Mehmet Ozyurek

Citroen C5 Teknik Özellikleri

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Citron C5 1.6 Hdi Manuel Confort Teknik Özellikleri

Araç Özellikleri 

Araç Tipi    Binek Araç / D Segment
Kasa Tipi / Kapı Sayısı    Sedan / 4 Kapı

Kasa Kodu : X7
Üretim Yılı (İlk / Son)    2010 / 2014

Üretim Yeri : Fransa

 

Motorla İlgili Temel Bilgiler
Motor Kodu DV6C
Euro 5
1560 cc Motor Hacmi
4 Silindir
Silindir Başına 2 Subap
Common Rail Enjeksiyon
İntercooler'lı Değişken Turbo
82 Kw (112Hp) Maks. Güç @ 3600d/d
270 Nm Maks. Tork @ 1750 d/d
Motor Ağırlığı 122.5 kg (Yağ ve Volan dahil)
Overboost fonksiyonu ile Maks. 285 Nm

 

Şanzıman 

Manuel 5 Vites
Şanzıman Kodu : BVM5

 

Jant ve Lastik

Lastik Ölçüsü : 225/55R17 97W

 

Silecek Ölçüsü

Sürücü tarafı:  770 mm, yolcu tarafı : 550 mm 

 

Lastik Basıncı 

Boş iken Önler 2.3 bar (33 psi), Arkalar 2.3 bar (33 psi)

Yüklü iken Önler 2.3 bar (33 psi), Arkalar 2.7 bar (39 psi)  

 

Yakıt Deposu

Depo Kapasitesi 71 litre

 

Yağlar

Motor yağı 5-30, Değişim süresi 15 bin km, Filtre dahil 3,75 litre, filtre kapasitesi 0,5 litre. 

Tavsiye edilen yağ : Mobil1 Esp 5W-30, Castrol Magnatec Stop-Start 0W-30 C2, Liqui Moly TopTec 4310 0W-30 - 4300 5W-30

Fren Hidroliği : Dot4, 20 bin km'de kontrol, 24 ay veya 60 bin km'de değişim

 

Boyutlar ve Hacimler

Koltuk Sayısı    5 Koltuk
Uzunluk    4779 mm
Genişlik    1860 mm
Yükseklik    1451 mm
Net Ağırlık    1506 kg
Taşıma Kapasitesi    534 kg
Bagaj Kapasitesi    439 lt

 

Yakıt Tüketimi
Şehir içi (100 km'de)    6 lt
Şehir dışı (100 km'de)    4,4 lt
Ortalama (100 km'de)    5 lt

 

Lastik Basınçları

Araç Boş iken : 33/33

 

Performans

Hızlanma 0-100 km/saat    11,6 sn
Azami Sürat    190 km/saat

 

Ampul Tipleri

Kısa Farlar : H7
Uzun Farlar : H1
Viraj Farları : H7
Ön Park : Led
Ön Sis : H8
Ayna altı sinyal : WY5W
Gündüz Farı : Led
Ön Sinyal : HP24W

 

Arka Park : R5W (BA15S)
Fren ve park : P21/5W  (BAY15D)
Geri Vites Lambası : H21W (BAY9S)
Arka sis : H21W (BAY9S)
Arka sinyal : PY21W (BAU15S)
Plaka : W5W

Kapı altı aydınlatma : W5W

 

Tavan Lambaları : W5W
Okuma Lambaları : W5W
Bagaj Lambası : W5W
Torpido lambası : W5W

  • Beğen 12

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Citroen C5 2011 Model 1,6 Hdi Manuel Confort Donanım Listesi

 

Güzdüz Ledleri
Ön ve arka Sis Farları
Viraj içi aydınlatma Farları
Ayak aydınlatması
Follow me Home
Elektrikli Katlanır ayna
Far sensörü
Yağmur sensörü
Otomatik ve iki yönlü klima
Yol bilgisayarı
Ön kol dayama
Arka kol dayama
Hız sabitleme
Hız sınırlama
Isofix
Abs-Ebd-Esp
Kumandadan camları kapama
Park Sensörü
9 airbag
Tüm koltuklar için emniyet kemeri kontrolü
Elektrikli kararan iç dikiz aynası
Ani fren anında dörtlü flaşör ile uyarı
Soğutmalı Torpido
Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
Aydınlatmalı Makyaj Aynaları
Submarine light
Dış ortam kokularını engelleyen havalandırma

PTC ısıtıcı 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz

Epey dolu ve ekonomik. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gökhan Albayrak

Yağ bakımı 20.000 km mi? Yanlış okudum galiba?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Furkan Avcı
Gökhan Albayrak yazdı:

Yağ bakımı 20.000 km mi? Yanlış okudum galiba?

O Fransa için, benim 407 de 15.000 e çekmiştik (yazılımsal olarak) . 

Türkiye deki hava şartları ve mazot kalitesi diyelim... 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Yağ bakımı 20.000 km mi? Yanlış okudum galiba?

Servise soracağım bunu. Ama her yerde 20 bin yazıyor.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Akbal

Aslinda 30 bindir de bir sayi eksik girilmis.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer

klavye hatasi mi diyosun😁

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ayhan Asil

Araç dolu dolu emmim, güle güle kullan. Ben de düşünebilirim. