İçeriğe Yönlendir

Yeni Focus C Max 1.6 Ecoboost 180 Bg


Fatih Akbıyık

Recommended Posts

Fırat Şenol

Madem 65000 Tl gibi bir bütçe ayırabiliyorsunuz ozaman alın bir tane 1.6 Tdci Titanium x paketli bir Grand C-max , bakın keyfinize . Yıllarca tepe tepe kullanın Fatih bey . Performansı öyle pek yabana atılacak gibi değil emin olun 115 Bg , 270 Nm tork fazlasıyla yeterli gelicektir performanslı bir kullanım için . Buarada Grand C-max'ten daha iyi bir aile aracı bulma şansınız yok bana göre... :) ( Büyüklük + konfor + donanım + performans + tüketim ) Saygılar...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
Madem 65000 Tl gibi bir bütçe ayırabiliyorsunuz ozaman alın bir tane 1.6 Tdci Titanium x paketli bir Grand C-max , bakın keyfinize . Yıllarca tepe tepe kullanın Fatih bey . Performansı öyle pek yabana atılacak gibi değil emin olun 115 Bg , 270 Nm tork fazlasıyla yeterli gelicektir performanslı bir kullanım için . Buarada Grand C-max'ten daha iyi bir aile aracı bulma şansınız yok bana göre... :) ( Büyüklük + konfor + donanım + performans + tüketim ) Saygılar...

Fırat Bey,Grand C Max de pek Grand benim için. :) C Max kafama çok yatıyor,o sınıfta C Max'ten daha güzeli yok bence,diğerleri hoşuma gitmiyor.Dizel performans olarak benzinliler gibi değil o yüzden bir daha tercih etmem,dizel alırsam 2.0 motordan aşağı almam.Biraz daha zorlarız bütçeyi. 1.6 180 BG 240 torka sahip olan bir motor,1.6 dizelden daha performanslıdır her koşulda. O yüzden ilk hedefim benzinli alıp lpg taktırmak,olmazsa da bakalım artık,dediğiniz gibi 1.6 115 bg dizel alıp yazılımla 140 bg filan yaptırmak en son çare olarak.Saygılarımla...

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
İlahi Mustafa.İstikrarlı şekilde devirleniyorsa nasıl oluyorda hissetmiyorsun.Hissetmişsinki bu cümleyi kurmuşsun.

1.6 atmosferik mondeo ile karşılaştırtıdığımda ondan az daha iyl geldi. O da lstlkrarlı devirleniyor ama 5 vites ve kasa daha ağır olduğu için mondeo ilk viteslerde hantal sonraki viteslerde o da tatlı devirleniyor. Hadi ben 180 lik arabaya 125 diye bindim ama herkes 125 sandı o ecoboostu

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)

Peki,o zaman sorumu değiştiriyorum arkadaşlar. 1.6 115 bg TDCİ,1.6 180 bg Ecoboost dersem hangisi daha performanslı olur?

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fırat Şenol
(düzenlendi)
Dizel performans olarak benzinliler gibi değil o yüzden bir daha tercih etmem,dizel alırsam 2.0 motordan aşağı almam.Biraz daha zorlarız bütçeyi. 1.6 180 BG 240 torka sahip olan bir motor,1.6 dizelden daha performanslıdır

Fatih bey daha önce Megane kullandım demişsiniz benzinli olarak . Evet kasasına göre fena değildir performans açısından . Gerçekten bir güç makinası arıyorsanız 2.el 1.4 lt 160 ps'lik Dsg Jetta bakın derim . Konuyu dizel performansları olarak ele alırsak bahsettiğim C-max'in performansı ile Fiorino'nun performansını kıyaslıyor olmanız bence C-max'e hakaret olur . Ben 95'lik Fiorino kullandım gayet iyi biliyorum performansını . Ancak 95'lik Fiorino C-max'in eline su dökemez performans olarak . Bunu daha önce 3.5 yıl 109 ps Tdci Focus tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum . Size önerim kesin kararınızı vermeden önce mutlaka dizel C-max yada Focus test etmeniz ( Enazından performansını ölçümleyebilmeniz açısından ) Her iki araçta standart halleri ile dahi sizi üzmeyeceklerdir . Kaldıki ileride (Tüketim endişeniz yok ise ) chiplediğinizde zaten tadından yenmez bir hal alacakları garanti... İyi düşünün , sonra pişman olmayın... :good1::)

Ps : Chiplenmiş dizel Focus'lara en güzel örnek Can Uzunefe'nin hb F1'idir . Arattırın forumda ve yorumlara bir gözatın...

tarihinde F?rat ?enol tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
Fatih bey daha önce Megane kullandım demişsiniz benzinli olarak . Evet kasasına göre fena değildir performans açısından . Gerçekten bir güç makinası arıyorsanız 2.el 1.4 lt 160 ps'lik Dsg Jetta bakın derim . Konuyu dizel performansları olarak ele alırsak bahsettiğim C-max'in performansı ile Fiorino'nun performansını kıyaslıyor olmanız bence C-max'e hakaret olur . Ben 95'lik Fiorino kullandım gayet iyi biliyorum performansını . Ancak 95'lik Fiorino C-max'in eline su dökemez performans olarak . Bunu daha önce 3.5 yıl 109 ps Tdci Focus tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum . Size önerim kesin kararınızı vermeden önce mutlaka dizel C-max yada Focus test etmeniz ( Enazından performansını ölçümleyebilmeniz açısından ) Her iki araçta standart halleri ile dahi sizi üzmeyeceklerdir . Kaldıki ileride (Tüketim endişeniz yok ise ) chiplediğinizde zaten tadından yenmez bir hal alacakları garanti... İyi düşünün , sonra pişman olmayın... :good1::)

Fırat Bey,ben Fiorino ile kıyasalamıyorum ki C Max'ı. Ben sadece 1.6 dizellerden daha performanslı 1.6 Lt ve turbo, lpg uyumlu bir araç istiyorum.Dediğiniz TSİ motorları da çok düşündüm ama lpg montajı olmadan almam.Ben lpgli bineceğim dediğim araca. Okulda en iyi arkadaşımda da var 2009 model TDCİ titanyum x paketli C Max.Onu da kullandım,Fiorino tabi ki eline su dökemez. 1.3 motor araba,ha motor sınıfına göre de çok iyi gerçeten orası da bir gerçek.Benim dediğim 1.6 dizel mi yoksa 1.6 ecoboost mu? Bence 1.6 ecoboost ,1.6 dizelden her koşulda daha performanslıdır,yoksa ben Fiorino C Max'tan daha iyi filan demedim.:good1: Ben Beyşehir'deyim,test için Konya'ya gitmem gerekli,zaten test etmeden almam,tabi ki test edip alacağım.İhityacımı karşılarsa 1.6 ecoboost alırım,uygun lpg sistemi de geliyor zaten.Benzin enjektörlerinden sıvı lpg püskürten sistemi yapmış Telefleks fakat yıl sonunda gelecekmiş,patent davaları filan varmış. O zamana kadar daha çok vaktim var incelemek için.Dizel aırsam da ,ecoboost alırsam da zaten yazılım yaptırırım kesin.1.6 180 bg ecoboost yazılımla 210 bg ve 270 nm tork olur. O da yeter herhalde istediğim performansı sağlar. :)Saygılarımla...

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Peki,o zaman sorumu değiştiriyorum arkadaşlar. 1.6 115 bg TDCİ,1.6 180 bg Ecoboost dersem hangisi daha performanslı olur?

standart olarak ecoboost.

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
standart olarak ecoboost.

+2011 :) Ben de öyle düşünmüştüm zaten. 1.6 dizel TDCİ'den daha iyi ise ecoboost tamamdır.Peki,C Max'ın yol tutuşu filan nasıl arkadaşlar,konfor,ses olayı filan nasıldır acaba? Ford Focus'lar yol tutuş olarak iyi arabalardır bildiğim kadarıyla.Yeni Focus C Max'taki sistemler de hatırı sayılır,bir aile otomobili olarak yol tutuşuna güvenilir sanırım.Nasip olur da alabilirsem titanium x paketli alırım zaten.

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Halil Yakut

Fatih Hocam, Yeni 1.6 TDCİ Mondeo düşündünüzmü?

Ben bir düşünün derim. Hem D segmentinde bir araba konfor, güvenlik, genişlik... araçta hepsi var

Ben de bu aracı takip ediyorum. Dizel Focus 1.350 kg Dizel Mondeo ise 1.496 kg. Focus kullananlar araçlarının performansından çok memnunlar. Mondeo da Focustan yaklaşık 150 kg daha ağır. Ben bu 150 kg farkın performansını çok etkileyeceğini düşünmüyorum

Birde yakıt ekonomisinden söz etmişsiniz. Benim 2004 model dizel Fiestam var yaklaşık 4 senedir kullanıyorum. En son 19 Mayıs tatilinde yaklaşık 1000 km yol yaptım. Bu yolculukta araçla toprak yolda da 1. 2. viteslede gittim yolculuğun bir kısmında da otobanda 120- 130 kmh hız yaptım ve aracın ortalama yakıt tüketimi km de 16 krş bu rakam bana çok iyi geldi. Bunu size anlatmamdaki gaye 1.4 dizel motor yerine 1.6 dizel motor olunca yakıt çok artarmı bilmiyorum. Gerçi Fiesta yaklaşık 1 ton, Mondeo 1.5 ton olduğundan tam bir yorum yapamıyorum. Ancak teknik verilere baktığımda şehir dışında Fiesta ile Focusun yakıt tüketimleri aynı veriliyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa kardeşim ben İnsignia Team sitesine de üyeyim. 1.6 lt 180 bg İnsignia'yı lpgli kullanan arkadaşlar şehir içi 25 krş yaktığını söylüyorlar,benim Fiorino en az 28 krş yakıyor şehiriçi.Fiorino'lar sandığın kadar az yakmıyor yani.Bir araştırırsan çoğunun şikayetçi olduğunu görürsün.1.3 multijet dizel ve 95 bg bir araç için çok yakıyor.28 krş fazla, Ford,Peugeot,Volvo'nun da kullandığı 1.6 110 bg dizeller benim arabadan inan ki daha az yakıyor.Burada da çok var 1.6 dizel motorlu aracı olanlar.Konuşuyorum da onların ki daha az hem şehir içi hem de şehirdışı.Lpgliler zaten az yakıyor.

KOyu ile yazdığım rakamlarda hata olduğunu düşünüyorum. Insıgnia kullanıcıları yakıt tüketiminin fazlalığından şikayetçiler ve aracın satılma nedenlerinde en büyük pay yüksek yakıt tüketimi. Sakin sakn kullanırsanz belki düşer yakıt tüketimi ama 180bg'lik altınızdan kayan bir araç varken, turbo genelde açık kalacaktır.

Halil Bey'in önerisi Mondeo bence de iyi bir seçim. En donanımlı modeli 78.000.-TL. Ucuz değil belki ama baktığınız araçların da zaten rakamı çok düşük değil. Sunroof, adaptif hız sabitleyici, beyaz renk, siyah der,koltuklu olanında fiyat düşüyor.

2.0 motor araçların yakıt ekonomisi ve gücü, yüksek vergisi nedeni ile tercih edilmiyor ülkemizde. Ne de olsa yıllık vergisi 10.000km'lik mazot tüketimine denk geliyor nerdeyse.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
Fatih Hocam, Yeni 1.6 TDCİ Mondeo düşündünüzmü?

Ben bir düşünün derim. Hem D segmentinde bir araba konfor, güvenlik, genişlik... araçta hepsi var

Ben de bu aracı takip ediyorum. Dizel Focus 1.350 kg Dizel Mondeo ise 1.496 kg. Focus kullananlar araçlarının performansından çok memnunlar. Mondeo da Focustan yaklaşık 150 kg daha ağır. Ben bu 150 kg farkın performansını çok etkileyeceğini düşünmüyorum

Birde yakıt ekonomisinden söz etmişsiniz. Benim 2004 model dizel Fiestam var yaklaşık 4 senedir kullanıyorum. En son 19 Mayıs tatilinde yaklaşık 1000 km yol yaptım. Bu yolculukta araçla toprak yolda da 1. 2. viteslede gittim yolculuğun bir kısmında da otobanda 120- 130 kmh hız yaptım ve aracın ortalama yakıt tüketimi km de 16 krş bu rakam bana çok iyi geldi. Bunu size anlatmamdaki gaye 1.4 dizel motor yerine 1.6 dizel motor olunca yakıt çok artarmı bilmiyorum. Gerçi Fiesta yaklaşık 1 ton, Mondeo 1.5 ton olduğundan tam bir yorum yapamıyorum. Ancak teknik verilere baktığımda şehir dışında Fiesta ile Focusun yakıt tüketimleri aynı veriliyor.

Halil Bey merhaba,D segmentinde en çok hoşuma giden araba İnsignia'dır.D segmenti alırsam İnsignia'dan şaşmam. 1.6 TDCİ Focus'ların performansını biliyorum fakat D sınıfı bir araca 1.6 dizel yakışmaz bence,yetmez de. O yüzden D segmenti alırsam 2.0 dizelden aşağısını almam. Fakat vergisi yüzünden onu da en son çare olarak bırakıyorum. 150 kg çok şey fark ettirir hem yakıta hem de performansa... Senin Fiesta iyi yakıyormuş,gayet ekonomik.Benim Fiorino 27.5 krş'tan aşağı yakmıyor da. :D Fakat benim arabam 6.000 km'de daha.Multijetler 20.000 km'den sonra asıl performans ve yakıt ekonomisi sunmakta.Ben bu arabaya 20.000 km binmem zaten,bir aksilik olmazsa Allah'ımın izniyle değiştiririm.En geç 1.5 yıl sonra inşallah. Aslında C Max daha iyi glmeye başladı çünkü Fiorino da ferah ve ben otomobile binince mezara girmiş gibi hissediyorum.O yüzden yüksekliği ve ferahlığı sebebiyle C Max tercihim olacak sanırım. :D Bugün alıcı gözüyle bir daha baktım.Beyşehir'de bir tane var,inanın çok spor bir duruşu var,hanımla epey inceledik,araba tarz olarak tam bana hitab ediyor. :(

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
KOyu ile yazdığım rakamlarda hata olduğunu düşünüyorum. Insıgnia kullanıcıları yakıt tüketiminin fazlalığından şikayetçiler ve aracın satılma nedenlerinde en büyük pay yüksek yakıt tüketimi. Sakin sakn kullanırsanz belki düşer yakıt tüketimi ama 180bg'lik altınızdan kayan bir araç varken, turbo genelde açık kalacaktır.

Halil Bey'in önerisi Mondeo bence de iyi bir seçim. En donanımlı modeli 78.000.-TL. Ucuz değil belki ama baktığınız araçların da zaten rakamı çok düşük değil. Sunroof, adaptif hız sabitleyici, beyaz renk, siyah der,koltuklu olanında fiyat düşüyor.

2.0 motor araçların yakıt ekonomisi ve gücü, yüksek vergisi nedeni ile tercih edilmiyor ülkemizde. Ne de olsa yıllık vergisi 10.000km'lik mazot tüketimine denk geliyor nerdeyse.

Saygılarımla.

Evren Bey merhaba,dediğim gibi D sınıfında İnsignia'dan vazgeçmem,İnsigniateam sitesine girerseniz yakıt değerlerini sorabilirsiniz.Ben oraya da üyeyim,lpgli arkadaşlarla epey yazışmalarım oldu. Lpgli İnsignia'lar benim Fiorino kadar ya da daha az yakmakta. :D Yıllık vergi sebebiyle 2.0 CDTİ İnsignia'yı en son tercih olarak bıraktım.Nasipse ilk hedefim uygun lpg sistemi ile 1.6 ecoboost 180 bg Focus C Max,ikinci olarak uygun lpg sistemi ile 1.6 T 180 bg Opel İnsignia,lpg işi olmazsa da 1.6 dizel araç almam sanırım,az daha zorlar 2.0 CDTİ İnsignia 160 bg+ yazılımi le yaklaşık 200 bg bir araç alırım

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fikret Karaca

Ben olsam c-max ecoboost öneririm. yaklaşık olarak 2000 km dir biniyorum. inanılmaz derecede atak ve performanslı. pişmanlık yaşayacağınızı düşünmüyorum. ayrıca donanım olarakta hiç fena sayılmaz.(tabiki titanium modelinden bahsediyorum). opel insigna için ise yetkili satıcının (opan a.ş.) yakıt tüketiminin çok fazla olduğunu söylemişti bana. ama tabiki son karar senin. şimdiden hayırlı olsun. kararın ne olursa olsun.

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
Ben olsam c-max ecoboost öneririm. Yaklaşık olarak 2000 km dir biniyorum. İnanılmaz derecede atak ve performanslı. Pişmanlık yaşayacağınızı düşünmüyorum. ayrıca donanım olarak da hiç fena sayılmaz.(tabi ki titanium modelinden bahsediyorum). Opel insigna için ise yetkili satıcının (opan a.ş.) yakıt tüketiminin çok fazla olduğunu söylemişti bana. Ama tabiki son karar senin. Şimdiden hayırlı olsun. Kararın ne olursa olsun.

:rofl: Merhaba Fikret Bey, gökte ararken yerde buldum sizi. :) İnsignia 1600 kg,yakıtı o yüzden Focus'tan daha fazladır tabi ki.Arada 200 kg fark var.Ben de ecoboost 1.6 düşünüyorum ama arkadaşlar test edip beğenmemişler.Kendim daha test edemedim ama kullanıcısından duymak daha iyi oldu.O motorun bence de performanslı olması lazım.Ben lpg taktıracağım Fikret Bey.Telefleks ve Prins benzin enjektörlerinden sıvı lpg püskürten sistem çıkarmışlar fakat patent alma davaları varmış,yıl sonunda sanırım Türkiye'ye de gelecekmiş.Bu tür araçlar için üretilmiş zaten. Test sırasında da sanırım Ford'un müdürü,ecoboost motorlar lpg uyumlu demiş. Bende de Fiorino var şu an.Daha önce 2005 model 0 km aldığım Megane 2 sedan vardı.Fiorino'daki ferahlığa ve yüksekliğe alışınca, İnsignia düşmeye başaldı zaten gözümden. :)Burada da var bir tane 2011 Focus C Max fakat o dizel.Aracı yakından inceledim hanımla.O da çok beğendi ben de çok beğendim. Çok spor bir iç ve dış tasarımı var.Dediğiniz gibi performansı da varsa tam aradığım araba.Yakıtı da fena değil,o motor ve tork için 1385 kg fazla değil.Yol tutuşu,ses alma olayı filan nasıl acaba,bilgi verir misiniz? Saygılarımla...

Beyşehir mi? Benim memlekettir Beyşehir.

Pazartesi Salı oradaydım. 2 saat önce geldim.

Alper Bey,ben de Beyşehirli'yim. :) Bir daha gelirseniz görüşelim. Ben de öğretmenim memleketimde. :) Akbıyık'lardanım,duymuşsunuzdur.

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
Babamlarin inşaat malzemesini oradan almıştık.

Bizim eve de yakın.

Anladım,söylediğim gibi ben Beyşehir'deyim,kapımız açık her zaman beklerim. :rofl:

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
Ben de yeni Cmax siparişi verdim. 1 haftaya teslim alıyorum inşallah.

1 aya da Beyşehir'e Cmax ile gelecegim nasipse.

Vay! Çok iyi bir haber benim için. :rofl: Çok sevindim sizin adınıza,hayırlı olsun şimdiden. Dizel mi,ecoboost mu acaba?

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
Forever diesel

Abi Türkçe kullansak daha iyi olur aslında. :D Hayırlı olsun,dizeli de iyidir.Siz kullanın bakalım da ben beklemedeyim daha. :)

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Sağol abi...

Hele bir gelsin bakalım da...

Süper, hayırlı olsun hemde dizel ne diyim, benzinli alıp tüp taktırıp 180 lik ecoboost motoru 100 lük hale getireceğine bence en iyisini yapmışsın, ekonomik güçlü ve sağlam...

Yorum bağlantısı
Mehmet Solak
(düzenlendi)

hayırlı olsun :):good1::p:D :D :f1:

tarihinde Ali Akar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
Süper, hayırlı olsun hemde dizel ne diyim, benzinli alıp tüp taktırıp 180 lik ecoboost motoru 100 lük hale getireceğine bence en iyisini yapmışsın, ekonomik güçlü ve sağlam...

Ali Bey,sizin söylediğiniz olay 1990'lı yıllarda,mutfak tüpünü bagaja atanların arabalarında olurdu.Yeni nesil lpg sistemlerini bir araştırın bence.

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fikret Karaca
:p Merhaba Fikret Bey, gökte ararken yerde buldum sizi. :nazar: İnsignia 1600 kg,yakıtı o yüzden Focus'tan daha fazladır tabi ki.Arada 200 kg fark var.Ben de ecoboost 1.6 düşünüyorum ama arkadaşlar test edip beğenmemişler.Kendim daha test edemedim ama kullanıcısından duymak daha iyi oldu.O motorun bence de performanslı olması lazım.Ben lpg taktıracağım Fikret Bey.Telefleks ve Prins benzin enjektörlerinden sıvı lpg püskürten sistem çıkarmışlar fakat patent alma davaları varmış,yıl sonunda sanırım Türkiye'ye de gelecekmiş.Bu tür araçlar için üretilmiş zaten. Test sırasında da sanırım Ford'un müdürü,ecoboost motorlar lpg uyumlu demiş. Bende de Fiorino var şu an.Daha önce 2005 model 0 km aldığım Megane 2 sedan vardı.Fiorino'daki ferahlığa ve yüksekliğe alışınca, İnsignia düşmeye başaldı zaten gözümden. :)Burada da var bir tane 2011 Focus C Max fakat o dizel.Aracı yakından inceledim hanımla.O da çok beğendi ben de çok beğendim. Çok spor bir iç ve dış tasarımı var.Dediğiniz gibi performansı da varsa tam aradığım araba.Yakıtı da fena değil,o motor ve tork için 1385 kg fazla değil.Yol tutuşu,ses alma olayı filan nasıl acaba,bilgi verir misiniz? Saygılarımla...

Ford un yol tutuşuna bir şey diyecek yoktur sanırım. ama ses izolasyonu ve performans çok iyi. yakıt tüketimi de fena değil. en azından ben çok keyifle biniyorum. inanılmaz derecede keyif veren bir yapısı var. özellikle bu ecoboost u aldıktan sonra sanki herkes yavaş gidiyor gibi gelmeye başladı bana. aslında stabil sürmeyi severim. agresif değilimdir ama bunu zapdedemiyorum sanki. alırsanız da bence hata yapmamış olursunuz. tabiki son karar sizin.

