İçeriğe Yönlendir

Mk2 Mondeo Tekleme Problemi


Zafer Karatop

Recommended Posts

Harun Şen

BUJİ VE BUJİ KABLOSUNDAN AYNEN BENDEDE 97 MONDEO GLX VAR TEKLEME SİNİR ETMİŞTİ BENİ BUJİ VE KABLO DEĞİŞTİ SORUN BİTTİ ABİCİM

 

BUJİ VE BUJİ KABLOSUNDAN AYNEN BENDEDE 97 MONDEO GLX VAR TEKLEME SİNİR ETMİŞTİ BENİ BUJİ VE KABLO DEĞİŞTİ SORUN BİTTİ ABİCİM

Sorunun buji ve kablolardan olduğuna katılıyorum. Bobin ve buji kablolarının tamamen uyumlu olması gerekiyor. Özellikle bazı orjinal kablolar dahil bobin yuvasına tam olarak oturmuyor, kablodaki mandallar sıkıştırma yapmıyor, gevşeme yapıyor. En küçük gevşeklik motoru oldukça etkiliyor. Bobin girişi kablolarını kelepçe ile sıkıştırmak zorunda kaldım. 

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Mehmet Efe Öztürk

Merhabalar benim 97 otomatik mondeoda öncelikle belirteyim km göstergesi ve benzin göstergesi 5altı aydır çalışmıyor ilk başlarda benzin çalışıyordu benzin ikaz ışığı yandığımda km göstergesi bir anda çalışıyordu ( şu turuncu benzin pompası şekli) sonra ikiside gitti ikincisi arabam gaz yemiyor motor ısınıca yapıyor galiba bianda gazı kesiyor sonra tekliyor stop ediyor bigidip bi duruyor rölanti dengesiz çalışma problemli üçüncüsü ben aracımı şanjımancıdan bugun aldım zincir değiştirdiler ve bundan sonrada motor çalışırır çalıştırmaz fan açmaya başladı bu ne böyle değildi dedim bir gün daha bıraktım fanın kablosu oksitlenmiş yapık gelin alım dediler aldım aracı eve gelirken bu teklemelerle yolda kaldım 2 bin lira para istediler birde neyse sonra baktım araba yine aynı çalışır çalışmaz fan açmakta ve bu tekleme gaz yememe stop yapma bir gidip bu durma devam etmekte şimdi ben ne yapayım benim sorunum ne bu adamlara nasıl güveneyim bana bir yardım yol gösterin lütfen 10 gündür uğraşıyorum para harcadım ve sonuç hüsran ..

Merhabalar benim 97 otomatik mondeoda öncelikle belirteyim km göstergesi ve benzin göstergesi 5altı aydır çalışmıyor ilk başlarda benzin çalışıyordu benzin ikaz ışığı yandığımda km göstergesi bir anda çalışıyordu ( şu turuncu benzin pompası şekli) sonra ikiside gitti ikincisi arabam gaz yemiyor motor ısınıca yapıyor galiba bianda gazı kesiyor sonra tekliyor stop ediyor bigidip bi duruyor rölanti dengesiz çalışma problemli üçüncüsü ben aracımı şanjımancıdan bugun aldım zincir değiştirdiler ve bundan sonrada motor çalışırır çalıştırmaz fan açmaya başladı bu ne böyle değildi dedim bir gün daha bıraktım fanın kablosu oksitlenmiş yapık gelin alım dediler aldım aracı eve gelirken bu teklemelerle yolda kaldım 2 bin lira para istediler birde neyse sonra baktım araba yine aynı çalışır çalışmaz fan açmakta ve bu tekleme gaz yememe stop yapma bir gidip bu durma devam etmekte şimdi ben ne yapayım benim sorunum ne bu adamlara nasıl güveneyim bana bir yardım yol gösterin lütfen 10 gündür uğraşıyorum para harcadım ve sonuç hüsran ..

Yorum bağlantısı
Hasen Kara

Merhabalar benim 97 otomatik mondeoda öncelikle belirteyim km göstergesi ve benzin göstergesi 5altı aydır çalışmıyor ilk başlarda benzin çalışıyordu benzin ikaz ışığı yandığımda km göstergesi bir anda çalışıyordu ( şu turuncu benzin pompası şekli) sonra ikiside gitti ikincisi arabam gaz yemiyor motor ısınıca yapıyor galiba bianda gazı kesiyor sonra tekliyor stop ediyor bigidip bi duruyor rölanti dengesiz çalışma problemli üçüncüsü ben aracımı şanjımancıdan bugun aldım zincir değiştirdiler ve bundan sonrada motor çalışırır çalıştırmaz fan açmaya başladı bu ne böyle değildi dedim bir gün daha bıraktım fanın kablosu oksitlenmiş yapık gelin alım dediler aldım aracı eve gelirken bu teklemelerle yolda kaldım 2 bin lira para istediler birde neyse sonra baktım araba yine aynı çalışır çalışmaz fan açmakta ve bu tekleme gaz yememe stop yapma bir gidip bu durma devam etmekte şimdi ben ne yapayım benim sorunum ne bu adamlara nasıl güveneyim bana bir yardım yol gösterin lütfen 10 gündür uğraşıyorum para harcadım ve sonuç hüsran ..

Merhabalar benim 97 otomatik mondeoda öncelikle belirteyim km göstergesi ve benzin göstergesi 5altı aydır çalışmıyor ilk başlarda benzin çalışıyordu benzin ikaz ışığı yandığımda km göstergesi bir anda çalışıyordu ( şu turuncu benzin pompası şekli) sonra ikiside gitti ikincisi arabam gaz yemiyor motor ısınıca yapıyor galiba bianda gazı kesiyor sonra tekliyor stop ediyor bigidip bi duruyor rölanti dengesiz çalışma problemli üçüncüsü ben aracımı şanjımancıdan bugun aldım zincir değiştirdiler ve bundan sonrada motor çalışırır çalıştırmaz fan açmaya başladı bu ne böyle değildi dedim bir gün daha bıraktım fanın kablosu oksitlenmiş yapık gelin alım dediler aldım aracı eve gelirken bu teklemelerle yolda kaldım 2 bin lira para istediler birde neyse sonra baktım araba yine aynı çalışır çalışmaz fan açmakta ve bu tekleme gaz yememe stop yapma bir gidip bu durma devam etmekte şimdi ben ne yapayım benim sorunum ne bu adamlara nasıl güveneyim bana bir yardım yol gösterin lütfen 10 gündür uğraşıyorum para harcadım ve sonuç hüsran ..

 

Hocam bu tür ustaları belirtin ki aklımızda bulunsun. Allah korusun tıkır tıkır çalışan araçlarımızı perte çıkaran ustalar var. Bilelim.

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Hüseyin Erbay

İyi günler aynı sorun benimde başımda. Buji ve kabloları orjinali ile değiştirdim tekleme devam ediyor. Bu parçayı değiştirmek için şanzuman mesafe sensörünü şanzuman inmiyor heralde aşağıya. Lütfen bilgi verin ve bu parçayı nerde bulurum

Yorum bağlantısı
Adem Aydınalp

Arkadaşlar Merhaba;

97 Model Mondeo glx sahibiyim, aracımda bir sorun var ve bu sorunu 4 ayrı ustaya gitmeme ramen çözdüremedim. Bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Araç seyir halindeyken sanki yakıt bitiyormuş gibi teklemeye kafa sallamaya başlıyor, gazı kesik kesik yiyor ve çekişten düşüyor. Bunu hem benzinde hemde gazda yapıyor. Gaz pedalına biraz yüklenince keser gibi yapıyor sonra tekrar devam ediyor. Yanlız bu arızayı nezaman yapacağıda hiç belli olmuyor. Bazan gün boyu yapıyor, bazn hiç yapmıyor. Gittiğim ustalar önce bobin dahil ateşleme tertibatını değiştirdiler olmadı enjektör temizliği yaptılar olmadı bilgisayara bağladılar ama sorunu birtürlü çözemediler. Son gittiğim yerde ise tekrar bilgisayara bağladılar ve EGR ve Oksijen sensörü arıza gösteriyor dediler. Değiştirdiğimizde düzelirmi dedim belli olmaz dediler. Bana bilgilendirip bir yol gösterirseniz çok sevinirim.

merhaba benim aracım yagışlı havalarda seyir halindeyken silkeleme ve gaz yememe durumu oluyor nedendir anlamadım ustalarda bulamadı

merhaba benim aracım yagışlı havalarda seyir halindeyken silkeleme ve gaz yememe durumu oluyor nedendir anlamadım ustalarda bulamadı

Yorum bağlantısı
Selim Kılınç

Mehmet efe bey olayı adım adım anlatırsanız kafamız karışmaz.

1. aracınız soğukken kontağı çevirin çalısın benzinle lpgyi iptal edin. Öncelikle benzinde deneyelim

Normal bir çalışma mı diye istop edecek mi?

2. şimdiye kadar usta neye elini attı.

3. Aracımız benzinle çalıştı lpg ye normal geçiş yapıyor mu?

4. Lpg de istop ediyor mu?

Şimdilik bunları öğrenelim ha bide ne dediler bi arıza tanısı koydular mı ki para istiyorlar.

Panik yok çözülmeyecek bişey olamaz

Yorum bağlantısı
Emre Gürkaynak

Bujileri kendimiz degistirebilir miyiz? Bende de tekleme basladi. Ayrica 100km den sonra gazdan benzine geciyor kendiliginden.

Yorum bağlantısı
Selim Kılınç

Bujileri kendimiz degistirebilir miyiz? Bende de tekleme basladi. Ayrica 100km den sonra gazdan benzine geciyor kendiliginden.

Teklemenin nedeni sadece bujiler mi? diye ssorarlar adama emre bey.

1. Lpg enjektörlerinden mi?

2. Benzin enjektörlerinden mi?

3. Benzin basınç regülatöründen mi?

4. Bujilerden mi?

5. Biji kablolarından mı?

Arabanın bakımına göre değişir bunlar.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Ömer Karabayır

benzer sorunu benim usta, bujilerin tırnak mesafesini düşürerek halletti. 3 gündür çok kullanamadım, ama sanki halloldu gibi. 5. viteste 80 le filan giderken tekliyordu, bugünkü yolculuğumda yapmadı.

Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
Emrah ÇILGIN

Arkadaşlar bende ortak olayım bu konuya ama herhalde en kötü duruma gelmiş olan benim bu tekleme olayından..Şöyle başlayayım aracım yaklaşık 4 ay önce tekleme yapmaya başlamıştı ve buji ( NGK LPG 4 ) - buji kabloları ve bobin ( bosch) değişti düzelmişti sorun ama sadece 1 ay sürdü 3 ay kadar önce tatilden dönerken tam marmarisin çıkışında rampada bir anda araç teklemeye hatta egzoz manifoltundan patlatma yapmaya başladı lpg deydi ve rampayı çıkamayacak kadar tekliyordu hemen benzine aldım benzinde yine tekliyordu ama egzoz patlatma yapmıyordu ve en azından rampayı çıkacak kadar çekiyordu araç benzinde o şekilde balıkesire kadar geldim..Ustama aracı götürdüm siboplardan gibi görünüyor dedi silindir basınçlarını ölçtü 3 tane silindirde 13 civarı çıkarken 2. silindirde 7-8 arası çıkıyordu yağ damlatılarakta denendi değişim olmayınca bu silindirin sibopları gitmiş motor açılacak siboplar değişecek dedi araç 230 binde manuel..Tamam düzelecekse yap dedim aracı bıraktım bırakıs o bırakış 3 ay oluyor hala araçta hiçbir değişiklik yok tekleme ve lpg de egzoz manifoltunda patlama devam yapılanları tek tek sırayla yazıyorum lütfen bilen ustalarım iyi okuyun ve şu bahtsız bedeviye bi yol gösterin okuyunca ne kadar zor durumda olduğumu anlayacaksınız:
 

1-Aracın motor açıldı kapak rektefeciye gitti sübap takımı gaydı lastikleri contalar vs. değişti triger seti de değişti 3 tane sibop tamamen yanıkmış dendi toplandı araç bırakın teklemenin düzelmesini eskisinden daha kötü oldu helikopter gibi çalışıyor sanki motorda hava dolanıyo gibi değişik bi ses çıkıyor ..Rektefeci acaba sibopları uzunmu bıraktı deyip  1 daha söktürüldü tekrar rektefeciye gönderildi sanırım bu sefer kadeh dedikleri parçalarda birşeyler yaptılar araç 1 gün düzgün çalıştı ama 2. gün yine eski haline döndü

 

2-Usta yine buji-kablolar ve bobin getirtip denedi değişen hiç bir şey yok

 

3-bütün elektrik tesisatı sökülüp elden geçti toparlandı 1 hafta uğraştı iyi bir elektrikçi gene değişen yok

 

4-Motor beynini söküp baktılar acaba su falan almışta beyinde bi arıza çıkmışmıdır diye hiçbirşey bulamadılar beyin sıfır gibi duruyor dediler

 

5-Emme manifoldunda bi açtlak falan oluşmuşta hava alıyor olabilir deyip bakıldı gene yok

 

6-Lpg sistemini iptal edipte denediler yine aynı

 

Sonunda usta pes etti benim yapabileceğim bişey kalmadı dedi başka götürebilcek yer bulursan göster benim devreler yandı dedi ve aracı aldım..Şimdi forumdaki benzer problem konularından okuduğum kadarıyla maf sensörü- EGR - birde bu karter havalandırma subabı bunlara bi baktırmayı düşünüyorum..
Sizce ne gibi duruyor problem ilk nereye baktırayım artık .. Tabi ustada bunlarada bakmış olabilir 2 aydan fazladır sürekli benim araçla uğraşıyolar çünkü her gün bi yerlerini söküp incelediler ama ford ustası değil belki ince noktalarını bilmediğinden gözden kaçırdığı yer olmuştur

Bu arada birde araç 3500 devirlere ulaştığında bir anda çekiş çok fazla  artıyor ve tekleme bayağı azalıyor ancak devir sonlara doğru geldiğinde çekiş yine azalıyor bunuda bugün fark ettim benzinde biraz zorlayayım bakalım napıcak diye deneyip

Yorum bağlantısı
Mehmet Çelebi

Arkadaşlar bende ortak olayım bu konuya ama herhalde en kötü duruma gelmiş olan benim bu tekleme olayından..Şöyle başlayayım aracım yaklaşık 4 ay önce tekleme yapmaya başlamıştı ve buji ( NGK LPG 4 ) - buji kabloları ve bobin ( bosch) değişti düzelmişti sorun ama sadece 1 ay sürdü 3 ay kadar önce tatilden dönerken tam marmarisin çıkışında rampada bir anda araç teklemeye hatta egzoz manifoltundan patlatma yapmaya başladı lpg deydi ve rampayı çıkamayacak kadar tekliyordu hemen benzine aldım benzinde yine tekliyordu ama egzoz patlatma yapmıyordu ve en azından rampayı çıkacak kadar çekiyordu araç benzinde o şekilde balıkesire kadar geldim..Ustama aracı götürdüm siboplardan gibi görünüyor dedi silindir basınçlarını ölçtü 3 tane silindirde 13 civarı çıkarken 2. silindirde 7-8 arası çıkıyordu yağ damlatılarakta denendi değişim olmayınca bu silindirin sibopları gitmiş motor açılacak siboplar değişecek dedi araç 230 binde manuel..Tamam düzelecekse yap dedim aracı bıraktım bırakıs o bırakış 3 ay oluyor hala araçta hiçbir değişiklik yok tekleme ve lpg de egzoz manifoltunda patlama devam yapılanları tek tek sırayla yazıyorum lütfen bilen ustalarım iyi okuyun ve şu bahtsız bedeviye bi yol gösterin okuyunca ne kadar zor durumda olduğumu anlayacaksınız:

1-Aracın motor açıldı kapak rektefeciye gitti sübap takımı gaydı lastikleri contalar vs. değişti triger seti de değişti 3 tane sibop tamamen yanıkmış dendi toplandı araç bırakın teklemenin düzelmesini eskisinden daha kötü oldu helikopter gibi çalışıyor sanki motorda hava dolanıyo gibi değişik bi ses çıkıyor ..Rektefeci acaba sibopları uzunmu bıraktı deyip 1 daha söktürüldü tekrar rektefeciye gönderildi sanırım bu sefer kadeh dedikleri parçalarda birşeyler yaptılar araç 1 gün düzgün çalıştı ama 2. gün yine eski haline döndü

2-Usta yine buji-kablolar ve bobin getirtip denedi değişen hiç bir şey yok

3-bütün elektrik tesisatı sökülüp elden geçti toparlandı 1 hafta uğraştı iyi bir elektrikçi gene değişen yok

4-Motor beynini söküp baktılar acaba su falan almışta beyinde bi arıza çıkmışmıdır diye hiçbirşey bulamadılar beyin sıfır gibi duruyor dediler

5-Emme manifoldunda bi açtlak falan oluşmuşta hava alıyor olabilir deyip bakıldı gene yok

6-Lpg sistemini iptal edipte denediler yine aynı

Sonunda usta pes etti benim yapabileceğim bişey kalmadı dedi başka götürebilcek yer bulursan göster benim devreler yandı dedi ve aracı aldım..Şimdi forumdaki benzer problem konularından okuduğum kadarıyla maf sensörü- EGR - birde bu karter havalandırma subabı bunlara bi baktırmayı düşünüyorum..

Sizce ne gibi duruyor problem ilk nereye baktırayım artık .. Tabi ustada bunlarada bakmış olabilir 2 aydan fazladır sürekli benim araçla uğraşıyolar çünkü her gün bi yerlerini söküp incelediler ama ford ustası değil belki ince noktalarını bilmediğinden gözden kaçırdığı yer olmuştur

Bu arada birde araç 3500 devirlere ulaştığında bir anda çekiş çok fazla artıyor ve tekleme bayağı azalıyor ancak devir sonlara doğru geldiğinde çekiş yine azalıyor bunuda bugün fark ettim benzinde biraz zorlayayım bakalım napıcak diye deneyip

Bence bir bilgisayara baglat orda arıza yazar ona göre müdahale edilir
Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

Sanki silindirlerden biri/birkaçı çalışmıyormuş gibi geldi bana, iyi bir motor ustası bulman lazım..

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

geçmiş olsun.... sıra ile gidelim:

 

kompresyon düşüük çıktı.. kapak açıldı ve subaplar değişti ama sorun devam edince.. kompresyon ölçüldü mü?

tapetler hiç kontrol edildi mi?

üst kapak taşlandı mı? taşlandı ise kaçıncı sefer? evveliyatı nedir? üst kapağın?

kapaj açılınca blokta grapaj ölçümü yapıldı mı?

Yorum bağlantısı
Emrah ÇILGIN
(düzenlendi)

Bu soruların cevabı sanırım rektefiyecide.Şöyle söyleyeyim subaplar değiştikten sonra ben ölçtürmedim usta ölçmüşmüdür bilmiyorum ama ölçüldüğünde yine aynı silindişrde aynı şekilde düşük çıkacaktır çünkü problem birebir aynı şekilde devam ediyor.. tam 3 defa kapak sökülüp rektefiyeciye gitmiş rektefiyeci artık motordan kaynaklı olamaz bence elektriksel birşey bu demişti herşeyini kontrol ettik dedi en son söküldüğünde kadeh dedikleri parçalarada birşeyler yapmışlardı..Bugün akü kutup başını söktüm biraz bekledim tekrar taktım araç ilk çalıştığında normal sanki düzelmiş gibi çalıştı sonra hareket ettim 100 metre sonra yine değişti motorrun sesi ve tekleme başladı gaza basınca böyle hava sesi gibi ses geliyo motor kısmından fışşş diye birde rolantıde dururken ayağım debriyaja basılı iken bu tekledikçe sanki pedaldan ayağımın altına tık tıkı diye vuruyor

Yarın başka bir ustaya gideceğim o zaman tekrar kompresyon ölçümü de yaptırırım

tarihinde Emrah ÇILGIN tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

demekle olmaz. ilk olara kyarın tekrar kompresyon testi yaptırın.. sonra devam edelim. kompresyon yerine gelmiş ama sonuç aynı arıza belirtisi ise. tapet sorunudur. bir anda hem kompresyon kaybedip hem elektronik arıza vermez.... imknasız değil ama önce ölçüm gerekiyor.

Yorum bağlantısı
Emrah ÇILGIN

Bugün sadece ford a bakan bir ustaya gittim sorunumu anlattım işin kötüsü oraya gittiğimde düzeldi araba hatta saat gibi çalışmaya başladı usta bu araç saat gibi ne problemi dedi 5 dk falan çalıştı ve sonra araç başladı tekleme yapmaya sonrasında hemen bujileri söktü ve kompresyon ölçümü yaptı kaç gösterdiğine dikkat etmedim ama göstergede 4 silindirde hemen hemen aynı yerleri gösterdi ve ibre yarıdan biraz daha fazla çıkıyordu artık kaç bar a denk geliyodur bilmiyorum kompresyon iyi sıkıntı yok dedi usta muhtemelen bi elektrik arızası var motorda sıkıntı olsa sürekli yapar ama bazen araç düzgün çalışıyor o zaman motorda sıkıntı yok dedi bujileri değiştirdi benim bujilerim ngk lpg 4 tü onları söküp motorcraft taktı sanırım ve teste çıktık bi 15-20dk dolandık araç gayet normal çalışıyor eve gelirkende sıkıntı olmadı bi kullan eğer yarın falan yine tekleme başlarsa bi daha buji değiştirirz belki buji yakıyodur araba yüksek voltaj falan geliyodur dedi.Daha öncede diğer ustam fomoco buji takmıştı o gün sorunsuz çalışmış ertesi gün yine teklemeye başlamıştı..İşin garibi bilgisayara bağlayamazmıyız dedim bu araç bağlanmıyor dedi..Ama yeğenimde 99 2.5 v6 ghia var o daha bugün izmir de bağlatmış bilgisayara

Birde usta enjektörlere giden elektik kablolarında lpg enjektörleri için lehim ile ek alınır onları komple ayırıp birde öyle denemek lazım falan dedi belki enjektörlerin elektrik tesisatınmda sorun olabilir lpg lehimlerini komple ayırmadan anlaşılmaz dedi

Yorum bağlantısı
Emrah ÇILGIN

Çağlar hocam eğer kompresyon düzelmişse sorun tapetlerde olabilir demiştiniz bu tapetlere ne gibi bi işlem yapılabilir en son rektefeci kapağı sökmeden egzantriği çıkartıp kadehleri söküp alıp gitmiş onlara bişrşeyler yapmıştı anladığım sanki taşlama tarzı birşey yaptığıydı ama emin değilim

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kadeh dediğiniz tapet mi acaba. onlara birşey yapılamaz. sökülür sıkışma var mı diye bakılır varsa değiştirlir. tapet dolmazsa ve sıkışıksa aynı sarsılmaya sebep verir

Yorum bağlantısı
Emrah ÇILGIN

tapet - kadeh - fincan bunlar aynı şey için farklı tabirler sanırım sanayi dilinde..Zaten subaplar değiştikten sonra ustanın söylediği ilk başta motor saat gibi ama kadehler dolunca salaklıyo motor demişti sonra kadehleri söküp bişeyler yaptılar pahalı parçalar mı uğraşçaklarına onları da değiştirselerdi onlardan olma ihtimalide kalksaydı keşke

Yorum bağlantısı
Emrah ÇILGIN

Evet sorunum halen bulunabilmiş değil başka bir ustanın söylemesi araç bujileri yakıyo yüksek voltaj veripte olabilir dedi veya lpg enjektörleri için aracın tesisatından lehimle alınan eklerden arada sırada şase alan bi kablo olabilir dedi çünkü araç her zaman yapmıyor teklemeyi bazeen yapıyor bazen kendiliğinden düzeliyor..Birde bir ihtimal emme manifoldunda bi çatlak falan olupta hava alıyorda olabilir dedi çünkü teklemeyi yaptığı-yapacağı zaman gaza dokunduğumda motor kısmından hafiften fışşş diye bi hava sesi gibi ses geliyor o ses geldiğinde tekleme oluyor o ses gelmezse sorun yok..Usta bırakırsın bizde inceleriz dedi ama tekrardan aynı şeyleri yaşamak istemiyorum


Bu arada benim araç bilgisayara bağlanıyor mu?
Balıkesirde bağlayacak bulamadım ama eğer bağlanıyorsa izmirde falan bağlatabilirim

Yorum bağlantısı
Derviş Dursun

Evet sorunum halen bulunabilmiş değil başka bir ustanın söylemesi araç bujileri yakıyo yüksek voltaj veripte olabilir dedi veya lpg enjektörleri için aracın tesisatından lehimle alınan eklerden arada sırada şase alan bi kablo olabilir dedi çünkü araç her zaman yapmıyor teklemeyi bazeen yapıyor bazen kendiliğinden düzeliyor..Birde bir ihtimal emme manifoldunda bi çatlak falan olupta hava alıyorda olabilir dedi çünkü teklemeyi yaptığı-yapacağı zaman gaza dokunduğumda motor kısmından hafiften fışşş diye bi hava sesi gibi ses geliyor o ses geldiğinde tekleme oluyor o ses gelmezse sorun yok..Usta bırakırsın bizde inceleriz dedi ama tekrardan aynı şeyleri yaşamak istemiyorum

Bu arada benim araç bilgisayara bağlanıyor mu?

Balıkesirde bağlayacak bulamadım ama eğer bağlanıyorsa izmirde falan bağlatabilirim

Bilgisayara bağlanır ama heryerde olmaz programı. Bende de tekleme var ama benimki gazı bırakınca ileri geri sarsıyor. Gaz verince dediğin sesten bendede var. Tam ön göğsün direksiyonun hizasından geliyor gibi. Bazende hoşur hoşur su geçiyor gibi geliyor. Ama hava sesine benzer ses her gaz verişimde var. Daha bulamadık sonuç sıfır
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...