Mehmet Göktürk 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 (düzenlendi) Ben yerli aracın dacia logan/duster sınıfında ama biraz daha JEEP görünümlü olmasını beklerim. Malum JEEP artık fiat grubunun. Yerli tüketici de bence bu tarz bir araca rağbet edebilir. Hem ticari hem hususi kullanılabilir. 7 Kişi opsiyonu konur. Oluşacak araç, binme amacı ile doblo/transit/vb alanların tercihini değiştirecek araç olmalı. Yoksa fiesta alan adam yine fiesta alır. TOFAŞ Ar-Ge merkezinin tamamını gezdim bir tane osiloskop, iş istasyonı (PC), sayısallaştırıcı, hızlı prototip cihazı görmedim. Varsa yoksa test. Diğer faaliyetlerini de yeterli görmedim. 400 küsur kişiden basediyorum. Umarım bu sayede biraz ellerini kirletmeyi öğrenirler. 19 Ocak 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Elöver 19 Ocak 2012 Yazar Paylaş 19 Ocak 2012 Şimdi oldu işte. Hayırlısı olsun. E bak işte o kadar kızdığına kıyamet kopardığına deydi mi ? Al sana platformda yerli olacakmış. Daha ne yapsın adamlar ilk Türk malı araba için ? Sanıyorum Renault-Mais'de girebilir işin içine kendi markası ile, bakan öyle konuştu dün akşam tvde ama isim vermedi, e TR de 1 Tofaş ise araba üretebilecek 2 de Renault-Oyak-Mais'dir. Şimdi alırım işte. Fordçu seni, Mondeo diyince hemen yüzün gülüyor, çok mu seviyorsun arabanı ? Tamam seni de yazdırıyorum Süha ile ilk yerli malı araba teslimatına, Şahin SXie Kelline (ghia'ya alıştın az biraz da boş arabaya bin), Süha Çakmaktaş'a Doğan SX-AK ie ESP+ASR + moonroof (yazık Süha yol tutuş, makas ve esp nedir bilmiyor ona kıyak yaptım esp'li yazdırdım) Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 "The modern high-speed rail era started 6 October 1903. An electrical railcar from Siemens & Halske sped away at 203 km/h (126 mph) on the military railway track between Marienfeld and Zossen in Germany." SHinkansen de 1960 da başlamış. 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 19 Ocak 2012 Yazar Paylaş 19 Ocak 2012 İşin gücün polimik. Ama arkadan çekişli veya 4*4 olursa alırım. Yanlaya yanlaya oh mis. Sen anarşiksin, nerde polemik yaptım Hangi konuda bişey dedim ? İftira çok ayıp kul hakkına girer. Ya oldu, arkadan itiş, 4 çeker, önden çekiş tank palet hepsi olacakmış. Quattro'yu da Audi'den alacakmış Fiat. Sen ve yanlamak !!??!! , yemin ediyorum ilk yanlamada geldiğin yöne geri gitmeye başlarsın Aman dikkat Mogaz kullanma hızlı kullanımda tekleme yapar. Aygaz kullan, kapıyı da tekrar boyat ton farkı var + kapıda çekiç ve macun izleri duruyor, 1000'lik zımpara ile güzelce sıfırlayın tek kat vernik de attır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Tren konusunu içimde yaradır, hatırladımmı sinir olurum. Mehmet beyinde dediği gibi bizdeki hızlı trenler çoktaaaaaaaaaaaaan demode, zaten eski loko larda 120 civarı hız çıkabilirdi, raylar hatlar herşey dandik olduğundan hızlanamazdı, şimdi ne oldu, traversleri betona çevirdiler, kurp açılarını azaltıp deverle azıcık oynadılar, alsana adı hızlı kendi normal giden tren, yazık vallahi, üretimden kalmış teknolojisi eski sistemi bize kakalamışlar. Size bu iş için bir örnek, Ford taunus, 86 da geldi vay be dedik, halbuki 10 sene önce üretimi durmuş ve önceside en az 10 sene olan yani 1960 lı yılların arabasını bizde son sistem olmuştu hatırlarsanız. Hızlı tren yaptık diyeceklerse, en azından tüm hatlar çift yönlü olacak, ayrıca bu hatlar hafif taşımacılık için, yük için bir çift hat daha ayrıca olacak, yani 4 hat olacak trenler 300 km/h min hızda olacak vs. ülkede kamyon taşımacılığı nerdeyse hiç olmayacak, olan kamyonda İstanbul' dan Kars'a Trenle gidip orda inip yükünü dağıtacak, bunu yapsınlar sonrasında iş arabaya gelsin, dünya doymuş arabaya bizimkilere daha anca, baba devletler izin vermiş, ağır sanayiye ucundan girin hadi demişler, işin aslı bu ne yazıkki, boş iş araba işi, tren bu konuda çoktaaan kaçtı ama gören yok ne yazıkki. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 İnsaflık hiçbir şey yok dediğimde, şimdiki zamanda bu trenler demode, hala kullanan ülkerlere bir bak, birde kullanmayanlara bak, dediklerimi yapmaksa mümkün, otoban yapacaklarına (harcanan paraların yarısıda cebe gidiyor) bu paralara hem demiryollarını hemde tren işini hallederler, sen asfalta harcanan paralara bir bak, insaf de, ama bana değil başkasına diyeceksin. Ahırdan bozma tren ve milletin gıkı çıkmaması, işte anahtar kelime burda, milletin gıkı çıkmıyor, çıkana da ne olduğu malum zaten, bu halde olmamızın ana ana sebeblerinden biride bu, vurdumduymazlık ve diğeri de nüfusun büyük çoğuluğunun cahil olması ne yazıkki. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 19 Ocak 2012 Yazar Paylaş 19 Ocak 2012 Heee, evet anarşikim demi. Bir insan hiç mi bıkmaz ya aynı şeyleri yazmaktan. Napayım, hep konulara girip dinamiti koyup kaçıyorsun, bomba patlıyor millet birbirine giriyor. Ne diyim ben sana, hep aynı şey anarşiklik bu işte, bu konuya da yaptın allahtan KOÇ çıktı kullanmıyoruz Albea dedi de seni anca sakinleştirebildim. Quatro olması şart değil. Şimdiki şahanlar gibi yanlasın yeter. Evet ben ve yanlamak, ne sandın. Şimdiki Şahanlar güçsüz ki 70 bg ile ne dönerse, gel seni 7.30 bindiriyim de 245 Bg ile yapılan yan'ı gör Ben sen miyim sanıyorsun. Tenekeye bindin, ferrari sanıyordun altındakini, peeh. Vatan Cad. Emniyete git beni ara oradan. Seni yönlendireyim. Git bir çaylarını iç. Sor bakalım beni. Bordo paliosu varmış, neler yapıyordu bu adam diye. hehehe, sana anarşik diyordum ya eksik demişim... Kıskanç anarşiksin T-jet'ime hep imrenen gözlerle baktın senin takanı tokatlar diye iç çektin ben biliyorum Yavru maseratiydi o. Ferrari ile aynı takımda ne sandın ? Açtım sordum şimdi Cerrah'a, zamanında burda bi Kıyak Ahmet varmış nasıl bilirsiniz dedim yaka silktiler. Aman dediler bi Palyosu vardı kendi kendine bişeyler yapıp gaz verip pati çekip kontrol edemiyor kaldırıma çıkıyordu, savrulup binanın duvarlara park halindeki ekip otolarına bindiriyordu onun yüzünden emniyet binasına deprem güçlendirmesi yaptırdık dediler. Neyse bir gün gene böyle oynarken bahçede gene kaçırdı arabayı altından 3 polis arkadaşı ile 4 şüpheliyi ezdi hastanelik etti dediler, mükafat olarak onu uzakdoğu illerimizden birinde müdür yaptık uzak olsun kolay kolay gelemesin diye dediler hehehe..... Sen bu kadar haşin kullan Palyo'yu sonra boz , ardından Fiat dandik tüü kaka araba de. İyi bile dayanmış sana. Bak onu yaptırmayı düşünüyorum işte. Hele bir bahar gelsin... Sen atla İstanbul' a gel, vesile ile Çaylar Boyar sana arabayı komple mavi yapsin kahveden sıkıldıysan, hemde 1 kapı boyama parasına sana tüm arabayı Çaylar Boyar Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Ne albea ne palio hiç birisinin bandını kullanmayacaklarmış.Bambaşka bir şey olacakmış. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 (düzenlendi) Yahu bandını kullanmazlar. Bu kadar laftan sonra öyle de demezler. Ama platform paylaşımı olmaz mı tabi olur. Burada patent haklarını kullanmak bile sorun çıkarır. Yeniden şanzıman tasarlayıp, deneylerini yapıp patent almak en az 3 sene. Ali 126 numarlı mesajını çok beğendim. 19 Ocak 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 (düzenlendi) Bu iş yaş diyoruuum, yapacaklarsa bir marka satın alıp onu geliştirsinler, saab ne oldu, alındıysa hazır herşey, patent te var, geliştir senin olsun, ama dediğim gibi gereksiz iş bu araba üretim işi, dünya doydu artık markaya, modele... Hem ekonomi fena, dünyadada fena, baksanıza daha yeni Eastman Kodak iflas etti gitti, bunun riski de fazla. 19 Ocak 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Cillop gibi devlet desteği var ama iştah kabartan Bazen "körün taşı ras gelir" lafı tutar. İyi bir ressam tasarımcı bulurlarsa (Murat Günak'ı bari getirsinler artık) tutabilir biraz. Duster felan gibi. Yorum bağlantısı
Ercan Çakır 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 (düzenlendi) inşallah dişe dokunur birşey çıkar ortaya , ben çok isterdim,hayal ediyorum şimdi laylonu satmışım kendi milletimin arabasını alıp kurulmuşum koltuğuna. 19 Ocak 2012 tarihinde Ercan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Başlamak ilk adımı atmaktır. Hele bir başlasınlar motorunu bir yerden şanzımanı bir yerden sonra ufak ufak motoru da şanzımanı da yaparız biz . Hem çok da kasmamak lazım kendimizi. İlk seferde muhteşem bir araç çıkaracağız diye bir şey yok olmamalı da. Her şey zamanlar olur. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Yerli otomobilin adı ne olsun anketi yapmışlar. Katılmak isteyenler için. http://ekonomi.haberturk.com/otomotiv/haber/706972-anadol-2012 Yorum bağlantısı
Akan Belen 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Alttaki yorumu bak hizaya gel.Ayrıca isimlerin hiçbiri bence güzel değil '' türkiye nin (iye) si, arabanın ingilizcesi (car) birleştir. cariye zaten adı bu olmazsa devlet mercedesten inmez. ancak cariyeye binme bahanesi ile mercedesten iner.'' 2 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Adını Türkoto koysunlar modelide suçu ne slx olsun belki devrim in uğradığı tecavüzü yad etmiş oluruz böylece... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 mülki erkana, yerli araba harici alınmaz desinler, hemen ben de alacağım, isterse yolda tekeri kopsun gitsin... 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 O üretildi, bitti, kalıpları da çöpe atıldı Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 O üretildi, bitti, kalıpları da çöpe atıldı Olsun adı hala güzel. 2 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 mülki erkana, yerli araba harici alınmaz desinler, hemen ben de alacağım, isterse yolda tekeri kopsun gitsin... aynen lastikleri de petlas olacak demektir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Cam elyafından yapsınlar yine... aynen lastikleri de petlas olacak demektir petlas deyip geçme, buzları kazıdım 826 kg muhteşem 86Nm torklu arabamla Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Bence Osmanlı (ottoman) olsun, Model ismide Tokat olsun, al sana Osmanlı Tokatı Yorum bağlantısı
Recommended Posts