İçeriğe Yönlendir

Netbook'um Bozuldu


Guest Mert Boran

Recommended Posts

Bizim ailede de var bir packard bell. Teknosa'dan alınma. 5 sefer olmuştur herhalde servise gidip geleli. En son içindeki kar okuyucu bozuk demişler, başka bir hata ile gönderilen notebook için. İşi üslenmedim, sinirlerim yıpranacak çünki ama cihaz zaten evde durduğundan daha çok serviste ve kullanan akrabam  ben hafıza kartı okuyucusunu gönderirken bir problemi yoktu diyor.

 

Mert'in  de şikayetlerini okuyunca anladım ki, bir problemi çözmekten çok yeni problemler çıkarmaya uğraşıp, garanti dışı bir işlemle ücret almaya çalışıyorlar. Ben Samsung Laptop kullanmadan 1 hafta öncesinde Acer almıştım ki, Packard ile aslında aynı markadırlar. Kutudan çıkardığımda enter tuşun hafif sallanıyor gibiydi. Bir hafta gözüme takıldı, şirkette 7 sene Ibm ve türevlerini kullandığım, arada tuşlarını çıkarıp temizlediğimden aşina olduğunu düşündüğüm tuş çıkarma işlemini Acer'a da uyguladım ama enter tuşunu tutan iki minik tırnağın bu kadar dayanıksız olduğunu tahmin edemezdim. Büyük ihtimalle de; alttaki tırnak ben aldığımda kırık olduğu için oynuyordu. Velhasılkelam; servise telefon açtım 120usd+KDV+İşçilik gibi bir bedel istediler "enter" tuşu için. Daha doğrusu enter tuşu için tüm klavye değişecekmiş. Klavye hiçbir şekilde garantiye girmiyormuş. Makinenin modeli yeni olduğu için hurda, çıkma tuş da bulamadım. Akabinde şu an kullandığım Samsung r620'nin istediğim donanımla stoklara girdiğini gördüm ve bilgisayarcı arkadaşa 1 haftalık Acer'ı zararına satıp, Samsung'u aldım. Ağustos ayında 4 sene bitecek maşallah, hala işimi görüyor yeterince. Daha üst kapağındaki jelatini de duruyor ayrı mesele.

 

Benim için Acer, Packard Bell ve türevi ucuz laptop markalarının sevdası o gün bitti desem yeridir. Yukarda bahsettiğim Packard'ı almamaları için ısrar etmiştim ama f/p oranı nedeni ile tercih edildi ve 1,5 senelik bir cihazın problemleri bu konudaki fikirlerimi de pekiştirdi.

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran
(düzenlendi)

Acerle ayni fabrikada uretiliyorlar, ortak markalar. Zaten bilgisayarın altinda acer company gibi birsey yaziyordu. 2. kalite sanırım. Ben zaten bu kadar kisa surede bu kadar deforme olan başka bir pc görmedim. Ucuzda değil. Ben aldigimda asustan pahaliydi.

Benim içinde bundan sonra samsung, dell, toshiba. Gerisini almam.

Evren abinin görüşlerine katılıyorum.

Kesin bir bahane bulup yine tamir ettik diye gönderecekler. Bende 3. Olduğu icin direk tüketici mahkemesine. :) Adamlar olmadık yerden arıza çıkartıyorlar. Ultra ciddiyetsiz bir firma

Saygılarımla. :)

tarihinde Mert Boran tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

11. iş gününde bitti. 

Ürün Hazır Yapılan İş cihazın mainbordu degiştirildi. genel bakım ve testleri yapıldı. test ok. klavyede fiziki hasarlar var. klavye için bir önceki servise gelişinde ücret verilmiş onaylanmamıştır.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Bence artık bu destek bilişim bir mahkemeyi hakediyor ne dersiniz? 

Yemin ediyorum kırıp atmak istiyorum bu netbooku. 
Geldi ve bu sefer bios ekranında dahi aynı şeyi yapıyor. 
Şimdi yapmam gereken ne? 

l4tTh1y.jpg?1
ZqS5xV0.jpg?1

Yorum bağlantısı

Ekran arızası ile gönderilen serviste çözüm bulamayıp paletine tekrar geri koyan servis elemanı ile direk muhattap olabilsen sorun çözülür. Aslında işi sorun çözmek olan teknisyenin de arıza ile uğraşmaması, uğraştıysa da test etmemesi işçilik kalitesini gösteriyor. İyi niyetli olarak servis müdürü ile irtibat kuraniliyorsan sorunu anlat Mert. Muhattap bulamazsan tüketici hake heyetine gidersin. Dilekçene tamir edilmesi talebi ile gönderdiğin ürünün ciddiyetsizlikle farklı parçalarının değiştirilerek ana sorun çözülmeden tarafına gönderildiğini, marka ve servise güvenin kalmadığı gibi cihazı da uzun süredir kullanamadığın için artık işlevsiz olduğundan para iadesi talep edersin.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran
Merhabalar,
Packard bell marka, destek bilişiminyetkili servisliğini yaptığı DOT_SE-001TK model olan netbookum ilk olarak 25 Mayıs 2013 tarihinde arızalanması üzerine 27 Mayısta destek bilişime ulaştırıldı. Sonra yapılan incelemede anakartın garanti kapsanıda değişeceği tarafıma bildirildi. Aradan 16 iş günü geçtikten sonra cihaz tarafıma onarıldığı söylenerek gönderildi. Cihazı  ilk kez açtığımda arızanın halen devam ettiğini ve sorunun giderilmediğini gördüm. Bunun üzerinde 20 Haziran 2013 tarihinde cihazı onlara tekrar ulaştırdım. Anakartın tekrar değişeceği söylendi. 11 iş günü sonucu 5 Mayıs 2013 tarihinde tekrar onarıldığı söylenerek cihaz tarafıma tekrar sorunun giderldiği söylenerek kargolandı. Cihazı kutudan çıkarıp açtığımda aynı arızanın halen devam ettiğini gördüm. Tam olarak 43 gün beni bilgisayarımdan mağdur bıraktılar. Ve sorun halen giderilmiş değil. 
Bu sorunu giderilemeyen ürünümün mağduriyetimin giderilmesi adına yenisi ile değiştirilmesi veya para iadesi yapılmasını talep ediyorum.
Şeklinde e devletten başvurdum şimdi ıslak imza ile kaymakamlığa ulaştırmam gerekiyor bu dilekçeyi.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hay Allah ya, nasıl olur böyle bi şey :(

