Mehmet Ozyurek 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Notlarıma baktım... 1.5 ecobost otomatik titanium, sunroof, led paket 121.500 lira.. Led far çıkarılır tekno paket eklenirse, sunroofla birlikte 124.500 lira Buna led de eklenirse 131.500 lira.. Notlarım hatalı olabilir... Sunroof 2500 lira.. Led far 6500 lira.. Tekno paketi tam bilemedim.. Ancak esas oyuncaklar tekno pakette.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Notlarıma baktım... 1.5 ecobost otomatik titanium, sunroof, led paket 121.500 lira.. Led far çıkarılır tekno paket eklenirse, sunroofla birlikte 124.500 lira Buna led de eklenirse 131.500 lira.. Notlarım hatalı olabilir... Sunroof 2500 lira.. Led far 6500 lira.. Tekno paketi tam bilemedim.. Ancak esas oyuncaklar tekno pakette.. prensibidir. test sürüşü öncesi araştırmam. subjektif etkiye karşı.... Yorum bağlantısı
Misafir 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 prensibidir. test sürüşü öncesi araştırmam. subjektif etkiye karşı....Anadolu yakasında test pilotu arkadaş var. Pazartesi test edicem gibi. Öğlen 15 den sonra kozyatağı tarafında. İstersen beraber yapalım abi, arkadaş olduğu için zaman mekan hız sınırı yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 kolay kolay bırakmam sana geç kalabilir aynısı ise Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Mehmet Abi, fiyat çok değil mi? Ben Mondeoya niyet ettim ama fiyatları duyunca istediğim donanımı alamayacağımdan vazgeçtim. Çok para hocam... Bu araçta vergi yükü az.. 90 bin civarı titanium 100-110'a da paketlerle birlikte alınabilmeliydi.. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 2.0 araç hayal oldu iyice güzel ülkemde. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Focusu da düşürsün florida da tatil yapalım başka..... 1 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 11 Ekim 2015 Paylaş 11 Ekim 2015 Evet gerçekten fiyatlar çok yüksek. Bu vaziyet nasıl devam eder, önümüzdeki birkaç sene içinde bir ötv indirimi vs yaşanır mı bilemiyorum. yoksa her ay 2-3 bin zam ile fiyatlar tırmanmaya devam ediyor. Üstelik sadece alınca bitmiyor. Örneğin 1,5 EB Mondeo evet güzeldir mutlaka (daha test etmedim) ama kullanırken de pahalı, zira ortalama 9-10 lt karma tüketim olacaktır aracın. Araçlarda vergi yükü, benzinde ayrı vergi yükü. Artık iyi bakım, ihtimam ile elimizdekinden istifade etme zamanı sanki. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 Benim arkadaş bugün izinliymiş, Kendisi de Deniz Bey ile tanışıyormuş zaten. Deniz Bey ile randevulaştık. Bugün 15:30 da test edeceğiz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 160 PS 1.5 ecobuust otomatik. 110 bin Tl ye biniliyor. Eski kasa ile ilgisi mondeo yazısı ile sınırlı. Manevrada daha kompakt bir araç hissi veriyor. İmaj daha pahalı araba seviyesinde fark edilir seviyede kavşaklarda durup yol verenler çok oldu Ralli arabası değil ama hantal değil canlı karakterli olmuş Şanzıman klasik otomatik 6 ileri . türbinli klasik. Vites geçişleri keskin ve sarsıntısız. Gösterge sanal ekran, bol hoparlörlü Sony dokunmatik ekranı biraz yavaş (pioneer e göre) İlk bakışta Volvo hissi hakim orta kısıımda. Bagajı uzun ince büüyklükte. Tam boy lastik biraz kısmış. 