İçeriğe Yönlendir

Astra J H7 Bi-Xenon Modifiyesi


Turkay Enez

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

Mercek olarak da ne kadar az kullanılmış mercek olursa o kadar iyi. çünkü en kalite mercek bile olsa eğer çok kullanılmışsa reflekötrü kararmaya meyilli oluyor. aydınlatma karşılaştırmaları vs vardı nette merceklerin. hepsinin ayrı bir karakteristiği var. mesela ben en çok eski hellanın çizgisini seviyorum. yeni hellayı da kullanmıştım ama uzunlarda onun deseninde o dik yamuk çıkmıyor mesela :p

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Şöyle bir set alınabilir o zaman. Satan kişi benim aracımda arıza lambasını yakmayacağını garanti ediyor. 778123_set.jpg

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Diğer ilandaki kit ile aynı abi bu neredeyse :) fazladan 30 lira veriyorsun. Sun part dediği de çin üretimi.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

d2s ampulden d1s performansında selektör beklemenin hiç mi farkı yok diyorsun yani abi :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

d2s ampulden d1s performansında selektör beklemenin hiç mi farkı yok diyorsun yani abi :)

Soğuk selektördeki 300 lümen farkı anlayana yemek ısmarlarım :mangal:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci

Turkay abi , acaba elinde astranın montajı olduktan sonraki motor kısmından yani far arka kısmından çekilmiş fotoğraf var mı ? Balast ve ekstra elektrik bağlantılarını merak ediyorumda .

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
d2s ampulden d1s performansında selektör beklemenin hiç mi farkı yok diyorsun yani abi :)

En iyi d1 mi :D geldr sana d3s vereyim bırak yüksek voltaj ile uğraşma bro ;)

Yorum bağlantısı
Turkay Enez
(düzenlendi)
Turkay abi , acaba elinde astranın montajı olduktan sonraki motor kısmından yani far arka kısmından çekilmiş fotoğraf var mı ? Balast ve ekstra elektrik bağlantılarını merak ediyorumda .

Kısa far kapağından 4 kablo çıkıyor, balastta 2 sokete giriyor. O kadar, başka ilave bişey yok. Far dışında sadece balast var...

tarihinde Turkay Enez tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci

Balastlara sadece kısaların ceryanı bağlanıyor. Uzunlarda halojenler olduğu gibi devam ediyor. Çift reflektör olduğu için uzunları yakınca kısalar sönmüyor. Bu yüzden ilave elektrik bağlantısı sadece, uzun ceryanından ve şasiden perde selenoidine paralel kablo dışında bişey yok...

Hmm . Anladım . Linkteki ürünü nasıl buldunuz . Bosch mercek ile beraber 380 e bırakacaklar .

Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci

Mercekler bi-xenon değil mi?

Hocam af buyrun . Bi-xenon olmayan mercek temi oluyormuş . Bilmediğim için soruyorum , yanlış anlaşılmasın .

Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci

aşırı lüks :D

Nasıl yani Mustafa , biraz açarmısın . Biliyorsun yine senin yorumlarında gaza gelip eski focusuma cc tampon yapmıştım . Yani yorumlarının objektifliğini beğeniyorum kardeşim . :yes:

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Linkte sorduğun ürün H7.

Bu ürünü H7 soketli normal reflektörlü farda, h7 soketli halojen mercekde (sadece kısa), H7 soketli bi-halojen mercekte kullanabilirsin. Benim bildiğim H7 soketli sadece hella bi-halojen (uzun+kısa) mercek var. Yani, Bosch H7 soketli (uzun+kısa) mercek yok bildiğim kadarıyla...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Nasıl yani Mustafa , biraz açarmısın . Biliyorsun yine senin yorumlarında gaza gelip eski focusuma cc tampon yapmıştım . Yani yorumlarının objektifliğini beğeniyorum kardeşim . :yes:

350 lira xenon kite vermeye gerek yok diyorum. tamam marka olarak kaliteli ama daha düşük paralara da aynı performansı alırsınınız. yeterki aracınızın xenon ile arıza lambası yakma durumu olmasın. ne bileyim xenon montajından tesisatı etkilenir bir araba olmasın.

Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci
(düzenlendi)

Linkte sorduğun ürün H7.

Bu ürünü H7 soketli normal reflektörlü farda, h7 soketli halojen mercekde (sadece kısa), H7 soketli bi-halojen mercekte kullanabilirsin. Benim bildiğim H7 soketli sadece hella bi-halojen (uzun+kısa) mercek var. Yani, Bosch H7 soketli (uzun+kısa) mercek yok bildiğim kadarıyla...

Abi şimdi anladım . Kit doğru fakat mercek yanlış sanırım . Perdeli yani kendinden role ve perdesi olan mercek seçmeliyim . Doğru anlamışmıyım hocam ?

350 lira xenon kite vermeye gerek yok diyorum. tamam marka olarak kaliteli ama daha düşük paralara da aynı performansı alırsınınız. yeterki aracınızın xenon ile arıza lambası yakma durumu olmasın. ne bileyim xenon montajından tesisatı etkilenir bir araba olmasın.

Kardeşim bütün tabularımı yıktın ya . Ben ne güzel kafamda bir üçlü kurmuştum . :unsure2:

tarihinde Mehmet Demirci tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Abi şimdi anladım . Kit doğru fakat mercek yanlış sanırım . Perdeli yani kendinden role ve perdesi olan mercek seçmeliyim . Doğru anlamışmıyım hocam ?

Aracında farların çift reflektörlü mü? Yani, uzun ve kısalar ayrı ayrı mı?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

h7 bi halojen mercekler TÜV den geçmek için moda oldu :D isteyince halojen ampul isteyince xenon takılabiliyor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci

h7 bi halojen mercekler TÜV den geçmek için moda oldu :D isteyince halojen ampul isteyince xenon takılabiliyor.

He he , bir de o var değil mi ?

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Bi-xenon modifiyesi için 3 alternatifin var. Eğer orjinal farlarına dokunmadan çıkma far alarak mercek montajı yapacaksan 3. yol en iyisi olur...

1. Yol: Orjinal farlarında modifiye: H7 soketli bi-halojen mercek alabilirsin. Sadece Hella da var. Bu mercekte kullanmak için H7 xenon kit alacaksın. Kısaların mercekten yanacak, uzunlar ise hem mercekten hem de normal H1 halojenlerin yanacak. Bu yolun avantajı, muayeneye giderken xenon ampulleri söküp yerine H7 halojenlerini takıp kolayca geçeceksin.

2. Yol: Orjinal farlarında modifiye: D2s bi-xenon mercek alacaksın. Hella, bosch, valeo, vb. alternatiflerin var. D2s xenon kit alacaksın. Bu yöntem biraz daha pahalı olur. Muayeneden geçmek için farları açtığında (modifiye sırasında) H7 halojen ampulü traşlayıp merceğe oturacak şekilde hazırlaman lazım. Bu yöntemde performans mükemmele yakın olur.

3. Yol: Çıkma farlarla modifiye: Bu yolda d1s soketli bi-xenon mercek kullanabilirsin. Orjinal farların yedekte olacağı için muayene derdin olmayacak. Performans ise mükemmel olacaktır.

Hangi yolu tercih edersen et, xenon kitte 4300k ampul en performanslısı olur. Biraz da görüntü olsun dersen 6000k yı da tercih edebilirsin...

Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci

Hocam benim kafamda kesinlikle 3. yol var . Ama d1s mi , h7 mi yapmak iyi onu araştırıyorum . H7 biraz daha ekonomik . Ama okuduklarımdan da d1s en verimlisi sanırım . Ama ekonomikliğinide düşünmüyor değilim. Siz olsanız ne yapardınız hocam .

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Hocam benim kafamda kesinlikle 3. yol var . Ama d1s mi , h7 mi yapmak iyi onu araştırıyorum . H7 biraz daha ekonomik . Ama okuduklarımdan da d1s en verimlisi sanırım . Ama ekonomikliğinide düşünmüyor değilim. Siz olsanız ne yapardınız hocam .

Yeni far alıp mod yapacak olsam, farların büyüklüğü de uygunsa d1s yi tercih ederim. H7 nin tek avantajı muayene. Orjinal farlarım yedekte olacağı için H7 yi seçeneklerimden elerdim. Ancak, sıfır olarak d1s veya d2s kit seçeneği yok gibi bişey. Balast+ampulü de çıkma (oem) bulmak zorundasın...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...