İçeriğe Yönlendir

Doblo & Connect arasında kaldım


Volkan Ceneviz

Recommended Posts

Uğur Kamil
12 saat önce, Servet Aydın yazdı:


Senede 50.k yapan çuvaldaki minik deliği bile düşünür derler :)

işin içine ticaret girdimi orası önemli tabi.

Benim gibi senede 10bin km bile görmeyen biri için çokta önemli değil 

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
50 dakika önce, Volkan Ceneviz yazdı:

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2009-focus-1.6-tdci-sorunsuz-masrafsiz-temiz-429298625/detay

 

sizce bu araçta ne vardır adamları aradım sadece dedikleri gibi arka bagaj kapağı ve iki çamurluklarda boya olduğunu söylüyorlar ve 7 bin civarı hasar kaydı varmış ancak neden uygun olduğunu sorduğumda uygun alındı uygun satılacak deniyor fotoğraflara baktığımda ise kaput ve çamurluklar sanki tam örtüşmüyor gibi ama adama sorduğumda kesinlikle bir şey yok vs. diyor ve ben artvinden gideceğim için her türlü tereddütteyim eminim ki bir şey saklanıyor buraları bilen esnafları tanıyan varmı yada aramızda önceden alışveriş yapmış kimseler 

Ucuz aldı için ucuz satacak bir galerici varmı piyasada? Bedava alsa bile değerinin altında satmazlar :)
 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
43 dakika önce, Emre Öğüt yazdı:

galeriden araç almadan önce 100000 kere düşünmek gerekir şimdi kesinlikle yok derler kompusttte çıkıncada abi vallaha bilmiyorduk ayağına yatarlar.... sahibinden de araç bakınca satıcı seçeneklerinde direk galericileri devre dışı bırakıyorum

 

20 dakika önce, Uğur Kamil yazdı:

Ucuz aldı için ucuz satacak bir galerici varmı piyasada? Bedava alsa bile değerinin altında satmazlar :)
 

 Iste bende bu yuzden defalarca dusunuyorum kalbimde otomobil var ama ne yapsam duzgun arac yok bulamadım piyasa ucmus gitmis artik ya connect ya doblo 

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt
 Iste bende bu yuzden defalarca dusunuyorum kalbimde otomobil var ama ne yapsam duzgun arac yok bulamadım piyasa ucmus gitmis artik ya connect ya doblo 

İllaki araba bulunur model yada segment düşürün derim bunlara alternatif caddy öneririm bu sınıfın kralıdır belkide binek ayarında olan tek minivan
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Bir saat önce, Emre Öğüt yazdı:


İllaki araba bulunur model yada segment düşürün derim bunlara alternatif caddy öneririm bu sınıfın kralıdır belkide binek ayarında olan tek minivan

Caddy için ortalama 10 bin tl daha bütçe eklemek lazım. Aksi taktirde temiz bulmak zor. Manuellerinde de baskı balata sorunu var 2. elde tanımadığın bilmediğin yüksek kmde olanı alınmaz ;) 

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt
Caddy için ortalama 10 bin tl daha bütçe eklemek lazım. Aksi taktirde temiz bulmak zor. Manuellerinde de baskı balata sorunu var 2. elde tanımadığın bilmediğin yüksek kmde olanı alınmaz [emoji6] 

2.elde tanımadığın bilmediğin her aracı almak sakıncalı olabilir sıkıntı doğurabilir ayrıca elimizden 3 tane manuel caddy geçti birisini hala kullanıyorum hiç bir şekilde baskı balata sorunu yaşamadım[emoji6]
Yorum bağlantısı
Murat Kırçal
(düzenlendi)

Connect derim geçen şöyle bir araca bindim. Hastası oldum konforu yol tutuşu mükemmel.Gitmem demiyor. Adamlar ticarinin çılgınını yapmışlar.  https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-ford-yolacan-oto-dan-2013-ford-connect-blackline-86.000-km-hatasiz-434642927/detay

tarihinde Murat Kırçal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz

Fluence 85 bg 2010 model araç nasıldır connecte öre yakıt dışında ve performans olarak 85 bg çok eksi mi 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

85 bg koklar, altı yüksek, dağa taşa vur gitsin. Motoru eski nesil. Vgt turbo olmayabilir. Üzmez

Performans olarak çiğ çiğ yer konnect'i

Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
1 saat önce, Servet Aydın yazdı:

85 bg koklar, altı yüksek, dağa taşa vur gitsin. Motoru eski nesil. Vgt turbo olmayabilir. Üzmez

Performans olarak çiğ çiğ yer konnect'i

nasıl yani çiğ çiğ connect i mi yer üstelik 110 ps connect ve 85 ps fluenceden bahsediyoruz :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Evet,

Aerodinamik yapı, kasa ağırlığı vs. İki aracın ağırlığını motor kwya bölün.

Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren

hocam az yaksın diyotsanız 2005 model ve üstü opel corsa 1.3 cdti alın yolunuza bakın hafta sonu Ankara-Sakarya git gel yaptık 800km yola 3/4 depo mazot yaktı 140la gittik arabada 5 kişiydik aracın üzerinde kışlık lastik vardı ortalama tüketim 5litre 

Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
14 saat önce, Servet Aydın yazdı:

Evet,

Aerodinamik yapı, kasa ağırlığı vs. İki aracın ağırlığını motor kwya bölün.

Yani sasirdim suan 85 ps fluence 110 ps connecte gore daha seri ve atak mi oluyor gercekten 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Yani sasirdim suan 85 ps fluence 110 ps connecte gore daha seri ve atak mi oluyor gercekten 

Formülü söyledim. Olay sadece bg'den ibaret olsa Ferrari 50 ton treyler çekebilmeli
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
12 dakika önce, Servet Aydın yazdı:


Formülü söyledim. Olay sadece bg'den ibaret olsa Ferrari 50 ton treyler çekebilmeli

Peki sag arka kapisi degismis ve 5 parca boyali tavan kaput orjinal 150 binde ki 85 ps 2010 model fluence 35 500 eder mi

Yorum bağlantısı
Ali Gök

1 tane doblo 90 binde motor yaptı diye tüm doblolara kötü demek hatadır. multijet ticari arabalarda yüzbinklerce km yol yapıyor genelde

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz

Artık bi karar vermem gerekiyor connect 110 ps arac yakit olarak cokmudur 1.5 dci araclara mi yonelmeliyim icim hep connect ten yana ama yakit olarak korkutuyor L200 aracim vardi yakit olarak uzuyordu simdi 1.5 dci motor yakit olarak iyi ancak 85 hp motora performans olarak connecte gore nasildir gercekten 110 luk connect kullananlar 1 depo ile kac km yapti 85 hp fluence kullanicilari kimler surekli aklim git gel acaip sıkldım artık karar vermek istiyorum connectin performansı 85 hp fluencede varmıdır yada yakit olarak aralarinda ne kadar farklar var

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ford connect satıldığı dönem Ford internet sitesinde yakıt tüketimi yazılmıyordu. Gerisini siz düşünün artık

Ayrıca, connect ile fluence kıyas yapılacak araçlar değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan
Artık bi karar vermem gerekiyor connect 110 ps arac yakit olarak cokmudur 1.5 dci araclara mi yonelmeliyim icim hep connect ten yana ama yakit olarak korkutuyor L200 aracim vardi yakit olarak uzuyordu simdi 1.5 dci motor yakit olarak iyi ancak 85 hp motora performans olarak connecte gore nasildir gercekten 110 luk connect kullananlar 1 depo ile kac km yapti 85 hp fluence kullanicilari kimler surekli aklim git gel acaip sıkldım artık karar vermek istiyorum connectin performansı 85 hp fluencede varmıdır yada yakit olarak aralarinda ne kadar farklar var

2011 model 105 lik kangoo sahibi olarak Kangoo yu tavsiye ederim yakıtı ekonomik 6 vites dijital klimalı 4cam elektrikli 4hava yastığı daha ne olsun yakıtta ağırlığına göre güzel şu aralar 5.6lt yakiyorum İstanbul da
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
10 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Ford connect satıldığı dönem Ford internet sitesinde yakıt tüketimi yazılmıyordu. Gerisini siz düşünün artık

Ayrıca, connect ile fluence kıyas yapılacak araçlar değil.

fluence nin beygir ve tork düşüklüğü düşündürüyor ve aracın içi çok saçma geliyor bir kere içime sinmiyor zamanın torosu gibi hiç özenmemişler araca içi göstergeleri çok sıradan ve saçma bu gün kore araçları bile ne güzel ayrıntılar ile üretilirken renault gibi bilinen marka olarak bu aracı çok sıradan yapmış daha önce kullanmadığım için fluencenin motor performansı korkutuyor ancak siz gayet iyi olduğunu savunmuşsunuz ama connect her türlü performans olarak iyi olduğu söyleniyor 110 bg ve 280 nm tork şu yakıt olayı olmasa hiç düşünmeden alacağım o derece ama bir türlü işin içinden çıkamadım gitti 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Fluence, aslen Samsung firmasına ait araç. SM3 olarak geçer. Renault ile ortak yapım olanlar bizlerin gördükleri ve kullandıkları.

Siz reno almayın. Gönlünüzde yatan aslan Ford :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Reno 1250 kg, Ford 1580 kg.
Reno 85 bg, Ford 110 bg
Reno 240 nm, Ford 280 nm.
Reno 63 kw, Ford 82 kw.

Bu değerlere göre kağıt üzerinde reno üstün. Bunun devamında araçların yapıları daha önemli. Ford'un rüzgar direnci ile Reno'un rüzgar direncini düşünün. İki kasayı göz önüne alarak.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Gök
55 dakika önce, Volkan Ceneviz yazdı:

fluence nin beygir ve tork düşüklüğü düşündürüyor ve aracın içi çok saçma geliyor bir kere içime sinmiyor zamanın torosu gibi hiç özenmemişler araca içi göstergeleri çok sıradan ve saçma bu gün kore araçları bile ne güzel ayrıntılar ile üretilirken renault gibi bilinen marka olarak bu aracı çok sıradan yapmış daha önce kullanmadığım için fluencenin motor performansı korkutuyor ancak siz gayet iyi olduğunu savunmuşsunuz ama connect her türlü performans olarak iyi olduğu söyleniyor 110 bg ve 280 nm tork şu yakıt olayı olmasa hiç düşünmeden alacağım o derece ama bir türlü işin içinden çıkamadım gitti 

110 bg 280 nm tork olan connecti hiç düşünmeden alırken 110 bg 240 nm tork olan fluancenin performansnın düşündürmeis tuhaf geldi bana biraz 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...