Hakan Gürsu 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Arkadaşım 3 senedir Connect te kullanıyor yağlı tip olan Powershift'i full şehir içi İstanbul trafiğinde. Üstelik bagajda sürekli 400 500 kg yük ile hemde. Araç 50 bine geldi tık yok. Forumlarda benzinlilerde kullanılan Kuru tip Power Shift ile ilgili sorunlar okdum ama Yağlı tip olanlarla ilgi bi sorun okumadım. Çift kavrama alacak olsam Powershit Yağlı tipi tercih ederdim. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Arkadaşım 3 senedir Connect te kullanıyor yağlı tip olan Powershift'i full şehir içi İstanbul trafiğinde. Üstelik bagajda sürekli 400 500 kg yük ile hemde. Araç 50 bine geldi tık yok. Forumlarda benzinlilerde kullanılan Kuru tip Power Shift ile ilgili sorunlar okdum ama Yağlı tip olanlarla ilgi bi sorun okumadım. Çift kavrama alacak olsam Powershit Yağlı tipi tercih ederdim.Volvodakinin yağlı olduğunu nerden anlarız Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Mert Yeldan yazdı: Volvodakinin yağlı olduğunu nerden anlarız 1.6’ların çoğu kuru. Yine de aracı araştırarak şanzıman kodunu öğrenmeyle Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 2016 sonrası 1.6 fiestalarda ne var acaba yaş kuru ? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 İLanlara bakıyorum bayadır. Anladığım kadarıyla s60 1.6d ile v40 1.6d nin yaş yanzuman. 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 2013te çıkan PS fiestalar en çok arıza yapanlar galiba. Kullanıcı genelde bilinçsiz ve ilk şanzumanlar olduğundan normal sayılabilir. Sonra ki yarı makyajlı araçlarda problem yaşayan yok gibi. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Mert Yeldan yazdı: Volvodakinin yağlı olduğunu nerden anlarız Dizellerde yağlı tip kullanılıyor diye biliyorum, ama kesin olarak anlamak için yağlı tipin bi kodu vardır muhakkak, onu öğrenirsek hangi seneden itibaren kim hangi modelde kullanmış anlaşılabilir. Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 V40 d2 ps 2015 araliktan sonra satilmadi. Sebebini sorunca satis temsilcilerinin gevrek gevrek gulmesi pek manidardi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Oğuz Yılmaz yazdı: V40 d2 ps 2015 araliktan sonra satilmadi. Sebebini sorunca satis temsilcilerinin gevrek gevrek gulmesi pek manidardi Volvo şanzımanlarla ilgili müşterilerinde kötü intiba bıraktı. 35-40 bin liralar istiyorlardı değişim için birkaç sene önce. Bugün volvo almak isteyen volvo’yu eski volvo sanıyor. Yoksa hiç eskisi gibi değil. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 2015 1.5 dizel focus style powershift kullanan biri olarak bu şanzıman ile ilgili epey bilgi edindim😃 aracı 44 bin km de aldım 45 binde servisde şanzıman yağı değişti 46 bin kmde yolda kaldım garantiden mekatronik değişti sorun çözülmüş gibiydi, 62 bin kmde şanzıman uyarı verdi ve anlık silkelemeye başladı ama yolda kalmadım hata verip siliyordu servis ve otosan mühendisleri mekatroniğin tekrar değişmesine karar verdiler ama bunun mekatronik değil başka bir hatadan kaynaklandığını söylememe rağmen otosan mekatroniği değiştirtti ertesi gün yolda kaldım, sonunda şanzımanın ayıplı olduğunu anladılar ve şanzımanı komple değiştirdiler şu an 74 bin km deyim ve dert tasa kalmadı, satarsam yine aynı dizel powershift titanium olanı alırım, bana ayıplısı denk geldi herkeste olacak diye birşey yok, sürmesi çok keyifli hiçbir kararsızlık yaşamıyor şanzıman, geçişleri anlamıyorsunuz neredeyse, getrag dct250 ler kuru, dct450 ler yağlı tip volvolarda yağlı olan model var. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 oradaki "450", 450 nm tork değeri zaten. Yorum bağlantısı
Yücel Metin 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Yazılanlardan anladığım Renault'un EDC ile Ford'un powershift aynı üreticinin (getrag) şanzımanı. Peki Renault'ta vatandaşa bela olan 6dct250 hangi Ford modellerinde kullanıldı. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Yücel Meta yazdı: Yazılanlardan anladığım Renault'un EDC ile Ford'un powershift aynı üreticinin (getrag) şanzımanı. Peki Renault'ta vatandaşa bela olan 6dct250 hangi Ford modellerinde kullanıldı. 2011-2018 arasındaki 1.6 benzinli otomatik focuslarda Yorum bağlantısı
Yücel Metin 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Adem Kazıl yazdı: 2011-2018 arasındaki 1.6 benzinli otomatik focuslarda Dizellerde direk yağlı olan 6dtc450 mi ?kullanıldı. 2013, 2014 model Kuga'larda hangi şanzıman var? Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Yücel Meta yazdı: Dizellerde direk yağlı olan 6dtc450 mi ?kullanıldı. 2013, 2014 model Kuga'larda hangi şanzıman var? suv tarzı araçlarla pek ilgili değilim o yüzden cevap veremiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Adem Kazıl yazdı: suv tarzı araçlarla pek ilgili değilim o yüzden cevap veremiyorum. Volvo v40 ve s60'da mesela ? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Mert Yeldan yazdı: Volvo v40 ve s60'da mesela ? Senin başına bi gelecek var, anlaşıldı gardaşım Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Adem Kazıl yazdı: suv tarzı araçlarla pek ilgili değilim o yüzden cevap veremiyorum. yarı otomatik ise dct450 vardır. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Köksal Yılmaz yazdı: Senin başına bi gelecek var, anlaşıldı gardaşım Hayrolsun. 1 Yorum bağlantısı
Turhan Onat 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 (düzenlendi) 2012-2013 kuga araçlarda 6F35 tam otomatik şanzuman kullanılmıştır. 27 Ağustos 2019 tarihinde Turhan Onat tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Bugün tesadüfi bir şekilde takip ettiğim bir ilan güncelleme yaptı. İlanın rakamı 110 ile 89 a düştü. Açıklamaya da 26/08/2019 tarihinde araçta arıza meydana geldi yetkili servis şanzuman beyninin değişmesi gerektiğini fiyatının da 11 bin olduğunu söylediğini yazdı. Açıkçası bi soğuma geldi. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Tam otomatik candırİyi şanzıman olsa ford bırakıp tam otomatiğe geçmezdiDas autodan sonrada forda geçmek oda garip Volvo la Volvo. Yok ford Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Mert Yeldan yazdı: Bugün tesadüfi bir şekilde takip ettiğim bir ilan güncelleme yaptı. İlanın rakamı 110 ile 89 a düştü. Açıklamaya da 26/08/2019 tarihinde araçta arıza meydana geldi yetkili servis şanzuman beyninin değişmesi gerektiğini fiyatının da 11 bin olduğunu söylediğini yazdı. Açıkçası bi soğuma geldi. Pimi çekmiş ama bomba erken patlamış Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Mert Yeldan yazdı: fiyatının da 11 bin olduğunu söylediğini yazdı. 6.5 a biter iş, üstüne de yemek ısmarlanır. 3 iş günü teslim süresi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 6.5 a biter iş, üstüne de yemek ısmarlanır. 3 iş günü teslim süresi89 a düşmüş. 80 teklif ettim bozuldu. 85 e alsam 6 lira ile çıkar mıyız? Yorum bağlantısı
Recommended Posts