İçeriğe Yönlendir

PowerShift Hakkında


Mert Yeldan

Recommended Posts

Adem Kazıl
(düzenlendi)
Mert Yeldan yazdı:

 


89 a düşmüş. 80 teklif ettim bozuldu. 85 e alsam 6 lira ile çıkar mıyız?

 

Mekatronik tamiri yapan yerler var Dahada ucuza bitirilir.

tarihinde Adem Kazıl tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mert Yeldan yazdı:

 


89 a düşmüş. 80 teklif ettim bozuldu. 85 e alsam 6 lira ile çıkar mıyız?

 

volvö bu 6 ya da çıkar 26 ya da bitmez, berbat bir elekroniği var

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

6.5 a biter iş, üstüne de yemek ısmarlanır. 3 iş günü teslim süresi

 

Çağlar Bayur yazdı:

volvö bu 6 ya da çıkar 26 ya da bitmez, berbat bir elekroniği var

 

Mert Yeldan yazdı:

 


89 a düşmüş. 80 teklif ettim bozuldu. 85 e alsam 6 lira ile çıkar mıyız?

 

Yani diyor ki sen bı al hele

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mustafa Tüfekçi yazdı:

 

 

Yani diyor ki sen bı al hele

esnaf adam havada anlıyor bak... şanzımanı söktükten sonra 26 da olur arzu etmeyene bağajda teslim....

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

aisin-zf, gerisi boş, çift kavramalıların tereyağlısı bile olsa almam aga....

 şanzıman ya manuel yada tam oto olur :

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

aisin-zf, gerisi boş, çift kavramalıların tereyağlısı bile olsa almam aga....

 şanzıman ya manuel yada tam oto olur :

Cvt? ali’nin demesiyle uçak gibi bir şanzıman. Ver gazı, devir 6500’de sabit kalsın ve araç hızlansın :) 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Cvt? ali’nin demesiyle uçak gibi bir şanzıman. Ver gazı, devir 6500’de sabit kalsın ve araç hızlansın :) 

 

 

 

cık, sevmedi ben, cvt bana mobilet gibi geliyor :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Hasan Semerci

4 ay CVT şanzuman kullandım. kullanımın verdiği his farklı. sadece ani hızlanmalarda çalışma prensibinden dolayı bağırıyor. keyifli kullanımı var(alışınca).  sorun çıkarma riskine karşı elde tutmadım ama cvt şanzuman geleceğin şanzumanı diyorlar.   

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Hasan Semerci yazdı:

4 ay CVT şanzuman kullandım. kullanımın verdiği his farklı. sadece ani hızlanmalarda çalışma prensibinden dolayı bağırıyor. keyifli kullanımı var(alışınca).  sorun çıkarma riskine karşı elde tutmadım ama cvt şanzuman geleceğin şanzumanı diyorlar.   

Mesela şehir içinde sürerken hafif hız değişimlerinde devir değişmiyor. Hep 1200-1300’de kalıyor. Yakıt tasarrufunda kayda değer etkisi var. 
 

yeni nesil multidrive olanlar sorunsuz diyorlar. Ve eskiye nazaran daha hızlı tepkiler verip daha doğru sürüş sunuyorlarmış

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Hybrid ve elektrikliler yaygınlaştıkça alışacağız CVT mantığına, istemesek de.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Selim Bilgin yazdı:

Hybrid ve elektrikliler yaygınlaştıkça alışacağız CVT mantığına, istemesek de.

hibrit anlamasız onu geçeyimde, elektrikliler cvt değil diye biliyorum, tesla bildiğim kadarıyla vitessiz, elektriki dc motor ve her devirde %100 tork var, doğruysa bildiğim böyle motorda vitese zaten gerek olmaz, zaten hızlanma süresi korkunç, cvt o hıza yetişemez bile...

 

gelecek sadece elektrikli araçların bu arada :)

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Cihangiroğlu yazdı:

hibrit anlamasız onu geçeyimde, elektrikliler cvt değil diye biliyorum, tesla bildiğim kadarıyla vitessiz, elektriki dc motor ve her devirde %100 tork var, doğruysa bildiğim böyle motorda vitese zaten gerek olmaz, zaten hızlanma süresi korkunç, cvt o hıza yetişemez bile...

 

gelecek sadece elektrikli araçların bu arada :)

 

CVT demedim, CVT mantığı dedim, oransız direk hızlanma yani. ;) 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

hibrit anlamasız onu geçeyimde, elektrikliler cvt değil diye biliyorum, tesla bildiğim kadarıyla vitessiz, elektriki dc motor ve her devirde %100 tork var, doğruysa bildiğim böyle motorda vitese zaten gerek olmaz, zaten hızlanma süresi korkunç, cvt o hıza yetişemez bile...

 

gelecek sadece elektrikli araçların bu arada :)

Elektrik motoru devir olarak fevkalede. Benim bildiğim de vitese gerek yok. 
 

ama alınabilir ve ekonomik seviyeye gelmesi belki en az 10–15sene. O sürede hala hibrit ve içten yanmalıya devam. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

CVT demedim, CVT mantığı dedim, oransız direk hızlanma yani. ;) 

Aslında kısmen doğru demişsin ama mantık tam doğru değil, elektriklide tapa gazda direk uçarsın, devir hız aynı anda artar boşluk sıfırdır, cvt ise bir bağırır hız sonra gelir, o yüzden mobilet diyorum zaten ;) 

Ali Darbaz yazdı:

pert ve galeri aracı, direk sil hafızandan... :)

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Aslında kısmen doğru demişsin ama mantık tam doğru değil, elektriklide tapa gazda direk uçarsın, devir hız aynı anda artar boşluk sıfırdır, cvt ise bir bağırır hız sonra gelir, o yüzden mobilet diyorum zaten ;) 

pert ve galeri aracı, direk sil hafızandan... :)

 

Bunu alayımmı peki 

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-hyundai-world-oto-dan-2004-hyundai-santa-fe-2.7-v6-benzin-otom.vites-766648946/detay

Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu

2011 D5 Volvo xc90’da hangi şanzıman var bilgisi olan varmı ?

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
Oğulcan Akıncıoğlu yazdı:

2011 D5 Volvo xc90’da hangi şanzıman var bilgisi olan varmı ?

Volvonun kendi adlandırdığı şanzımanı Geartronic var üreticisi ZF olabilir. Xc60'ı olan arkadaşım Zf var diyordu.

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...