Alparslan Erdin 13 Eylül 2014 Paylaş 13 Eylül 2014 Marşpiyeller bence de hatları yuvarlaklaştırırsanız biraz daha hoş olacak gibi nacizane fikrim onun haricin de araç gayet şık olacak merakla bekliyorum sonucu 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 13 Eylül 2014 Yazar Paylaş 13 Eylül 2014 Herkese yorumları için teşekkürler:) Olumlu ,olumsuz yorumlara dikkat ediyorum. Şuan için macun ve zımparaya başladım. nihai durum aşagıdaki şekilde 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 14 Eylül 2014 Paylaş 14 Eylül 2014 Çamurluk içleri bu şekilde boşmu kalıcak yoksa oralarada bir işlem yapılacakm?Eğer beyazşerit kullanılacaksa şuankilerin 2 katına yakın genişlikle olsadaha güzel görünür. Butür ince iki şeriti hiç bir araca yakıştırmıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 15 Eylül 2014 Yazar Paylaş 15 Eylül 2014 Çamurluk içleri bu şekilde boşmu kalıcak yoksa oralarada bir işlem yapılacakm? Eğer beyazşerit kullanılacaksa şuankilerin 2 katına yakın genişlikle olsadaha güzel görünür. Butür ince iki şeriti hiç bir araca yakıştırmıyorum. Uğur hocam photoshopun iyimiş connecti de çok güzel yapmışsın Maşaallah. Vaktim olduğunda incelemek istiyorum senin arabayı ama ilk fotolarına bakayım dedim ilk fotoları açılmıyor?? Çamurlukları en son kapatıcam, kapanmazsa zaten arba a leylek gibi falan duracak. Şerit konusunda ise Erhan dostum da sormuştu bu araba nerenk olacak diye. Ben şimdi kafamda arabanın rengini değiştirsem mi diye düşünmeye başladım, araba boyaya girdikten sonra çıktığında biraz absürd durursa şerit de sonradan çektiririm diye düşünmüştüm. Ama tabi bendeki şeritler boya değil folyo. Kendim arabayı ilk aldığımdaki ilk folyo uygulamamdı gayet amatörce yapmıştım sonra da hoşuma gitti bıraktım. Opsiyon renkler : 1- kırmızı 2- gri 3- beyaz 4- 2014 bmw mavisi Tabi bunları önce arabanın fotosunda deneyerek tespit etmem gerekiyor Dün macunum bitene kadar macunladım arabayı Yorum bağlantısı
Burak Fidan 15 Eylül 2014 Yazar Paylaş 15 Eylül 2014 Allah nasip ederse yapmayı düşündüğüm ekstra şeyler de var, 1- sağ-sol yandaki sinyalleri yan aynaların altına taşımak 2- ön ford logosu daha büyük olanıyla değiştirmek. Ebayde bulabilirsem orjinal sport kanınki yoksa yeni model fordlarınkinden kullanıcam. 3- yan sinyallerin açık kalan yerlerine satın aldığım st logosu var onu denicem. Beğenmezsem açık kalan deliği macunla kapatabilirim. 4- park lambalarına giden kablolardan ek yapıp tamponun alt kısmında sağda ve solda bulunan açıklıkların üstüne led çekilecek. 5- iç döşemeyi komple orjinal sport ka döşemesi gibi dikişli deri görünümlü yeni süet kumaşlar çıktı şimdi o şekilde tüm iç döşemeyi deri görünümlü dikişli yapmak 6- aracın orjinal iç plastik aksamını ve direksiyonu siyah plastik sprey ile boyamak suretiyle yeni gibi görünmesini sağlamak. 7- bütün hepsi biter de artık yapcak başka şey bulamazsam arabanın tavanını kesmek, üstü açık hale getirmek. Orjinal tavandan da fiberglass kalıp alıp porsche boxster gibi hardtop demonte tavan yapmak Kısmettt 2 Yorum bağlantısı
Alper Sakalli 15 Eylül 2014 Paylaş 15 Eylül 2014 Burak Hocam güzel operasyonlar yapıyorsun ve düşünüyorsun. Önlere COB Gündüz Ledi iyi gider. 17 cm ve 14 cm boy, 1.7cm de yükseklikte standardı mevcut ve incecik kalınlıkta ben de bu uygulamayı düşünüyorum fakat sislere bağlamak istiyorum. Bu kompozit işini de merak ediyorum. Kapı kartonlarını da yapabilir miyiz ? Kumaş kaplı olan hani. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 15 Eylül 2014 Paylaş 15 Eylül 2014 Ateşekkür ederim. Aracımın ilk hali ford'un ürettiği standart Connect'ti sadece basmakla ve nikelajlar vardı üstüne. Eski resimler malesef yüklediğim siteden kaynaklı olarak açılmıyor malesef Sona doğru yaklaşıyorum aklımdaki uygulamaların büyük kısmı bitti. Eski ve yeni hali bu şekilde. http://i.hizliresim.com/DkEPZm.jpg photoshop'u işimi görebilcek kadar kullanıyorum renk değiştirme konusuna gelince bendeki programda renk değiştirmek biraz zor oluyor ve renk gercekte olan renkle aynı tonu shopla yakalamak zor. Kırmızı veya mavi güzel olur bence bu araca. 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 15 Eylül 2014 Yazar Paylaş 15 Eylül 2014 Ateşekkür ederim. Aracımın ilk hali ford'un ürettiği standart Connect'ti sadece basmakla ve nikelajlar vardı üstüne. Eski resimler malesef yüklediğim siteden kaynaklı olarak açılmıyor malesef Sona doğru yaklaşıyorum aklımdaki uygulamaların büyük kısmı bitti. Eski ve yeni hali bu şekilde. http://i.hizliresim.com/DkEPZm.jpg photoshop'u işimi görebilcek kadar kullanıyorum renk değiştirme konusuna gelince bendeki programda renk değiştirmek biraz zor oluyor ve renk gercekte olan renkle aynı tonu shopla yakalamak zor. Kırmızı veya mavi güzel olur bence bu araca. Abi yanyana durunca ben sondan bi öncekiyle iki öncekisini beğendim o değil senin xenonlar yüzünden kocca gün xenon nası yaparım diye kırım kırım araştırdım da bi sonuca varamadım henüz. Senin xenon mercekleri bide far tasının içinin siyah olması çok hoşuma gitti. Ayrıca baktım da sen de fibere bulaşmışın ucundan kenarından arka stopları kendin yapmışsın valla çoğu fotosu silinmiş ama gene de süper bi çalışma böle şeler yapanları görmek çok güzel. Belki senden esinlenip çok zor ama arka farın şeklini ben de değiştirebilirim bi ihtimal evde angel far nasıl yapılır onu öğrendim eve gelirken 5-6 tane mantar led aldım küçük bi deneme yaptım ama max. 5 voltla çalışıyor 12 voltluk bulmam lazım angel yapmak istiyorum farlara en azından xenon yapamasam bile Burak Hocam güzel operasyonlar yapıyorsun ve düşünüyorsun. Önlere COB Gündüz Ledi iyi gider. 17 cm ve 14 cm boy, 1.7cm de yükseklikte standardı mevcut ve incecik kalınlıkta ben de bu uygulamayı düşünüyorum fakat sislere bağlamak istiyorum. Bu kompozit işini de merak ediyorum. Kapı kartonlarını da yapabilir miyiz ? Kumaş kaplı olan hani. Alper dostum teşekkür ederim güzel yorumlar için. Birincisi sen de fırsat bulduğunda aracının resimlerini paylaş görelim ikincisi evet kapı içi kartonlarım şuan elyaflı ve o yüzden üzerine (deri görünümlü, sport ka gibi) döşeme yapmak istiyorum. Elyaf atınca kazma gibi oldu her tarafı kırıktı benim de hem şöför hem de yolcu tarafının. Kompozit yapacaksan yardım ederim ( en azından sözlü olarak ) yeter ki yapcam de led konusuna da bakalım 1 Yorum bağlantısı
Alper Sakalli 15 Eylül 2014 Paylaş 15 Eylül 2014 Rica ederim Burak Dostum. Ben de en kısa sürede resim çekip paylaşacağım. Birkaç eksiğim var tamamlayayım. Sürücü tarafı kapı kartonunun üst kısmında baş parmak büyüklüğünde kırık var ve klips tutan parçaları da yok. Öncelikle onarma yoluna gideceğim olmaz ise eski kartonu kalıp olarak kullanıp kompozit yapmak istiyorum(Yardımlarınızla tabi ki). Daha sonra da kumaş kaplayacağım. Deri biraz zor kaplanmaz mı? Dönen köşeleri özel olarak diktirmek gerekir sıcak press şansımız olmadığı için. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 15 Eylül 2014 Paylaş 15 Eylül 2014 geceucusu.com senin için biçilmiş kaptan. Orda çok güzel bilgiler mevcut ve oktay abi ve birçok yardım sever ve işten anlayan üyeleri var benim stoplar shoptan gerçeğe dönüştü. biraz maliyetli oldu ama türkiyede tek oldu ve çok güzel oldular. Bu tarz bir stop lambası yapılabilir. ÜZerine birazdaha düşünülürse daha farklı şeylerde bulunur. İlk aklıma gelen tasarım bu oldu. 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 15 Eylül 2014 Yazar Paylaş 15 Eylül 2014 Herkes geceucusu.com demiş bugün forumu araştırırken fakat bi baktım bugün oraya kafam daha çok karıştı çıktım geri buraya geldim Benim düşündüğüm arka stoplar ise şöyle bunu yaparsam bagaj kapağına da elyaf macun girmem lazım tabi. Az önce şeffaf askılıklardan angel yuvarlakları yaptım Onlarda da ileleme kaydedersem fotolicam Yorum bağlantısı
Burak Fidan 15 Eylül 2014 Yazar Paylaş 15 Eylül 2014 (düzenlendi) Öncelikle onarma yoluna gideceğim olmaz ise eski kartonu kalıp olarak kullanıp kompozit yapmak istiyorum(Yardımlarınızla tabi ki). Daha sonra da kumaş kaplayacağım. Deri biraz zor kaplanmaz mı? Dönen köşeleri özel olarak diktirmek gerekir sıcak press şansımız olmadığı için.İlk ben de çelik macun çekerek kırıkları onarmayı denedim ama kartona çelik macun nüfuz etmediği için tekrar çatlama oldu. Kesin ve garantili çözüm fiberglass uygulamak. Kalıp olarak kullanmana gerek yok mevcut kartonun üstüne ister içerden ister dışardan 1 kat mat 450 at. Kol yaslama yatay yerine 1-2 kat daha at. Kaporta kadar sağlam olsun Bu işlem için ihtiyacın olanlar Polyester (18 lt lik tenekeyi 105 tlye alıyorum camelyaf marka) Mek (methyl ethyl ketone: sertleştirici) 10-15 tl Cobalt ( hızlandırıcı) 10-15 tl Elyaf ( mat 450 uygun. Kg'sı 8tl idi yanlış hatırlamıyorsam) Fırça ( bimilyoncudan muhtelif) Maşrapa ( bimilyoncudan) Eldiven ( nitril eldivenler daha kullanışlı) Eczanede satılan muhtelif şırıngalardan ( karışım oranı yapabilmek için) Mutfak tartısı ( hassas ölçüm için) El kol sağ sol temizlemek için aseton Aslında polyesterle daha da çalışırım dersen benim favori makinam bosch pmf 250 tavsiye ederim. Deri değil benim istediğim deri görünümlü süet yada nubuk kumaşlar var. Bir kaç foto ekleyim du 15 Eylül 2014 tarihinde Burak Fidan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 15 Eylül 2014 Yazar Paylaş 15 Eylül 2014 Tabi dikiş makinası lazım dikişli olması için. Kaplama şeklinde olmayacak. Bunlar gerçek orrjinal sport ka koltukları. Ben de bunun gibi istiyorum fakat deri kışın buz gibi yazın da terletiyor. 1 Yorum bağlantısı
Alper Sakalli 16 Eylül 2014 Paylaş 16 Eylül 2014 İlk ben de çelik macun çekerek kırıkları onarmayı denedim ama kartona çelik macun nüfuz etmediği için tekrar çatlama oldu. Kesin ve garantili çözüm fiberglass uygulamak. Kalıp olarak kullanmana gerek yok mevcut kartonun üstüne ister içerden ister dışardan 1 kat mat 450 at. Kol yaslama yatay yerine 1-2 kat daha at. Kaporta kadar sağlam olsun Bu işlem için ihtiyacın olanlar Polyester (18 lt lik tenekeyi 105 tlye alıyorum camelyaf marka) Mek (methyl ethyl ketone: sertleştirici) 10-15 tl Cobalt ( hızlandırıcı) 10-15 tl Elyaf ( mat 450 uygun. Kg'sı 8tl idi yanlış hatırlamıyorsam) Fırça ( bimilyoncudan muhtelif) Maşrapa ( bimilyoncudan) Eldiven ( nitril eldivenler daha kullanışlı) Eczanede satılan muhtelif şırıngalardan ( karışım oranı yapabilmek için) Mutfak tartısı ( hassas ölçüm için) El kol sağ sol temizlemek için aseton Aslında polyesterle daha da çalışırım dersen benim favori makinam bosch pmf 250 tavsiye ederim. Deri değil benim istediğim deri görünümlü süet yada nubuk kumaşlar var. Bir kaç foto ekleyim du Malzeme listesi çok işime yarayacak teşekkür ederim bunun için. Deri koltuklar ya da vinil koltuklar dediğin gibi kullanışsız fakat estetik. 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 18 Eylül 2014 Yazar Paylaş 18 Eylül 2014 Destek veren herkese teşekkürler, Elbette daha bitmedi : ))) 3 Yorum bağlantısı
Fatih Çağlar 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Okuyan fakat çok yorum yazan biri değilim fakat projenin sonunu sabırsızlıkla bekliyorum 2 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 24 Eylül 2014 Yazar Paylaş 24 Eylül 2014 (düzenlendi) Herkese tekrar teşekkürler, Tamponları hava şartları sebebiyle çalışamadığım için söktüm, Kalan iş artık zımpara - macun işçiliği. Macunu az tutmaya çalışıyorum hem ağırlığı hem de maliyeti düşük tutabilmek için. Velhasıl işi biraz daha zorlaştırıyor. Çalışmaya kısmetse balkonda devam 24 Eylül 2014 tarihinde Burak Fidan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 24 Eylül 2014 Paylaş 24 Eylül 2014 son 10 gündür girmeyince bi an ümitlendim bitmiştir diye ama geçerli mazeretlerin varmış Egsoz noldu? Flanş-amortisör yükseltme işi tamammı? MArşpiyel tasarımdan biraz farklı olmuş. devam edecekmisin o kısma? Tasarımdaki heli çok başarılıydı. Yorum bağlantısı
Burak Fidan 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 (düzenlendi) Erhan egsozu henüz alamadım.. Flanşlar O.K Amortisörün de helezonlar değişti 2 cm yükselme oldu ölçtüğüm kadarıyla. Bana da araba genişleyince tutuşu değişti yani iyileşti gibi geldi memnun kaldım flanşlardan Marşpiyeli tasarımla aynı yapmayı düşünüyorum ama detay çalışmaları biraz sona bıraktım sayılır. Çünkü o detayları çalışmam kolay. Kusura bakma böle hayal kırıklığı oldu ama Bana göre artık bitik durumda tamponlar. Yüzey işlemleri sadece ince işçilik. Uğraştırıyor. Bide macunum bitti, bu ay da flanşlar, saplamalar, somunlar, bijon saplamaları saplama ve helezon değiştirme montaj işçilikleri kataforez işlemleri çok sağlam saplandı 25 Eylül 2014 tarihinde Burak Fidan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Burak Fidan 26 Eylül 2014 Yazar Paylaş 26 Eylül 2014 (düzenlendi) çift çıkış egsoz geldi, yalnız beklediğimden baaya büyük müş bir de epey kalite duruyor. epey ağır. heryeri metal. fotoğraflarda plastik aksam gibi görünüyordu. 26 Eylül 2014 tarihinde Burak Fidan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Misafir 26 Eylül 2014 Paylaş 26 Eylül 2014 Arkada kalan kısmın bir kısmını kessen de bişi olmaz. Güzel olacak güzel Yorum bağlantısı
Burak Fidan 26 Eylül 2014 Yazar Paylaş 26 Eylül 2014 Aslında sonradan düşündüm ki orjinal egsoza eklenebilen kaynaklı bi boru yapıp ona takabilirim çünkü arkası müsait egsoz ucunun:) kesmeye gerek kalmıyor. Yarın hava durumuna baktım yağmurlu , şuan arka tamponun nihai haline getirmeyi acayip istiyorum. Hatta çıldırıyorum Tasarımda egsozun bağlanacağı alt parçayı da dökmüştüm ama formu çok dairesel oldu, o yüzden kesmek zorunda kaldım daha düz hale getirebilmek için. O parçanın fotosunu koymadımdı hiç. Yarın direkt arka tamponun egsozlu halini bitirebilecek miyim bakalım ) 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Karabulut 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 patron dün ön tampondan gıcık aldım darmadağın ettim attım arabayı arkadaşın dükkanına öylece bekliyor. senin tamponlar ne durumda 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts