Okay Kaygusuz 20 Temmuz 2019 Paylaş 20 Temmuz 2019 Servet Aydın yazdı: Nasıl, açsana hele biraz. yani bunun deneyimi bir iat sensörlü maf almıstım, bunu oem mafa lehimlemiştim bizim oemde yoktu sırf ne olcak tepkilerde değişim olacak mı diye ama zannedersem bizde sıcaklıgı maptan okuyor. zaten soket 5 pinli ama bir pin boş buda olabilir diye düşündüm. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2019 Okay Kaygusuz yazdı: Anladım. Isı okuma değerleri ile oynanıp fazladan güç alma oluyor. Bilgin olsun 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Temmuz 2019 Paylaş 21 Temmuz 2019 Servet Aydın yazdı: Anladım. Isı okuma değerleri ile oynanıp fazladan güç alma oluyor. Bilgin olsun Vw nin map sensorleri tsi motorda ısı ve basıncı tek sensorden okuyor, teknik bultende yazıyordu. Bizim tsi de iki tane sensor var, turbo ve supercharger icin. İkiside iki islevli. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2019 İki sensör olması gerekir zaten. Kompresör bypass için turbo tepe basınç sınırı için. 1 Yorum bağlantısı
Said Çiftci 25 Temmuz 2019 Paylaş 25 Temmuz 2019 Yazılım yapan arkadaşım ile konuyu görüştüm. Şayet turbo basınç kontrolü sistemi elektronik ise hiçbir şekilde basınç kaybı olmaz dedi. Vakum kontrolü ile çalışan araçların yüksek yerlerde vakum kapasitesi düştüğü için turbonun basınç kumandası istenen seviyeye ulaşamıyormuş. Çözümü var. Harici vakum motoru ile sistem istenen basınca çıkarılıyor. İstersen yapabiliriz dedi. Düşünüyorum Abi bizim ki de vakumlu galiba mk3 tdci mondeo yüksek irtifada bende farkediyorum araç sanki düşük rakımda ki gittiği gibi gitmiyor.... [emoji106] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2019 Tüm vakum kontrollü araçlarda aynı oluyor. Elektronik olanlar ilk anda baygın, malum önce 1 barı görecek sonra üzerine çıkacak basınç Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 25 Temmuz 2019 Paylaş 25 Temmuz 2019 Ben kayıp hissetmemiştim, bendeki sistem elektronik mi acaba 🤔 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 26 Temmuz 2019 Paylaş 26 Temmuz 2019 Rakımı yüksek yerlerde turbo ömrü kısa olur denebilir mi? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Temmuz 2019 Paylaş 26 Temmuz 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Mıhlama, muhlama deyince kızıyorlar zımbalamadan geliyor, alışkanlık işte, mıhlama yani zımbalama, adamı zımbalama, tabanca..... olayı anladın sanırım mıhlarım yerine muhlarım dersen tabii kızarlar Mert Yeldan yazdı: Rakımı yüksek yerlerde turbo ömrü kısa olur denebilir mi? basınç kurtarmadığından westgate fren yaptırmaz paller daha hızlı döner şeklinde mantık yürütürsek evet zarar görebilir gibi, fazla tur =pal kırılması-film yırtılması 26 Temmuz 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 26 Temmuz 2019 Paylaş 26 Temmuz 2019 O zaman yüksek rakımlı yerden turbolu araba almıyoruz Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 26 Temmuz 2019 Paylaş 26 Temmuz 2019 Mert Yeldan yazdı: O zaman yüksek rakımlı yerden turbolu araba almıyoruz Erciyes e tayin mi çıktı, hayırdır Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2019 Mert Yeldan yazdı: Rakımı yüksek yerlerde turbo ömrü kısa olur denebilir mi? Hayır Ali Cihangiroğlu yazdı: basınç kurtarmadığından westgate fren yaptırmaz paller daha hızlı döner şeklinde mantık yürütürsek evet zarar görebilir gibi, fazla tur =pal kırılması-film yırtılması Hayır, basınç oluşması için yüksek devir gerekiyor lakin oluşmuyor. Turbo daha rahat çalışıyor. Wesgate frenleme değil basınç regülasyonu yapar Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 26 Temmuz 2019 Paylaş 26 Temmuz 2019 Köksal Yılmaz yazdı: Erciyes e tayin mi çıktı, hayırdır Yok burdayım halen. Yıkılmadım ayaktayım. Yok bu o değildi. Deveye hendek atlatmayı öğretiyorum. Servet Aydın yazdı: Hayır Hayır, basınç oluşması için yüksek devir gerekiyor lakin oluşmuyor. Turbo daha rahat çalışıyor. Wesgate frenleme değil basınç regülasyonu yapar Son kararın mı bak gidip alacağım şuan. Senden haber bekliyorum. Beni ara. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2019 Ben niye arayacam sen ara. Çok yazmasın Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Temmuz 2019 Paylaş 26 Temmuz 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Hayır Hayır, basınç oluşması için yüksek devir gerekiyor lakin oluşmuyor. Turbo daha rahat çalışıyor. Wesgate frenleme değil basınç regülasyonu yapar yüksek devir oluşmuyorsa o zaman sorun yok, westgate basınç regülasyonu yapar doğru ama bunu egzost girişini kısarak yapar, yani dönüş hızını kısarak yapmazmı? westgate kapatma yapmadımı aşırı devirden dağılır turbo, aslında hem basınç hemde devir sayısı turboyu gümletebilir.... 26 Temmuz 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts