Harun Özden 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Çarpışma önleme sistemlerinin etkisi büyük yıldızlara. Ör: Toyota hilux boş olan 3 yıldız iken güvenlik paketli olan 5 yıldız almış. Egea da 20km altında sistemin aracı durdurmaması nedeniyle 5yıldız verilmediği 4 yıldızda kaldığı söyleniyor. Bence yolcu güvenliği fena değil, ancak bebek güvenliği (etiketler, uyarılar vs. bile etkili) düşük. Kuruş-köfte hesabı 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Caddy de çok ara açmamış milli gururumuza.. olabilir benim bir iddiammı oldu 5 yıldız aldı çok güvenli falan diye yoksa benmi hatırlamıyorum.. ticari olduğu halde genede arayı açmış Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 olabilir benim bir iddiammı oldu 5 yıldız aldı çok güvenli falan diye yoksa benmi hatırlamıyorum.. ticari olduğu halde genede arayı açmış İddian oldu ya da olmadı çok önemli değil Emre. Teneke diye yerden yere vurulan bir arabanın yere göğe sığdırılamayan bir markanın bir modeline çok ta uzak olmadığını göstermek istedim. Yoksa sağlam olmuş teneke olmuş umrumda bile değil ... İki taraftan bakabilirsin ya da bakabilirler. Vay tipo caddy kadar sağlam mış. Vay Caddy tipo kadar tenekeymiş... Yorum bağlantısı
Önder Özcan 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 İddian oldu ya da olmadı çok önemli değil Emre. Teneke diye yerden yere vurulan bir arabanın yere göğe sığdırılamayan bir markanın bir modeline çok ta uzak olmadığını göstermek istedim. Yoksa sağlam olmuş teneke olmuş umrumda bile değil ... İki taraftan bakabilirsin ya da bakabilirler. Vay tipo caddy kadar sağlam mış. Vay Caddy tipo kadar tenekeymiş... Hala Fiatı savunuyorsun bana arkadaş. Kuş serisinin Enkep ten kaç yıldızı var? Nedir bu Fİat hayranlığınız annamadım ki Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Ncap'ten yıldızları kapmak artık o kadar kolay değil. Arka emniyet kemerlerinde sesli uyarı olmaması dahi puan kırıyor. Keşke bunları görebileceğimiz tam bir listeleri olsa. Sadece izlediğimiz testlerdeki yorumlarından anlayabiliyoruz. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Hala Fiatı savunuyorsun bana arkadaş. Kuş serisinin Enkep ten kaç yıldızı var? Nedir bu Fİat hayranlığınız annamadım ki Kuş serisi seri üretime başladığında ncap cıların altı bağlanıyordu :d Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Kuş serisi seri üretime başladığında ncap cıların altı bağlanıyordu :d Volvo hariç. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Volvonun testlerdeki hataları evlere şenlik. :X Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 28 Ekim 2016 Paylaş 28 Ekim 2016 Small overlap testlerinde çoğu marka hüsrana uğramış Egea orda havada takla atabilir.. Egea'nın düşük not almasına elbette üzüldüm ama bu kadar reklama, reklamcılara harcanan miktarı biraz da sloganına yakışacak bir araba yapsalardı keşke.. Sağlam olsaydı da reklamında Behzat Ç. abimiz yerine halktan Ahmet amca oynasaydı.. Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 30 Ekim 2016 Paylaş 30 Ekim 2016 (düzenlendi) 2015 ile 2016 testi tamamen farklı. Puanlamada 2015 de ESP puan verilirken 2016 puan verilmiyor. Çocuk ve yaya kriteri tamamen değişti. Sadece önden alınan darbede değişiklik yok. 2015 de 4 yada 5 yıldız almış bir araç 2016 aynı puanı alamayabilir. Sonuçta önden ve yandan yapılan vurma testlerinde kabinde herhangi bir sıkıntı olmadığı açıktır. 2016 yılında yıldız derecelendirmesi sadece EU28 genelinde tüm model aralığında standart olan güvenlik ekipmanları ile donatılmış araçlara uygulanacaktır. Şu anda değerlendirdiğimiz tüm arabalar sadece standart güvenlik ekipmanlarına göre derecelendirilmiştir. Aynı araç modeli için ikinci bir derecelendirme 'güvenlik paketi' ile sunulan ilave güvenlik ekipmanları için mümkün olabilir. Bu paket ilave yıldız derecelendirmesi için gerekli olan tüm güvenlik teknolojilerini içermelidir ve ilave ekipmanın standart olmadığı tüm ülkelerde tüm model çeşitleri için mevcut olmalıdır. Yetişkin Yolcu Koruması için 2016 yılında herhangi bir değişiklik yoktur. Çocuk Yolcu Koruması için artık daha büyük çocuk test mankenleri kullanılmaktadır, daha küçük olan 18 aylık ve 3 yaş test mankenleri yerine 6 yaş ve on yaşı temsil edenler kullanılmaktadır. Maksimum puan alınabilmesi için arabanın üç veya daha fazla i-Size uyumlu oturma pozisyonu sunması gereklidir. Yayaların Korunmasında, standart testlerde iyi sonuç elde edenler artık yayaları tanıyan otonom acil durum frenleme sistemine sahip oldukları takdirde ilave puan alabilirler. Elektronik Denge Kontrolü artık yasa gereği tüm arabalarda bu sistem olması gerektiğinden Güvenlik Yardımcısı kapsamından çıkartılmıştır. Şerit Destek Sistemlerinin değerlendirilmesi önceki yıllara göre daha detaylıdır. 2016 yılındaki değerlendirmeler önceki yıllara göre ciddi şekilde değiştirilmiştir ve yıldız derecelendirmeleri daha önceki yıllar ile doğrudan kıyaslanmayacaktır. Yukarıdaki yazı NCAP sayfasının 2016 yılı test programında yaptığı değişikliktir. 30 Ekim 2016 tarihinde İlker Yüksel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 30 Ekim 2016 Paylaş 30 Ekim 2016 "2016 yılındaki değerlendirmeler doğrudan önceki değerlendirmelerde kiyaslanmayacaktir diyor testi yapan kuruluş, biz 3 yıldız aldı diye eleştiriyoruz. Neye göre? Eski 5 yıldız alan araçlara göre. Doğru mu yapıyoruz? Demek ki yapmıyoruz. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 30 Ekim 2016 Paylaş 30 Ekim 2016 5 aydır şirket egeası kullanıyorum. Tek kelime ile anlatmak istersem Olmamış Yorum bağlantısı
Mehmet Orhan 31 Ekim 2016 Paylaş 31 Ekim 2016 testleri incelediğimde ön yolcu koruma %82 ile 5 yıldız, (%80 üzeri 5 yıldız) çocuk korurma %60 ile 4 yıldız (%75 üzeri 5 yıldız) yaya koruma %62 ile 5 yıldız (%60 üzeri 5 yıldız) güvenlik ekipmanları %25 ile 3 yıldız (%50 üzeri 5 yıldız) 4 yıldız alan güvenlik paketi %57 ile 5 yıldız. güvenlik paketi olmayan versiyon paketler yüzünden 3 yıldız almış, güvenlik paketini eklesek bile çocuk koruması yüzünden 4 yıldız almış. güvenlik paketini standart hale getirip çocuk koruması ile ilgili tedbirler alınarak tekrar teste girse 5 yıldızı rahat alır. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 16 Kasım 2016 Paylaş 16 Kasım 2016 (düzenlendi) Egea Hb dizel otomatikleri bayilerdeki yerini aldı. Fiat Egea Hatchback kompakt hatchback sınıfındaki iddiasını 120 HP güç ve 320 Nm tork üreten 1.6 litrelik Multijet motor ve 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman kombinasyonu ile daha da arttırıyor. 200 km/s son hıza sahip olan dizel otomatik Egea Hatchback, 0-100 km/s hızlanmasını ise 10.2 saniyede tamamlıyor. Sunduğu ortalama 3.8 litrelik yakıt tüketimiyle de dikkat çeken dizel otomatik Fiat Egea Hatchback’in kesintisiz vites değişimi ile sürüş konforunu arttıran çift kavramalı şanzıman aynı zamanda performansı da üst seviyeye taşıyor. Tüm donanım seviyelerinde tercih edilebilen Fiat Egea Hatchback’in dizel otomatik seçeneğine 76 bin 900 TL’den başlayan anahtar teslim satış fiyatı ile sahip olunabiliyor. 16 Kasım 2016 tarihinde Mehmet Pınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Kasım 2016 Paylaş 16 Kasım 2016 bu gün bi kaza gördüm. nasıl olmuş çözemedim ama motor 100 metre ilerde aks başka bi yerde duruyordu. aracın önü yoktu. sanki şase kolları yokmuş gibi Yorum bağlantısı
Emrah Altun 16 Kasım 2016 Paylaş 16 Kasım 2016 bu gün bi kaza gördüm. nasıl olmuş çözemedim ama motor 100 metre ilerde aks başka bi yerde duruyordu. aracın önü yoktu. sanki şase kolları yokmuş gibi Kaza yapan araç Egea'mıydı. Keşke foto çekseydiniz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Kasım 2016 Paylaş 16 Kasım 2016 kaza dan kazaya fark var limusine mersedes te bile ikiye yarılanı izlemiştik Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Kasım 2016 Paylaş 16 Kasım 2016 vurduğu araç megane sporttour idi. onda o kadar hasar yoktu. bilemedim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Kasım 2016 Paylaş 16 Kasım 2016 geelde işe direk/beton bariyer vs de karışırsa jilet gibi kesiyor. bahçe çiti ile bölünen ford vardı o derece Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 17 Kasım 2016 Paylaş 17 Kasım 2016 Otomatikten vites konusunda bilgili bir arkadaş binse de yorum yapsa.Benim hoşuma gitti. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Benzinli otomatik seçeneği yok. Çok garip Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Benzinli otomatik seçeneği yok. Çok garip 1.6 otomatik vardı yok oldu 1 Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: 1.6 otomatik vardı yok oldu Benzinli otomatik olunca 1.6 oluyor. Düz vites benzinliler 1.4 oluyor. Herhalde 1.4 düz satmak istiyorlar. Başka açıklaması ne olabilir ki? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Fiat 1.4 fire motoru çok seviyor. Sebebi bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Benzinli otomatik seçeneği yok. Çok garip diğerleri de birşeyler satabilsin diye yer açmıştır pazarda Mustafa Tüfekçi yazdı: Fiat 1.4 fire motoru çok seviyor. Sebebi bilmiyorum. en tutulanı...mali işler de bayılır bu durumda 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts