Mustafa Haşim 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 peki burası yeri değil ama ankara'da dizel mk3 mondeodan anlayan anlayan usta tavsiye edebilir misiniz. yeni konu acmiyayim dedim. Yorum bağlantısı
Mustafa Haşim 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 tesekkur ederim. arastirdim evime de cok yakin bir yerde. Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 25 Şubat 2016 Yazar Paylaş 25 Şubat 2016 Arabada tadilata başladım cok iyi bir kaportacı buldum, hafif kapı altlarında bakım kapıları onarrıcak bır toparlasın yani. 100ıle 120arası titreme var rotbalanscıya götürdüm cantları deyıştırdiğim usta Meyer blezık dediğimiz cantın oturduğu yerdeki blezikleri sokup yerine takmamış boşlukta sallama yapıyor belirli km de. Yarın bir usta yapıyor muş oraya gideceğim. Rektefeden sonra konulan yağ ne olduğu bilmediğim yağ koydu yağ önemli. Forumdaki arkadaşların önerdiği yağı yeniliycem filtre yeni onuda değiştirmek ıstermi bilmiyorum velasılım sızın sayenizde arabamı satmıycam 2 Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 27 Şubat 2016 Yazar Paylaş 27 Şubat 2016 selamalr aracımın rektefeden sonra 700 km yaptıktan sonra tekrar yağ ve filtre deyısmesı onerısınden dolayı deyıstırdım mobıl 5-40 kullandım clup tekı arkadaşların onerısınde 5-30 olduğunu soyledım ama ayvalıkta havalar cok soğuk olmadığı ıcın 5-40 kullanıldı mobıl , Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 27 Şubat 2016 Yazar Paylaş 27 Şubat 2016 5-30 yok muydu? vardı ama 5,40 dedı önümüz yaz buraları sıcak dedı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Şubat 2016 Paylaş 27 Şubat 2016 foruma üye olsun. biz bilmiyoruz sanki oraları. kutuplarda yaşıyoruz. 2 Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 27 Şubat 2016 Yazar Paylaş 27 Şubat 2016 foruma üye olsun. biz bilmiyoruz sanki oraları. kutuplarda yaşıyoruz. sorma hocam bende pişman oldum keşke alıpda gıtseydım dedım fazlada soyleyemıyorsun bısey ben dedım 5,30 alalım m bu arabalar bunu kullanıyor dedım abı dedı sıcakta 5,40 daha ıyı dedı foruma üye olsun. biz bilmiyoruz sanki oraları. kutuplarda yaşıyoru4, kg yetmedı 1 kg ılave yaptık fazla gelırmı Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 27 Şubat 2016 Yazar Paylaş 27 Şubat 2016 Jant lara bleziklerden sonra titreme sallanma bitti balans ayarlarrıda hatalı imiş araba oldu ok gibi. Yağ deyışımın den sonra gucu serilik değişti hatta ses de dahi fark oldu. Daha bir sessiz 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Sultan Kara 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 fikir edinmeniz açısından tecrübelerimi paylaşayım arkadaşlar. bu bahsi geçen iki aracıda aktif olarak kullanmaktayım. kendi aracım 2004 makyajlı kasa dizel manuel 2.0 ghia 208 binde abimin arabası ise 2008 1.6 benzin&lpg mk4 trend x paket 157 binde 2.0 dizel manuel performans olarak kesinlikle çok üstün ama 1.6 benzin&lpg de çokta hafife alınacak gibi değil. kardeşim aracını satmayı düşünüyor ben mk4 olanı alıp kendi mk3 ümü satsammı diye kara kara düşünüyorum. 2 araçta sorunsuz ilk sahibinden alınmış araçlar kazasız kusursuz. mk3 olanı güneş yanığından komple boyalı sadece. mk4 ile 3 gün önce marmaris-antalya arası bir fuar için komple iş yerinden ekip olarak gittik. toplam 5 kişi bagajda 5 tane el bagajı. kişilerin tamamı yetişkin ve kilo ortalaması en az 100 er kilo iri yarı yapılı adamlar. mk4 500 kg insan ağırlığı ve enaz 40 kg bagaj ile marmaristen antalyaya km de18kr yaktı. (lpg 2.14) dönüşte ise 19-20kr arası birşey. hız ortalama 110-120 arası rampalarda 5 kişi ile bayağı sıkıştı ama 3 kişi ile gayet tatminkar. 2 yetişkin ve 2 çocuklu aile için bu performans gayet güzel biz 5 yetişkin ile biraz abarttığımızın farkındayız kesinlikle çok ekonomik. bana cazip gelen yönleri ekonomikliği sessizliği daha yumuşak süspansiyonu ve arka oturma mesafesi gelmeyen yönleri ise iç malzeme kalitesi kendi aracıma göre güçsüzlüğü boş paket olması ve renginin siyah olması. kendi aracımın ghia donanımı gerçekten çok farklı öncam ısıtma çift renk göğüs hız sabitleme far yağmur sensörü falan cezbediyor insanı ve gök mavi rengi ile. iki araçtan birini satıp diğerine bineceğim herhangi bir fark vermeyeceğim abimle aramızda lafı olmaz bu halde bile mk3 ten vazgeçmeyeceğim gibi ama diğer yandanda yaklaşık 50.000 km daha düşük 4 yaş daha genç vs. bu kısımda aklımı çelmiyo değil. siz olsaydını ne yapardınız.. Yorum bağlantısı
Misafir 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 fikir edinmeniz açısından tecrübelerimi paylaşayım arkadaşlar. bu bahsi geçen iki aracıda aktif olarak kullanmaktayım. kendi aracım 2004 makyajlı kasa dizel manuel 2.0 ghia 208 binde abimin arabası ise 2008 1.6 benzin&lpg mk4 trend x paket 157 binde 2.0 dizel manuel performans olarak kesinlikle çok üstün ama 1.6 benzin&lpg de çokta hafife alınacak gibi değil. kardeşim aracını satmayı düşünüyor ben mk4 olanı alıp kendi mk3 ümü satsammı diye kara kara düşünüyorum. 2 araçta sorunsuz ilk sahibinden alınmış araçlar kazasız kusursuz. mk3 olanı güneş yanığından komple boyalı sadece. mk4 ile 3 gün önce marmaris-antalya arası bir fuar için komple iş yerinden ekip olarak gittik. toplam 5 kişi bagajda 5 tane el bagajı. kişilerin tamamı yetişkin ve kilo ortalaması en az 100 er kilo iri yarı yapılı adamlar. mk4 500 kg insan ağırlığı ve enaz 40 kg bagaj ile marmaristen antalyaya km de18kr yaktı. (lpg 2.14) dönüşte ise 19-20kr arası birşey. hız ortalama 110-120 arası rampalarda 5 kişi ile bayağı sıkıştı ama 3 kişi ile gayet tatminkar. 2 yetişkin ve 2 çocuklu aile için bu performans gayet güzel biz 5 yetişkin ile biraz abarttığımızın farkındayız kesinlikle çok ekonomik. bana cazip gelen yönleri ekonomikliği sessizliği daha yumuşak süspansiyonu ve arka oturma mesafesi gelmeyen yönleri ise iç malzeme kalitesi kendi aracıma göre güçsüzlüğü boş paket olması ve renginin siyah olması. kendi aracımın ghia donanımı gerçekten çok farklı öncam ısıtma çift renk göğüs hız sabitleme far yağmur sensörü falan cezbediyor insanı ve gök mavi rengi ile. iki araçtan birini satıp diğerine bineceğim herhangi bir fark vermeyeceğim abimle aramızda lafı olmaz bu halde bile mk3 ten vazgeçmeyeceğim gibi ama diğer yandanda yaklaşık 50.000 km daha düşük 4 yaş daha genç vs. bu kısımda aklımı çelmiyo değil. siz olsaydını ne yapardınız.. Ticari mantikla fark da vermeyecekseniz mk4'e gecmek tabi ki. Abiniz araci sattiginda sizin araciniz o aractan 12-13 milyar dusuk fiyatta kalir satmak isterseniz. Eger sonradan satista elinize sagecek daha dusuk meblag onemli degilse iki aracin temizligi, yakit tuketimi, ariza istatistigi gozonune alinarak karar verilir ama yine de mk4 one gecer sanirim.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 fikir edinmeniz açısından tecrübelerimi paylaşayım arkadaşlar. bu bahsi geçen iki aracıda aktif olarak kullanmaktayım. kendi aracım 2004 makyajlı kasa dizel manuel 2.0 ghia 208 binde abimin arabası ise 2008 1.6 benzin&lpg mk4 trend x paket 157 binde 2.0 dizel manuel performans olarak kesinlikle çok üstün ama 1.6 benzin&lpg de çokta hafife alınacak gibi değil. kardeşim aracını satmayı düşünüyor ben mk4 olanı alıp kendi mk3 ümü satsammı diye kara kara düşünüyorum. 2 araçta sorunsuz ilk sahibinden alınmış araçlar kazasız kusursuz. mk3 olanı güneş yanığından komple boyalı sadece. mk4 ile 3 gün önce marmaris-antalya arası bir fuar için komple iş yerinden ekip olarak gittik. toplam 5 kişi bagajda 5 tane el bagajı. kişilerin tamamı yetişkin ve kilo ortalaması en az 100 er kilo iri yarı yapılı adamlar. mk4 500 kg insan ağırlığı ve enaz 40 kg bagaj ile marmaristen antalyaya km de18kr yaktı. (lpg 2.14) dönüşte ise 19-20kr arası birşey. hız ortalama 110-120 arası rampalarda 5 kişi ile bayağı sıkıştı ama 3 kişi ile gayet tatminkar. 2 yetişkin ve 2 çocuklu aile için bu performans gayet güzel biz 5 yetişkin ile biraz abarttığımızın farkındayız kesinlikle çok ekonomik. bana cazip gelen yönleri ekonomikliği sessizliği daha yumuşak süspansiyonu ve arka oturma mesafesi gelmeyen yönleri ise iç malzeme kalitesi kendi aracıma göre güçsüzlüğü boş paket olması ve renginin siyah olması. kendi aracımın ghia donanımı gerçekten çok farklı öncam ısıtma çift renk göğüs hız sabitleme far yağmur sensörü falan cezbediyor insanı ve gök mavi rengi ile. iki araçtan birini satıp diğerine bineceğim herhangi bir fark vermeyeceğim abimle aramızda lafı olmaz bu halde bile mk3 ten vazgeçmeyeceğim gibi ama diğer yandanda yaklaşık 50.000 km daha düşük 4 yaş daha genç vs. bu kısımda aklımı çelmiyo değil. siz olsaydını ne yapardınız.. Mk4 benzinli. Lpg ye uyumlu bir motor değil. Sorunlarınız bitmez. Ben mk3 dizele devam ederdim. Uzun süre kullanmayacaksanız Evren üstadın açıkladığı sebeplerle tabiki Mk4 1 Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 5 Mart 2016 Yazar Paylaş 5 Mart 2016 Keyif Ise mk 3 ama mantık mk4 derim üste vereceğiniz rakamda önemli ve metal in eskime payı oluşturacak arızalı ne kadar ıyı bakılsada. Ama ıkı araç bende olsa keyif ve güç istiyor isem mk3 me binerin. Ve vergisinde de düşme olması lazım mk3 nüzde. Yorum bağlantısı
Akif Özkan 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 Timuçin Bey jant bileziği orjiinal jantınıza mı takıldı? Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 6 Mart 2016 Yazar Paylaş 6 Mart 2016 Timuçin Bey jant bileziği orjiinal jantınıza mı takıldı?Jant lar orjinal değil idi bleziklerde oynama yapıldı gayet ıyı şu An. Orjinal jant larda numaralı oluyor cok basit ama önemli bişey Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 13 Mart 2016 Yazar Paylaş 13 Mart 2016 mondeo m ile gayet mutlu yum herkese cok teşekkürler 2 Yorum bağlantısı
Celal Altan 14 Mart 2016 Paylaş 14 Mart 2016 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2008-model-ford-mondeo-titanyum-2.0-4k-full-plusfull-273469929/detay arkadaşlar bu araç hosuma gıttı ıkı sorun var on kaput deyısmış motor prolemlı olabılır ıkıncı km cok yuksek ne dersınız fıkırlerınız onemlı hatta belkı bır saat sonra bakmaya gıdebılırım Ölü bu araç. Önden kaza yaptıktan sonra trend parçalarıyla toplamışlar aracı. Ön panjur, jantlar hep trend. Satılması için yarım yamalak toplamışlar. Ama yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz aynası, convers+ ekranı yerinde duruyor. Dizel ve yüksek kilometreli olması diğer bir eksi yönü. Ayrıca tüplü 1.6lar sorunlu araçlardır. Lpg uyumu yoktur. Ya subap eritir, ya pompa yanar, ya da obd bağlantısı yüzünden tüm ışıkları yakıp söndürür. Kısacası saçmalar. Aracınızdan devam etmekle iyi yapmışsınız. Seneler sonra bütçenizide güzelce topladıktan sonra daha güzel araçlara geçiş yaparsınız inşallah. Açıkcası konuda mk4 ilanlarından hiç birini beğenmedim. Fiyatlarıda oldukça yüksek geldi. İyi akşamlar. 1 Yorum bağlantısı
Timuçin Orcan 14 Mart 2016 Yazar Paylaş 14 Mart 2016 Ölü bu araç. Önden kaza yaptıktan sonra trend parçalarıyla toplamışlar aracı. Ön panjur, jantlar hep trend. Satılması için yarım yamalak toplamışlar. Ama yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz aynası, convers+ ekranı yerinde duruyor. Dizel ve yüksek kilometreli olması diğer bir eksi yönü. Ayrıca tüplü 1.6lar sorunlu araçlardır. Lpg uyumu yoktur. Ya subap eritir, ya pompa yanar, ya da obd bağlantısı yüzünden tüm ışıkları yakıp söndürür. Kısacası saçmalar. Aracınızdan devam etmekle iyi yapmışsınız. Seneler sonra bütçenizide güzelce topladıktan sonra daha güzel araçlara geçiş yaparsınız inşallah. Açıkcası konuda mk4 ilanlarından hiç birini beğenmedim. Fiyatlarıda oldukça yüksek geldi. İyi akşamlar.İlginize teşekkür ederim artık vazgeçtim aracı yenilemekten. Cunku fikirlerinize aynen katılıyorum bende beğenmedim araçları 1,6 mondeo lara gaz konusunda hem fikirim. Aynen yazdığınız gıbı olacaksa elimdeki mondeo dan daha iyi olmalı Yorum bağlantısı
Recommended Posts