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
Ford un yol tutuşuna bir şey diyecek yoktur sanırım. ama ses izolasyonu ve performans çok iyi. yakıt tüketimi de fena değil. en azından ben çok keyifle biniyorum. inanılmaz derecede keyif veren bir yapısı var. özellikle bu ecoboost u aldıktan sonra sanki herkes yavaş gidiyor gibi gelmeye başladı bana. aslında stabil sürmeyi severim. agresif değilimdir ama bunu zapdedemiyorum sanki. alırsanız da bence hata yapmamış olursunuz. tabiki son karar sizin.

inşallah,nasip olursa alacağım Fikret Bey. Ben de hastayım bu motorlara ama lpg olmadan almam.Ben aylık 1000 km yapıyorum,o zaman dizel al diyen arkadaşlar da olabilir,dizel hiçbir zaman benzinli,turbo bir aracın performansını vermiyor,lpg olsa bile benzinli ve turbo araçlar 1.6 dizellerden çok daha performanslıdır.Ben o yüzden dizel istemiyorum.Ecoboost 0-100 8.5 sn,dizel 0-100 11,3 sn.Hadi lpg ile 9.0 sn olsun,arada 2.3 sn var.Bir otomobil için 2.3 sn çok fazla süre demek. İşte o yüzden dizel istemiyorum ama direk püskürtmeli araçlar için de lpg sistemi yok var da Türkiye'de yok sanırım.Telefleks ve Prins'in bayiliğini yapan arkadaş sene sonuna doğru Telefleks'in benzin enjektörlerinden sıvı lpg püskürten sisteminin geleceğini söyledi.Brc de direk püskürtmeli motorlar için sıvı lpg sistemi denemekte.Bu firmalar montaja başladıkları vakit alacağım inşallah.Sevgilerimle...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Leon Fr tdi yi araştırın derim. Birçok yönden size uyabilecek bir otomobildir.

Yorum bağlantısı
Fatih Akbıyık
(düzenlendi)
Fatih Bey

Benzinli performanslı araba istiyorsunuz iyi hoş da Allah aşkına Beyşehir'de nerede bu performansı kullanacaksınız?

Memleketimi bilmesem her taraf kaymak gibi otoban zannedeceğim.

Neyse Fatih Bey inşallah istediğiniz arabayı bulursunuz. Ama ben 4 yıllık Focus TDCi 109 hp ve 1 haftalık CMax TDCi 115 ps kullanıcısı olarak kesinlikle dizel tavsiye ederim.

8-9 Temmuz gibi Beyşehir'de olacağım inşallah. Görüşürüz belki...

Alper Bey,merhaba.Performans her zaman lazım olur abi. Ben 240 km hız yapmak için istemiyorum ki arabayı.Sollarken,ani hızlanmam gerektiğinde ve kaşıntısı olanlar var memlekette malum. :p Onların tozunun alınması gerektiğinde,tozlarını almak için istiyorum. :) Beyşehir-Konya yolunu bilirsiniz.O yokuşlarda ve kısa düzlüklerde özellikle kamyonların peşinden gitmek çok rahatsız ediyor da o aralarda çok lazım oluyor mesela.Yoksa ben sürekli 240 km son hızla gitmem.Ama yarışçı ruhlu olduğum için bazen hız da yaparım yalnızken. Bir de illk aracım 2005 model Megane sedan idi. Sonra onu satıp ev almak zorunda kaldım ve Fiorino 75 bg aldım.O hiç gitmiyordu,bir yıllıkken satıp 95 bg Fiorino aldım.Bu ondan daha iyi ama bundan sonraki aracım performnaslı olacak artık.Ne dizel alırım,ne de atmosferk motorlçu bir araba alırım.Arabanın yüklü iken de performanslı olması lazım abi bence.Dizel de performnaslıdır tabi ki ama mazot da olmuş 3.70 TL. Bu arabaya lpg olursa dizellerle aynı yakar ya da az daha fazla yaksın ama dizelden çok daha atak olacağı kesin.Ben artık öyle bir araç istiyorum. Nasip olursa görüşelim tabi ki.Aracı yakından incelem fırsatım da olur belki.Sevgilerimle...

tarihinde Fatih Akb?y?k tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...