.Her biride farklı illerde.

Bi de alırız,sürekli sorun,masraf hanımın çeneden kurtulamam,bana kalsa ben istiyorum da hanım olumlu bakmıyor.Belki de doğrusunu yapıyor.

arkadaşım birçok kasa mercedes kullanmış birsi olarak eğerki aracın yakıtını sorun etmezsen mercedesten anlayan çok iyi bir ustaya baktır a dan z ye her yerine

usta okey verirse al ayrıca parçalarıda mondeo dan pahalı değil artık bu araçların parçası sebil parça konusunda sana toptan fiyatına verebilecek arkadaşlarım var tel lerini veririm istersen.

ama şunuda unutma bu mercedeslerin koltuğuna oturursan başka hiç bir araç seni tatmin etmez. BMW bile.

Yakıtta aşırı fark olur mu ki?Parça fiyatlarının uygun olduğuna emin misiniz?

Km.leri genelde yüksek,düşük olanlarda gerçek mi bilemiyosun ki?

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...-40824946/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...m-arabasi/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...-41420259/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...-38832707/detay

Bu araçlar ile ilgili ne söyleyebiliriz.

1.araçtan teklif geldi,kafa kafaya olur herhalde.

2.araç üste 2000-3000 istiyor.

3.araç kafa kafaya takas olur diyor.

4.aracı ben çok beğeniyorum ama o istemedi.Gerçekten de hayal değil-gerçek gibi.2.araç da gözüme hoş gözüküyor.

Benim için en önemli kriterlerden birisi de içinin durumu.yırtık pırtık döşemesi kalkmış araç kesinlikle istemem.Temizlik anlayışıda kişiye göre değişiyor.Herkes arabam temiz diyor ama,öyle mi :)

KM.ler beni düşündürüyor,bi de hepsi farklı yerde,hepsi bi arada olsa bakar ona göre karar verirdik :)

Yorum bağlantısı
Musa Çalışkan
Yakıtta aşırı fark olur mu ki?Parça fiyatlarının uygun olduğuna emin misiniz?

Km.leri genelde yüksek,düşük olanlarda gerçek mi bilemiyosun ki?

şerir içi kmde 0,50-0,55 gibi yakar,

mercedes lerin parçası diğer araçlara gören çok az pahalı olabilir ama parçanın kullanılırlık ömrü çok uzundur.

alman nedemiş bmw yi satmak için mercedesi binmek için yaptık demiş.

tabi en önemlisi sürüş sırasında aracın size verdiği güven,sollamalarda büyük motorun avantajı.

bir çoğumuz kağıt gibi kaportası olan araçlara biniyoruz.

mercedes 1970 senesinde hidrolik direksiyon yapmış 2000 model bir çok araçta yok daha.

mercedesin 1970 senesinde ürettiği araçlarda opsiyonel opsiyonel olarak sunulan WEBASTO nun günümüz transporter larında yeni yapılmış bir sistem termal diye bizleri kandırıyorlar.

ve bir çok özellik sayılabilir.

bence tek düşünmeniz gereken yakıtı.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Zırhlı alınmaz, boşuna yük, fotoğraftan incelemsi zor ama 2 numara, 2 yaş eski de olsa iyi duruyor.

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram
şerir içi kmde 0,50-0,55 gibi yakar,

mercedes lerin parçası diğer araçlara gören çok az pahalı olabilir ama parçanın kullanılırlık ömrü çok uzundur.

alman nedemiş bmw yi satmak için mercedesi binmek için yaptık demiş.

tabi en önemlisi sürüş sırasında aracın size verdiği güven,sollamalarda büyük motorun avantajı.

bir çoğumuz kağıt gibi kaportası olan araçlara biniyoruz.

mercedes 1970 senesinde hidrolik direksiyon yapmış 2000 model bir çok araçta yok daha.

mercedesin 1970 senesinde ürettiği araçlarda opsiyonel opsiyonel olarak sunulan WEBASTO nun günümüz transporter larında yeni yapılmış bir sistem termal diye bizleri kandırıyorlar.

ve bir çok özellik sayılabilir.

bence tek düşünmeniz gereken yakıtı.

50-55 krş benzin değeridir umarım,lpg de onu yakmaz herhalde.

Zırhlı alınmaz, boşuna yük, fotoğraftan incelemsi zor ama 2 numara, 2 yaş eski de olsa iyi duruyor.

Çağlar bey,

2.benim de hoşuma gitti,fakat model yılı en eski olan da üste fazla para isteyen de o...

Anlaşmaya en yatkın olan 3.araç.

1.ilan model yılı diğerlerine göre yüksek olmasına rağmen,zırhlı vs...bende olumlu bakmadım.

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram

Arkadaşlar 3.ilandaki araca Kayseri'den bakma durumu olan üye varsa bana yardımcı olabilir mi?

Oraya kadar boşuna gitmek istemem.

KM. orjinal mi ve içi nasıl,araç kendini belli eder zaten.

Kayserili arkadaşların yardımlarını bekliyorum.teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt

Ben benzini şirketten ve son sahibi olmak kesemi üzmesze, keyif için kesin alırdım. Ek olarak yıllar geçsede Mercedesin direnicini çok kaybetmeyeceğini düşünüyorum. Şaka gibi gelecek ama bir de kamyonu gördünüz mü? Gerçekten.

Yorum bağlantısı

Susurlukta kaza yapan 600 sel v12'den kaç kişi sağ çıkabildi? Bildiğim kadarı ile zırhlı bir araçtı. 96 yılında kaza olduğunda yeni bir araçtı üstelik. 240km hızla kaza yapıldığında kötü sonuçlar kaçınılmaz oluyor.

Ahmet Bey bu araçların o kadar çok değişik donanımlısı var ki, birebir aynı olan modelini 90'lı yıllarda bulmak zor gibi. Bir de araçların "L" olup olmadığı önemli. Gördüğüm kadarı ile Fatih Bey'in verdiği linklerin birinde araç Long kasa, diğerleri kısa. Kısa olan şehir için de biraz daha kullanışlıdır ama Long'un havası ve görünümü de daha güzel bence. Diğerleri tabiri caizse "güdük" gibi duruyor.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Sami Aktaş

Fatih Bey bu fiyat aralıklarında Mercedes tadını maksimum alabileceğiniz araba 97-98 model E200'ler bence...Parça konusunda çok daha avantajlı, ustası bol, daha bilindik motor, konfor olarak aşırı fark yok, yakıt çok daha makul, performans olarak kompressor ve ağırlık avantajından dolayı aşırı fark yok, satış konusunda sorunsuz...Üstelik Mercedes dünyasına giriş yapıp (usta, parçacı vs) piyasayı tanıdıktan sonra S serisini denemek için çok daha büyük tecrübeniz olacaktır...

Yorum bağlantısı
4 kişiden 2 kişinin sağ çıktığı idi iddalar.Ama biz sadece birine şahit olduk 1 kişi bile olsa bu o aracın o hızla yaptığı kazadaki güvenliğinin kanıtıdır.günümüz orta sınıf araçlarıyla o hızlarda yapılacak kazalarda sizce varmı böyle bir ihtimal mesala 2011 Mondeo 240 km hız kafadan duran bir nesneye çarpma ne dersiniz varmı böyle bir ihtimal?

Ben verdiğim örnekte marka ayrımı yapmadan güvenliğin bir yere kadar olduğunu belirtmişim ancak konu Mondeo'ya döndüğüne göre sözkonusu aracı bir inceleyin. Kaza fotoğraflarında 2 airbag olduğunu göreceksiniz. Sonuçta Mercedes iyi araçtır ama üretildiği yıllarda airbagin esamesi yokken iki airbag koymuş olduğu halde, günümüz araçlarında 8-10 tane airbag var artık. Yani denmek istenen buydu baştan beri. D sınıf aracı lüks sınıfla karşılaştırırsanız en geç 5 sene içersinde üst sınıfın teknolojik donanımları D sınıfına gelir. Bu bağlamda Mondeo'yu çok aşağılarda görmeyin. Volvo'dan alınmış bir çok güvenlik detayı vardır. İki kademede açılan hava yastıları, özel tasarlanmış kafalıklar, katlanabilen pedallar. Ayrıca sac kalınlığını kontrol ettiğinizde çoğu araçtan daha güçlü olduğunu görebilirsiniz.

Siz eğer 4 kişinin olduğu araçtan 1 kişinin sağ çıkmasını güvenlik ispatı olarak görüyorsanız kriterleriniz farklı demektir. Güvenliğin kriteri bu değildir. Yani bence 4 kişi hayatını kaybetmiş olsa da bu araç güvenliydi, hiç kimse hayatını kaybetmemiş olsaydı da. Sizden ayrıldığım konu ise üretildiği yıla göre güvenliydi. Yine sizden ayrıldığım nokta, hiçbir araç belli bir hızın üzerindeki kazalarda güvenlik vaadedemez. Fiziksel hiçbir hesaplama yapamaz bu süratlere göre. Bu yüzden markanın vaadetmediğini siz de vaadedemezsiniz.. Bu anlamda da değil 240km, 120km hızda bile ne Mercedes, ne de Ford güvence verir güvenlik konusunda. Şuna katılırım ama, 180-200km hızlarını elimine ederek; 2011 s serisi, 2011 Mondeo'dan daha güvenlidir. 2016 yılındaki Mondeo ise 2011 model S serisi ile aynı derecede güvenli olur, rijit bir hata yoksa.

Şu anda kendi aracımın 96 S serisi Mercedes'ten ESP haricinde (Mercedeste var mı onu da bilmiyorum) güvenlik konusunda eksiği olduğunu düşünmüyorum. Accord'da, Avensis'te aynı güvenliğe sahiptir. Önemli olan marka değil, zamane teknolojileri. 240km hızla yapılan kazada ise durum belli olmaz. Eğer garantisi olsaydı Mercedes'in; ne yapıp eder, Mercedes alırdım.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt

2 farklı mercedes kazasını kıyaslamak doğru olmaz. S kasa yola yeni katılmakta olan kamyonun arka orta dingil bölgesinden vurarak kamyonu 2 ye katlıyor. C serisi kazası virajı alamayarak tır römorkunun altına giren, tavan barlarından darbe alan bir örnek.

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Mert Can Üzger

Fatih Bey,

Bu araçlar 1991 yılından itibaren piyasaya sunuldu. 1991 model'e kadar bir eski kasada da bu kasada da 300 serilerinde kullanılan 3000 motor bulunuyordu. Daha sonra bu motor geliştirilerek 3200'e çıkarıldı ve 93 yılından itibaren S 320 serisi olarak bu motorla satılmaya başlandı. Bu araçların en çok tutulan serisi S 320'dir. Konfor ve donanım konusunda konuşulacak pek birşey yok ancak şahsi fikrim illaki Mercedes olsun derseniz 97-98 E 200 Avantgarde modeline bakmanızı öneririm. Bu araçlara göre nispeten daha ekonomiktir, hem parça hem de yakıt olarak...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
(düzenlendi)

s olanlar yeni tip sel olan eski galiba. eskilerde 300se ve 300sel var. yenisinde s320 ve s 320long diyorlar kasada mini makyaj var ama donanım olarak yılına göre se ler sel ler daha donanımlı bile olabilir :)

bu arada ilandaki araçta airmatic demiş havalı süspansiyon var mıydı o kasada. ve arka süspansiyon ondan mı yere yakın. :good1:

s320 ler tutuluyor çünkü en düşük hacimli s ler onlar. Bence long kasa alamyın alacaksanız. fazla uzun :p

tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Bayram
Fatih Bey,

Bu araçlar 1991 yılından itibaren piyasaya sunuldu. 1991 model'e kadar bir eski kasada da bu kasada da 300 serilerinde kullanılan 3000 motor bulunuyordu. Daha sonra bu motor geliştirilerek 3200'e çıkarıldı ve 93 yılından itibaren S 320 serisi olarak bu motorla satılmaya başlandı. Bu araçların en çok tutulan serisi S 320'dir. Konfor ve donanım konusunda konuşulacak pek birşey yok ancak şahsi fikrim illaki Mercedes olsun derseniz 97-98 E 200 Avantgarde modeline bakmanızı öneririm. Bu araçlara göre nispeten daha ekonomiktir, hem parça hem de yakıt olarak...

Mert bey,

peki örneğin 1993 model 300 ile s320 kasa donanım olarak aynı mıdır?

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

Bu araçlarda standart olarak belli bir donanım yok. 91 model 300 SE 94 model S 320 den daha donanımlı olabilir ya da tam tersi de olabilir. Orta konsoldaki tuş sayısı ne kadar fazla ise bilinki o araç donanımlıdır :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...