Sadettin Çelik 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Her zaman hanımla beraber işe gidip geliyoruz her sabah aynı asıl benim taraf erken çözmeli ama tam tersi oluyor nefestenmi daha çok bugu oluyor bu yüzdenmi geç çözülüyor bilemiyorum. Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Benim kaloriferde herhangi bir sorun yok ama ön cama üfleyen gözeneklerin sol (sürücü) tarafındakilerde galiba bir tıkanıklık var. Kaloriferi camlara verdiğimde ön cam sağ taraf güçlü üflerken, sol taraf az üflüyor, bu da iç buğulanmada ön camın sürücü tarafının buğusunun giderilme süresini uzatıyor. Bu konuda çözüm önerisi olan arkadaş var mı? Aynı sıkıntı bende de var? Şimdi sizden duyunca acaba sürücüyü rahatsız etmesin diye böyle bir uygulama mı yapılmış diye düşünmeye başladım? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Aynı sıkıntı bende de var? Şimdi sizden duyunca acaba sürücüyü rahatsız etmesin diye böyle bir uygulama mı yapılmış diye düşünmeye başladım? Öyle bir uygulama yok.Bende sağ sol farkı yok. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Bizim focuslar yaslandi artik ordan burdan gidioyor. :lol2: Yorum bağlantısı
Sedat Can 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Kaloriferi açıp elle kontrol ettim, sürücü tarafı az üflüyor, yolcu tarafı fazla üflüyor, acaba özellikle böyle mi yapıldı, yoksa sürücü tarafında bir tıkanıklık mı söz konusu. Yorum bağlantısı
Yetkin Akın 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Kumanda sistemi ile ilgili bir probleme benziyor.Sistemde oluşan boşluklar yönlendirme kapaklarının yerine tam oturmasını sağlayamamasından bir tarafa fazla hava akışı oluyordur. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Sedat bey bence esit uflemesi gerekir.Tikaniklik olabilir oraya kompresorle hava tut bir dene derim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Kalorifer boruları bazı dirsekler ile geçmeli plastik borulardır, zamanla, geçmelerden sızıntılar başlar ise, bazı hava kanallarından az hava gelebilir, düzeltilmesi basittir ancak torpido sökülürse Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 30 Aralık 2009 Paylaş 30 Aralık 2009 Evet o ön gögüsü söktürmeyi hiç gözüm yemiyor, pişman olma durumu var çok sıkıntı yaratmayan bir şeyi halledelim derken başka sıkıntılara yol açmak korkusu (tıkırtı,gıcırtı ses yapması gibi) Yorum bağlantısı
Sedat Can 30 Aralık 2009 Paylaş 30 Aralık 2009 Evet o ön gögüsü söktürmeyi hiç gözüm yemiyor, pişman olma durumu var çok sıkıntı yaratmayan bir şeyi halledelim derken başka sıkıntılara yol açmak korkusu (tıkırtı,gıcırtı ses yapması gibi) +1000 Yorum bağlantısı
Uğur Duman 17 Ocak 2010 Paylaş 17 Ocak 2010 Arkadaşlar 2004 focusum da 4. kademeye getirdiğimde otamatik devreye girmesi gereken klima devreye girmiyor aceba neden?4. devrede normal çalısıyor klimayı acıncada çalışıyor ama 4. devrede otamatikman devreye girmesi gereken klima devreye girmiyor?Birde kalorifer radyatörü arızalı herhalde değişmesi lazım sıcak üflemiyor tam olarak.Ilık veriyor. Havalar ısınırsa yani güneş versa biraz daha fazla sıcak veriyor?Aceba neden?Kalorifer radyatörümü değişecek aceba? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ocak 2010 Paylaş 17 Ocak 2010 Radyatörden önce bakılması gereken yerler var.. Radyatöre sıcak su geliyormu musluk açıyor mu, bakmak lazım.. Bir ustaya gidin bence.. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 17 Ocak 2010 Paylaş 17 Ocak 2010 Arkadaşlar 2004 focusum da 4. kademeye getirdiğimde otamatik devreye girmesi gereken klima devreye girmiyor aceba neden?4. devrede normal çalısıyor klimayı acıncada çalışıyor ama 4. devrede otamatikman devreye girmesi gereken klima devreye girmiyor?Birde kalorifer radyatörü arızalı herhalde değişmesi lazım sıcak üflemiyor tam olarak.Ilık veriyor. Havalar ısınırsa yani güneş versa biraz daha fazla sıcak veriyor?Aceba neden?Kalorifer radyatörümü değişecek aceba? klima 4. kademede otomatik olarak devreye girmez. sadece üfleme konumunu cam konumuna getirirseniz otomatik olarak devreye girer. Yorum bağlantısı
Atilla Uğurel 26 Ocak 2010 Paylaş 26 Ocak 2010 Arkadaşlar benim focusun kaloriferini çalıştırdığımda torpido tarafından gıcır gıcır ses geliyor.Acaba bu ses neden kaynaklanıyor olabilir. Bu sesi gidermek için ne yapmam gerekir.Yardımlarınızı bekliyorum. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Ocak 2010 Paylaş 26 Ocak 2010 Torpido kapağını çıkarttığınızda kalorifer motoru var orada görürsünüz.Yağsız kaldığından sanırım ses yapıyor.Benim araçta da çok soğuklarda 2.kademede ses geliyor 10 sn sonra kesiliyor. 1. kademe de çalıştırıp 5 sn sonra kademe yükseltirsem gıcırtı sesi hiç gelmiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ocak 2010 Paylaş 26 Ocak 2010 Soğuk havada yapar... Isınınca keser... Bişey yapmaya gerek yok bence... Yorum bağlantısı
Yetkin Akın 26 Ocak 2010 Paylaş 26 Ocak 2010 Arkadaşlar benim focusun kaloriferini çalıştırdığımda torpido tarafından gıcır gıcır ses geliyor.Acaba bu ses neden kaynaklanıyor olabilir. Bu sesi gidermek için ne yapmam gerekir.Yardımlarınızı bekliyorum. Kalorifer Motor'unun BURÇ'ları yada tipine göre Rulman aşındığı için gıcır gırç v.b sesleri gelmekte yağlamak geçici çözüm ancak Burç'ları değiştirmek sorunu kökten çözer. Yorum bağlantısı
Sedat Can 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 (düzenlendi) Aracımı çalıştırıp biraz ısıttıktan sonra klimayı açtım, düğmeye basmamla birlikte demir demire sürtme sesi gibi ses geldi, araç stop etti. Klimayı kapatıp tekrar aracı çalıştırdım, hareket halinde klimayı yine açtım, ancak sanki birşey aracı zorluyormuş gibi oldu ve arıza lambaları yandı, hemen kapattım klimayı. Birkaç yere gösterdim klima kompresörü kilitlemiş değişecek, tamiri randıman vermez dediler. Servislerde fiyat araştırmamda kompresöre 720 Tl. +Kdv diince alternatif yollar aradım. Son olarak Şaşmazda ford yedek parça satıcısında motorcraft marka sıfır klima kompresörünü 400 Tl.ye buldum. Yedek parça yetkilisi ürünün asıl fiyatının 700 Tl. olduğunu ancak stok ürün olduğu için bu fiyattan satabileceğini söyledi. Biraz da kış mevsimi olmasından avantajlıydım. Sonuçta değişim yapıldı, klima kompresörü + gaz + yağ + polen filtresi 600 Tl.ye mal oldu. Şu an gayet güzel ve memnunum. Servislerdeki bu fiyat uçurumunu h 2 Şubat 2010 tarihinde Sedat Can tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yetkin Akın 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 Araçta LPG sistemi varsa kaloriferin ısıtmasını etkiler şöyle etkiler Kalorifer sistemine paralel olarak bağlanan LPG Regülatörü kalorifer peteğinden önce olduğundan debisi düşen su yeteri kadar kalorifer peteğinden geçemediği için kalorifer az ısıtır. Çözümü için ise LPG regülatörüne giriş yapan hortumu daraltarak kalorifer sistemine giden suyun debisini artırmaktır. Yorum bağlantısı
Emre Okur 10 Şubat 2010 Paylaş 10 Şubat 2010 benim de bir sorum var.dijital klima var araçta.kapalı konumdayken içeriye hava alması doğal mıdır?tamam içeriye üflemiyor ama sıcak ayarda bıraktıysam sıcak,soğukta bıraktıysam gayet soğuk hava geliyor içeriye. hele bir camı açarsam resmen estiriyor kalorifer servise bu sebepten gittiğimde bilgisayara bağladı ve açılıp kapanan zımbırtılarda sorun olmadıığını söyledi ama tatmin olamadım nedense Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Şubat 2010 Paylaş 10 Şubat 2010 Normal klimada da var. İç sirkilasyonu kesince yapıyor mu? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 10 Şubat 2010 Paylaş 10 Şubat 2010 benim de bir sorum var.dijital klima var araçta.kapalı konumdayken içeriye hava alması doğal mıdır?tamam içeriye üflemiyor ama sıcak ayarda bıraktıysam sıcak,soğukta bıraktıysam gayet soğuk hava geliyor içeriye.hele bir camı açarsam resmen estiriyor kalorifer servise bu sebepten gittiğimde bilgisayara bağladı ve açılıp kapanan zımbırtılarda sorun olmadıığını söyledi ama tatmin olamadım nedense Eğer içeri hava almazsa bir süre sonra camlar buğu olur. Ön ızgaralardan giren hava arka tampon altında aracı terkeder ve içieride sürekli tazelenmiş hava olur. İç dolaşım tuşu hava akışını kesiyorsa sorun yoktur. Yorum bağlantısı
Misafir 11 Şubat 2010 Paylaş 11 Şubat 2010 (düzenlendi) Arkadaşlar polen filtresini kendimiz söküp temizlesek faydası olur mu biraz? Söküp-takarken ve temizlerken dikkat edilecek önemli bir husus var mı? 11 Şubat 2010 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Şubat 2010 Paylaş 11 Şubat 2010 Filitre temizlenmez. Değiştirilir. (zaten 8-12 lira) Söküp takerken tırnaklarına dikkat etmek gerekiyor. Ve polen bantı diye çift taraflı bir bant var onun iyi yapışması gerekiyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts