İçeriğe Yönlendir

Ford Vs.Volkswagen


Hasan Varnalı

Recommended Posts

Burak Koca
(düzenlendi)

350NM kulağa çok hoş geliyor :D Alt devirde ölmemiş.Ben kazadan önce downpipe siparişleyecektim Golfe ,kısmet değilmiş.Banada alt devirlerimin ölmeyeceği garantisini vermişti Gazihan.

Evet Mehmet Mert hocam, bende bu şekilde olmasını istiyorum :) Sizin araç zaten 350 nm oluyordu hocam, anca Focus'ta DPF iptali ile görebiliyoruz bu durumu :biggrin: Yeni aracınızda görürüz artık Downpipe işlemini kısmetse :)

Focus için konuşmak gerekirse, daha alt devirde daha yüksek tork görülmesi insanın hoşuna gidiyor :biggrin: Ayrıca Max. gücü de baya koruyabilmiş araç, bu da güzel :)

Burak, aslında kadran çok beğeniliyor. Her model ve donanımda ayırt etmeksizin bazı özellikler mevcut. Hava karardıkça otomatik ışık seviyesi ayarlanıyor. Ortam ışığına göre kendini otomatik ayarlıyor. Hareket halindeyken ya da her hangi bir uyarı verdiğinde kadran ışığı kısıksa bile uyarı vermek için otomatik olarak ışığı yükseltiyor. Hız rakam yerleşimleri özel yerleşimdir şehir içinde ve otoban da uyman gereken yerler kırmızı uyarılmıştır vs

Yok hocam o açıdan değil, bunların olduğunu biliyorum ve bu özellikler gerçekten güzel :) Benim beğenmediğim yeri aşağıdaki fotoğrafta gösteriyorum, şimdi tarif edemedim hocam :) (Kırmızı ile çizilen yer)

2013volkswagengolf7hatc.jpg

Bana kalırsa hocam, göstergelerin çervesini oluşturan o beyaz çizgi, aracı ucuz gösteriyor, kişisel olarak nefret ediyorum bu durumdan.

tarihinde Burak Koca tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ercan Çakmak

2008 model titanum donanıma x paket ve lüks paket eklenmiş 1.6 125 hp benzinli mondeo ve yine 2008 model 1.4 tsı 122 hp benzinli passat kullanıyorum motor teknolojisi olarak passat önde sessiz ve atak bir motor var ağırlıkları aynı olmasına rağmen aynı hızlarda otoyolda (180 kmh hızım) passat daha az yakıyor altı ileri vites olmasının avantajı şehiriçinde de pasat daha tutumlu en boy olarak mondeo hem uzun hem de geniş iç hacim mondeo da daha iyi fakat bagaj olarak pasaat daha kullanışlı mondeonun bagaj ağzı dar passat biraz daha sessiz bir sürüş sunuyor mondeo bir kaç desibel daha sesli fakat mondeonun koltukları daha rahat mondeo 75 000 km de sadece lastikleri değiştim fren debriyaş balataları daha orijinal sadece 15 000 de bir yağ ve filtrelerini (polen, hava ve yağ filtresi ve ateşleme bujileri) eskişehir otokoç ta değişiyorum passat ise daha 30 000 km de mondeo nun arka koltukları passatdan daha geniş ve rahat

Yorum bağlantısı
Mehmet Özet

Ben ambulans olarak kıyaslamak istiyorum.Senelerce 112 ambulansta çalıştım.volkswagen ambulanslar ayda bir en geç 2 ayda bozulurdu.Servisten hiç çıkmazdık.Ama ford ambulanslarımız çok az bozulurdu.senede 2 kere falan servise giderdik.Konfor ford ambulansta daha iyiydi.suspansiyonu volkswagen e göre daha yumuşaktı.Ford la uzun yolda rahat ederdik.Volkwagen çok sallıyordu.Benim tercihim ambulansta her zaman ford........

Yorum bağlantısı

1,00 ile 1,17 deki iki grafiğe bakar mısınız?

Sanırım testteki tek tavan ezilmeyen vw.

0,30 da resimler var.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Bırakın bu işleri arkadaşlar, eskiden Tesla derdim şimdi şunu diyorum, vw falan stepnesi bile olamaz, alın size mega tokatör, vw u bırak ferro bile halt etmiş :) Direk tokat ve tümünüzün anahtarını alırım ona göre :D vw araba yapmayı öğrensin, öyle ilkel tsi, özürlü dsg ile olmuyor bu işler.

http://www.milliguru...om/modeller.asp

3GEN EV (Elektrikli)

Tahrik sistemi

4 Adet bağımsız kontrol edilebilen elektrikli motor ve kontrol sistemi

Güç : 429 HP

Tork: 680 Nm

Hızlanma: 0-100 km/h = 3,5 sn

Max hız : 320 km/h

Batarya sistemi

Kapasite: 45 kwh

Kimyasal yapı: LiFePO4

Max. Menzil: 300 km

Soğutma sistemi: Sıvı

Body

Full Karbon fiber

Jant

Alüminyum alaşımlı 19"

