İçeriğe Yönlendir

Mondeo 3 - Şarj Dinamosu Sorunu


Misafir

Recommended Posts

Onur Oflaz

çok teşekkür ediyorum :) ne kadar zamandır araç sizde?

15 ay oldu sorun yok su ana kadar :)

Yorum bağlantısı
İlker Yüksel

15 ay oldu sorun yok su ana kadar :)

 

O zaman gayet iyi herhangi bir sıkıntı yok gibi gözüküyor.

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

Mars dinamosu genelde derdini soğuk havada hissettirir. Sıcak ta çok sıkıntı çıkarmaz. Havalar soğuyunca bir daha takip edin derim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 8 ay sonra...
Mehmet Fatih Bayrak

bu sabah aracımı çalıştırdım  biraz gittikten sonra şarj lambası yandı .söndü birkaç kez  oldu bu olay sonra araçttan indim bir koku vardı tırsdım çektim kenara .pazartesi çekici ile götürecem .sorun sizce şarj dinamosumu yoksa başka ne olabilir

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Uğur Kaya

bendede akü lambası ara ara yanıp sönüyordu dün bosch servise bıraktım arabayı bugün aldım şarj dinamosunu tamir ettiler v kayışını da değiştirttim fakat bu gün yine akü lambası ara ara yanmaya başladı aküde sorun yok onu biliyorum 

şarj dinamosu düzgün yapılmamışmıdır yoksa problem başka biyerde olabilir mi

 birde dinamo orjinali ne kadardır yansanayi taktırsak sıkıntı olur mu

Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak

Bende tamir ettirdim cok sukür lamba yanmadi.sarj dinamosu 14.5 volt sarj ediyor acaba bu normalmi.benim tamir yapilirken komple sargilar felan yeniden sarildi.

Bu arada tamirine nekadar verdiniz.ben 300 tl verdim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Bende tamir ettirdim cok sukür lamba yanmadi.sarj dinamosu 14.5 volt sarj ediyor acaba bu normalmi.benim tamir yapilirken komple sargilar felan yeniden sarildi.

Bu arada tamirine nekadar verdiniz.ben 300 tl verdim

Benim parça aldığım yer mk2 mondeo şarj dinamosunun sıfırına geçen hafta 300 lira istedi.. :) 14.5 volt normal, sıkıntı olmaz..

Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

Bende tamir ettirdim cok sukür lamba yanmadi.sarj dinamosu 14.5 volt sarj ediyor acaba bu normalmi.benim tamir yapilirken komple sargilar felan yeniden sarildi.

Bu arada tamirine nekadar verdiniz.ben 300 tl verdim

bakımda yaptırdım fatura yanımda değil ama 150 civarlarındaydı

Benim parça aldığım yer mk2 mondeo şarj dinamosunun sıfırına geçen hafta 300 lira istedi.. :) 14.5 volt normal, sıkıntı olmaz..

sorunun tam olarak dinamodan olduğunu anlayabilsek en kötü dğiştirirdik

bu arada mk2 ninki sıkıntı oluştururmu acaba orjinalimi bu fiyat adres tel alabilirmiyiz hocam

Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak

Benim parça aldığım yer mk2 mondeo şarj dinamosunun sıfırına geçen hafta 300 lira istedi.. :) 14.5 volt normal, sıkıntı olmaz..

Bende sifir taktirmak istedim ayni orjinal sarj dinamosuna 850 tl fiyat cektiler ve sifir taktigin zaman akununde degismesi gerekiyormus.ayni orjinaldie satilan isim olarakta ayniydi oda 550 tl idi ozaten uyum saglamiyormus.
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

sorunun tam olarak dinamodan olduğunu anlayabilsek en kötü dğiştirirdik

bu arada mk2 ninki sıkıntı oluştururmu acaba orjinalimi bu fiyat adres tel alabilirmiyiz hocam

Mk2 uymaz, mk3 için arayıp sorun isterseniz.. 0312 278 28 18 Ömer bey..

Bende sifir taktirmak istedim ayni orjinal sarj dinamosuna 850 tl fiyat cektiler ve sifir taktigin zaman akununde degismesi gerekiyormus.ayni orjinaldie satilan isim olarakta ayniydi oda 550 tl idi ozaten uyum saglamiyormus.

Akü iyi durumdaysa neden değişim gereksin ? Birkaç kez sıfır şarj durumuna düştüyse akü zaten düzelmez orası da ayrı..

Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

Mk2 uymaz, mk3 için arayıp sorun isterseniz.. 0312 278 28 18 Ömer bey..

Akü iyi durumdaysa neden değişim gereksin ? Birkaç kez sıfır şarj durumuna düştüyse akü zaten düzelmez orası da ayrı..

bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında 

ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir 

bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında 

ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir 

bir de klima açıkken akü ışığı devamlı yanmaya başladı ve şarj durumu 125 civarlarındaydı

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında 

ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir 

bir de klima açıkken akü ışığı devamlı yanmaya başladı ve şarj durumu 125 civarlarındaydı

Rakamlarda ufak değişlikler normal, klimayı açınca o kadar düşmemeli diye düşünüyorum.. Bunun kış mevsimi var, farlar açıkken cam rezistansı açılacak, stoplar yanacak kalorifer çalışacak vs. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında 

ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir 

bir de klima açıkken akü ışığı devamlı yanmaya başladı ve şarj durumu 125 civarlarındaydı

Dinamonuz düzgün yapılamamış maalesef.

Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

Dinamonuz düzgün yapılamamış maalesef.

dinamo düzgün yapılmamış onu anladık ta bide arabada hararet yükselmeye beşladı v kayışınıda değiştirmiştim ondan olabilir diyoruz artık tekrar bıraktık bekliyoruz

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

dinamo düzgün yapılmamış onu anladık ta bide arabada hararet yükselmeye beşladı v kayışınıda değiştirmiştim ondan olabilir diyoruz artık tekrar bıraktık bekliyoruz

Kayış mı kaçırıyor yoksa? Gergi bilyalalarını doğru mu takamadı nedir :s

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

Kayış mı kaçırıyor yoksa? Gergi bilyalalarını doğru mu takamadı nedir :s

arabayı bıraktım akşama nedir ne değildir ortaya çıkacak 10 km de hararet yükseliyor muhtemelen adam gibi test yapmadılar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak

ya arkadaşlar bu şarj olayı benim kafama takıldı 14,5-14,6 normalmi rolantide. şimdi memlekete gidecem bi aksilik çıkmasın 14,0-13,8 şarj etmesi gerektiğide söyleniyor .bizim mondilerde olması gereken nedir.birde normal yolda giderken bu şarj olayı daha mı artar?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

ya arkadaşlar bu şarj olayı benim kafama takıldı 14,5-14,6 normalmi rolantide. şimdi memlekete gidecem bi aksilik çıkmasın 14,0-13,8 şarj etmesi gerektiğide söyleniyor .bizim mondilerde olması gereken nedir.birde normal yolda giderken bu şarj olayı daha mı artar?

14.5-14.6 nerden okuyorsunuz ?
Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak

aküden ölçtüm ama yarın gage menüdende bakıcam şarj dinamom yapıldığında usta kontrol etti taktıktan sonra 14,2 demişti ama oda aküden ölçtü.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Çok tedirgin olmayın. Mondeo klasik sorun. Çözümü servisten orjinal şarj dinamosu Değişimi. Ben 4 kez değiştirdim. Serviste değiştirsem daha ucuza olacaktı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

Çok tedirgin olmayın. Mondeo klasik sorun. Çözümü servisten orjinal şarj dinamosu Değişimi. Ben 4 kez değiştirdim. Serviste değiştirsem daha ucuza olacaktı.

aynı hataya bende düştüm ikinci kez yapıldı bosch serviste bir türlü bitiremediler iki gündür uğraşıyorlar devamlı akü ışığını yakıyor ve de hararet yükseliyor bunu da fanın çok fazla elektrik çekmesinden dolayı akü yetersiz kalıyor fanda etkisiz çalışıyor gibi açıklama getiriyor

orjinal fiyatı ne kadardır bosch taksak sıkıntı olur mu

Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

aynı hataya bende düştüm ikinci kez yapıldı bosch serviste bir türlü bitiremediler iki gündür uğraşıyorlar devamlı akü ışığını yakıyor ve de hararet yükseliyor bunu da fanın çok fazla elektrik çekmesinden dolayı akü yetersiz kalıyor fanda etkisiz çalışıyor gibi açıklama getiriyor

orjinal fiyatı ne kadardır bosch taksak sıkıntı olur mu

https://www.aloparca.com/yedek-parca/DWA/15053/80002982bu işimizi görür mü

Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin

bu sabah aracımı çalıştırdım biraz gittikten sonra şarj lambası yandı .söndü birkaç kez oldu bu olay sonra araçttan indim bir koku vardı tırsdım çektim kenara .pazartesi çekici ile götürecem .sorun sizce şarj dinamosumu yoksa başka ne olabilir

Zaman zaman yanması, dinamonun ürettiği elektriği toplayıp kömürlere ileten 2cm çapındaki, milin ucunda bilunan bakırın iyi sabitlenmemesinden kaynaklanıyor. yeniden sökülüp oynayıp oynamadığına bakılması lazım. Muhtemelen o bakır parçada gevşeklik vardır.
Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak

Zaman zaman yanması, dinamonun ürettiği elektriği toplayıp kömürlere ileten 2cm çapındaki, milin ucunda bilunan bakırın iyi sabitlenmemesinden kaynaklanıyor. yeniden sökülüp oynayıp oynamadığına bakılması lazım. Muhtemelen o bakır parçada gevşeklik vardır.

Benim akü lambasi yanmiyor 15 gundur kullaniyorum 700 km yaptim sıkıntı yok benim merak ettigim kac volt sarj etmesi gerektigi
Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin

Benim akü lambasi yanmiyor 15 gundur kullaniyorum 700 km yaptim sıkıntı yok benim merak ettigim kac volt sarj etmesi gerektigi

O kısmını tam bilmiyorum ama şarj halinde aküyü ölçtüklerinde 14.2- 14.8 arasında olunca iyi diyorlar. Kesin rakamı Servet bey ve Emmi daha iyi bilirler.
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...