İçeriğe Yönlendir

Vw Cc Hakkında.


Gökhan Albayrak

Recommended Posts

Gökhan Albayrak

Yeni araç almış olmama rağmen şu CC R-Line çok kafamı kurcalıyor. Ben ki vw 'den nefret eden biri olarak bu araçtan gözlerimi alamıyorum. Bana göre araç için istenilen mebla bir Passat 'dan istenilene göre ucuz gibi. Ne dersiniz?

 

Örnek olsun diye birkaç ilan paylaşıyorum.

 

1.8 TSİ

 

1.4 TSİ

 

R-Line

 

R-Line şimdilik ütopik kalıyor ama 1.8 TSİ iyi bir tercih olabilir diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Konuralp Aracı

VW hakkındaki hislerimiz ortak olmakla beraber, dış görünümünü beğendiğim tek vw modeli cc (makyajlı kasa).

Ama 1.4 benzinli motora o para verilir mi :unsure2: bence verilmez.

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Teknik verilerine bakınca 8,5 sn de 0-100 yapan bir makine var. Yorumları okuyunca şehir içi sakin kullanımda 8 lt, sinirlenince 12-13 lt yakıyor yazılmış. Motor bence iyi ile orta arasında bir yerde. 10 üzerinden 6. 

 

Ama şu da bir gerçek ki R-Line çok güzel bir araç. :)

Yorum bağlantısı

Mükemmel bir araç. Bu araçdan Sefa abide vardı. Onun yorumlarınıda alabilirsiniz. Smax dan önce CC almışdı. Ama diesel miydi hatırlamıyorum.  Ama gerçekten Çok heybetli bir araç.

Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar

Yakın bir abimde var.Alırsanı mutlaka R-Line paket alın. Yakıt konusunda sakin kullanımda çok üzmez.Ancak bu aralar sert kalkışlarda araçta acayip bir titreme oluyor.Servis ilk seferde çözemedi.Yeni randevusunu bekliyor. İnanın bir çok araçtan daha çok dikkat çekiyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Kafamda birkaç soru işareti var. Passat 'tan daha gösterişli daha performanslı bir araç. Neden ortalıkta zibilyon tane Passat var ama sayılı CC var? Bir sıkıntısı mı var? Bunlar kafamı kurcalayan sorular. VW forumunda bile araç hakkında pek bilgiye rastlamadım.

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
(düzenlendi)

biraz fakir edebiyatı gibi olacak ama 112-120 bin civarında parayı şuanda elektrikli araçlar varken vermem,geçen gün borusan otomotivle sırf merakımdan arayıp görüştüm şuanda i3 modele 140 bin tl diyorlar arabada yok yok, hem de mtv'den muaf hem de bedavadan ucuza 100km de 1 tl bile yakmayacak araca bineceksin süper birşey :) birde sizin daha yeni honda aldığınızı biliyorum daha arabanın ilk yakıtı bitmemiştir :D eğer satarsanız 40 bin vereyim :D

tarihinde Mesut Eyibil tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

biraz fakir edebiyatı gibi olacak ama 112-120 bin civarında parayı şuanda elektrikli araçlar varken vermem,geçen gün borusan otomotivle sırf merakımdan arayıp görüştüm şuanda i3 modele 140 bin tl diyorlar arabada yok yok, hem de mtv'den muaf hem de bedavadan ucuza 100km de 1 tl bile yakmayacak araca bineceksin süper birşey :) birde sizin daha yeni honda aldığınızı biliyorum daha arabanın ilk yakıtı bitmemiştir :D eğer satarsanız 40 bin vereyim :D

 

 

Araç 1400 km de :) yakıtı çok oldu biteli. İçten yanmalı motor gibi tat vermez bence elektrikli. Hem zaten 1.8 tsi bakıyorum kaldı ki sıfırını alabileceğimi hiç sanmıyorum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alper Ünal

gökhan hocam bence büyük macera olur kaldı ki siz aracınızı daha yeni aldınız ve honda tutkunu bir insan olarak bu kadar kolay vazgeçmenizin nedeni araç mı yoksa sizin düşünceleriniz mi

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil

Araç 1400 km de :) yakıtı çok oldu biteli. İçten yanmalı motor gibi tat vermez bence elektrikli. Hem zaten 1.8 tsi bakıyorum kaldı ki sıfırını alabileceğimi hiç sanmıyorum :)

yanılıyosunuz elektirikli aracın verdiği hissi hiçbir araçtan alamayacağınıza eminim, 170 bg araç ve yapılan testlerde gram arabada ses yok, ani hızlanmalar vs. çok çok seri testlerine vs bakın isterseniz, ayrıca elektiriğin iletimi yakıtlı araçlardan kat kat daha fazla olduğu için alabileceğiniz tat bi başka olur kanaatindeyim :)

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Ben VTEC 'ciyim. Aracı hususi S modunda kullanıp kesiciye sokuyorum. Bana tat vermez elektrik. Erkek adam arabasını fişe takmaz :)


Yahu hondanın kırkı çıkaydı bari :D

 

Uzun soluklu benimkisi, şimdilik çok memnunum aracımdan. Ah bide 2017 de 1.0T (125hp), 1.5T (170hp) ve 2.0T (208hp) modelleri çıkacak. O zaman çok çok daha memnun olurum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

Kalkışta titremeyen TSI var mı?

Kime sorsak titrediğini söylüyor...

 

VW: Koyunun olmadığı yerde keçi Abdurrahman Çelebi...

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Ben VTEC 'ciyim. Aracı hususi S modunda kullanıp kesiciye sokuyorum. Bana tat vermez elektrik. Erkek adam arabasını fişe takmaz :)

 

Uzun soluklu benimkisi, şimdilik çok memnunum aracımdan. Ah bide 2017 de 1.0T (125hp), 1.5T (170hp) ve 2.0T (208hp) modelleri çıkacak. O zaman çok çok daha memnun olurum :)

 

2.0T (280hp) olması gerekiyor, yanlış yazmışım.

gökhan hocam bence büyük macera olur kaldı ki siz aracınızı daha yeni aldınız ve honda tutkunu bir insan olarak bu kadar kolay vazgeçmenizin nedeni araç mı yoksa sizin düşünceleriniz mi

 

Bende Honda sevdalısıyım. Aracımı değiştirme gibi bir düşüncem yok, aksine aracımı çok sevdim. Benim istediğim (ses sistemi hariç) herşeye cevap veren bir araç. Sadece gözüme çok batmaya başlayan CC hakkında bilgi edinmek için yazdım. Aracıma tüp takıp rahat rahat binme niyetim var ta ki iyi bir fırsat çıkana kadar.

Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun
(düzenlendi)

fiyat aralığınız nedir bilmem ama ilanlara göre konuşursak  80-100bin arası tercihiniz.

Ben olsam C180  7G-tronic olanlarına bakarım.

Yada 3.20i -  3.16i  8 ileri. 

Bence hem görsellik hem cebi çok yakmayan araçlar  :)

tarihinde Gökhan Çoşkun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Bakım, vergi, segment ve prestij açısından CC 'nin rakipleri E ve 5 serisi. Bu rakipler arasında öne çıkan bana göre CC.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

VW hakkındaki hislerimiz ortak olmakla beraber, dış görünümünü beğendiğim tek vw modeli cc (makyajlı kasa).

Ama 1.4 benzinli motora o para verilir mi :unsure2: bence verilmez.

 

1.4 motorda ne varmış?

devirli kullanmayı seviyorsanız honda accord?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun

kağıt üzerinde Latitude'de E segmenti.  bunlar D+ gibi bişi .

TSI titremesi için baya bi şikayet var nette hiç dikkat etmemiştim vay be 

Yorum bağlantısı
Guest Aykut Can

Vw'den nefret etmek icin aslinda bir sebep yok kisisel tercihler ve zevkler disinda. Nefret edilecek tek yaninin distrubutoru olan malum firma oldugunu dusunuyorum.

Cc'nin r-line'ini ilk defa sayenizde duydum. Muazzam bir seymis.

Yorum bağlantısı

Sadece dış görüntü var, Sefa abinin dediklerini 2-3 tane cc kullanıcısından daha duydum. Evet dıştan gemi gibi bir tasarım var ama içine binince sınıfının prestijini yansıtmıyor. 

CC R-Line tasarımında oturduğum semtte dükkanı olan internet piyasasında da air ride araçlarıyla meşhur olan Recep Demir'in aracı çok hoşuma gidiyor. 2.0TSİ 

 

1924980740mv.jpg

192498074gwp.jpg

192498074vtm.jpg

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Vw'den nefret etmek icin aslinda bir sebep yok kisisel tercihler ve zevkler disinda. Nefret edilecek tek yaninin distrubutoru olan malum firma oldugunu dusunuyorum.

Cc'nin r-line'ini ilk defa sayenizde duydum. Muazzam bir seymis.

 

Benim nefretim değmez arabalarına istedikleri etmez paralardan dolayı. Yoksa ne bir plazadan içeri girip araç baktığım var ne de telefonla fiyat sormuşluğum var. Anlatılanlar bana yetiyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Motor büyüklüğü (yakıt ve vergi) problemi olmasa, coupe sedan istiyorsanız bundan alın derdim, CC den kalite, tasarım, prestij olarak her türlü önde bence 2005 tasarımı olmasına rağmen.

Ama işte motor büyük CLS 350, 3498 cc 276 BG. 2005-2006 modelleri örnek verdiğiniz CC ler ile aynı paralarda.

 

2006-Mercedes-Benz-CLS55-AMG-2.jpg

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Benim nefretim değmez arabalarına istedikleri etmez paralardan dolayı. Yoksa ne bir plazadan içeri girip araç baktığım var ne de telefonla fiyat sormuşluğum var. Anlatılanlar bana yetiyor.

Anlatılanların kasıtlı olduğunu bir gün sizde görürsünüz, yok 3 ay sıra veriyorlar yok indirim yapmıyorlar vs vs.

Motor büyüklüğü (yakıt ve vergi) problemi olmasa, coupe sedan istiyorsanız bundan alın derdim, CC den kalite, tasarım, prestij olarak her türlü önde bence 2005 tasarımı olmasına rağmen.

Ama işte motor büyük CLS 350, 3498 cc 276 BG. 2005-2006 modelleri örnek verdiğiniz CC ler ile aynı paralarda.

 

Yatırım maliyeti düşük işletme maliyeti yüksek bunların :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...