Aydınlatma

Full LED

Elektrikli motorun özellikleri

Tip: Sıvı soğutmalı permanent magnet

Güç: 80 kw ( peak ) / Continious 37 kw

Devir: 12.000 RPM

Verimlilik: %93

İletişim: CAN 2.0 B

Şanzıman Sistemi

3 İleri otomatik

Toplam Ağırlık

1385 kg

3GEN HYBRID

Tahrik sistemi

4 Adet bağımsız kontrol edilebilen elektrikli motor ve kontrol sistemi

Güç : 429 HP

Tork: 680 Nm

Hızlanma: 0-100 km/h = 3,5 sn

Max hız : 320 km/h

Batarya sistemi

Kapasite: 15 kwh

Kimyasal yapı: LiFePO4

Toplam Menzil: 900 km ( Dizel motor ile )

Soğutma sistemi: Sıvı

Body

Fiber glass

Jant

Alüminyum alaşımlı 19"

Aydınlatma

Full LED

Elektrikli motorun özellikleri

Tip: Sıvı soğutmalı permanent magnet

Güç: 80 kw ( peak ) / Continious 37 kw

Devir: 12.000 RPM

Verimlilik: %93

İletişim: CAN 2.0 B

Şanzıman Sistemi

3 İleri otomatik

Toplam Ağırlık

1450 kg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Bırakın bu işleri arkadaşlar, eskiden Tesla derdim şimdi şunu diyorum, vw falan stepnesi bile olamaz, alın size mega tokatör, vw u bırak ferro bile halt etmiş :) Direk tokat ve tümünüzün anahtarını alırım ona göre :D vw araba yapmayı öğrensin, öyle ilkel tsi, özürlü dsg ile olmuyor bu işler.

http://www.milliguru...om/modeller.asp

3GEN EV (Elektrikli)

Tahrik sistemi

4 Adet bağımsız kontrol edilebilen elektrikli motor ve kontrol sistemi

Güç : 429 HP

Tork: 680 Nm

Hızlanma: 0-100 km/h = 3,5 sn

Max hız : 320 km/h

Batarya sistemi

Kapasite: 45 kwh

Kimyasal yapı: LiFePO4

Max. Menzil: 300 km

Soğutma sistemi: Sıvı

Body

Full Karbon fiber

Jant

Alüminyum alaşımlı 19"

Aydınlatma

Full LED

Elektrikli motorun özellikleri

Tip: Sıvı soğutmalı permanent magnet

Güç: 80 kw ( peak ) / Continious 37 kw

Devir: 12.000 RPM

Verimlilik: %93

İletişim: CAN 2.0 B

Şanzıman Sistemi

3 İleri otomatik

Toplam Ağırlık

1385 kg

3GEN HYBRID

Tahrik sistemi

4 Adet bağımsız kontrol edilebilen elektrikli motor ve kontrol sistemi

Güç : 429 HP

Tork: 680 Nm

Hızlanma: 0-100 km/h = 3,5 sn

Max hız : 320 km/h

Batarya sistemi

Kapasite: 15 kwh

Kimyasal yapı: LiFePO4

Toplam Menzil: 900 km ( Dizel motor ile )

Soğutma sistemi: Sıvı

Body

Fiber glass

Jant

Alüminyum alaşımlı 19"

Aydınlatma

Full LED

Elektrikli motorun özellikleri

Tip: Sıvı soğutmalı permanent magnet

Güç: 80 kw ( peak ) / Continious 37 kw

Devir: 12.000 RPM

Verimlilik: %93

İletişim: CAN 2.0 B

Şanzıman Sistemi

3 İleri otomatik

Toplam Ağırlık

1450 kg

Elektronikte her zaman severim verimlilik lafını çoğu kimse bilmeden aldanır sonradan üzülür. Bu durum bizim araçlarımızda ise kayıp güç ile ölçülerek denk gelir, tabiki makinalarımız çok iyi olduğu için kayıp güç azdır verimlidir FORD tokadı koyar :D

Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı

birde şunu merak ediyorum hep fordların sağlamlığı konuşuluyor peki ford ve volkswagenin çarpışmaları nasıldır?Alah korusun bir ford ve volkswagen çarpıştığı an darbe içeriye hangisinde daha çok gelir?(araçlar aynı klasman olucak tabiiki focus-golf mondeo-passat)

Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu

birde şunu merak ediyorum hep fordların sağlamlığı konuşuluyor peki ford ve volkswagenin çarpışmaları nasıldır?Alah korusun bir ford ve volkswagen çarpıştığı an darbe içeriye hangisinde daha çok gelir?(araçlar aynı klasman olucak tabiiki focus-golf mondeo-passat)

polo benim şöför kapısına çarptı hızı yaklaşık 20 gibi. benim kapı göçtü poloda bir kaç çizik var. buradan anla işte ;)

Yorum bağlantısı
Mert Ender

bu videolardan ne anlamalıyız

"Dikkatli olmak ve şans, bir arabadan sağ çıkmakta arabanın sağlamlığından daha önemli faktörler olabilir."

Yorum bağlantısı
Can Çeralp
(düzenlendi)
Euroncap haricinde Amerika'da bir test çıkmıştı. Aracı düz bir şekilde sol tarafından yaklaşık 80 cm mesafe içeri girecek şekilde düz bir direğe çaptırıyorlar. Ancak euroncapte hızlar 64 km iken o testte 90 km gibi bir hızla ile çarptırıyorlardı. En başarılı olan çarpışma direğe çarptığında o direkten kurtularak yoluna devam eden araçlardı. Velhasıl ford volkswagene göre daha başarılı idi. Zaten forumda konusu vardı bir ara. Aslında euroncap falan çok önemli değil. 90 km ve üzeri hızlarda biraz şans işi. Kader kısmet gibi bir şey oluyor.

Yani Amerikan testlerinde Amerikan arabalari, Avrupa testlerinde Avrupa arabalari daha iyi puan aliyor :) Bir Turk olarak da bu detayi yakalamak ve suphelenmek dusuyor bana da :)

tarihinde Can Çeralp tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Evren Erakçora
(düzenlendi)

Benim okudum ,şahit olduğum, haberlerde gördüğüm kadarıyla:

 

Ağır, yüksek araçlar yüksek güvenlikli,

1997 öncesi b,c.d segmenti güvenlikte zayıf,

şahin, doğan, r9 vs çok zayıf, kesinlikle uzak durulmalı,

paslı, bakımsız , kazalı araçlar çarpışmada çok zayıf.

ford connect çok sağlam gibi,

ford, vw, opel ve premium markalar ve volvo biraz daha sağlam,

japon, koreli,  araçlar biraz daha zayıf.

çinliler malum.

tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Halis Parlak

Focus II sonrası Jettaya geçmiş biri olarak yorumlayım.

 

Yol tutuş>Focus

 

Donanım> Jetta 

 

Güvenlik> (10 airbag,standart ESP,kapı saçları daha kalın)

 

Malzeme kalitesi> Jetta

 

Sağlamlık> Focus

 

Geliştirebilirlik> Jetta (vag.com ile çok basit)

 

Motor> Jetta

Yorum bağlantısı
Ali Özgen

Benim okudum ,şahit olduğum, haberlerde gördüğüm kadarıyla:

 

Ağır, yüksek araçlar yüksek güvenlikli,

1997 öncesi b,c.d segmenti güvenlikte zayıf,

şahin, doğan, r9 vs çok zayıf, kesinlikle uzak durulmalı,

paslı, bakımsız , kazalı araçlar çarpışmada çok zayıf.

ford connect çok sağlam gibi,

ford, vw, opel ve premium markalar ve volvo biraz daha sağlam,

japon, koreli,  araçlar biraz daha zayıf.

çinliler malum.

Kanımca Volvo kaza güvenliği konusunda VW, Ford, Opel vs ile kıyas kabul etmez. Aynı segmentteki BMW ve Mercedes'den de kesinlikle üstün. Tecrübeyle sabittir.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Şu adamlar kia ceed ve golfü karşılaştırsınlar:)

 

Elma ile elma olsa karşılaştırırlar da, teneke ile araba siklet farkı var :D

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Biraz abarttın ama az çok fark var, yinede dediğin kadar değil :)

 

Adaşıma gaz veriyom yahu :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Focus II sonrası Jettaya geçmiş biri olarak yorumlayım.

 

Yol tutuş>Focus

 

Donanım> Jetta 

 

Güvenlik> (10 airbag,standart ESP,kapı saçları daha kalın)

 

Malzeme kalitesi> Jetta

 

Sağlamlık> Focus

 

Geliştirebilirlik> Jetta (vag.com ile çok basit)

 

Motor> Jetta

 

focusun yürürü bence jettayı ezer ;) motor olarak kıyaslamak gerekir ise ppd 140 ile 2.0 136hp focusu kıyaslamak lazım ;)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Ufuk Çatıkkaş

22 sayfa yazıyı boşu boşuna okudum. Burası Fordclub ise, vw meraklısının işi ne? Neden ford dışında araç kıyaslaması yapıyorsunuz? Hadi beyler, güzel güzel yazışın :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

bana versinler o arabaları 4-5 litre yaktırırım dün 2.3 multijet ducatoyu 100km/6.1 yaktırdım babam kullanırken 9-10dan aşağı imiyordu 6.1 yaktı dedim inanmadı gitti baktı 6.1 :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Volkan Dinçel

bu iş yumurta tavuk ilişkisi gibi..

 

gidin bakın hangisi bütçenize uyarsa içinize sinerse o'nu alın..hangisinin daha iyi olduğunun ne önemi var..önemli olan sizin kafanızda işin bitmesi..

 

:)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...