İçeriğe Yönlendir

Explorer Bulunamayan Direksiyon Vibrasyonu Ve Sesi


Yiğit Hakan Ünlü

Recommended Posts

Emre Olgum

ağbilerim benim yükseklik sorununu çok değişik ve güzel bir şekilde çözdük hemde makaslarla oynamadan

ön tarafı torsiyon çubuklarını sıkarak kaldırabildiğimiz kadar kaldırdık

arka tarafıda amortisörleri şişiren kompresörü kablo yardımıyla kokpite bir tuşla bağlantı yaptık ve kompresörü otomatik halden manuele çevirdik

şimdi kokpite bağlı olan tuşa basıyorum arka amortisörlere hava basılıyor ve yukarı kalkıyor öbür tuşa basıyorum amortisörlerdeki havayı boşaltıyor ve aracın arkası iniyor

yani kısacası aracın otomatik olan arka amortisör ayarını isteğe bağlı manuel hale getirdik

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
ağbilerim benim yükseklik sorununu çok değişik ve güzel bir şekilde çözdük hemde makaslarla oynamadan

ön tarafı torsiyon çubuklarını sıkarak kaldırabildiğimiz kadar kaldırdık

arka tarafıda amortisörleri şişiren kompresörü kablo yardımıyla kokpite bir tuşla bağlantı yaptık ve kompresörü otomatik halden manuele çevirdik

şimdi kokpite bağlı olan tuşa basıyorum arka amortisörlere hava basılıyor ve yukarı kalkıyor öbür tuşa basıyorum amortisörlerdeki havayı boşaltıyor ve aracın arkası iniyor

yani kısacası aracın otomatik olan arka amortisör ayarını isteğe bağlı manuel hale getirdik

Arka amortisörde normalde hava sabit durmaz, şu anda yolda giderken arkası zıplamıyor mu? Virajda önden yığılma yapmıyor mu?

Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m
ağbilerim benim yükseklik sorununu çok değişik ve güzel bir şekilde çözdük hemde makaslarla oynamadan

ön tarafı torsiyon çubuklarını sıkarak kaldırabildiğimiz kadar kaldırdık

arka tarafıda amortisörleri şişiren kompresörü kablo yardımıyla kokpite bir tuşla bağlantı yaptık ve kompresörü otomatik halden manuele çevirdik

şimdi kokpite bağlı olan tuşa basıyorum arka amortisörlere hava basılıyor ve yukarı kalkıyor öbür tuşa basıyorum amortisörlerdeki havayı boşaltıyor ve aracın arkası iniyor

yani kısacası aracın otomatik olan arka amortisör ayarını isteğe bağlı manuel hale getirdik

İnşaAllah arka amortisörlerde patlama meydana gelmez :( Size bir önerim air bagged iki tane amortisör almanız. Şuan dışarı çıkmam gerekiyor. Akşam glediğimde bir kaç örnek resim ekleyeyim. Ne demek istediğimi ozaman tam anlayacaksınız.

Artı önlere çok dikkat etmenizi de özellikle öneriyorum :(

Hakan yapsa yapsa böyle yapar :D
Bu kadar olur yaniHakan kıyamaz. :lol2: :):good1: :lol2:

Siz ikinizi tanımıyorum bile, kimsiniz ? :p

Yorum bağlantısı
Emre Olgum

çağlar bey; şu an için bir sorun ve ön tarafta bir yığılma hissetmedim ama dediğinizin tersi bir olay var amortisörlere bastığımız hava içinde sabit duruyor ancak arka amortisörlere bastığımız hava miktarı oranının tersinde bir esneme oluyor yani ne kadar çok hava basarsak o kadar az esneme oluyor ve dediğinizin tersine içindeki hava sabit duruyor

hakan ağbi;air bagged amortisör al derken neyi kastettin anlamadım birde neden artık ön tarafa dikkat edeyim onu da açıklarsan çok sevinirim

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Arkalarda körük var doğrudur da, limiti de var, arkayı havaya kaldırdıkça sertleşir, en son anı zaten basket topu gibi zıplayarak gitme anıdır, yani hiç esneme olmadığı an , işte o anlarda artık üstündeki 2 ton ağırlığa gelen her darbe, körüğün lastiği tarafından emilir, sonrada yırtılabilr. Manuel olarak bunu kontrol edebilmek imkansız. Tüm sürüş dinamikleri şu anda yok kıvamında, arazi canavarı olmuştur orası kesin.

Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m

En güzeli bunlardan her tarafa birer tane ilave abi. Bizim EX'in kompresörünü de biraz büyütmek :nazar:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ahhaaaa çoştu, seneye buluşmayı Ağrı da yaparız, zirveye çıkar gelirsin....

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...