2.0tdci otomatik 174 bin TL... Tüm günü bize ayıran Bahadır bey e teşekkürler. Bayağı terlettik .... http://www.direksiyondabenvarim.com/ Tesadüf.. AegeA gelmişti bayiyie.. moralleri bozulmasın diye uzaklaştık 5 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 aisin olabilir en sun pug larda da var. Kuga da aynı. uzun dönemde klasik olmaısnı isterdim alacak olsam. mesela. Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 Notlarıma baktım... 1.5 ecobost otomatik titanium, sunroof, led paket 121.500 lira.. Led far çıkarılır tekno paket eklenirse, sunroofla birlikte 124.500 lira Buna led de eklenirse 131.500 lira.. Notlarım hatalı olabilir... Sunroof 2500 lira.. Led far 6500 lira.. Tekno paketi tam bilemedim.. Ancak esas oyuncaklar tekno pakette.. Üstad tekno pakette muhtemelen; adaptif hızsabitleyici ve kör nokta,sürüş takip asistanı vardır. Bu paket dediğin gibi bugüne kadar kullandığımız araçtan farklı kılan özellikler ve bir üst sınıfa çıkışın ya da eski araç üzerine verilen milyarların tesellisi:) Çağlar Bey elinize sağlık,çok güzel inceleme olmuş. Ancak bagaj kapağından amortisörleri kaldırarak japonlar ya da kore devşirmesi renolar gibi ucuza kaçılması bu araca yakışmıyor. Ön kaputta amortisör beklerken, bagajdaki amortisörlerden olmak da varmış Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 Şu çok iyi ya Arkadaki tırışka nın en full dizel de 70bin olacakmış. Buna kıyasla Ben de bugün Deniz bey ile yaklaşık 60 km, 1.5 saat test ettim. İlgisine teşekkürler Bu kasa ile cidden sınıf atlanmış. Mk4 e de bayılıyorum ama iç havası çok çok üstün. Hiç bir eser kalmamış. Hayalet ekran çok güzel, okunaklı. Menüler çok sade karmaşık değil. Sesli komut çok iyi çalışıyor. Çileden çıkaran Renault ses komutu ile alakası yok. Otomatik park nefis. Kendi boyundan %20 fazla olması yeterli. Bol bol denedik aracın beynini zorladık. Sapma yok. Bir video var eklerim onu akşam. İvmelenme güzel. 160 ps o kasa ile güzel yürüyor. Hiç Hantal falan diyen olmasın, tork az ve otomatik güzel geçiyor hissettirmiyor ama ibre almış başını gidiyor. Kırmızı renk efsane. Yolda bakışlar bol bol dönüp bakıyor. Yol verenler çok oldu bana da. Led far ile led sinyaller mükemmel ötesi. Audi a8 tarzında çok şık ve kaliteli duruyor. Araç cidden Ford klasikliğinden çok çıkmış. Premium havasını sonuna kadar hissettiriyor. Tam 12 hoparlör var. Bayağı iyi akustik ses sistemine sahip. Çok kuvvet ve bass beklemek yerine konser havası hakim. Direksiyon elektrik destekli olmasına rağmen Ford un karakteristik hisli direksiyonu var tabii ki. Süspansiyon sistemi tatlı sert, yine Ford karakteri var. Mk3 ve 4 den daha yumuşak ve sönümlüyor. Ama yine de o sertlik var, ben çok seviyorum Bagaj mezar gibi, arka koltuklar şahane. Kapı içinde gereksiz çıkıntılar vs yok. Çok kompakt tasarlanmış kol dayamalar vs yeterli derecede. 4 kişi yanyana çok rahat oturur. Sürüş pozisyonu gayet oturaklı, yere yakın, güvende hissettiriyor. Koltuk yanal destekleri güzel. İyi tutuyor virajlarda. Tekno paket benim kullandığım model. O yüzden oyuncak çoktu. Ancak standart titanyum da bile otomatik park var. Vitesi Sport konumda, kulaklar ile kullanmak daha eğlenceli ve daha rahat oluyor. Tam otomatik bazen kararsız kalıyor. Devir 5000dd lere geldikçe kaput altından gayet tahrik edici ses geliyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 düşük hızda 360 derece her yere sensör çalşıyor güzel sıyrılıyor insan çok yardımcı. esp sert giriyor devreye yola sokuyor titaniği. Sert karakterli bir Limo... İçerisi fazla sukünetli sessiz. açık filtre ile varex lazım. Bayağı sıkıştırıp şehir içinde 14.5lt/100km tüketim makul. daha da çok yakamaz insan evladı. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 düşük hızda 360 derece her yere sensör çalşıyor güzel sıyrılıyor insan çok yardımcı. esp sert giriyor devreye yola sokuyor titaniği. Sert karakterli bir Limo... İçerisi fazla sukünetli sessiz. açık filtre ile varex lazım. Bayağı sıkıştırıp şehir içinde 14.5lt/100km tüketim makul. daha da çok yakamaz insan evladı. Sensörler nefis, gemi cidden, hakim olmak için uyarılar şart. Aynalar kamyon aynası gibi, açısı nefis. Onlar olmasa görülmez. Hacimli araç çünkü. İçerisi cidden çok sessiz hele 3binlere kadar. Varex olmasa da kat iptali, dumpvalve şart ufaktan turbo benzin homurtusu nefis olur. Daha güçlü duruş sağlar premium araçlardaki o ses çok karakterli oluyor Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 (düzenlendi) 1.5 ecoboost motor şanzuman ile çok koordineli çalışıyor. Uğraşıpta, şanzumanı yanıltmaya çalışmama rağmen birkaç yerde saçmalaması dışında harika uyum içerisinde. Klasik ford sürüş karakteri var hisli sürüş, harika bir yol tutuş ve direksiyon hissi. D segmenti bir arabaya göre sert gelebilir. Fren dozajlaması bugüne kadar bindiğim ford çizgisi dışında.. Bir önceki kasanın hantal görünümü ve sürüşü yerine daha kıvrak bir sürüş var. Focus kullanan birisi anında hatlarını ezberleyip sürüş esnasında ve park ederken sorun yaşamaz. Tasarım zaten tartışılmaz. Uzun ş.içi testimde trafikte yol verenlerin sayısı şaşırttı. Kısaca size ve Karşı tarafa verdiği his'in yanında parasından daha fazlasını hakediyor. 12 Ekim 2015 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Passat neden daha fazlanın cevabı hemde 240 ps hem de 8 ileri zf şanzıman Mondeo çok daha güzel bence diğer yönlerden ancak bu fiyatlara zor alıcı bulur. Gerçi opsiyonsuz 180 bin mondeo. Ya da 1.6 dizel alınacak 110 bin mis. Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 hem 4 çeker iyiliği tartışılır ancak marka algısı canım [emoji6]Aston martin karşısında audi bile güçlü duramaz [emoji14] Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Bu fiyatlar nasıl bu hale geldi çok üzücü sene başında aldığım liste fiyatı 44800 olan 1.2 tsi polo dünkü zamla 50600 oldu Keşke cadillac alsaydın 1 günde 5000 lira prim yaptı Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Bu fiyatlar nasıl bu hale geldi çok üzücü sene başında aldığım liste fiyatı 44800 olan 1.2 tsi polo dünkü zamla 50600 olduBu işten de hep daha orta seviye araçlar nemalandı gibi geliyor. 210 bin e mondeo alınırken 230 bin e 520d alınıyor. Önceki fiyatlarını net bilmiyorum ama sanki onlar pek oynamadı gibi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Serbest piyasa ekonomisi enflasyon develüasyon ve arz talep fiyatları belirleyen faktörlerdir. Bu kadar basit ... Yorum bağlantısı
Misafir 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Güncel fiyatlar böyle. Hem de kendi sitesinden www.ford.com.tr Yorum bağlantısı
Recommended Posts