İçeriğe Yönlendir

Ford Vs.Volkswagen


Hasan Varnalı

Recommended Posts

Evren Erakçora

hocam ne imajı tırtogen diye imaj mı olur :D

bayanlara sormak lazım sokağa çıkıp, çoğunluk vw der gibi geliyor. :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu
(düzenlendi)

bayanlara sormak lazım sokağa çıkıp, çoğunluk vw der gibi geliyor. :)

kadınlara sorduğunda ya mini der ya audi. sen kadınları bana sor hocam :biggrin::crazy:

tarihinde Mehmet Gürcüoglu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

kadınlara sorduğunda ya mini der ya audi. sen kadınları bana sor hocam :biggrin::crazy:

Ufacık mini nin o kadar pahalı olduğunu nereden biliyorlar ,anlamadım gitti. :crazy:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu

ohooo hocam senin kadınlar ilgili temek dersleri tekrar alman gerekir bunu soruyorsa :D

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Hayal mahsulüsünüz hanfendi deseydin, yalıtım tırt, gizlemek için alt malzeme kalın demiş, sanki tank bu, zırhlamışlar :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Slalom, drift, ralli gibi alışkanlıklarım yok, aldığım araca da 200 bin km nikah kıyacak kadar binmem genelde, Ford & VW arasında kısa ve öz kanaatim şudur;

aynı segmentte Vw teknolojisiyle daha rahat ve kullanışlı,

aynı yakıtla daha çok kaçıyor (yani daha verimli)

eskiden Ford'dan daha çok pahalı ama artık birazcık daha pahalı hatta neredeyse aynı...

İkinci elde kıymetli ve Ford kadar üzmüyor

ötesi tartışmaya değmeyecek kadar ince detaylar benim gibi kasap bi kullanıcı için :)

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Burak Koca

Arkadaşlar slalom haricinde, uzun virajlarda peki Focus mu Golf mü daha önde? Ayrıca Focus 3 ve 2.5'u da karşılaştırabilir misiniz :biggrin:

Bende bu sorularla geliyim :)

Ayrıca Vw Golf, Ford Focus'dan direksiyon hissiyatı hariç (ki bana göre biraz daha odun olması, yolla daha iyi bağlantı kurduğum anlamını taşıyor; dediğim gibi bana göre :)) hemen hemen tüm konularda önde.

Ayrıca Neden Vw hayranlığım olduğunu Mehmet Mert hocam bilir :biggrin: Değil mi hocam :) ?

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Muratcım, konu imaja geldiyse orada dur. Ford bence hiç çabalamasın, VW'de glamour comes standart. Ara sıra bizzat yaşıyorum :p

:D süpermiş

Golf 7 opsiyon listesine bakarken katlanır aynaların tüm donanımlarda standart olmadığını anladım. Fiyatta pahalı bence. 700 tl fiyatıda az değil.

focus ta standart mıydı bilmediğim için soruyorum?

Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı

arkadaşım daha dün polo almak için bayiye gitmiş ellerinde olmadığını söylemişler bir kaç isteği olmuş 17 jant gibi 2 ay sonraya temmuz ayına tarih vermişler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu

demin leonun opsiyon listesine baktım gayet mantıklı tek tek parçalara bölmüşler çoğunlukla isteyen istediğini alabiliyor güzel bir özellik

Yorum bağlantısı
Fatih Aydın

Kıyas yol tutuşta olursa Ford öndedir her daim.

Bir Honda severim fakat araçta ilk aradığım özellik yol tutuş olduğu için Ford ile devam ediyorum.

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Ford fiesta için örnek vereceğim. Makyajsız kasada titanyumda standart değildi. X paket vardı. Ancak x paketsiz araç gelmiyordu. Ben teklif alırken adam o zorunlu gibi oluyor dedi. X pkaetsiz alırsanız biraz fazla bekleme oluyor dedi.

Zaten fiyat olarak çok uygun dedi. 1200 tl ye cruise control, katlanır yan aynalar, arka camlar karartmalı ve otomatik far yanma dahildi. Fiyat olarak gayet iyi. Yeni modelde daha kötü olmuş. Katlanan yan aynaları tekno pkate bağlamışlar. oda 2200 tl. Ayrıca ecoboost ve dizel motorlarda tekno alırken güvenlik paketide alman lazım. Bu ne arkadaş 5 bilinmeyenli denklem gibi olmuş. Kaç tane şart var. Hiç zorunlu opsiyon paketi olur mu yav:) Ford olunca oluyor. Benim demek istediği vw sadece katlana yan ayna için istediği 700 tl çok abartı geldi bana. Onun maliyeti araç başına 50 tl falandır:)

sadece katlanır aynı değil led ayna aydınlatma da geliyor bu paketle. Esasında aynı kapıya geliyor hepsi. Ford güvenlik tekno paket istiyor vw de bunlar standart ama fiyat yüksek.

Kısacası hep söylediğim gibi aynı donanımda araç yapmaya çalıştığınızda vw bazen daha ucuza geliyor. Ama dediğim gibi aynı donanımda.

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Fordum opsiyonları ucuz. Makyajsız kasada kendiniz yaptırmaya kalksanız daha pahalı oluyordu.tekno paket sunduğu özelliklere göre oldukça ucuz. Ama vw bakınca sadece katlanan ayna 700 tl. Çok fahiş geldi fiyatı.

bence söylediğin gibi bir anti vw ci olduğun için önyargılısın. Aynı donanımda focus ve golf yapıp kıyaslayalım o zaman o na göre yazalım.

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Focus'ta kaput amortisörlü mü?

Kaput içi yalıtım ne durumda?

Torpido gözünün iç malzemesi nedir?

Golf te amörtisörlü :p

Kaput içinde 3 ayrı katman yalıtım var, kaput motor kapağı altı köpük gibi birşey, birde ön göğüsün önü keçe gibi birşey,

Torpido içi kadife gibi birşeyle kaplı

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Golf'ü biliyorum yahu. Ben ford vs vw karşılaştırması yapanlar için sordum. :)

Vag'ın farkı detaylarda çıkıyor, ummadığın yerden öyle yalıtımlar, acayip yerlerden öyle kaplamalar çıkıyor ki şaşırıyorsun. :)

bildiğini biliyorum hoşuna gitsin diye yazdım :D :D

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Golf te amörtisörlü :p

Kaput içinde 3 ayrı katman yalıtım var, kaput motor kapağı altı köpük gibi birşey, birde ön göğüsün önü keçe gibi birşey,

Torpido içi kadife gibi birşeyle kaplı

Kol dayama içi? :p

Çekmeceye koymuşlar bi malzeme hareketli bir şey bu nedir ya diye düşünürken düşünürken :p

081.jpg

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Yalıtım ama nasıl bir yalıtım?

Torpidonun içi kadifedir vw'de. Kadife kalitedir. ;)

Kaput tam kapanmamışken aracı hareket ettirsene bi :) Ekran da kaput açık uyarısı çıkıyor mu senin Jetta'da :p

O da iyi.

TSI biraz daha sesli FSI golf veya jettada gösterge olmasın, mümkün değil çalıştığını anlayamazsın.

Mesele şu veya bu olması değil aslında, detaylarda ve yalıtımda vw iki üç tık daha önde forttan. Ford kötü demek değil bu, odak noktaları farklı demek ki.

Kazoz açacağı vardı bende, yenilerde var mı?

Ha bir de koltuk altı çekmeceyi görünce çok şaşırmıştım. :)

Golf6'da var 7'yi Anıl cevaplasın :p

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

O da iyi.

TSI biraz daha sesli FSI golf veya jettada gösterge olmasın, mümkün değil çalıştığını anlayamazsın.

Mesele şu veya bu olması değil aslında, detaylarda ve yalıtımda vw iki üç tık daha önde forttan. Ford kötü demek değil bu, odak noktaları farklı demek ki.

Amiral gemisi Golf'ten daha uzakta aynı grup Yeti'de 1.2 Tsi'da motor çalışıyor mu anlaşılmıyordu kesinlikle. Şuan ki Golf'te devir 600'lere düşünce dalgalanmadan anlıyorum o da Euro5 norm zımbırtısı.

Öyle bir fanteziye girmedim ama kaput açıl marşa basmak için oturduğumda görmüştüm sanki.

Adam kaputa sensör koymuş açık mı değil mi diye. Ekran da gösteriyor, hareket edince aynı kapı açık kaldığı gibi uyarıyor.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Yanlış anlaşılma var burada. Ben hiç bir zaman vw kötü demedim. Bende kabul ediyorum araçlarının iyi olduğunu. Sadece rakip firmalara göre her şey opsiyon yapılıyor. 2013 model golf 7 de direksiyondan radyo kontrolü olmaması aklım almıyor.

Ama Vw kullanıcılar cahil diyorsun?

Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı

Golf te amörtisörlü :p

Kaput içinde 3 ayrı katman yalıtım var, kaput motor kapağı altı köpük gibi birşey, birde ön göğüsün önü keçe gibi birşey,

Torpido içi kadife gibi birşeyle kaplı

yalıtımlar hariç diğerlerinin ne gibi bir faydası var ?bilmediğim için soruyorum yanlış olmasın :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

yalıtımlar hariç diğerlerinin ne gibi bir faydası var ?bilmediğim için soruyorum yanlış olmasın :)

Tıkırtı, ses olmaması için çoğu. Benim kol dayamanın içinde; ufak cam kavanozda ilaçlarım, 1 tane eski yedek telefon ve şarj aleti var. Torpido da ise; Kullanma klavuzu, navigasyon, acil durumlar rehberi, biber gazı, makas, ve düdük var :p

En ufak çukurda sağlam ses yapar bunlar ama o malzemelerden ötürü ses olmuyor.

Şaka dahilinde mübahala yapıyoruz. Neden koyuyoruz o gülücükleri oraya.Yanlış anlaşılma olmasın diye:)

Benim de temennim o yöndeydi :p

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Eğer bir markanın iyi olup olmadığını donanım cimriliğine göre belirleyeceksek en kötü firma BMW olmalı???

Opsiyon konusunda BMW'den daha cimri bir marka var mı? Daha dün bayideydim, 1.6 motorlu 130 bin TL'lik arabada bile hız sabitleme, ıvır zıvır hep ekstra para. Aynı paraya CC doldursan burnundan donanım tıksırır. Üste de para artar...

sürüş keyfi standart. 116 da bile.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Orta sınıf arabalar için ne bu tartışma yahu, al birini vur ötekine, abartacak fark yok, biri süslü diğeri değil, birinin mekaniği az daha iyi öbürü bu açığı başka şeyle kapamış, sonuçta para konuşur, işin özü bu, ne kadar pahalı o kadar konforlu, ötv düşük olsa daha öncede dediğim gibi ne vw ne fordu kalır memlekette, yormayın kendinizi, bende artık takmıyorum, sıkıldım artık, üst sınıf olsun kılı kırk yarayım, bu markalar için değmez :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Merak etme, kaput zaten düşürerek kapatılır, leona birşey olmamıştır :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...