İçeriğe Yönlendir

Direksiyonda Ben Varım.


KaanDemirAKARI

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Notlarıma baktım...

 

1.5 ecobost otomatik titanium, sunroof, led paket 121.500 lira.. 

Led far çıkarılır tekno paket eklenirse, sunroofla birlikte 124.500 lira  Buna led de eklenirse 131.500 lira.. 

Notlarım hatalı olabilir... 

Sunroof 2500 lira.. 

Led far 6500 lira..

Tekno paketi tam bilemedim.. Ancak esas oyuncaklar tekno pakette.. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Notlarıma baktım...

 

1.5 ecobost otomatik titanium, sunroof, led paket 121.500 lira.. 

Led far çıkarılır tekno paket eklenirse, sunroofla birlikte 124.500 lira  Buna led de eklenirse 131.500 lira.. 

Notlarım hatalı olabilir... 

Sunroof 2500 lira.. 

Led far 6500 lira..

Tekno paketi tam bilemedim.. Ancak esas oyuncaklar tekno pakette.. 

prensibidir. test sürüşü öncesi araştırmam. subjektif etkiye karşı....

Yorum bağlantısı
Misafir

prensibidir. test sürüşü öncesi araştırmam. subjektif etkiye karşı....

Anadolu yakasında test pilotu arkadaş var. Pazartesi test edicem gibi. Öğlen 15 den sonra kozyatağı tarafında. İstersen beraber yapalım abi, arkadaş olduğu için zaman mekan hız sınırı yok :)
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Mehmet Abi, fiyat çok değil mi? Ben Mondeoya niyet ettim ama fiyatları duyunca istediğim donanımı alamayacağımdan vazgeçtim.

 

Çok para hocam... 

Bu araçta vergi yükü az.. 

90 bin civarı titanium 100-110'a da paketlerle birlikte alınabilmeliydi.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

2.0 araç hayal oldu iyice güzel ülkemde.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Focusu da düşürsün :D

florida da tatil yapalım başka.....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Evet gerçekten fiyatlar çok yüksek. Bu vaziyet nasıl devam eder, önümüzdeki birkaç sene içinde bir ötv indirimi vs yaşanır mı bilemiyorum. yoksa her ay 2-3 bin zam ile fiyatlar tırmanmaya devam ediyor.

Üstelik sadece alınca bitmiyor. Örneğin 1,5 EB Mondeo evet güzeldir mutlaka (daha test etmedim) ama kullanırken de pahalı, zira ortalama 9-10 lt karma tüketim olacaktır aracın. 

Araçlarda vergi yükü, benzinde ayrı vergi yükü. Artık iyi bakım, ihtimam ile elimizdekinden istifade etme zamanı sanki.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Benim arkadaş bugün izinliymiş, Kendisi de Deniz Bey ile tanışıyormuş zaten. Deniz Bey ile randevulaştık. Bugün 15:30 da test edeceğiz :) 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

160 PS 1.5 ecobuust otomatik. 110 bin Tl ye biniliyor.

 

Eski kasa ile ilgisi mondeo yazısı ile sınırlı. Manevrada daha kompakt bir araç hissi veriyor. İmaj daha pahalı araba seviyesinde fark edilir seviyede kavşaklarda durup yol verenler çok oldu :D

 

Ralli arabası değil ama hantal değil canlı karakterli olmuş Şanzıman klasik otomatik 6 ileri . türbinli klasik. Vites geçişleri keskin ve sarsıntısız. 

Gösterge sanal ekran, bol hoparlörlü Sony dokunmatik ekranı biraz yavaş (pioneer e göre) İlk bakışta Volvo hissi hakim orta kısıımda.

 

Bagajı uzun ince büüyklükte. Tam boy lastik biraz kısmış.

 

2.0tdci otomatik 174 bin TL...

 

Tüm günü bize ayıran Bahadır bey e teşekkürler. Bayağı terlettik ....

 

http://www.direksiyondabenvarim.com/

 

V6VMvZ.jpg

 

vREp44.jpg

 

XJvXd5.jpg

 

MWEvv9.jpg

 

7PkNNl.jpg

 

p9gWGn.jpg

 

7PkNyl.jpg

 

Tesadüf.. AegeA gelmişti bayiyie.. moralleri bozulmasın diye uzaklaştık :D

 

bY5GBG.jpg

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

aisin olabilir en sun pug larda da var. Kuga da aynı.


uzun dönemde klasik olmaısnı isterdim alacak olsam. mesela.

Yorum bağlantısı
Misafir

Notlarıma baktım...

 

1.5 ecobost otomatik titanium, sunroof, led paket 121.500 lira.. 

Led far çıkarılır tekno paket eklenirse, sunroofla birlikte 124.500 lira  Buna led de eklenirse 131.500 lira.. 

Notlarım hatalı olabilir... 

Sunroof 2500 lira.. 

Led far 6500 lira..

Tekno paketi tam bilemedim.. Ancak esas oyuncaklar tekno pakette.. 

Üstad tekno pakette muhtemelen; adaptif hızsabitleyici ve kör nokta,sürüş takip asistanı vardır. Bu paket dediğin gibi bugüne kadar kullandığımız araçtan farklı kılan özellikler ve bir üst sınıfa çıkışın ya da eski araç üzerine verilen milyarların tesellisi:)

 

Çağlar Bey elinize sağlık,çok güzel inceleme olmuş. Ancak bagaj kapağından amortisörleri kaldırarak japonlar ya da kore devşirmesi renolar gibi ucuza kaçılması bu araca yakışmıyor. Ön kaputta amortisör beklerken, bagajdaki amortisörlerden olmak da varmış:)   

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Misafir

b0fae0c986cbfbd61e7300f6807ba3a3.jpg

Şu çok iyi ya :D

Arkadaki tırışka nın en full dizel de 70bin olacakmış.

Buna kıyasla :)

Ben de bugün Deniz bey ile yaklaşık 60 km, 1.5 saat test ettim.

İlgisine teşekkürler :)

Bu kasa ile cidden sınıf atlanmış. Mk4 e de bayılıyorum ama iç havası çok çok üstün. Hiç bir eser kalmamış.

Hayalet ekran çok güzel, okunaklı. Menüler çok sade karmaşık değil.

Sesli komut çok iyi çalışıyor. Çileden çıkaran Renault ses komutu ile alakası yok.

Otomatik park nefis. Kendi boyundan %20 fazla olması yeterli. Bol bol denedik aracın beynini zorladık. Sapma yok. Bir video var eklerim onu akşam.

İvmelenme güzel. 160 ps o kasa ile güzel yürüyor. Hiç Hantal falan diyen olmasın, tork az ve otomatik güzel geçiyor hissettirmiyor ama ibre almış başını gidiyor.

Kırmızı renk efsane. Yolda bakışlar bol bol dönüp bakıyor.

Yol verenler çok oldu bana da.

Led far ile led sinyaller mükemmel ötesi. Audi a8 tarzında çok şık ve kaliteli duruyor.

Araç cidden Ford klasikliğinden çok çıkmış.

Premium havasını sonuna kadar hissettiriyor.

Tam 12 hoparlör var. Bayağı iyi akustik ses sistemine sahip. Çok kuvvet ve bass beklemek yerine konser havası hakim.

Direksiyon elektrik destekli olmasına rağmen Ford un karakteristik hisli direksiyonu var tabii ki.

Süspansiyon sistemi tatlı sert, yine Ford karakteri var. Mk3 ve 4 den daha yumuşak ve sönümlüyor. Ama yine de o sertlik var, ben çok seviyorum :)

Bagaj mezar gibi, arka koltuklar şahane. Kapı içinde gereksiz çıkıntılar vs yok. Çok kompakt tasarlanmış kol dayamalar vs yeterli derecede. 4 kişi yanyana çok rahat oturur.

Sürüş pozisyonu gayet oturaklı, yere yakın, güvende hissettiriyor. Koltuk yanal destekleri güzel. İyi tutuyor virajlarda.

Tekno paket benim kullandığım model. O yüzden oyuncak çoktu.

Ancak standart titanyum da bile otomatik park var.

Vitesi Sport konumda, kulaklar ile kullanmak daha eğlenceli ve daha rahat oluyor. Tam otomatik bazen kararsız kalıyor.

Devir 5000dd lere geldikçe kaput altından gayet tahrik edici ses geliyor.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

91c2dc958ac4922f35fc8fbb88205890.jpg

3a326dabfc87ac102688ee6d44df9605.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

düşük hızda 360 derece her yere sensör çalşıyor güzel sıyrılıyor insan çok yardımcı. esp sert giriyor devreye yola sokuyor titaniği. Sert karakterli bir Limo... İçerisi fazla sukünetli sessiz. açık filtre ile varex lazım.

Bayağı sıkıştırıp şehir içinde 14.5lt/100km tüketim makul. daha da çok yakamaz insan evladı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

düşük hızda 360 derece her yere sensör çalşıyor güzel sıyrılıyor insan çok yardımcı. esp sert giriyor devreye yola sokuyor titaniği. Sert karakterli bir Limo... İçerisi fazla sukünetli sessiz. açık filtre ile varex lazım.

Bayağı sıkıştırıp şehir içinde 14.5lt/100km tüketim makul. daha da çok yakamaz insan evladı.

Sensörler nefis, gemi cidden, hakim olmak için uyarılar şart. Aynalar kamyon aynası gibi, açısı nefis. Onlar olmasa görülmez. Hacimli araç çünkü.

İçerisi cidden çok sessiz hele 3binlere kadar. Varex olmasa da kat iptali, dumpvalve şart :) ufaktan turbo benzin homurtusu nefis olur. Daha güçlü duruş sağlar :) premium araçlardaki o ses çok karakterli oluyor

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman
(düzenlendi)

1.5 ecoboost motor şanzuman ile çok koordineli çalışıyor. Uğraşıpta, şanzumanı yanıltmaya çalışmama rağmen birkaç yerde saçmalaması dışında harika uyum içerisinde.

Klasik ford sürüş karakteri var hisli sürüş, harika bir yol tutuş ve direksiyon hissi. D segmenti bir arabaya göre sert gelebilir.

Fren dozajlaması bugüne kadar bindiğim ford çizgisi dışında..

Bir önceki kasanın hantal görünümü ve sürüşü yerine daha kıvrak bir sürüş var. Focus kullanan birisi anında hatlarını ezberleyip sürüş esnasında ve park ederken sorun yaşamaz.

Tasarım zaten tartışılmaz. Uzun ş.içi testimde trafikte yol verenlerin sayısı şaşırttı. Kısaca size ve Karşı tarafa verdiği his'in yanında parasından daha fazlasını hakediyor.

ea7a1c4ee42ad0794d0c16964980d0d2.jpg

5d1461c840c5e2e901c40d0695e88db0.jpg

58e5fcb535ac1fda79ff6bb9a3bf5285.jpg

8c09a6569c25c7d7678d632d74ca70f3.jpg

33e146560c2e3bf458de6a3d766ec912.jpg

tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Passat neden daha fazlanın cevabı hemde 240 ps hem de 8 ileri zf şanzıman :)

Mondeo çok daha güzel bence diğer yönlerden ancak bu fiyatlara zor alıcı bulur. Gerçi opsiyonsuz 180 bin mondeo.

Ya da 1.6 dizel alınacak 110 bin mis.

Yorum bağlantısı
Misafir

hem 4 çeker iyiliği tartışılır ancak marka algısı canım [emoji6]

Aston martin karşısında audi bile güçlü duramaz [emoji14]
Yorum bağlantısı
Misafir

Bu fiyatlar nasıl bu hale geldi çok üzücü sene başında aldığım liste fiyatı 44800 olan 1.2 tsi polo dünkü zamla 50600 oldu

Keşke cadillac alsaydın  :biggrin: 1 günde 5000 lira prim yaptı  :D

Yorum bağlantısı
Misafir

Bu fiyatlar nasıl bu hale geldi çok üzücü sene başında aldığım liste fiyatı 44800 olan 1.2 tsi polo dünkü zamla 50600 oldu

Bu işten de hep daha orta seviye araçlar nemalandı gibi geliyor.

210 bin e mondeo alınırken 230 bin e 520d alınıyor. Önceki fiyatlarını net bilmiyorum ama sanki onlar pek oynamadı gibi

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Serbest piyasa ekonomisi enflasyon develüasyon ve arz talep fiyatları belirleyen faktörlerdir. Bu kadar basit ...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...