Erdem Çağla 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 bir yaşıma daha girdim bu araba passat motor ve şanzıman çok enteresan. 1 nolu sorunuzun cevabı aks, lastik veya jant yamukluğu olabilir. bu hataları aracı test ederken anlayamadınız değil mi? keşke 1 saat her ortamda kullanma fırsatı bularak alabilsek araçları. aynı kaporta freemont 4x4 iken journey'in 4x2 olması çok ilginç, şahsen jeep ancak 4x2 alacak olsa 2013 captiva alırım 163'lük olanlarından. Boyut olarak gerçek suv hissi veriyor insana. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 Hava akış sensörünü bi temizlettirin derim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 1 saat önce, Erdem Çağla yazdı: bir yaşıma daha girdim bu araba passat motor ve şanzıman çok enteresan. 1 nolu sorunuzun cevabı aks, lastik veya jant yamukluğu olabilir. bu hataları aracı test ederken anlayamadınız değil mi? keşke 1 saat her ortamda kullanma fırsatı bularak alabilsek araçları. aynı kaporta freemont 4x4 iken journey'in 4x2 olması çok ilginç, şahsen jeep ancak 4x2 alacak olsa 2013 captiva alırım 163'lük olanlarından. Boyut olarak gerçek suv hissi veriyor insana. Doğan'da 3.0 crd cheeroke de var Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Haziran 2018 Yazar Paylaş 28 Haziran 2018 26 dakika önce, Mert Yeldan yazdı: Hava akış sensörünü bi temizlettirin derim. Kendim yaparim. Şimdi, Servet Aydın yazdı: Doğan'da 3.0 crd cheeroke de var 2009 model evet. Hanim cocuklarla ons biniyor. Nitro alacaktim iki ayni tur araba anlamsiz olur diye bunu aldim. Araci istanbulda test etmem mumkun olmadi vakit cok dardi. expertize girdi arkadasim bakmisti arada kaynadi sanirim. Satici kendisinde boyle bir sorun yasamadigini iddia ediyor telefonda. Ne desek bos. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 exprtiz firmalarının bakış açısından bu arızalar görülemez zaten Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 2 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: exprtiz firmalarının bakış açısından bu arızalar görülemez zaten kaporta boya yalandan şase kontrolü tamam. yol testi yapan ekspertiz çok az. halbuki sıfırdan durup 100 e kadar bassa belli ederdi. Yorum bağlantısı
Ali Gök 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 bu expertizcilerin işini iyi yapanı vardır heralde ben denk gelmesemde pek. açıkçası boyasına baktırmaya götüryorum sadece motor şanzımana bakıp söylediklerini bir kulağımdan girip bir kulağımdan çıkıyor. son arabamı alırken yaklaşık 100 km trafik te otoyolda arazide vs herşekilde kendim test ettim bir sorun olmadığına kendim kanaat getirdim de aldım. tabi herkes arabasını öyle rahat vermiyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2018 Yazar Paylaş 29 Haziran 2018 Yetkili servise gittim, istop ettiğini deneyip gördüler. Adaptasyon yaparız 300 tl nizi alırız ama bozulursa karışmayız dediler. Mekanik bir problem varsa sökmeden bilemeyiz yine ne çıkarsa karışmayız dediler. Başka yetkili servisin yaptığı iş ile alakalı olup olmadığını bilemiyorlarmış. Oraya gitmem lazımmış vsvsvsv. Yani mesela Van da filan olsam yine istanbula gitmem lazımmış. Bildiğiniz atlatma taktikleri yani. yetkili servis olmanın anlamı nedir bilemedim. Düşünsenize ,Tofaş fiat tan sıfır araba alıp uğraştığınızı. Şaka gibi. Neyse bende yıllardır Jeep servislerini yaptırdığım kendi servisime gittim. Yine konuştuk vs adaptasyon yapmaya karar verdik. Bozulması riski aldım. Adaptasyonu yaptık. Problem ile ilgili iyileşme olmadı. Aracın vites geçişleri yumuşadı, kick down daha çabuk olmaya başladı vs. Yani zaten olması gerekenler bunlar. Teste çıktık, problemi defalarca tekrarladık. Aynen şöyle oluyor, motor sıcak, hareket halinde anormallik yok, duruyoruz. Boşa alıyoruz R ye takıyoruz 1 sn çinde çekiş geliyor araç geriye kalkıyor. Ne zaman durudğumuz yerde N den D ye takarsak fren pedalının basılı olup olmadığına bakmaksızın kavrama hemen geliyor, yani araç frende yarım debriyaj yapacakken eğer freni yarım sn geç bırakırsanız durdurma kuvvetini yenemediği için istop etmiş oluyor. yorum valvebody denen elektrohidrolik parçanın bir bölümünde arıza olabileceği yönünde.Okuduklarıma göre bu parçanın üzerinde röleler olmalı, her röle farklı bir iş için orada. XX nolu röle 4 ve 6. vites geçişlerini sağlıyor gibi. Bilmediğimiz şey şu, acaba geri vites kavraması ile 1. vites kavraması aynı debriyaj damı. Oyle ise belki sadece kavrama parçası hatalı, yani 13 bin km önce garantiden 14 bin küsür tl verilip değiştirilmiş olan şey. Eğer farklı kavramalarda ise bu kavrama sistemini kontrol eden valvebody kaynaklı. DSG nin kavrama süresini uzatmak mümkün olsaydı eğer, istop etmeyecekti. Bu şanzıman Volvo daki şanzıman ile aynıymış bu arada. Getrag. kodunu bulamadık bilgisayar terminalinde. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2018 Yazar Paylaş 29 Haziran 2018 şanzıman modeli GETRAG MPS6 imiş. Volvo, Landrover, Mitsubishi ve Ford markalı araçlarda da mevcutmuş. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 (düzenlendi) O zaman bu şanzıman DSG değil. Powershift veya EDC ailesinden bir şanzıman. Düzeltme: Powershift’miş. Şimdi söz Ford ustalarında 29 Haziran 2018 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 passat motoruna powersihft şanzıman mı takmışlar yani . Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 10 dakika önce, Ali Gök yazdı: passat motoruna powersihft şanzıman mı takmışlar yani . Motor da başka bir şey çıkabilir bence Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2018 Yazar Paylaş 29 Haziran 2018 Mjet degil. 2.0 tdi pd 140 hp.mjet freemontta var. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 Pd imiş evet. VW bu motoru bıraktıktan sonra vermiş heralde. 2008 yılında. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2018 Yazar Paylaş 29 Haziran 2018 Bir saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Pd imiş evet. VW bu motoru bıraktıktan sonra vermiş heralde. 2008 yılında. Herhalde oyle oldu. Video cektim istop ettigi yeri tahmin edebilirsiniz. Adaptasyon sonrasi problem tekrar etmedi. Ama sorun bence baki. https://youtu.be/JWDALzPkzEI Servet Bey in de dusundugu bir hill holder mevzusu var benimde aklima gelmisti onuda deneyecegim sonra. Belki gereksiz yere frene basarken kavrama yapmaya calisiyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 İstop değil de stop ediyor olmasın Coşku Beyg 😀 1 Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 Geçmiş olsun. Araç çok yeni alınmış. Hayırlı olsun. Merak ettiğimden soruyorum, satıcının bu yaşanan sorunlar ile ilgili yasal olarak bir sorumluluğu yokmu? Yani neyse yaptırılıp satıcının üstlenmesi gibi bir durum varmı? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 2 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Pd imiş evet. VW bu motoru bıraktıktan sonra vermiş heralde. 2008 yılında. Enteresan... kötü mazota dayanıklı.. enjektörler tek tek değişebilir. Sesli çalışır. Yüksek devirde az mı yakıyordu saçma sapan değişik bi avantajı vardı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 videoya bakınca stop değil de, D ye atınca devirdeki dalgalanma hiç normal değil? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 Motor kasılıyor. Enjektör basıncı tavan yapıyor regülasyonu sağlamak için 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2018 Yazar Paylaş 29 Haziran 2018 (düzenlendi) 45 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Fren müşürü sağlam demi Olay normal degil. orada anlik kavrama yapip birakmasindan ileri geliyor. Zaten o esnada freni birakirsaniz cakiliyor. Yoksa bir kez yururda dur kalk vs de boyle birsey yok. Ama freni algilayan parca bozuk olsa ariza isigi yanardi sanirim. Kod vs cikmadi terminalde. ABS ile ilgili olabilirmi? Cunku terminalde ilk kontrol edildiginde ABS arizasi kodu saklanmisti. 1 saat önce, Oktay Demirağ yazdı: Geçmiş olsun. Araç çok yeni alınmış. Hayırlı olsun. Merak ettiğimden soruyorum, satıcının bu yaşanan sorunlar ile ilgili yasal olarak bir sorumluluğu yokmu? Yani neyse yaptırılıp satıcının üstlenmesi gibi bir durum varmı? Emsal davalar var, var da satici batmis bir orta yasli amca malesef. Neyini alacaksinizki? Aldigim fiyat piyasasindan en az 6 7 bin tl rahat ucuzdur zaten. RT modeli pek yok. Govde suspansiyon motor ve ic makan cok iyi. Bence o yonde ugrasmak anlamsiz olur. O kadar abuk subuk ticari problemlerimiz var ki devede kulak bu. Tek istedigim, arti para odesem bile dogru duzgun calisan bir aile arabamizin olmasi bu yoklukta. 2 saat önce, Servet Aydın yazdı: İstop değil de stop ediyor olmasın Coşku Beyg 😀 Evet basganim. İstop oynuyor. 29 Haziran 2018 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Haziran 2018 Paylaş 29 Haziran 2018 Otomatik şanzıman ustasına gösterdiniz mi? Veya gösterecek misiniz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts