İçeriğe Yönlendir

Doblo & Connect arasında kaldım


Volkan Ceneviz

Recommended Posts

Volkan Ceneviz
35 dakika önce, Ali Gök yazdı:

110 bg 280 nm tork olan connecti hiç düşünmeden alırken 110 bg 240 nm tork olan fluancenin performansnın düşündürmeis tuhaf geldi bana biraz 

110 bg 240 nm torklu fluenceden bahsetmiyoruz 85 hp olandan bahsediyoruz...

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Şimdi, Volkan Ceneviz yazdı:

110 bg 240 nm torklu fluenceden bahsetmiyoruz 85 hp olandan bahsediyoruz...

 

dizel 100 beygiriin altında araba almamak lazım

Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren
(düzenlendi)

1285 kg 110bg 240tork

1555 kg 110bg 280tork

hangisi daha seri kalkar ?

tarihinde Furkan TANRIVEREN tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren

90lık ile 6 kişiyle sakarya ya git gel yaptık arabayla o zaman sağlam bastım 52litre mazot ile 800km yol yaptım

geçen sene yazın araçda 5 kişi var bagajda tatil malzemeleri var antalyaya git gel yaptık 1000km yol yaptım 90-100 arası hızım vardı.

110luk connect şehir içi dur kalkta çok yakar uzun yolda 1 depo ile rahat 1000km gidersin karar senin ama sen connect alma arabadaki konforu sesizliği ararsın

Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren
3 saat önce, Ali Gök yazdı:

1 tane doblo 90 binde motor yaptı diye tüm doblolara kötü demek hatadır. multijet ticari arabalarda yüzbinklerce km yol yapıyor genelde

hocam 90k motor yaptı diye tüm dobloları kötülemedik doblonun fren sistemi ile güveniğin olmadığını söylemeye çalıştım fakat yazdığım yazılar nerelere gelmiş

21 saat önce, Servet Aydın yazdı:

85 bg koklar, altı yüksek, dağa taşa vur gitsin. Motoru eski nesil. Vgt turbo olmayabilir. Üzmez

Performans olarak çiğ çiğ yer konnect'i

abi sen çiğ çiğ yer diyonda 2012 c-elysse 92bg 230 torklu 90lık connceti ıkına ıkına geçti

Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
4 saat önce, Furkan TANRIVEREN yazdı:

1285 kg 110bg 240tork

1555 kg 110bg 280tork

hangisi daha seri kalkar ?

tekrar tekrar söylüyorum bahsettiğim fluence 85 lik olanı 

ayrıca hangisi seri kalkar demişsin biri hafif biri ağır olsa da torku yüksek bana sanki ikiside eşit gider gibi geliyor ama fluence de 110 luk connectte kullanmadım kesin bir şey diyemem şuan ki bütçem connect ya da 85 ps fluence ye yetiyor bu ikisi arasında kaldım konfor olarak bana ikiside yeterli sadece fluencenin 85 ps olması ve performansın yetersiz kalabilmesinden tereddüt ediyorum yakıt olarak connect düşündürüyor yoksa gidip hemen alacağım connect i 

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

Connect seri kalksa ne yazar daha seri olsa ne yazar konfor olarak sıfır olduktan sonra.her türlü fluence ı tercih ederim

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

85 bg aracı çıtır yazılım ile 100 yap sende Volkan :), şaka bir yana cidden ikisinden de günlük kirala. Az buz para vermeyeceksin. Kafanda soru işaretleri kalmaz

Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren
1 saat önce, Emre Öğüt yazdı:

Connect seri kalksa ne yazar daha seri olsa ne yazar konfor olarak sıfır olduktan sonra.her türlü fluence ı tercih ederim

emre ya sen anlamıyon ya ben anlatamıyom ben tutup 110luk connect daha seri kalkar diye bişey yazmadım tabiki 110luk fluence daha seri kalkar bid edc şanzumansa kalkışta bi çok araca kafa tutar

2 saat önce, Volkan Ceneviz yazdı:

tekrar tekrar söylüyorum bahsettiğim fluence 85 lik olanı 

ayrıca hangisi seri kalkar demişsin biri hafif biri ağır olsa da torku yüksek bana sanki ikiside eşit gider gibi geliyor ama fluence de 110 luk connectte kullanmadım kesin bir şey diyemem şuan ki bütçem connect ya da 85 ps fluence ye yetiyor bu ikisi arasında kaldım konfor olarak bana ikiside yeterli sadece fluencenin 85 ps olması ve performansın yetersiz kalabilmesinden tereddüt ediyorum yakıt olarak connect düşündürüyor yoksa gidip hemen alacağım connect i 

hocam 85lik fluence temiz şirket aracı olmayan bulursan hiç kaçırma al performans seni çok fazla tatmin etmez ama yazılımla felanda uğraşma yazılım attıracağına paran yeterse ha bide borcu öderim diyosan 110luk fluence al parça ucuz servise git trigeri 850-1000tl arası para ödersin 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
7 saat önce, Furkan TANRIVEREN yazdı:

1285 kg 110bg 240tork

1555 kg 110bg 280tork

hangisi daha seri kalkar ?

Yaklaşık 300kg fark var. Hafif olan alır götürür.

Şanzıman oranları da önemli tabi. Misal, eski megane'ım 105hp idi ama 199km ile limitöre girerdi. Şimdiki duster'ım 110hp, 170'ten sonra "vallahi de daha gitmem" diyor.

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt
hocam 85lik fluence temiz şirket aracı olmayan bulursan hiç kaçırma al performans seni çok fazla tatmin etmez ama yazılımla felanda uğraşma yazılım attıracağına paran yeterse ha bide borcu öderim diyosan 110luk fluence al parça ucuz servise git trigeri 850-1000tl arası para ödersin 

Furkan sen dediğimi anlamamışsın farzet ki connect çok seri çok güçlü ama neye yarar???
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
1 saat önce, Servet Aydın yazdı:

85 bg aracı çıtır yazılım ile 100 yap sende Volkan :), şaka bir yana cidden ikisinden de günlük kirala. Az buz para vermeyeceksin. Kafanda soru işaretleri kalmaz

şu chıp olayını da çözebilmiş değilim aracın orjinalliğini bozmaya değer mi değiştirilen ayarların ne gibi zararı oluyor bilmem çeşit deli sorular kafamda :) bunlar hep ötv zamlarından oluyor yaşadığım memleketin yarım saat uzak ta ki ülkede bu fiyatlara son model mercedes bmw lere biniyorlar :)

19 dakika önce, Evren Erakçora yazdı:

Rüzgar direnci

tam olarak neyden bahsettiğinizi anlamış değilim keşke açık olsanız 

3 dakika önce, Emre Öğüt yazdı:


Furkan sen dediğimi anlamamışsın farzet ki connect çok seri çok güçlü ama neye yarar???

ben daha önce kullandığım için gayet de memnunum belki 140 ile virajlara giremezsin ancak içinin ferahlığı genişliği sağlamlığı konusunda verdiği güven yeterli oluyor yokuşlara rampalara dayandın mı yanından birer birer araçların akıp gitmesi ile yolda boğulmayı yaşatmıyor ayağının altında gücü hissettiriyor yani eksisi olduğu kadar artısı da var benim için sadece yakıt sıkıntı tek eksisi de o ayrıca piyasadaki bir çok araçtan daha konforlu ve sağlam yol tutuşu var 130 ile giderken sağlam fren yapıp kaydığım halde devrilmedim bunun gibi bir çok artı sayabilirim 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Duster ın rüzgar direnci yüksek demek istedim , jipler bu yüzden pek yüksek sürat yapamaz. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
27 dakika önce, Evren Erakçora yazdı:

Duster ın rüzgar direnci yüksek demek istedim , jipler bu yüzden pek yüksek sürat yapamaz. 

Yok yok, bizimki tamamen şanzıman :) 6. vites 4000 devirde kalıyor.

Yorum bağlantısı
Bekir Mızrak

Ben de bu aralar bir Tourneo Courrier bakıyorum, hasar kaydı var hasar miktarı gözükmüyorsa ağır hasar kayıtlıdır demektir, hasar miktarı gözüküyorsa miktarı zaten yazar.

Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
6 saat önce, Bekir Mızrak yazdı:

Ben de bu aralar bir Tourneo Courrier bakıyorum, hasar kaydı var hasar miktarı gözükmüyorsa ağır hasar kayıtlıdır demektir, hasar miktarı gözüküyorsa miktarı zaten yazar.

öyle değil miktar yazmamasının sebepleri vardır ancak ağır hasar olsa ağır hasar yazar bu konuda en iyi cevabı @ Mehmet Ozyurek   abimiz verecektir. 

Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren
8 saat önce, Emre Öğüt yazdı:


Furkan sen dediğimi anlamamışsın farzet ki connect çok seri çok güçlü ama neye yarar???

sana göre bişeye yaramadığı kesin :)

8 saat önce, Volkan Ceneviz yazdı:

şu chıp olayını da çözebilmiş değilim aracın orjinalliğini bozmaya değer mi değiştirilen ayarların ne gibi zararı oluyor bilmem çeşit deli sorular kafamda :) bunlar hep ötv zamlarından oluyor yaşadığım memleketin yarım saat uzak ta ki ülkede bu fiyatlara son model mercedes bmw lere biniyorlar :)

tam olarak neyden bahsettiğinizi anlamış değilim keşke açık olsanız 

ben daha önce kullandığım için gayet de memnunum belki 140 ile virajlara giremezsin ancak içinin ferahlığı genişliği sağlamlığı konusunda verdiği güven yeterli oluyor yokuşlara rampalara dayandın mı yanından birer birer araçların akıp gitmesi ile yolda boğulmayı yaşatmıyor ayağının altında gücü hissettiriyor yani eksisi olduğu kadar artısı da var benim için sadece yakıt sıkıntı tek eksisi de o ayrıca piyasadaki bir çok araçtan daha konforlu ve sağlam yol tutuşu var 130 ile giderken sağlam fren yapıp kaydığım halde devrilmedim bunun gibi bir çok artı sayabilirim 

hocam sen araçla senede kaç km yapıyon?

Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
(düzenlendi)
11 saat önce, Furkan TANRIVEREN yazdı:

sana göre bişeye yaramadığı kesin :)

hocam sen araçla senede kaç km yapıyon?

genelde 30 bin gibi 

tarihinde Volkan Ceneviz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren
2 saat önce, Volkan Ceneviz yazdı:

genelde 30 bin gibi 

araca genelde kaç kişi bineceksiniz eğer 6-7 kişilik bi aile ile binecekseniz oylama çokluğu ile doblo alın yok normal 4-5 kişi ile binecekseniz binek araca yönelin ama connect almayın fazla yakıyor diyolar

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...