Misafir 17 Temmuz 2013 Paylaş 17 Temmuz 2013 Bence sen değişimde şimdiden diretmelisin. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Temmuz 2013 Paylaş 17 Temmuz 2013 Bence sen değişimde şimdiden diretmelisin. 3 kere aynı arızayı yapmadan değişim talep edemiyorsun abi, tüketici kanunu 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 17 Temmuz 2013 Paylaş 17 Temmuz 2013 Süleyman Bey ilgileniyor sağolsun. Teknisyen inceleyip para iadesi veya değişime uygun gorurse için acer'e gonderecekmis. Bekliyoruz bakalım. O degilde garanti süresi bitecek neredeyse. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 18 Temmuz 2013 Paylaş 18 Temmuz 2013 Tamir tamamlandı Yapılan İş cihazın genel bakım ve testleri yapılmıştır. uzun süre yapılan testlerde ekranda dalgalanma sorununa rastlanmadı. bios yazılımı güncellenmiştir. genel bakım ve testleri normal. bilgilerinizin yedegini aldıktan sonra işletim sistemini yeniden yüklemenizi öneriyoruz. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Temmuz 2013 Paylaş 18 Temmuz 2013 Süleyman Bey ilgileniyor sağolsun. Teknisyen inceleyip para iadesi veya değişime uygun gorurse için acer'e gonderecekmis. Bekliyoruz bakalım. O degilde garanti süresi bitecek neredeyse. Tamir tamamlandı Yapılan İş cihazın genel bakım ve testleri yapılmıştır. uzun süre yapılan testlerde ekranda dalgalanma sorununa rastlanmadı. bios yazılımı güncellenmiştir. genel bakım ve testleri normal. bilgilerinizin yedegini aldıktan sonra işletim sistemini yeniden yüklemenizi öneriyoruz. Foto gönderdin mi onlara? Mail adresi al, foto gönder. Hiç bir şey yapmamışlar. 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 18 Temmuz 2013 Paylaş 18 Temmuz 2013 (düzenlendi) Foto gönderdin mi onlara? Mail adresi al, foto gönder. Hiç bir şey yapmamışlar. Az evvel aradım şu anda sinirden çatlayacağım nerdeyse. Burda ne yazıyorsa aynısını söyledi, birde lcd'ye giden kablonun soketinde arıza varmış dedi. Pardon ama hanımefendi lcd kablosundaki temassızlıktan hangi bilgisayar donar bana bi onu açıklayabilirmisiniz dedim? Donma da mı oluyordu dedi. O an içimden öyle sövdüm ki, 2 kere dilekçe yazdım detaylı detaylı arıza bu diye. Sonra Süleyman beyi aradım. Dedim böyle böyle ben artık bu uyduruk, sökülmekten takılmaktan hoşafa dönmüş bilgisayarı görmek istemiyorum. Tamam ben ilgileneceğim dedi. Eğer dedim bu bilgisayar bana yine aynı arızayla gelirse gider en yakın teknoloji marketinin önünde herkesin önünde parçalamazsam dedim. İlgileneceğim dedi. Böyle birşey olabilirmi yaa? Ha birde değişim için 4. kez gelmesi gerekiyormuş. Tövbe yarabbii. lcd data kablo temasızlıgı giderildi. cihazın genel bakım ve testleri yapılmıştır. uzun süre yapılan testlerde ekranda dalgalanma sorununa rastlanmadı. bios yazılımı güncellenmiştir. genel bakım ve testleri normal. bilgilerinizin yedegini aldıktan sonra işletim sistemini yeniden yüklemenizi öneriyoruz. şeklinde değişmiş şimdi. 18 Temmuz 2013 tarihinde Mert Boran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Temmuz 2013 Paylaş 18 Temmuz 2013 4. değil. Aynı arızada 2 defadan fazla (3 ediyor) farklı arızada 4 defadan fazla (5 ediyor) gelmeli. Tüketici kanununa bir daha bak istersen, şimdi şüphe ettim kendimden. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 18 Temmuz 2013 Paylaş 18 Temmuz 2013 4. değil. Aynı arızada 2 defadan fazla (3 ediyor) farklı arızada 4 defadan fazla (5 ediyor) gelmeli. Tüketici kanununa bir daha bak istersen, şimdi şüphe ettim kendimden. -ÖNEMLİ- M621017823 Arıza takip no'lu Packard Bell Netbook Hk. Merhabalar, Başlıkta belirttiğim arıza no'lu netbookum ilk olarak 27 Mayıs 2013 tarihinde, ekranın birdenbire çizgi çizgi olması ve devamında bilgisayarın donarak hiçbir işlem yapmadığı, zaman zaman mavi ekran verdiğini, kapatıp açılmaya çalışıldığındada bios ekranında dahi aynı arızayı yaptığını açık açık söyleyerek kurumunuza gönderdim. (Verdiğim tarihler size ulaşma tarihleridir.) Aynı gün arızaya hiç bakılmadan sadece klavyedeki eksik harflere bakılarak arıza giderildi dendi ve tarafımdan 120 tl istendi. (garanti kapsamında) Tabiki onay vermedim. Arızanın asıl sebebin bakılmamıştı bile. Telefon trafiğinden sonra cihazın asıl arızasını nihayet anlatabildim. Sonra hemen parça bekleniyor aşamasına geçildi. Tam 16 iş günü parça beklendi ve sonunda cihazın anakartı sözde değiştirilerek bana gönderildi. Cihazı açtığımda hiçbir değişikliğin olmadığını ve aynı sorunun tamamen devam ettiğini gördüm. Bunun üzere çağrı merkezinizi arayıp sorunun devam ettiğini söyledim. Onlarda bana cihazı tekrar kargo ile göndermemi ve yanında bir not ile sorun budur talebim şudur diye yazmam gerektiğini söyledi. Cihazı size tekrar not ile birlikte gönderdim. Yapılan incelemede yine cihazın anakartının değişeceği söylendi ve parça bekleniyor sürecine girildi. Aradan bir süre geçtikten sonra cihazın arızasının onarildiği anakartın değiştiği ve testlerinin yapıldığı söylendi. Cihaz tarafıma tekrar gönderildi. Ve kutudan çıkarıp açınca aşağıdaki manzara ile karşılaştım. Aynı arıza devam ediyordu. Arkada gördüğünüz bilgisayarıda sizden umudu kestiğimden, üniversite sınavı işlemlerini yapmak için mecburiyetten aldım.Ne kadar mağdur olduğumu düşünün. Tekrar çağrı merkezini aradım dedim nasıl test ediyorsunuz nasıl parça değiştiriyorsunuz gerçekten şüphe ediyorum. Bu sefer teknik destek bölümünden Süleyman Bey, Cihazı Süleyman Aba'nın dikkatine şeklinde göndermemi istedi. Yine yanında açıkça arızayı anlatan ve cihazın para iadesi veya değişiminin yapılmasını istediğimi açıklayan bir dilekçe ile gönderdim. Çünkü cihazın size 3. gelişi olacaktı. Sağolsun Süleyman Bey, gerçekten ilgilendi ve çabaladı. Bugün cihazın durumunu öğrenmek için tekrar arıza takip bölümünü aradım. Bana cihazın onarımının tamamlandığı söylendi. Söylenen tam olarak şuydu: lcd data kablo temasızlıgı giderildi. cihazın genel bakım ve testleri yapılmıştır. uzun süre yapılan testlerde ekranda dalgalanma sorununa rastlanmadı. bios yazılımı güncellenmiştir. genel bakım ve testleri normal. bilgilerinizin yedegini aldıktan sonra işletim sistemini yeniden yüklemenizi öneriyoruz. Bu bilgileri aldıktan sonra sinirlerim resmen tavan yaptı. Zaten sorun ne hikmetse ankara'ya gelince oluyor orada yok. Hiçbir işlem yapmadan sorun olmadığı söylenmiş. Bu resmen beni yalancılık ile suçlamaktır. Buna cevabımın yukarıdaki fotoğralarda olduğunu gördünüz umarım. Ayrıca donanımsal sorunun yazılım yükleyerek çözüleceğini sanan teknisyenede buradan tebriklerimi gönderiyorum. Bence o işi bırakmalı. Süleyman Beyi tekrar aradım. Aynı şeyleri o da söyledi. Bende lcd kablosundan donan (kilitlenen) bilgisayar görüp görmediğini sordum. Cevap veremedi. Söylediği şey bilgisayarda donma da mı vardı? oldu. Gerçekten çok sinirlendim. Bana tekrar ilgileneceğini söyledi. Artık o uyduruk bilgisayarı görmek dahi istemiyorum. Zaten cihaz sürekli İstanbul-Ankara arası gitmekten ve sürekli sökülüp takılmaktan hoşafa döndü. Artık bu cihazın onarılarak tekrar gönerilmesini istemiyorum. Bugün dahil toplamda 53 gündür sayenizde netbookumdan, içindeki bilgilerimden mağdur edildim. Ve bu uzatmaların tamamen garanti süresini doldurmaya yönelik olduğunu düşünüyorum. Üniversite sınavına başvuru, tercih, araştırma vs. tam gerekli dönemde beni bu kadar uzun süre mağdur ettiniz. Ve halende değişim ve iade ve onarım yapamamakta direniyorsunuz. Artık tarafınızın servisliğini üstlendiği hiçbir markadan alışveriş yapmayacağım. Ne samsung, ne acer, ne packard bell. Teknoloji konusunda bilgili olduğumdan dolayı insanların elektronik aletleri almadan önce bana danıştığını da söylemek isterim. Eğer mağduriyetim ürünün değişimi veya para iadesi şeklinde giderilmezse, her türlü kanuni hakkımı kullanmamın yanında firmanızın ve packard bell/acer firmasının hakkında karalama kampanyası başlatacağım. Gerekirse sahibinden.com'a 1 TLden ilan açarak, gerekirse youtuba herşeyi detaylı anlatan bir video koyarak, ve hatta en yakın teknoloji marketinin önünde netbookumu parçalama şeklinde. O zaman internetten takip edersiniz. Sabrımı bunları yaptıracak kadar taşırdınız. Ayrıca sikayetvar.com'da şikayetiniz olduğu halde hiç ilgilenmiyorsunuz. Bu da müşteri memnunuyeti felsefenizin bir göstergesi olsa gerek. BEN BU CİHAZIN ARTIK ONARILMASINI DEĞİL ÜCRET İADESİ VEYA YENİSİ İLE DEĞİŞİMİNİ TALEP EDİYORUM. Saygılarımla. destek@destekbilisim.com a gönderdim. Başka kime göndereceğim abi ? 1 Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 4 diye bişey yok 3 aratmasınlar orayı bana Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Bilgehan ara avukatıyım de biraz ciddiye alırlar diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 4 diye bişey yok 3 aratmasınlar orayı banaArama toprağım arama. Zaten hergün bi .oktan anlamayan çağrı merkezi çalışanları ile konusmaktan sinirlerim altüst oldu. Ha illa arayacağım diyorsan ariza numarasi yukarda kardesim. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Mert senin bu son dilekçeyi vermeden doğruca tüketici hakem heyetine gitmen gerekiyordu. Belli ki adamlar seni ciddiye almıyorlar. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Mert senin bu son dilekçeyi vermeden doğruca tüketici hakem heyetine gitmen gerekiyordu. Belli ki adamlar seni ciddiye almıyorlar. Abi bu dilekce değil e maildi. Bunu gondermem uzerine yarım saat önce Mehmet Koyuncu diye birisi aradi. E-mailinizi okuduk. Bilgisayar akşamdan beri açık. Zaten klavyedeki hasardan dolayi değişim hakki dogsa bile ücretini odemeden degistirmeyeceklerini söyledi. Ve halen 4. Kez olduguna diretiyorlar. Bilgisayarin lcd data kablosu vs vs birsuru konustu. Akşamdan beri açık bilgisayar dedi. Gondereceklermis. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Maalesef bu tip yerlerde ki en büyük sıkıntı teknik elemanın yetersizliği değil..Elemanların çok sık değişmesi.Ürün bir kaç defa gelmiş gitmişse ne yapılmış ne yapılmamış tam olarak bilmemesi yada cihazın geçmişini incelememesi.Yani sen istediğin kadar sorunu yaz onu okuyan şahıs birdaha ki sefer orada yoksa işlem başa dönüyor.Her defasında reset atmak gibi birşey Derdini sürekli baştan anlatmak gerekiyor..Telefona bakanlarda sürekli değişiyor.Yani bu işler biraz can sıkıcı.Elektronik işinde şansın varsa cihaz ilk gitmesinde onarılır döner eğer döndüğünde sıkıntı devam ediyorsa bil ki çok uğraşacaksın demektir. En son netten bir cihaz aldık arkadaşa tablet pc..Teknik servisi falanda çok iyi olan bir marka.Cihaz şarja takmadan açılmıyordu..Doğrudan cayma hakkımızı kullanarak iade ettik.Çünkü biliyorum ki değişim için göndersek bile cihaz onarılacak (yada onarıldığı sanılarak) geri gönderilecek.Bakacağız sorun devam ediyor tekrar gönder tekrar derdini anlat iş uzayacak en güzeli 7 işgünü içinde cayma hakkımızı kullandık başka bir marka cihaz aldık..Kafamız ağrımadı Abi bu dilekce değil e maildi.Bunu gondermem uzerine yarım saat önce Mehmet Koyuncu diye birisi aradi. E-mailinizi okuduk. Bilgisayar akşamdan beri açık. Zaten klavyedeki hasardan dolayi değişim hakki dogsa bile ücretini odemeden degistirmeyeceklerini söyledi. Ve halen 4. Kez olduguna diretiyorlar. Bilgisayarin lcd data kablosu vs vs birsuru konustu. Akşamdan beri açık bilgisayar dedi. Gondereceklermis. Sorun yok muymuş yani ? 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Maalesef bu tip yerlerde ki en büyük sıkıntı teknik elemanın yetersizliği değil..Elemanların çok sık değişmesi.Ürün bir kaç defa gelmiş gitmişse ne yapılmış ne yapılmamış tam olarak bilmemesi yada cihazın geçmişini incelememesi.Yani sen istediğin kadar sorunu yaz onu okuyan şahıs birdaha ki sefer orada yoksa işlem başa dönüyor.Her defasında reset atmak gibi birşey Derdini sürekli baştan anlatmak gerekiyor..Telefona bakanlarda sürekli değişiyor.Yani bu işler biraz can sıkıcı.Elektronik işinde şansın varsa cihaz ilk gitmesinde onarılır döner eğer döndüğünde sıkıntı devam ediyorsa bil ki çok uğraşacaksın demektir. En son netten bir cihaz aldık arkadaşa tablet pc..Teknik servisi falanda çok iyi olan bir marka.Cihaz şarja takmadan açılmıyordu..Doğrudan cayma hakkımızı kullanarak iade ettik.Çünkü biliyorum ki değişim için göndersek bile cihaz onarılacak (yada onarıldığı sanılarak) geri gönderilecek.Bakacağız sorun devam ediyor tekrar gönder tekrar derdini anlat iş uzayacak en güzeli 7 işgünü içinde cayma hakkımızı kullandık başka bir marka cihaz aldık..Kafamız ağrımadı Sorun yok muymuş yani ? Şimdilik yokmuş galiba. O zaman bilgisayarin ankaraya alerjisi varmis gelince bozuluyor dedim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Abi bu dilekce değil e maildi. Bunu gondermem uzerine yarım saat önce Mehmet Koyuncu diye birisi aradi. E-mailinizi okuduk. Bilgisayar akşamdan beri açık. Zaten klavyedeki hasardan dolayi değişim hakki dogsa bile ücretini odemeden degistirmeyeceklerini söyledi. Ve halen 4. Kez olduguna diretiyorlar. Bilgisayarin lcd data kablosu vs vs birsuru konustu. Akşamdan beri açık bilgisayar dedi. Gondereceklermis. Koyuncu elektronik'in nesi acaba Kanun değişmiş maalesef MADDE 8 – Aynı Yönetmeliğin 14 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. “a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,” http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm 1 Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Pc nin bir kenarda sürekli açık olması ile arıza yapmasını beklemek hata olur.O pc ile debelleşecekler ki hata var mı yok mu ortaya çıksın. 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Bilgisayar geldi bu akşam. Az evvel format attım. Bir sorun yok şimdilik. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Bilgisayar geldi bu akşam. Az evvel format attım. Bir sorun yok şimdilik. Ne yapılmıştı en son? Kontrol ettik demişlerdi di mi? Umuyorum sıkıntı olmaz sana. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Ne yapılmıştı en son? Kontrol ettik demişlerdi di mi? Umuyorum sıkıntı olmaz sana. Lcd kablo soketi felan demişlerdi abi. Zaten sıkıntı olursada artık garantisi bitecek. Yapacak birşey olmayacak. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Lcd kablo soketi felan demişlerdi abi. Zaten sıkıntı olursada artık garantisi bitecek. Yapacak birşey olmayacak. Geçmiş olsun diyelim, bir daha olmasın Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Geçmiş olsun diyelim, bir daha olmasın Bu arada buradan bir dip not düşeyim. Netbooku olanlar win8 yüklemesin. Ekran çözünürlüğü uyumsuz. Şimdi tekrar 7'ye dönüyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Bu arada buradan bir dip not düşeyim. Netbooku olanlar win8 yüklemesin. Ekran çözünürlüğü uyumsuz. Şimdi tekrar 7'ye dönüyorum. Win8'in kendisi uyumsuz zaten Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 24 Temmuz 2013 Paylaş 24 Temmuz 2013 Win8'in kendisi uyumsuz zaten Gözlerim bozuldu 2 saatte. 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 25 Temmuz 2013 Paylaş 25 Temmuz 2013 Bu netbooku satacağım. Sabahtan beri kullanıyorum bir sıkıntısı yok. Sadece artık soğudum bu netbooktan. Daha yeni win7 ultımate yükledim. İnternete baktım 500-450 tl arası gidiyor. Bende 350-400 arası vereyim. Kutusu faturası duruyor. Başına ne geldiyse serviste geldi zaten. Klavyeside sıfır onuda az evvel değiştirdim. Yedeğinide vereyim. Anakart yeni. Fotoğraf makinesi lensleri ile takas olur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts