İçeriğe Yönlendir

Fiat Egea


Abdurrahman Tekin

Recommended Posts

+26000

Para ver tercihler diyelim. Egea'nın B+ segmenti ile çok başarılı olacağını sanmıyorum. Hele ki B sınıfı arabayı C sınıfı araçlarla karşılaştıran arkadaşlar için hiç bir yorum yapmaya değmez. Çünkü önce insanlar marka, kalite, sürüş dinamiği, yakıt ekonomisi, ve ikinci el durumu gibi etkenlerden önce Elma ile Armut'u karıştırmamayı öğrenmeli...

Focus iyi demiyorum zaten fiyatları bu şekilde şişiren hükümetin yaptığı ÖTV zammıdır. Ancak bu etiket ile egea zor bir tercih olarak gözüküyor, burada kişisel zevkler ve renkler olayına giriyor. Kaliteli donanımlı bir B sınıfı alınabiileceği gibi baz donanım C sınıfı da benzer fiyatlara alınabilir. Terciz meselesidir.

Burak aracin sinifinin ben c oldugunj dusjnuyorum. Boyutlar bunu gosteriyor. Bu aracin fiyatini c sinifina gore degerlendirmek lazim.
Yorum bağlantısı

Çok ön yargılısınız arkadaşlar,fordcuları severim ben de eski fordcuyum [emoji3].Egea o donanımla fiyatı hak etmiyor diyorsunuz ama style donanım Focus'ta sesli park sensörü bile yok üstelik 65 bin TL lik benzinli araba,neredeyse bütün C sınıfı araçlarda Dokunmatik ekran standart iken,Focus'ta sadece Titanyumda var o da görsel olarak çok iyi değil.Öğretmen olduğum için ilksan kapmanyasıyla C-Elyse dizelin en fulü 49 bin TL ye geliyordu ama almadım neden sizce ? Sadece motoru için bir araba alınmaz öyle olsaydı dacia dci motorla yok satardı veya benzinli Focus hiç satılmazdı.C-Elyse çok çok kalitesiz bir araba,ses yalıtımı sıfır yolun bütün ayrıntılarını size aktarıyor,kapısını açtığınız zaman sanıyorsunuz elinizde kalacak yani o kadar kötü ki 49 bin bile vermedim,hemen yanında C4 vardı şahane arabaydı ona niye bir şey demedim sizce.Bir arabayı seviyoruz diye Hondacılar gibi onu yere göğe sığdıramamak yanlış olur.Ben hızlı araba kullandığım için Focus'u sırf o yüzden istiyorum,bir de dışı çok yakışıklı bunun haricinde gerçekten çok ta abartılacak tarafı yok.Egea'ya içinde plastik var demişsiniz sanki Focus ondan farklı,sadece torpido kısmı yumuşak kalan heryer taş gibi plastik,hepsini inceledik gördük.Kalite olarak Octaviayı inceleyin,arabada neredeyse sert plastik yok içi çok geniş,bagajı hangar gibi her türlü donanım fazlasıyla var ve fiyatı da Focus'tan düşük ama marka algısı yüzünden ikinci elde Fiat gibi değer kaybediyor böyle olunca da insan sıfırını almaya cesaret edemiyor.Ford öyle değil pek değer kaybetmiyor.Şu anda C sınıfı sıfır kilometre dizel olarak 68 bin TL ye Egea'dan daha uygun araba yok.İ20,Corsa gibi arabalara bile 60 bin TL istiyorlar Egea'ya çok diyorsanız demek ki reklam pek etkili olmamış.Diğer 1.6 dizelleri zaten saymıyorum 90-100 bin TL arasında uçuyorlar."Egea'ya bu parayı vereceğime X marka ikinci el alırım" diye başlayan cümlelerin sonu gelmez çünkü o zaman işin içine yaş faktörü girer.O gözle bakarsanız 50 bin TL ye Mercedes E200,BMW E39 v.s..var.Neyse ALLAH kimseye kaza bela vermesin bir kaç aya netleştirecem durumu. :)

Yusuf Bey paraniz varsa 301'in uzerinde arac almak keyfinizle dogru orantilidir. 301'in fiyatina gore gore iyi bir arac oldugunu soylememin nedeni ayni zamanda donanimi.

Siz oldukca dolu ve 90bg dizel esp'li araci 49.000tl'ye begenmiyorsunuz. 1.000tl daha veremeyecek durumda olsaydiniz ve sifir tercih edecek durumda olsaydiniz ne alirdiniz sorusuna cevabiniz her sartta bu araci almam olursa bu aractan guclu bir iticilk duydugunuz anlamina gelir.

Siz elinizde 70.000tl ile alternatif degerlendiriyorsaniz bu araci subjektif degerlendirmelerle ikinci planda gormeyin. Bu durumda siz paranizin karsiligini dogal olarak daha yuksek modelde buluyorsunuz demektir, bu da objektif olmaz.

Guvenlik tabi onemli. Cok degisik araclarla cok uzun yol yapinca 301 onlara icersinde gercekten fiyatina gore iyi hatta dogru kullanimda ekonomiklikle beraber guvenli bir arac.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Sınıf yada başka şey, 70 binlira, dikkat edin 70 bin, kesinlikle verilmez, bu arabaların hakkı 35 lira, ama gel görki ülkenin hali ortada, 70 kaat vereceksem gider Yeti alırdım mesela, egea ya 70 bin demek ayıptır yahu, araba kötüdür demiyorum ama bu para gerçekten fazla....

Yorum bağlantısı
Yusuf ÖZDEM

Yusuf Bey paraniz varsa 301'in uzerinde arac almak keyfinizle dogru orantilidir. 301'in fiyatina gore gore iyi bir arac oldugunu soylememin nedeni ayni zamanda donanimi.

Siz oldukca dolu ve 90bg dizel esp'li araci 49.000tl'ye begenmiyorsunuz. 1.000tl daha veremeyecek durumda olsaydiniz ve sifir tercih edecek durumda olsaydiniz ne alirdiniz sorusuna cevabiniz her sartta bu araci almam olursa bu aractan guclu bir iticilk duydugunuz anlamina gelir.

Siz elinizde 70.000tl ile alternatif degerlendiriyorsaniz bu araci subjektif degerlendirmelerle ikinci planda gormeyin. Bu durumda siz paranizin karsiligini dogal olarak daha yuksek modelde buluyorsunuz demektir, bu da objektif olmaz.

Guvenlik tabi onemli. Cok degisik araclarla cok uzun yol yapinca 301 onlara icersinde gercekten fiyatina gore iyi hatta dogru kullanimda ekonomiklikle beraber guvenli bir arac.

Saygilarimla.

Yok hocam benim marka takıntım yok,hoşuma giden her arabayı alırım,kullandığım araba da olsa kötü yanlarını söylerim.Bütçe olarak 60-70 civarı araba bakıyorum ama ilksandan C-Elyse için 49 bin TL diye kampanya mesajı gelince dedim gidip inceleyeyim fiyatı bayağı makul,alırım 20 bin TL de bende kalır dedim ama bırakın Egea'yı Marea'dan inip ona binince bu nasıl araba dedim,Marea'dan üstün olarak bir kaç donanımı vardı geri kalan her yeri kötü e ozaman benim arabanın suçu neyki satayım dedim vazgeçtim.Fiyatı makul olabilir ama C-Elyse gerçekten kötü araba.Tamam fiyatına göre donanımı ve motoru güzel ama gerisi yok.Ben ses yalıtımına çok önem veririm ve bu arabada ses yalıtımı adına hiçbirşey yapılmamış.1.3 Multijet Linea kullanmıştım inanın ki o bile C-Elyseden daha iyiydi.B segment arabaya 50 bin TL verdikten sonra zaten Skoda Rapid 1.2 tsi DSG 55 bine bırakıyor bayi,Linea 1.3 Multijeti de veriyorlar o paraya hem de donanımı daha fazla,vergi avantajı var,içi daha kaliteli daha geniş v.s yani C-Eleyse gelene kadar çok araba var.Arkadaşım geçen hafta C-Elyse aldı,test sürüşü yapmadan almış,almaması konusunda uyarmıştım dinlemedi şimdi pişman olmuş keşke şunu alsaydım bunu alsaydım diyor ama iş işten geçti...Bir de Egea için şunu söyleyeyim;Aracın kendi sitesinde Kompakt sedan yani C sınıfı demesine rağmen,boyutları,iç hacmi ve donanımı olarak C segmenti araçlarla aynı olmasına rağmen,kalitesi de fena olmamasına rağmen bazı arkadaşlar ısrarla B+ segment tutturmuş gidiyor.Segment duygularla belirlenmiyor maalesef.X markasına olan antisempatiniz o arabanın teknik özelliklerini değiştirmiyor.Duyguları ve fanatikliği bir tarafa bırakırsak Egea C segmenttir.E o zaman neyi bekliyorsun Egea almıyorsun derseniz;kafamdaki karışıklığı halen çözemedim.Benzinli otomatik Focus ve Dizel Egea aynı paraya geliyor.İksini de çok beğendim,ikisinin de dışı da içi de güzel ama Focus'ta yakıt sıkıntı olacağa benziyor,Egea'da da 2.el sıkıntı olacağa benziyor.Tam bir paradigma yani.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Yok hocam benim marka takıntım yok,hoşuma giden her arabayı alırım,kullandığım araba da olsa kötü yanlarını söylerim.Bütçe olarak 60-70 civarı araba bakıyorum ama ilksandan C-Elyse için 49 bin TL diye kampanya mesajı gelince dedim gidip inceleyeyim fiyatı bayağı makul,alırım 20 bin TL de bende kalır dedim ama bırakın Egea'yı Marea'dan inip ona binince bu nasıl araba dedim,Marea'dan üstün olarak bir kaç donanımı vardı geri kalan her yeri kötü e ozaman benim arabanın suçu neyki satayım dedim vazgeçtim.Fiyatı makul olabilir ama C-Elyse gerçekten kötü araba.Tamam fiyatına göre donanımı ve motoru güzel ama gerisi yok.Ben ses yalıtımına çok önem veririm ve bu arabada ses yalıtımı adına hiçbirşey yapılmamış.1.3 Multijet Linea kullanmıştım inanın ki o bile C-Elyseden daha iyiydi.B segment arabaya 50 bin TL verdikten sonra zaten Skoda Rapid 1.2 tsi DSG 55 bine bırakıyor bayi,Linea 1.3 Multijeti de veriyorlar o paraya hem de donanımı daha fazla,vergi avantajı var,içi daha kaliteli daha geniş v.s yani C-Eleyse gelene kadar çok araba var.Arkadaşım geçen hafta C-Elyse aldı,test sürüşü yapmadan almış,almaması konusunda uyarmıştım dinlemedi şimdi pişman olmuş keşke şunu alsaydım bunu alsaydım diyor ama iş işten geçti...Bir de Egea için şunu söyleyeyim;Aracın kendi sitesinde Kompakt sedan yani C sınıfı demesine rağmen,boyutları,iç hacmi ve donanımı olarak C segmenti araçlarla aynı olmasına rağmen,kalitesi de fena olmamasına rağmen bazı arkadaşlar ısrarla B+ segment tutturmuş gidiyor.Segment duygularla belirlenmiyor maalesef.X markasına olan antisempatiniz o arabanın teknik özelliklerini değiştirmiyor.Duyguları ve fanatikliği bir tarafa bırakırsak Egea C segmenttir.E o zaman neyi bekliyorsun Egea almıyorsun derseniz;kafamdaki karışıklığı halen çözemedim.Benzinli otomatik Focus ve Dizel Egea aynı paraya geliyor.İksini de çok beğendim,ikisinin de dışı da içi de güzel ama Focus'ta yakıt sıkıntı olacağa benziyor,Egea'da da 2.el sıkıntı olacağa benziyor.Tam bir paradigma yani.

c elyse harbiden kötü, esp side yetersiz, toyota pikapla (esp siz) kaymadan döndüğüm yerde esp yaktığı an tırt damgasını vurmuştum, kiralıktı zaten salladık gitti direk...

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Yok hocam benim marka takıntım yok,hoşuma giden her arabayı alırım,kullandığım araba da olsa kötü yanlarını söylerim.Bütçe olarak 60-70 civarı araba bakıyorum ama ilksandan C-Elyse için 49 bin TL diye kampanya mesajı gelince dedim gidip inceleyeyim fiyatı bayağı makul,alırım 20 bin TL de bende kalır dedim ama bırakın Egea'yı Marea'dan inip ona binince bu nasıl araba dedim,Marea'dan üstün olarak bir kaç donanımı vardı geri kalan her yeri kötü e ozaman benim arabanın suçu neyki satayım dedim vazgeçtim.Fiyatı makul olabilir ama C-Elyse gerçekten kötü araba.Tamam fiyatına göre donanımı ve motoru güzel ama gerisi yok.Ben ses yalıtımına çok önem veririm ve bu arabada ses yalıtımı adına hiçbirşey yapılmamış.1.3 Multijet Linea kullanmıştım inanın ki o bile C-Elyseden daha iyiydi.B segment arabaya 50 bin TL verdikten sonra zaten Skoda Rapid 1.2 tsi DSG 55 bine bırakıyor bayi,Linea 1.3 Multijeti de veriyorlar o paraya hem de donanımı daha fazla,vergi avantajı var,içi daha kaliteli daha geniş v.s yani C-Eleyse gelene kadar çok araba var.Arkadaşım geçen hafta C-Elyse aldı,test sürüşü yapmadan almış,almaması konusunda uyarmıştım dinlemedi şimdi pişman olmuş keşke şunu alsaydım bunu alsaydım diyor ama iş işten geçti...Bir de Egea için şunu söyleyeyim;Aracın kendi sitesinde Kompakt sedan yani C sınıfı demesine rağmen,boyutları,iç hacmi ve donanımı olarak C segmenti araçlarla aynı olmasına rağmen,kalitesi de fena olmamasına rağmen bazı arkadaşlar ısrarla B+ segment tutturmuş gidiyor.Segment duygularla belirlenmiyor maalesef.X markasına olan antisempatiniz o arabanın teknik özelliklerini değiştirmiyor.Duyguları ve fanatikliği bir tarafa bırakırsak Egea C segmenttir.E o zaman neyi bekliyorsun Egea almıyorsun derseniz;kafamdaki karışıklığı halen çözemedim.Benzinli otomatik Focus ve Dizel Egea aynı paraya geliyor.İksini de çok beğendim,ikisinin de dışı da içi de güzel ama Focus'ta yakıt sıkıntı olacağa benziyor,Egea'da da 2.el sıkıntı olacağa benziyor.Tam bir paradigma yani.

Dizel hele 1.6 ise ege bence tercih nedeni olur. Ayni fiyata alindiginda yakitin ettirecegi kar eger kredi cekilecekse taksitlerin bir kismini oder:)

Saygilarimla.

tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Yusuf ÖZDEM

Dizel hele 1.6 ise ege bence tercih nedeni olur. Ayni fiyata alindiginda yakitin ettirecegi kar eger kredi cekilecekse taksitlerin bir kismini oder:)

Saygilarimla.

Evet hocam 1.6 Multijet.Arabanın çekişi muhteşem ve motor sesi çok çok az.Üzerinde 225/45/17 lastik vardı bozuk asfaltta biraz yol sesi yapıyordu o kadar.Bakalım artık hayırlısı hanımı otomatikten vazgeçirsem tamamdır :biggrin:

Yorum bağlantısı

AutoBest 2016'dan Fiat Egea yılın otomobili ödülünü almış. Araba piyasaya çıkalı ne kadar oldu da yılın otomobili oldu? Artık bu ödüllere de çok güvenmemek lazım.

Bu arada Fiat Egea yanlış bilmiyorsam %80 yerlilik oranına sahip. Bence bu araca çok acımasız davranıyoruz. Biraz zaman geçsin, kullanıcılar görüş bildirsinler, kronik sorunlar ortaya çıksın ondan sonra tartışmak daha mantıklı olacaktır.

You’re looking at the new Fiat Tipo, or thereabouts, the car with which Fiat is set to make a return to the mass market C-segment .

Yurtdışında Tio olarak adlandırılan Egea, otomobil dergilerinde C segment olarak tanıtılmış.

Kaynak: http://www.autocar.co.uk/car-review/fiat/tipo

Arac zaten jeep renegade ile cok b3nzesiyor. Bu aracin fiyati 85.000.tl ikinci elde.

Saygilarimla.

0bd36079d566c8120c46706c0638e361.jpg

fbb2ef725ddc347854ab223b6bdd2a4d.jpg

34fb2e6cd3e21cf19bc6c103ce674a07.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

85 ilan fiyatı olabilir renegade de anca :) kanguu daha iyi diyeceğim aklıma gelmezdi bir jeep için :rofl:

Yorum bağlantısı

Evet Evren Bey;

Makalede Jeep Renegade ile aynı platformu paylaştığından bahsedilmiş. İlk defa gördüm Renegade'yi, gerçekten benziyor.

Alsinda hepsinin altinda bir 500l yatiyor:) Ancak 500 serisinde ki dashboard ve gostergeler yerine daha ust segmentteki aracla ortak tasarlanmis. Kalite konusunda bu araca deger verilmeye calisildigina dair benim ipucum bu. Aracin fiyatina gore bu araca 70.000tl verilmez ic aksami kotu dendiginde 90.000tl'lik jipteki kalteyi kotuluyoruz aslinda.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
(düzenlendi)

Fiatın Puntosu çok hoşuma gider. Ama Egea için 70 bin TL vereceğime gidip şunu alırım.

HATASIZ BOYASIZ ÇOK TEMİZ ORJ KM 1.6 TDI S-TRONİC ŞANZUMAN A3

İlan No: 252216787

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-hatasiz-boyasiz-cok-temiz-orj-km-1.6-tdi-s-tronic-sanzuman-a3-252216787/detay

Egeayı okuldan bir arkadaş aldı. Çok donanımlısı değil. Baktık inceledik.Zevkler ve renkler tartışılmaz.Ama benim gözümde Linea'dan 1 tık üstte maalesef...

tarihinde H.Cenk Bayrakçı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

elimizi vicdanımıza koyalım mı ne dersiniz.

nedir insanlardaki bu fiat düşmanlığı anlayamadım.bir önyargı var,direksiyona oturmadan yerin dibine sokuyoruz diğer markaları.yani fiatın rakipleri bile böyle acımasız yorumlar yapmıyor

 

Vicdansızlık felan yapmıyorum, gayet mantıklı konuştuğum kanısındayım. Ayrıca ne Fiat düşmanı ne de öyle marka fanatiği felan değilim, öyle olsam şirketimizde iki Fiat aracı (Doblo & Palio) bizzat almazdım... Hala da kullanıyoruz, tercihimi de doğru yaptığım kanaatindeyim... Ticari'de Fiat markası halen ciddi avantajlara sahip... Kaldı ki egea nın direksiyonuna da oturdum :)

 

Bu araç fiyatı düşüp parçası, bakımı gayet makul fiyatlı bir alt-orta gelir grubu aracı olacak ve gerçekten çok satacak iddiasındayım... Ben modelle ilgili gayet güzel şeyler söylediğim kanısındayım bence siz biraz duygusal yaklaşıyorsunuz :)

Kişisel kanaatim olarak potansiyel müşterileri uyarmaya çalıştığım tek nokta şu;

Lansman sloganı haline gelen "Artık iyi bir otomobile sahip olmak bir ayrıcalık değil" ifadesiyle araçla ilgili oluşturulmaya çalışılan yoruma açık göreceli "kaliteli&lüks&iyi v.s." algısı arasındaki çelişkiyi fark edip aracı satın alırken fiyat değerlendirmesinin iyi yapılması lazım... 

 

Yoksa inanın hiçbir markanın düşmanı olmadığım gibi gayet tüketicinin iyiliğini isteyenlerdenim...  ;)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Fiat wants to be taking on the Focus and Astra – and this is our first drive of the car they plan to do it with.

 

Nor was the chassis, which is derived from the Jeep Renegade.

Kaynak: http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/road-tests/fiat-tipo-16-110-multijet-ii-car-review-promising-start-to-fiats-assault-on-the-c-sector-a6704281.html

 

Bir başka makalede Fiat'ın Egea (Tipo)'yu Focus ve Astra ile rekabet amacıyla tasarladığından bahsedilmiş. Bu makalede de Renegade şasesinden bahsedilmiş.

 

Sonuçta bu aracın C-segment olarak tasarlandığı, tamamı ile yeni bir model olmadığı, Fiat'ın daha önceden kullandığı bir platformdan türetildiği sonucuna varılabilir. Göz attığım makalelerde Egea'nın sürüş zevkinden yoksun olduğu, bir Astra, Golf ya da Focus kadar sürüş esnekliği ve kabiliyetinin olmadığından bahsediyordu. Ancak bu aracın Fiat'ın düşük maliyet (low-cost) politikası kapsamında geliştirdiği bir araç olmadığına da değinmişler.

Bahsedilen bir diğer konuda, söz konusu modelin üzerinde geliştirme ve iyileştirmelerin devam edeceği. İç hacim de ise en yakın rakibi Focus olarak belirlenmiş ki, buradan iç hacimin çok da geniş olmadığını çıkarabiliriz.

 

Böyle reklam oyunlarına gelmeyin ey tüketiciler :) Satın almayı düşünenlerin; bu aracın Focus, Astra alternatifi olduğunu duymaları gayet hoşlarına gider ve kararlarını etkiler.. Oysa bence durum tartışmasız böyle değil ve bu haber çok açık bir reklam... :)

 

 

Bu aracın hedef kitlesi; C-Elysee, 301 ve muadil araçlar... Bunlarla kıyaslandığında yeni olmasınında avantajıyla gayet iyi bir alternatif olabilir elbette... Ancak bu portföyde satış fiyatı unsuru çok etkin bir öğe... Yeni olmasının avantajını piyasa kabul ettiği kadar bir müddet satsınlar sonrasında ben bu konuyu tekrar hortlatırım merak etmeyin :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Alsinda hepsinin altinda bir 500l yatiyor:) Ancak 500 serisinde ki dashboard ve gostergeler yerine daha ust segmentteki aracla ortak tasarlanmis. Kalite konusunda bu araca deger verilmeye calisildigina dair benim ipucum bu. Aracin fiyatina gore bu araca 70.000tl verilmez ic aksami kotu dendiginde 90.000tl'lik jipteki kalteyi kotuluyoruz aslinda.

Saygilarimla.

O da kötü kötülemek değil zaten kötü  :)  bunlar araya sıkıştırılmış modeller, ne iyi nede kötü diyelim, bu fiyatı haketmiyorlar ne yazıkki, ötv falan düşük olsa yüzüne bakmaz millet...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

 

Vicdansızlık felan yapmıyorum, gayet mantıklı konuştuğum kanısındayım. Ayrıca ne Fiat düşmanı ne de öyle marka fanatiği felan değilim, öyle olsam şirketimizde iki Fiat aracı (Doblo & Palio) bizzat almazdım... Hala da kullanıyoruz, tercihimi de doğru yaptığım kanaatindeyim... Ticari'de Fiat markası halen ciddi avantajlara sahip... Kaldı ki egea nın direksiyonuna da oturdum :)

 

Bu araç fiyatı düşüp parçası, bakımı gayet makul fiyatlı bir alt-orta gelir grubu aracı olacak ve gerçekten çok satacak iddiasındayım... Ben modelle ilgili gayet güzel şeyler söylediğim kanısındayım bence siz biraz duygusal yaklaşıyorsunuz :)

Kişisel kanaatim olarak potansiyel müşterileri uyarmaya çalıştığım tek nokta şu;

Lansman sloganı haline gelen "Artık iyi bir otomobile sahip olmak bir ayrıcalık değil" ifadesiyle araçla ilgili oluşturulmaya çalışılan yoruma açık göreceli "kaliteli&lüks&iyi v.s." algısı arasındaki çelişkiyi fark edip aracı satın alırken fiyat değerlendirmesinin iyi yapılması lazım... 

 

Yoksa inanın hiçbir markanın düşmanı olmadığım gibi gayet tüketicinin iyiliğini isteyenlerdenim...  ;)

 

bu araca "güncel albea" demek hakkaniyetli mi olmuş?bakın fiyatının yüksek olduğunu ben de biliyor görüyorum.hangi markanınki yüksek değil?focus un en dolusu 86.235 lira yazıyor (dizel sedan),dizel otomatik 93 bin küsür.peki focus bu parayı hak ediyor mu? yani hepsi yüksek fiyatlı,hepsi çok pahalı.focusun 86 bin ettiği yerde egea 70 bin etsin,hak ediyor mu o ayrı konu :)

 

Bu aracın fiyatı düşmez -sıfır hiçbir aracın fiyatı düşmez.türkiyede üretilen her fiat modeli gibi çok satar :yes:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

c elyse harbiden kötü, esp side yetersiz, toyota pikapla (esp siz) kaymadan döndüğüm yerde esp yaktığı an tırt damgasını vurmuştum, kiralıktı zaten salladık gitti direk...

 

Ali abi sana göre zaten tırt olmayan araba yok ki kampanalı fiesta hariç :D :d 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Ali abi sana göre zaten tırt olmayan araba yok ki kampanalı fiesta hariç :D :d

Kampana en sağlam güç uygulayan frendir bilmez misin :)

Fiesta da sınıfın referansidir, tabii benim kasa, yeniyi geciniz....

Kusura bakmada bu arabaya harbiden 70 Kaat verilir mi, ayıptır yahu...

Bu fiyatı etmez ama bizim ülkede durum bu, üstelik satarda, basit araba bizde olur lüks, bu vergiler adam gibi olsa bu aletleri liseli çocuklar alır ancak...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Kampana en sağlam güç uygulayan frendir bilmez misin :)

Fiesta da sınıfın referansidir, tabii benim kasa, yeniyi geciniz....

Kusura bakmada bu arabaya harbiden 70 Kaat verilir mi, ayıptır yahu...

Bu fiyatı etmez ama bizim ülkede durum bu, üstelik satarda, basit araba bizde olur lüks, bu vergiler adam gibi olsa bu aletleri liseli çocuklar alır ancak...

 

Konu o değil Ali abi fiat bu arabayı 30 a satsa sen yine yerden yere vurursun :)

35 e fiat bravo var 2. el ve eminim egeadan 1 2 gömlek üstündür ama sana göre tırttır. Neden çünkü fiat. :)

Yorum bağlantısı

Ali abi sana göre zaten tırt olmayan araba yok ki kampanalı fiesta hariç :D :d 

Diğer Fiestalardan farkı var ama bi dakka  :biggrin:

Bu 5 kapılı ama tek kapı koltuklu modelinden  :D  :D

Yorum bağlantısı
Yusuf ÖZDEM

Kampana en sağlam güç uygulayan frendir bilmez misin :)

Fiesta da sınıfın referansidir, tabii benim kasa, yeniyi geciniz....

Kusura bakmada bu arabaya harbiden 70 Kaat verilir mi, ayıptır yahu...

Bu fiyatı etmez ama bizim ülkede durum bu, üstelik satarda, basit araba bizde olur lüks, bu vergiler adam gibi olsa bu aletleri liseli çocuklar alır ancak...

Ali bey Ülkemizdeki vergi sistemini göz önüne alırsak ne Egea 68 bin eder ne Focus 80 bin eder ne de Golf 90 bin...Ama sıfır araç alırken mecburen çok af buyrun bu kazığı bile bile yiyiyoruz :) 2.elde güzel arabalar var ama üç kağıtçı dolu. Ben 2-3 aydır araştırıyorum sıfır kilometre 1.6 dizel olarak Egea'dan başka alternatif göremedim eğer siz gördüyseniz lütfen söyleyin belki gözümden kaçmıştır.C-Elyse-301 falan saymıyorum onların kalitesi ve kullanışlılığı Egea ile bir değil eğer güzel arabalar olsa gider alırdım kimse kendi cebinin düşmanı olmaz heralde :) .Geçen mesajlarımda benzinli powershift focus ile Egea arasında kaldığımı söylemiştim ama gerek bu forumdan gerekse yaşadığım yerden yaptığım araştırmalar sonucunda neredeyse sorunsuz powershift olmadığını,arabanın performansının düşük olduğunu ve yakıt tüketiminin benim Marea 2.0 ile neredeyse aynı olduğunu görünce Focus'tan vazgeçtim.Kalite algısı yüksek Ford gibi bir firmanın böyle saçma sapan sorunlu bir şanzıman yapıp sonra da olası arıza durumunda "bunlar normal şeyler" diyip kullanıcıya arkasını dönmesi beni şaşırttı.He türlü öneriye açığım arkadaşlar;1.6 dizel ve full olarak Egea'dan başka uygun araba varsa fikir verirseniz biraz da onu araştırayım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf ÖZDEM
(düzenlendi)

Ahmet hocam Rapid'i inceledim güzel araba,o da seçeneklerim arasında 1.4 tdi dsg için 68 bin TL fiyat aldım ama kafamı karıştıran şu oldu.İnternette araştırma yapıyorum ama rapid 1.4 tdi ile ilgili neredeyse hiçbir şey bulamadım,1.6 tdi zaten skandal motor ve satışı yok.Kullanıcı kitlesi bayağı az hatta yok,test sürüşü yapacak arabası yok,ezbere iş yapmak istemedim sonra arkadaşımın C-Elyse hikayesine dönmesin. :) Sizin 1.4 tdi hakkında aktaracağınız bilgi varsa sevinirim.

tarihinde Yusuf ÖZDEM tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Konu o değil Ali abi fiat bu arabayı 30 a satsa sen yine yerden yere vurursun :)

35 e fiat bravo var 2. el ve eminim egeadan 1 2 gömlek üstündür ama sana göre tırttır. Neden çünkü fiat. :)

30 a satsa süper fiyat derim, edeceği o zaten, yerden yere neden vurayım, bunuda vurmuyorum, kendi çapında sınıfında güzel araba, neden vurayım, senin arabanın motor düşüyor şase pert diye tüm fiat lar tırtmı oluyor  :D

Ha Fiat la Ford u bir tutmam, Fordun ayarında araba değil, bunu derim ama... :)

 

Ucuz olsa ve benim daha çok para verecek durumumda olmasa rahatça alırdım, Punto da fena değil mesela, ama bana uymuyor işte, mesele bu...

Not: Marea eski meski ama donamım vs. satıldığı yıl, gidişi vs. itibarı ile güzel araba, tepesinden atlar belki, ama zayıf gövde zayıf araç bunuda unutmamak lazım, tırt değil ama bana uymaz :) zaten uymadı 1 pertim var biliyorsun  :D

Diğer Fiestalardan farkı var ama bi dakka  :biggrin:

Bu 5 kapılı ama tek kapı koltuklu modelinden   

Hemide Über edişın, Bi-LED farlara (olmak üzre) ve sislere vs.... sahip ne haber  :p

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Hemide Über edişın, Bi-LED farlara (olmak üzre) ve sislere vs.... sahip ne haber  :p

Kibrit kutusu yazılımı unutma lütfen abi,68bg + kaç idi  :D

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Ali bey Ülkemizdeki vergi sistemini göz önüne alırsak ne Egea 68 bin eder ne Focus 80 bin eder ne de Golf 90 bin...Ama sıfır araç alırken mecburen çok af buyrun bu kazığı bile bile yiyiyoruz :) 2.elde güzel arabalar var ama üç kağıtçı dolu. Ben 2-3 aydır araştırıyorum sıfır kilometre 1.6 dizel olarak Egea'dan başka alternatif göremedim eğer siz gördüyseniz lütfen söyleyin belki gözümden kaçmıştır.C-Elyse-301 falan saymıyorum onların kalitesi ve kullanışlılığı Egea ile bir değil eğer güzel arabalar olsa gider alırdım kimse kendi cebinin düşmanı olmaz heralde :) .Geçen mesajlarımda benzinli powershift focus ile Egea arasında kaldığımı söylemiştim ama gerek bu forumdan gerekse yaşadığım yerden yaptığım araştırmalar sonucunda neredeyse sorunsuz powershift olmadığını,arabanın performansının düşük olduğunu ve yakıt tüketiminin benim Marea 2.0 ile neredeyse aynı olduğunu görünce Focus'tan vazgeçtim.Kalite algısı yüksek Ford gibi bir firmanın böyle saçma sapan sorunlu bir şanzıman yapıp sonra da olası arıza durumunda "bunlar normal şeyler" diyip kullanıcıya arkasını dönmesi beni şaşırttı.He türlü öneriye açığım arkadaşlar;1.6 dizel ve full olarak Egea'dan başka uygun araba varsa fikir verirseniz biraz da onu araştırayım.

Haklısın, 1.6 dizel 120 hp, bence süper olmuş, şanzımanda düzgün oto şanzıman olsa bak o zaman iş değişebilirdi, yinede dediğin gibi fiyatlar harbiden saçma pahalı, 2. el keza öyle, bazen diyorum dışardamı yaşasak, araba tamam, ev alamayız bu seferde, ayrıca bizim memleket çorba gibi ama dahada güzeli yok vallahi, olsun naapalım artık :)

Kibrit kutusu yazılımı unutma lütfen abi,68bg + kaç idi  :D

90hp kardeş, spoiler +5 koltuklar +20 parrot +5 led teferruat +2 farlar +3 sisler +2 kaput çıtası +0,5 yalıtım +10 elektro katlalan sinyalli aynalar +5 ultra bakım ve temizlik +2 HP. daha sayayımmı haaaa, ha birde zr53 var +8 hp  :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...