Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Gözüme çarptı biryerlerde paylaşmak istedim. Ne çarpan ne çarpılan aracın ford ile alakası yok. Orada solda köşede Ford transit var kasalı oradan yola çıkarsak foruma uygun olduğunu düşünerek paylaşımda bir sıkıntı görmüyorum. sevmiyorum bu fransız arabalarını sevemedim malesef... Yorum bağlantısı
Fırat Önal 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Bence sonucun naylonla falan pek alakası yok ve gayet normal.Böyle bir kazada başka marka olsa yine aynı manzarayı görürüz. Yorum bağlantısı
Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 yapmayın gözünüzü seviyim. isveç çeliği o. nası normal bir durum. ha yani volvo clio ya çarpsa arkadan aynı durum mu olurdu demek istiyorsunuz anlıyamadım. bence clio nun volvo ile imtihanı bu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Buradaki olay, Clio inanılmaz hızlıymış. Sayabildiğim kadarıyla (3. resimden bakınca) 13 (hatta daha fazla) şerit çizgisi boyunca fren yapmış. Çizgiler 1.5mt, aralıkları da 1.5mt. Yani totalde 39mt fren izinden fazla. Standart bir araçta 42mt'den başlayan 100-0km fren testinden yola çıkarsak bu demektir ki, en az 100km hızla frene basmış. He, duramayınca da vurmuş. Fren anında aracın önü yola çökünce tabi, alabileceği en yüksek hasarı alıyor maalesef. Ayrıca, bu hızda frene asılan insanın mutlaka şerit değiştirmeye imkanı olur. Bence acemilik ve hız tutkunluğu da var. yapmayın gözünüzü seviyim. isveç çeliği o. nası normal bir durum. ha yani volvo clio ya çarpsa arkadan aynı durum mu olurdu demek istiyorsunuz anlıyamadım. bence clio nun volvo ile imtihanı bu İsveç çeliğinin 64km hızlaki hali: 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 ABS de yok sanırım. ABS çok önemli değil. Bu kadar fren yapabilen bir araç, sadece 1sn'liğine pedalı bırakıp direksiyonu çevirse, her türlü şeridi değiştirir 2 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Sabah akşam vakit buldukca çarpma testlerinin videolarını izlerim. bu reno clio için buda fluence 2012 bu tarz kazalarda önemli olan kabin içerisindeki hasar ( şahsi görüşüm) o değilde bu videodaki en son kapının kapanışı varya o tık sesi bitiriyor beni neyse bu konu böyle uzarrrrr gider Yorum bağlantısı
Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Şerit değiştirme için yan taraflar dolu olabilir. O yüzden değiştirememiştir lakin o fren izine bakınca iyi hızlıymış araç iyi kaptırıp gelmiş Yorum bağlantısı
Koray Demir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Bu da Alman Çeliği [emoji6] Arkadan çarpan her zaman daha fazla hasar alır. Istisnalar dışında [emoji3] örneğin; Buradaki olay, Clio inanılmaz hızlıymış. Sayabildiğim kadarıyla (3. resimden bakınca) 13 (hatta daha fazla) şerit çizgisi boyunca fren yapmış. Çizgiler 1.5mt, aralıkları da 1.5mt. Yani totalde 39mt fren izinden fazla. Standart bir araçta 42mt'den başlayan 100-0km fren testinden yola çıkarsak bu demektir ki, en az 100km hızla frene basmış. He, duramayınca da vurmuş. Fren anında aracın önü yola çökünce tabi, alabileceği en yüksek hasarı alıyor maalesef. Ayrıca, bu hızda frene asılan insanın mutlaka şerit değiştirmeye imkanı olur. Bence acemilik ve hız tutkunluğu da var. İsveç çeliğinin 64km hızlaki hali: Şu testlerde görsel anlamda en başarılı buldugum model. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Öndeki fren yaptı çelik bariyer üstte, arkadaki fren yaptı burnu yerde, çelik pariyer teması sıfır arkadan çarpanda 4 Yorum bağlantısı
Burak İşci 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Dün de ben bankadan para çekerken yanımda bir kaza oldu, malum sarı ışık yanınca çoğu kişi hızlanıp geçiyor (kırmızıya dönse bile) ancak beyaz bmw aniden durdu, arkasından da sarıda geçeyim diye iyice hızlanan siyah audi arkadan geçirdi. Sanki patlama oldu gibi ses çıktı, bayağı gürültülüydü çarpışma ancak yanlarına gittiğimde iki araçta da hiç hasar yoktu neredeyse. Bmw ufak tefek çizikler vardı, audi de ise plakanın bir tarafı sökülmüş sarkıyordu bir de önünde ki krom ızgaralık bir taraftan sökülmüş sallanıyordu. İki araçta da göçük yoktu, işte o zaman anladım sağlam aracın farkını. Konu da ise Volvo'nun sağlamlığı ortada Yorum bağlantısı
Volkan Turkmen 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Buradaki olay, Clio inanılmaz hızlıymış. Sayabildiğim kadarıyla (3. resimden bakınca) 13 (hatta daha fazla) şerit çizgisi boyunca fren yapmış. Çizgiler 1.5mt, aralıkları da 1.5mt. Yani totalde 39mt fren izinden fazla. Standart bir araçta 42mt'den başlayan 100-0km fren testinden yola çıkarsak bu demektir ki, en az 100km hızla frene basmış. He, duramayınca da vurmuş. Fren anında aracın önü yola çökünce tabi, alabileceği en yüksek hasarı alıyor maalesef. Ayrıca, bu hızda frene asılan insanın mutlaka şerit değiştirmeye imkanı olur. Bence acemilik ve hız tutkunluğu da var. İsveç çeliğinin 64km hızlaki hali: O çarpışmada etrafa saçılan parçalar aldatmasın, enstitü yetkilisinin en başarılı bulduğu model o...s60 yani... https://www.youtube.com/watch?v=mu65Qe3hIZQ Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 O çarpışmada etrafa saçılan parçalar aldatmasın, enstitü yetkilisinin en başarılı bulduğu model o...s60 yani... https://www.youtube.com/watch?v=mu65Qe3hIZQ Ben zaten başarısız demedim ki? Her model clio'da gördüğünüz şekli alabiliri anlatmak istedim. Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Video paylaşımı bırakıp sonucu yazar mısınız ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Video paylaşımı bırakıp sonucu yazar mısınız ? Clio %100 kusurlu. Başka sonuç yok 2 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 sonuç derken ? ben resimleri sosyal medya ortamında buldum biraz mizah biraz muhabbet olsun diye yayınlamıştım yani ne resimdekileri ne de araçları tanıyorum. ne oldu ne bitti bilmiyorum. zaten resimdeki iki aracın arasında dağlar kadar fark var birinin parasıyla ötekinden 3-5 tane rahat alınır zannımca kıyaslanacak iki model değil yani ayrı dünyaların araçları Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Clio %100 kusurlu. Başka sonuç yok Kanunen tamam Naylon meselesi, İsveç çeliği,alman tankı bunlar ne oldu ? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 (düzenlendi) sonuç derken ? ben resimleri sosyal medya ortamında buldum biraz mizah biraz muhabbet olsun diye yayınlamıştım yani ne resimdekileri ne de araçları tanıyorum. ne oldu ne bitti bilmiyorum. zaten resimdeki iki aracın arasında dağlar kadar fark var birinin parasıyla ötekinden 3-5 tane rahat alınır zannımca kıyaslanacak iki model değil yani ayrı dünyaların araçları Veli kardeş evet kıyaslanmaz ama sağlamlık olayı yani bu olayda durum başka, ayrıca merso hatta rr bile olsa bu şekilde hasar alır Volvo yine hasarsız çıkabilirdi, olay çelik barın temas edip etmemesi, Servet beyde yazmış bunu, cilonun barı denk gelseydi inan volvoda yamulmuştu, bu tarz kazalarda sonuç böyledir, Öndekinin bagaj kısmındaki bar yüksek kalmış ve o kurtarmış olay bu, günümüzde saçma markalar hariç hespi hemen hemen aynı sağlamkıkta zaten, ha bu clio biraz daha az sağlam elbette ama o kadarda değil, Volvo kaza anında daha koruyucudur clio ya göre ama bu kazadaki olay başka, önde başka bir clio olsaydı aynı volvo gibi hasarsız çıkabiliridi mesela.. Bu arada tüm markalar için geçerlidir, 90 ı geçtinmi hiçbiri dayanmaz, çarpışma testlerini 90 la yapsınlar bak bakalım vay be dediğin markalar nasılda parçalarına ayrılıyor, mesela... 11 Eylül 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 (düzenlendi) Mesale Meşhurr merso 40 la tırt şevrole malibu ya arkadan patlatırsa karşılaştırması, 40 km/h hızla, tampon barları denk geliyor, şevrolenin bagaj çöker, gayet doğal çünki mersonun önü daha sağlamdır (her markanın böyledir), hangi markayı koyarsan koy bu durum değişmez... Sonuç ikiside Tırt o zaman 11 Eylül 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Öndeki fren yaptı çelik bariyer üstte, arkadaki fren yaptı burnu yerde, çelik pariyer teması sıfır arkadan çarpanda Buradaki mesaj aslında her şeyi anlatıyor ama Servet abi tadında. Yani kısa ve öz. 2 Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 (düzenlendi) Buradaki mesaj aslında her şeyi anlatıyor ama Servet abi tadında. Yani kısa ve öz. Okuyan kim ? Dönüp dolaşıp naylon,kuş serisi, vs vs.Ya bu memlekette 5 milyon asgari ücretli, 10 milyon emekli var. Zengin bir ülkeyiz de benim mi haberim yok ? Daha düne kadar hepimiz ilk arabaları idi bu markalar ? Keşke insanımızın durumu iyi olsa da hep isveç çeliği,alman tankına binsek vesselam... 11 Eylül 2015 tarihinde Serdar GÜNGÖR tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Okuyan kim ? Dönüp dolaşıp naylon,kuş serisi, vs vs.Ya bu memlekette 5 milyon asgari ücretli, 10 milyon emekli var. Zengin bir ülkeyiz de benim mi haberim yok ? Daha düne kadar hepimiz ilk arabaları idi bu markalar ? Keşke insanımızın durumu iyi olsa da hep isveç çeliği,alman tankına binsek vesselam... Gönlümüz zengin abi. Bankalar da çok yardımsever. 1 Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 arkadan çarpan araç daima daha fazla zarar görür. kaç kere yazıldı çizildi. bakın yıllar önce konu tartışıldı http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/242214-marka-fanatikli%C4%9Fini-konu%C5%9Fal%C4%B1m/ burada araç sanırım chevy Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 vesile ile göze korkunç görünen ön hasar çoğu zaman arkadaki görünmeyenden fazla bile çıkar tamirde. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts