Faruk Durmuş 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Ford’un EcoBoost ailesine mensup en küçük hacimli motoru C sınıfı bir araç olan Focus’un kaputu altındaki yerini aldı. Uzunluk ve genişliği bir A4 kağıdınınki kadar olan motorun iki versiyonu bulunuyor.3 silindir, 1 litre hacim ve bir adet turbo beslemeye sahip olan motorun güçsüz versiyonu 100 beygir güç üretebilirken bu ünitenin ortalama yakıt tüketimi 4.8 litre/100 km olarak gerçekleşiyor. 125 beygir güç ve 170 Nm tork üretebilen ikinci motor overboost fonksiyonu sayesinde maksimum tork değerini 200 Nm’ye ulaştırabilirken tüketim değeri ortalama 5 litre/100 km olarak açıklanıyor. İngiltere pazarında Şubat ayının ikinci yarısında piyasaya çıkacak olan yeni motorlarla donatılan Focus modellerinin başlangıç fiyatıysa 14.245 Sterlin olarak açıklandı. Ford kaynaklarımız bu motorun ülkemize geliş tarihinin 2013′ü bulacağını belirtiyor. Kaynak :www.otomobildunyam.com Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Fındık motor diyecem,o kadar bile yokmuş. Bezelye motor focus. 100 beygirle koca F3 insanı, ehl-i sabr eder. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 bu ne kardeşim ya..Bir zamanlar V-8 ler vardı sonra V-6 oldu sonra fındık motor oldu- sonra 1,6 sonrada 1 oldu yuh artık. artık beygirlere saman yetiştiremiyorlar heralde... 3 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Fiesta 125 lik motor ile tadından yenmez aslında. Vergisi az ekonomik vede 0-100 9 saniye civarında olur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 1.6 atmosferiğe göre +20Nm, yani gidişi 1.6 dan hallice olur, tamir/bakım/tüketim değerlerinde rekorlar kırması lazım ki sanamayacağım. Emisyonu daha düşük olacağı kesin, vergi de bunun üstünden alımıyor ecnebi memlektinde 1 Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Kağıt üstünde yazan beygiri hiç sevmem ben. rakamlar yanıltabilir. 1000cc ve 1367 kg yan yana hiç hoş durmuyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Bence de, hele ki İstanbul yokuşlarında, Linea multijet kıvamından da kötü olur Hala motorları mıncıklıyorlar, şaseyi hafifleten yok Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 1.4 tsi motora laf edenler 1.2 tsi ettiler durdular şimdi 1000 gelince bakalım ne olacak Bence uygundur. Fiesta için ideal olur. Bir de keşke vergi diliminde 1000 cc altı olanlar olsa.. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Pazarda özellikle de Türkiye de rekabet için bunu yapmak zorundaydı belki. Yakıt pahalı vergi yüksek. Komil geliyor duyduğumuzda 1000 cc falan motosiklet gibi ama teknolojide gelişiyor. Önemli olan işlevi. Bakalım ne çıkacak. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 1.4 tsi motora laf edenler 1.2 tsi ettiler durdular şimdi 1000 gelince bakalım ne olacak Bence uygundur. Fiesta için ideal olur. Bir de keşke vergi diliminde 1000 cc altı olanlar olsa.. Fiestaya koyup bunu,aracı da 800 kg civarlarında tutsalardı,dişe dokunur yakıt tasarrufu ve performans olurdu belki. Belki motor tutar,sandık halde alır,mk3 fiestaya çakarız. Yorum bağlantısı
Faruk Durmuş 30 Ocak 2012 Yazar Paylaş 30 Ocak 2012 Fiyatı ne olur acaba? 14.245 sterlin olacağı söyleniyor.Türkiyede vergileride düşünecek olursak? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 bence atmosferik 1.6 dan pahalı olur, her yeni çıkan mamül, eskisinden pahalıdır Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 fiesta için ideal olur. focus a biraz az gelebilir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Onlar 800cc. değil miydi? vesile ile uzun yıllardır caponlarda 600cc. motorlar vardır Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 atm./turbo hepiciği var, mesela HOnda da: Life/Vamos/Zest, suzuki de: Cervo/Kei/Wagon vs. vs. bunlar sadece caponyada satılır, vergisi düşük Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 Bence de, hele ki İstanbul yokuşlarında, Linea multijet kıvamından da kötü olur Hala motorları mıncıklıyorlar, şaseyi hafifleten yok linea yı bugun sağ sağlim teslim ettim de cidden o motor o araba sıkıntılı... cumartesi geldim yoktun abi göremedin lineamı araba yokuşlarda ölüyordu ... Yorum bağlantısı
Ali Eren 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 1.0 ve 125 beygir çok iyi. Sahip olmak isterdim doğrusu. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 biz bu 1.0 Turbo motorun canına okuruz yahu Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Ocak 2012 Paylaş 30 Ocak 2012 4.8 ortalama benzin ise inanılmaz, fiesta 1.25 ortalama 5.6 litre. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 Bu motorun yakıt tüketimi ile ilgili fıkralar uydurulmaya başlanacak ahanda şuraya çiziyorum... Yorum bağlantısı
Recommended Posts