Ferit Arlı 4 Ağustos 2009 Paylaş 4 Ağustos 2009 Arkadaşlar, öncelikle herkese iyi günler dilerim.Arabamda klimayı açtığım zaman üfleme ızgaralarından ikisinde ılık hava geliyor ikisinde normal soğuk hava geliyor.Bu problem hakkında bir bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim. Yorum bağlantısı
Cemil Çınar 4 Ağustos 2009 Paylaş 4 Ağustos 2009 Polen filtrenize baktırın kirlenmiş olabilir. Eğer o da temiz ise gazına baktırın.... Yorum bağlantısı
Talip İnal 20 Ağustos 2009 Paylaş 20 Ağustos 2009 Arkadaşlar, benim sorunum, klimayı ilk açtığım sıralarda aracta hafif titremelerin meydana gelmesi, 3 bin devire yaklaşırken titremenin geçip hızlı bir şekilde 3 bin devre çıkması. Bu durum seyir halinde ilk 3-5 dakikadan sonra düzeliyor. Bu süre içinde aracımı durdurursam (kırmızı ışıkta beklemek gibi) rolantide düşme gözlemiyorum. Her yıl düzenli olarak polen filtresini yeniletiyorum. Sistemde yetersiz gaz olması bu duruma sebep olabilir mi? Aklıma ilk gelen gaz seviyesini ölçtürmek oldu, ama henüz vaktim olmadı. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum. Yorum bağlantısı
Engin Evni 7 Ekim 2009 Paylaş 7 Ekim 2009 Arkadaşlar klima kompresörü yağ kaçırıyormuş yeşile benzer rengi var, usta klima kompresörü bozulmuş dedi. Fakat klima sorunsuz çalışıyor dedim, arabayı çalıştırıp klimayı açıp gösterdim fanlar ve klima sorunsuz çalışıyor. Yağ kaçağı contadan kaynaklanır mı? Conta filan değişse yada vidalar sıkılsa yağ kaçırması engelenemez mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2009 Paylaş 7 Ekim 2009 1. Yeşil gözüken renk, gazın içine katılmış renktir, gaz kaçakları bulunsun diyerek makine ile basarken ilave edilir 2. Yani yeşil gördüğünüz yer, gaz kaçağı olan yerdir. 3. Kompresörden kaynaklı gaz kaçaklarında, hepten boşalmaz, çalıştıkça kaçar, bu yüzden şu anda klima çalışıyordur, ancak gaz tamamen kaçınca, çalışmayacaktır. 4. Kompresör tamir kiti maalesef yoktur, nadiren yarısı bozuk, kafası sağlam kompresör bulunur ise bu değişir ama şans işidir, piston denen bir kafa yapısı vardır 5. Sağlam çıkma kompresör bulmak mümkündür. Yorum bağlantısı
Erkan Kıyak 7 Ekim 2009 Paylaş 7 Ekim 2009 Aracımın (focus 1) kliması çalışırken gaza bastığımda klima motoru devreden çıkıyor ve belli bi devre veya rölantiye düşünce tekrar devreye giriyor bu normal bi durum mudur? Soğutma gayet iyi, üşüyorum hatta Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2009 Paylaş 7 Ekim 2009 Gaz pedalına sonuna kadar basınca, klima devreden çıkar, tüm fordlarda bu sistem vardır. Malum güç kaybetmesin diyerek... Yorum bağlantısı
Erkan Kıyak 7 Ekim 2009 Paylaş 7 Ekim 2009 Gaz pedalına sonuna kadar basınca, klima devreden çıkar, tüm fordlarda bu sistem vardır. Malum güç kaybetmesin diyerek... Abi bi de şöyle bişey araç 4000 ve üzeri devirlerdeyken ve klima açıkken vitesi boşa aldığımda stop ediyor, yalnız bunu sadece gazda yapıyor, benzindeyken yapmıyor, derdi ne olabilir ki bunun? Klimacı klima basınç müşürü arızalı olabilir falan dedi ama ne derece doğru bilmem. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2009 Paylaş 7 Ekim 2009 Hız sensörünü okuyamıyor olabilir, veya rölanti kontrol valfi yaşlanmıştır, kritik anlarda hızlı yanıt vermiyor olabilir. Yorum bağlantısı
Taner Dağlıgil 30 Ekim 2009 Paylaş 30 Ekim 2009 Aracımın kullanım kitapçığında ilginç bir yazıyla karşılaştık. 'Her ay en az yarım saat klimayı açınız' Muhtemelen klima ömrüyle alakalıdır diye düşünüyorum ama, bu kurala uymazsak ne olur diye de aklımdan geçmiyor değil. Herhangi bir zarar teşkil eder mi klimayı bu şekilde kullanmamak ? Yorum bağlantısı
Hasan Dönmez 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 Dün aracımın ön camı buğu yapmıştı kalöriferi açıp ön cam konumuna getirdim ancak 1-2-3 bu konumlarında çalışmıyor ancak 4 de çalışıyor aynı olay klima içinde geçerli sizce sorun nerede?,nasıl yapılır?,kimler yapar? bozulan parça nerededir?ne kadar tutar? Yorum bağlantısı
Hüseyin Aydın 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 SELAMLAR BÜYÜK BİR İHTİMALLE ISI SİGORTASI ATMIŞTIR. ısı sigortası iptal edilebilir eğer uygun siğortayı bulamazsan direk bağlayıp iptal olur sorun da yaratmaz genellikle ütü gibi cihaz tamir edenlerde bulunur bulup değişrireceksiniz. ısı siğortası nerede dir diye soruyorsunuzdur şimdi evet bir bakayım ama araba burada değil ve fotoğraf makinamda yok. ama hatırladığım kadarıyla torpidonun altında sanırım sol şoför tarafına doğru tam bir çep telefonu büyüklüğünde bir vidalı kutu olacak onun içerisindedir. sanki lidyum piller gibi üçlü araları lehimle ısı sigortaları birleştirilmiş bir parçadır. şisortalar dirence benzer onları ölçeceksin büyük ihtimalle kısa devre vermez sen onları kısa devre ettir kalorifer çalışır. kolay gelsin Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 4 direktir, diğerleri kalorifer motor rezistansından geçer. Bu parçada sıkıntı olmaı, bu sıkıntı, sonrasında tesisat-soket yanması yapabilir, ehil elektrikçiye baktırın. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 3 Kasım 2009 Paylaş 3 Kasım 2009 kalorifer reziztansı arızalı yeri torbidonun arkasında sanırım 30 tl civarında Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Merhaba Kalorifer peteğimde delik vardı. Kale marka petek ile değiştirildi fakat iyi ısıtmıyor, ılık hava veriyor. Kale marka petekten dolayı mı yapıyor yoksa termostat, musluk veya başka bir sebepten dolayı mı ısıtmıyor bilmiyorum. Isıtmama sebebi sizce neler olabilir? Yardımcı olabilir misiniz? Her parçayı alıp denemek malum pahalıya mal olacak. Arabayı aldığımda havalar sıcaktı, kalorifere pek ihtiyaç duymadım. Eski halini bilmiyorum. Yoksa Focusların kaloriferi mi iyi ısıtmıyor? Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 merhaba kalörüfer peteğimde delik vardı kale marka petek ile değiştirildi fakat iyi ısıtmıyor ılık hava veriyor kale marka petekten dolayımı yapıyor yoksa termostat,musluk veya başka bir sebepten dolayımı ısıtmıyor bilmiyorum.ısıtmama sebebi sizce neler olabilir yardımcı olabilirmisiniz.her parçayı alıp denemek malum pahalıya mal olacak.arabayı aldığımda havalar sıcaktı kalörüfere pek ihtiyaç duymadım eski halini bilmiyorum yoksa focusların kalörüferi mi iyi ısıtmıyor. Sorun olmadığında mükemmel sıcaklık vermesi gerekir. Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Fiesta ve C-Max'a bakıyorum mükemmel ama benim aracın kaloriferi ısıtmıyor. Kale marka petek almıştım o yüzden mi ısıtmıyor anlamıyorum ama Şahin aracımızda da Kale marka var. O da mükemmel ısıtıyor. Parça değişmeden muslukta problem olup olmadığını anlayabilir miyiz? Yorum bağlantısı
Engin Ünal 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Hararet göstergesi motor ısındıktan sonra hep ortada ise sorun kalorifer peteğinde. Eğer sıcaklık aşağı yukarı oynuyor ise sorun termostatta. Yorum bağlantısı
Guest Erkan Sa?lam 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Aracımın kaloriferinde bir sorun yok fakat inanır mısınız Şahin araçta gördüğüm meşhur Çorum kaloriferi inanılmaz ısıtıyor. Focus gibi bir aracın kaloriferinden bile iyi. Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Hareret göstergesi devamlı ortada, aşağı yukarı gezinme yok fakat ısıtmıyor. Petekten değildir inşallah sorun. Bu arada muslukta problem olabilir mi parça değişmeden deneyebilir miyiz? Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Focusların kaloriferleri oldukca performanslıdır. Yorum bağlantısı
Guest Erkan Sa?lam 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Focusların kaloriferleri oldukca performanslıdır. Size katılıyorum Ayhan bey. Ben de beğeniyorum ama Çorum kaloriferi denen olay da abartıldığı kadar var. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 Çorum kaloriferi mangal gibi vallahi. Adamı pişiriyor. Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 13 Kasım 2009 Paylaş 13 Kasım 2009 hareret göstergesi devamlı ortada aşşağı yukarı gezinme yok fakat ısıtmıyor.petekte değildir inşallah sorun bu arada muslukta problem olabilir mi parça değişmeden deneyebilirmiyiz teşekkürler. Havayı içeriden alma düğmesine bassanız, içerideki havayı daha iyi ısıtır diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts