Efe Serhan Oğuz 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 EGR iptali yaptıran var mı? Ne gibi sonuçları (olumlu yada olumsuz) olur? Okuduğum kadarıyla; Egr iptali 2 şekilde yapılıyor. EGRnin emme manifolduna düz metal conta koyuluyor veya yazılımsal olarak iptali yapılıyor. Zaten performanslı kullanımlarda ve yüksek devirlerde devre dışı kalıyor. Buradan yola çıkarsak EGR sizce motorun ömrünü uzatmak için mi var yoksa avrupa egzoz gazı kurallarına uymak için filan mı var? Bilen varsa bilgilendirirse sevinirim. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 egr iptali çok işime yaradı diyenle bire bir hiç karşılaşmadım ! birde iptal edildikten belirli bir süre sonra arıza ışığı yanıyor devamlı sonra körletiyorsunuz belirli bir süre sonra tekrar yanıyor. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 (düzenlendi) Renault'ta hem Servet abi'den öğrendiğim hem de serviste teyid ettirdiğim, ısıtma suyu egr'nin içinden geçiyor. Böylelikle motor çok daha erken ısınıyor. Yakıt ekonomisi için şart. Ben elletmedim. Ford'ta da iptal edip memnun olan çok. Forumumuzda bolca bulabilirsiniz konularda. 2 Nisan 2018 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Dizel için diyorum, 1500 2000 devirde yaşayanlar için egr sorun demek. Körlenince araç performansı artıyor deniyor ancak artmıyor. Sağlıklı egr'nin çalıştığı hale geliyor kısmen 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 6 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Renault'ta hem Servet abi'den öğrendiğim hem de serviste teyid ettirdiğim, ısıtma suyu egr'nin içinden geçiyor. Böylelikle motor çok daha erken ısınıyor. Yakıt ekonomisi için şart. Ben elletmedim. Ford'ta da iptal edip memnun olan çok. Forumumuzda bolca bulabilirsiniz konularda. iptal de olsa egr hala sıcak. egr ford a özel bir parça mı olmuş? olabilir şaşırmam artık 1 Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 2 Nisan 2018 Yazar Paylaş 2 Nisan 2018 O kadar çok yorum var ki, bir taraf iptal ettirdim çok iyi oldu diyor, bir taraf iptal ettirmek zarar verir diyor. İşin içinden çıkabilmek için gerçekten yaptıran birini bulmak gerekli sanırım. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Bizim 2004 kangoonun egrsini fabrika körlemiş, araba 1.6 dizel focusumdan daha iyi toparlıyor düşük devirde. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 iptal de olsa egr hala sıcak. egr ford a özel bir parça mı olmuş? olabilir şaşırmam artıkHava akımı yok, ısı borulardan geldiği kadar. Bizim 2004 kangoonun egrsini fabrika körlemiş, araba 1.6 dizel focusumdan daha iyi toparlıyor düşük devirde.Sadece 65 bg olanlar ve ülkemize gelenler iptal Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Şimdi, Servet Aydın yazdı: Hava akımı yok, ısı borulardan geldiği kadar. Sadece 65 bg olanlar ve ülkemize gelenler iptal Evet bizimki bu özellikleri taşıyor Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 2 Nisan 2018 Yazar Paylaş 2 Nisan 2018 Doğru şekilde İptal ettirenlerin ortak görüşü şu; 1)Çekiş gücü arttı 2)Yakıt azaldı 3)Siyah duman atma ortadan büyük oranda kalktı 4)Gaz tepkileri arttı EGR nin işi egzoza giden yanmamış kısmını tekrardan yanma odasına göndererek yanmasını sağlamak ve çevreye olan zararı minimuma indirmek. Bundan dolayı yanma ısısının azaldığı ve verimin düştüğü söylenmekte. Verim düşmesi ile gaza daha çok basmak gerektiği bu yüzden yakıtın daha çok yakıldığı söylenmekte. İptal ettirince bu yüzden yukarıdaki maddelerin olduğu belirtilmekte. Ama bilmiyorum tabii ki. İptal ettirmem ile temizletmem/yenisini taktırmam arasında çok güzel bir fiyat farkı var. Bu yüzden zararı yoksa iptal ettirmek istiyorum. İptal ettiren forumdan birileri var. Okudum yazılarını amma yorumlarda karşı çıkanda çok insan var. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Yanma ısısı düşmez bilakis artar. Asıl egr iptali sonrası duman atar araç. Yakıtı yakmadığı için ikinci fazda.Açık kalma olayına gelince, sanılıyor ki egr vanası tam aç tam kapa. Oransal çalışır hepsi. 100 bg araç egr sağlıklı ise yine 100 bg, 0-100 12 saniye ise yine 12 saniye, tüketim karma 6 litre ise yine 6 litre tüketir.Bu değerler dışına sapan araç oldu ki egr körlemesi ile bu değerlere geldi. O zaman teknik problem var demektir.Finalde; egr körlemesini yazılımlı araçlar yapar ekseri. Emisyon tavan yapıyor, egr dünyayı kurtarayım diye açılıyor da açılıyor. Sürücü bunu sevmiyor. Kapa gitsin diyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 1 saat önce, Efe Serhan Oğuz yazdı: . EGR nin işi egzoza giden yanmamış kısmını tekrardan yanma odasına göndererek yanmasını sağlamak ve çevreye olan zararı minimuma indirmek. . yanmamışı yakmak değil. yanmayı yavaşlatmak için kötü gazla beslemek. bu sayede Azot Oksit (NOx) oluşumunu azaltmak. İptali motor sıcaklığını artırır. bu arada: "Türkiye bir Avrupa Ülkesidir." 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 3 saat önce, Servet Aydın yazdı: Hava akımı yok, ısı borulardan geldiği kadar. teknolocik dci her gün ayrı şaşırtıyor başarılı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: teknolocik dci her gün ayrı şaşırtıyor başarılı Yıldız neden komşusunun motorunu koymadı da, elin fransızının kapısını çaldı sandın 1 Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Kesinlikle iptal edilmeli, iptal edildikten performans artışını göreceksiniz. Yakıt değişmez, egzos sistemine ellemezseniz. Ama yazılım ile iptal şart. Sadece Körleme ile egryi bozarsınız. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 (düzenlendi) Sağlıklı çalışan sistemde performans artmaz. İptal ile güç geldi ise sorun ört bas edildi demektir 5 saat önce, Efe Serhan Oğuz yazdı: O kadar çok yorum var ki, bir taraf iptal ettirdim çok iyi oldu diyor, bir taraf iptal ettirmek zarar verir diyor. İşin içinden çıkabilmek için gerçekten yaptıran birini bulmak gerekli sanırım. Efe, kangoo 260.k, land 275.k. Egr ikisinde de aktif ve hiçbir sorun sıkıntı yok performans olarak araçlarımda. 2 Nisan 2018 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Egr açık araçların emme manifoldlarını, boğaz kelebeklerini, intercoolerlarını sürekli söküp temizlemek istemiyorsanız iptal ettirmelisiniz, yanmış egzos gazı buralardan geçerek kurum bağlatıyor ve dolaylı olarak zamanla performans düşüyor, zira yanmış egzos gazının emme manifoldundan içeri girmesi performans için negatif etki etmekte. Araçta dpf yoksa direkt iptal edin, yüksek kilometreler için olası sorunlardan kurtulun. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 7 dakika önce, Bahadır Taşpolat yazdı: ..yüksek kilometreler için olası sorunlardan kurtulun. kanser gibi mi? 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Milyonlarca dolarlık argeler sonucu neredeyse tüm önemli üreticilerce araclara eklenen bir özelliği iptal etmek hiç kafama yatmıyor. 1 Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 5 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: kanser gibi mi? Daha çok tümör diyelim 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Hep şunu merak ederim. Daha çabuk ısınsın diye egr konulacağına ekstradan ısıtma bujisi konulsa daha ucuza gelmez mi?Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 2 dakika önce, İbrahim Arslan yazdı: Milyonlarca dolarlık argeler sonucu neredeyse tüm önemli üreticilerce araclara eklenen bir özelliği iptal etmek hiç kafama yatmıyor. Avrupa egzos gaz salınım normlarından dolayı mecburlar yoksa mühendiste takmak istemez ama mecburlar, biz ülke olarak o seviyeye gelince bizde kapatamacağız egrleri, söküp atamayacağız katalik konvektörleri, partikül filtreleri.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 4 dakika önce, Mert Yeldan yazdı: Hep şunu merak ederim. Daha çabuk ısınsın diye egr konulacağına ekstradan ısıtma bujisi konulsa daha ucuza gelmez mi? Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi yanmamış egzos gazını emmeye sokuyor sadece ısıtmak için değil, kimyasal da var işin içinde. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 6 dakika önce, Bahadır Taşpolat yazdı: Avrupa egzos gaz salınım normlarından dolayı mecburlar yoksa mühendiste takmak istemez ama mecburlar, biz ülke olarak o seviyeye gelince bizde kapatamacağız egrleri, söküp atamayacağız katalik konvektörleri, partikül filtreleri.. Biz avrupa ülkesiyiz. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 1 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Biz avrupa ülkesiyiz. Hocam idolsünüz 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts