İçeriğe Yönlendir

Naylon Farkı


Misafir

Recommended Posts

Gözüme çarptı biryerlerde paylaşmak istedim. Ne çarpan ne çarpılan aracın ford ile alakası yok. Orada solda köşede Ford transit var kasalı oradan yola çıkarsak foruma uygun olduğunu düşünerek paylaşımda bir sıkıntı görmüyorum. :D

 

sevmiyorum bu fransız arabalarını sevemedim malesef...

 

11223643_10153503932363329_611002469874611902267_10153503932418329_580846196420611813378_10153503932543329_639519838861111915115_10153503932653329_8362292290286

Yorum bağlantısı
Fırat Önal

Bence sonucun naylonla falan pek alakası yok ve gayet normal.Böyle bir kazada başka marka olsa yine aynı manzarayı görürüz.

Yorum bağlantısı

yapmayın gözünüzü seviyim.

isveç çeliği o.

nası normal bir durum.

ha yani volvo clio ya çarpsa arkadan aynı durum mu olurdu demek istiyorsunuz anlıyamadım.

 

bence clio nun volvo ile imtihanı bu

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Buradaki olay, Clio inanılmaz hızlıymış.

Sayabildiğim kadarıyla (3. resimden bakınca) 13 (hatta daha fazla) şerit çizgisi boyunca fren yapmış. Çizgiler 1.5mt, aralıkları da 1.5mt. Yani totalde 39mt fren izinden fazla. Standart bir araçta 42mt'den başlayan 100-0km fren testinden yola çıkarsak bu demektir ki, en az 100km hızla frene basmış. He, duramayınca da vurmuş.

Fren anında aracın önü yola çökünce tabi, alabileceği en yüksek hasarı alıyor maalesef.

 

Ayrıca, bu hızda frene asılan insanın mutlaka şerit değiştirmeye imkanı olur. Bence acemilik ve hız tutkunluğu da var.


yapmayın gözünüzü seviyim.

isveç çeliği o.

nası normal bir durum.

ha yani volvo clio ya çarpsa arkadan aynı durum mu olurdu demek istiyorsunuz anlıyamadım.

 

bence clio nun volvo ile imtihanı bu

İsveç çeliğinin 64km hızlaki hali:

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

ABS de yok sanırım. 

ABS çok önemli değil. Bu kadar fren yapabilen bir araç, sadece 1sn'liğine pedalı bırakıp direksiyonu çevirse, her türlü şeridi değiştirir ;)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Sabah akşam vakit buldukca çarpma testlerinin videolarını izlerim.

 

bu reno clio için

 

 

buda fluence 2012

 

 

bu tarz kazalarda önemli olan kabin içerisindeki hasar ( şahsi görüşüm)

 

o değilde bu videodaki en son kapının kapanışı varya o tık sesi bitiriyor beni

 

 

neyse bu konu böyle uzarrrrr gider

Yorum bağlantısı

Şerit değiştirme için yan taraflar dolu olabilir. O yüzden değiştirememiştir lakin o fren izine bakınca iyi hızlıymış araç iyi kaptırıp gelmiş

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Bu da Alman Çeliği [emoji6]

350ec5a9babd272cd04d53ac8ca100cd.jpg

5c00a2273bbedd88aeefb6a8d53eceea.jpg

43f15e383147be4a624d7fdf9774b5c5.jpg

Arkadan çarpan her zaman daha fazla hasar alır. Istisnalar dışında [emoji3] örneğin;

Buradaki olay, Clio inanılmaz hızlıymış.

Sayabildiğim kadarıyla (3. resimden bakınca) 13 (hatta daha fazla) şerit çizgisi boyunca fren yapmış. Çizgiler 1.5mt, aralıkları da 1.5mt. Yani totalde 39mt fren izinden fazla. Standart bir araçta 42mt'den başlayan 100-0km fren testinden yola çıkarsak bu demektir ki, en az 100km hızla frene basmış. He, duramayınca da vurmuş.

Fren anında aracın önü yola çökünce tabi, alabileceği en yüksek hasarı alıyor maalesef.

Ayrıca, bu hızda frene asılan insanın mutlaka şerit değiştirmeye imkanı olur. Bence acemilik ve hız tutkunluğu da var.

İsveç çeliğinin 64km hızlaki hali:

Şu testlerde görsel anlamda en başarılı buldugum model.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Öndeki fren yaptı çelik bariyer üstte, arkadaki fren yaptı burnu yerde, çelik pariyer teması sıfır arkadan çarpanda

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Burak İşci

Dün de ben bankadan para çekerken yanımda bir kaza oldu, malum sarı ışık yanınca çoğu kişi hızlanıp geçiyor (kırmızıya dönse bile) ancak beyaz bmw aniden durdu, arkasından da sarıda geçeyim diye iyice hızlanan siyah audi arkadan geçirdi. Sanki patlama oldu gibi ses çıktı, bayağı gürültülüydü çarpışma ancak yanlarına gittiğimde iki araçta da hiç hasar yoktu neredeyse. Bmw ufak tefek çizikler vardı, audi de ise plakanın bir tarafı sökülmüş sarkıyordu bir de önünde ki krom ızgaralık bir taraftan sökülmüş sallanıyordu. İki araçta da göçük yoktu, işte o zaman anladım sağlam aracın farkını. Konu da ise Volvo'nun sağlamlığı ortada :)

Yorum bağlantısı
Volkan Turkmen

Buradaki olay, Clio inanılmaz hızlıymış.

Sayabildiğim kadarıyla (3. resimden bakınca) 13 (hatta daha fazla) şerit çizgisi boyunca fren yapmış. Çizgiler 1.5mt, aralıkları da 1.5mt. Yani totalde 39mt fren izinden fazla. Standart bir araçta 42mt'den başlayan 100-0km fren testinden yola çıkarsak bu demektir ki, en az 100km hızla frene basmış. He, duramayınca da vurmuş.

Fren anında aracın önü yola çökünce tabi, alabileceği en yüksek hasarı alıyor maalesef.

 

Ayrıca, bu hızda frene asılan insanın mutlaka şerit değiştirmeye imkanı olur. Bence acemilik ve hız tutkunluğu da var.

İsveç çeliğinin 64km hızlaki hali:

 

 

 

O çarpışmada etrafa saçılan parçalar aldatmasın, enstitü yetkilisinin en başarılı bulduğu model o...s60 yani...

 

https://www.youtube.com/watch?v=mu65Qe3hIZQ

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Video paylaşımı bırakıp sonucu yazar mısınız ?

Clio %100 kusurlu. Başka sonuç yok :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

sonuç derken ?

ben resimleri sosyal medya ortamında buldum biraz mizah biraz muhabbet olsun diye yayınlamıştım

yani ne resimdekileri ne de araçları tanıyorum. ne oldu ne bitti bilmiyorum.

zaten resimdeki iki aracın arasında dağlar kadar fark var birinin parasıyla ötekinden 3-5 tane rahat alınır zannımca

kıyaslanacak iki model değil yani ayrı dünyaların araçları

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör

Clio %100 kusurlu. Başka sonuç yok :)

 

Kanunen tamam  :good1:  Naylon meselesi, İsveç çeliği,alman tankı bunlar ne oldu ?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

sonuç derken ?

ben resimleri sosyal medya ortamında buldum biraz mizah biraz muhabbet olsun diye yayınlamıştım

yani ne resimdekileri ne de araçları tanıyorum. ne oldu ne bitti bilmiyorum.

zaten resimdeki iki aracın arasında dağlar kadar fark var birinin parasıyla ötekinden 3-5 tane rahat alınır zannımca

kıyaslanacak iki model değil yani ayrı dünyaların araçları

Veli kardeş evet kıyaslanmaz ama sağlamlık olayı yani bu olayda durum başka, ayrıca merso hatta rr bile olsa bu şekilde hasar alır Volvo yine hasarsız çıkabilirdi, olay çelik barın temas edip etmemesi, Servet beyde yazmış bunu, cilonun barı denk gelseydi inan volvoda yamulmuştu, bu tarz kazalarda sonuç böyledir, Öndekinin bagaj kısmındaki bar yüksek kalmış ve o kurtarmış olay bu, günümüzde saçma markalar hariç hespi hemen hemen aynı sağlamkıkta zaten, ha bu clio biraz daha az sağlam elbette ama o kadarda değil, Volvo kaza anında daha koruyucudur clio ya göre ama bu kazadaki olay başka, önde başka bir clio olsaydı aynı volvo gibi hasarsız çıkabiliridi mesela..

 

Bu arada tüm markalar için geçerlidir, 90 ı geçtinmi hiçbiri dayanmaz, çarpışma testlerini 90 la yapsınlar bak bakalım vay be dediğin markalar nasılda parçalarına ayrılıyor, mesela...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Mesale Meşhurr merso 40 la tırt şevrole malibu ya arkadan patlatırsa karşılaştırması, 40 km/h hızla, tampon barları denk geliyor, şevrolenin bagaj çöker, gayet doğal çünki mersonun önü daha sağlamdır (her markanın böyledir), hangi markayı koyarsan koy bu durum değişmez...

 

Sonuç ikiside Tırt o zaman :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Öndeki fren yaptı çelik bariyer üstte, arkadaki fren yaptı burnu yerde, çelik pariyer teması sıfır arkadan çarpanda

 

Buradaki mesaj aslında her şeyi anlatıyor ama Servet abi tadında. Yani kısa ve öz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Serdar Güngör
(düzenlendi)

Buradaki mesaj aslında her şeyi anlatıyor ama Servet abi tadında. Yani kısa ve öz.

 

Okuyan kim ?

Dönüp dolaşıp naylon,kuş serisi, vs vs.Ya bu memlekette 5 milyon asgari ücretli, 10 milyon emekli var. Zengin bir ülkeyiz de benim mi haberim yok ?

Daha düne kadar hepimiz ilk arabaları idi bu markalar ? Keşke insanımızın durumu iyi olsa da hep isveç çeliği,alman tankına binsek vesselam...

tarihinde Serdar GÜNGÖR tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Okuyan kim ?

Dönüp dolaşıp naylon,kuş serisi, vs vs.Ya bu memlekette 5 milyon asgari ücretli, 10 milyon emekli var. Zengin bir ülkeyiz de benim mi haberim yok ?

Daha düne kadar hepimiz ilk arabaları idi bu markalar ? Keşke insanımızın durumu iyi olsa da hep isveç çeliği,alman tankına binsek vesselam...

Gönlümüz zengin abi.

Bankalar da çok yardımsever.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

vesile ile göze korkunç görünen ön hasar çoğu zaman arkadaki görünmeyenden fazla bile çıkar tamirde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...