Dilersen bana yolla, ben özel olarak ilgileneyim. Fatura kopyası ile gönderebilirsin.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Hay Allah ya, nasıl olur böyle bi şey :(

Dilersen bana yolla, ben özel olarak ilgileneyim. Fatura kopyası ile gönderebilirsin.

Abi şimdi şikayetvar.com'a da yazdım. Şu dilekçe askıya aldım. Firma ile son 1 defa daha konuşacağım olmazsa yollarım tabi. 

Hay Allah ya, nasıl olur böyle bi şey :(

Dilersen bana yolla, ben özel olarak ilgileneyim. Fatura kopyası ile gönderebilirsin.

Nasıl oluyor bilerek mi oluyor yoksa bizim netbook lanetli felan mı bende anlayamadım. :D

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

sorun çözüldümü mert abi :)

Yok kardeşim cozulmedi. Anlaşılan bunlar ugrasacak kisiler ariyorlar. :)
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Yok kardeşim cozulmedi. Anlaşılan bunlar ugrasacak kisiler ariyorlar. :)

 

anlayacağı dilden konuşsak belki çözülür  :bambam3:   :)

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

anlayacağı dilden konuşsak belki çözülür  :bambam3:   :)

Ankara'da olsalar her türlü dilden konuşurum ama. Şuan hem samsung hem canon servisiyle kavgalıyım Ankara'da. Ki onların yaptıkları bunun yanında hiç. Servisi basmıştım İstanbulda olsam. Önünde yatar kalkar protesto ederdim. :)

Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek

Kanun der ki bir ürün aynı hatada dolayı 3 kere servise gitmiş ve sorun çözülmemiş ise malın yenisini vermek zorundalar Mert...

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Kanun der ki bir ürün aynı hatada dolayı 3 kere servise gitmiş ve sorun çözülmemiş ise malın yenisini vermek zorundalar Mert...

O zaman 1 kere daha gitmesi gerekiyor doğru mu anladım Bilgehan? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek

Kesinlikle Mert 3 kere AYNI sorundan dolayı yetkili servise gidip hala onarımı gerçekleşmedi ise yenisi ile değiştirmek zorundalar. Dava açsan kazanırsın toprağım. :)

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Kesinlikle Mert 3 kere AYNI sorundan dolayı yetkili servise gidip hala onarımı gerçekleşmedi ise yenisi ile değiştirmek zorundalar. Dava açsan kazanırsın toprağım. :)

Dün tekrar gönderdim bakalım. Eğer bu sefer de aynı halde gönderirlerse parça parça onlara göndereceğim. Artık sinirlerim bozuldu sabrım taştı. Yine bir not yazdım ama fazlası ile sert dilli.  İnşallah artık yenisini gönderirler kardeşim. :)

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Hay Allah ya, nasıl olur böyle bi şey :(

Dilersen bana yolla, ben özel olarak ilgileneyim. Fatura kopyası ile gönderebilirsin.

Abi bu sefer Süleyman Aba diye birisi ona göndermemi istedi. Ona  gönderdim. Arıyor felan özel ilgileniyor. Üst kuruluş inceleyecek felan dedi. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Abi bu sefer Süleyman Aba diye birisi ona göndermemi istedi. Ona  gönderdim. Arıyor felan özel ilgileniyor. Üst kuruluş inceleyecek felan dedi. 

 

Tanımıyorum ama umuyorum çözülür. Yine olmazsa dediğim gibi, kapım her zaman açık ;)

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Tanımıyorum ama umuyorum çözülür. Yine olmazsa dediğim gibi, kapım her zaman açık ;)

Tamam abi gönderiririm yine olmazsa. :)

Yorum bağlantısı

Mert aynı arızadan sürekli giriş çıkış yapılmış görünüyor,değişim talebinde bulunma hakkın doğmuş sanki.Sani daha iyi bilir.

Sani Ankara Destek bilişim öncedende bu tarz yaklaşımları olmuştu.İstanbul için sorun yaşamamış olabilirsin ama buradaki uygulama ve servis yönetimi oldukca sorunlu idi.Demekki hala aynılar.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Mert aynı arızadan sürekli giriş çıkış yapılmış görünüyor,değişim talebinde bulunma hakkın doğmuş sanki.Sani daha iyi bilir.

Sani Ankara Destek bilişim öncedende bu tarz yaklaşımları olmuştu.İstanbul için sorun yaşamamış olabilirsin ama buradaki uygulama ve servis yönetimi oldukca sorunlu idi.Demekki hala aynılar.

Abi son gidişi işte. Yeniden onarılmadan gelirse artık değişme gider sanırım. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...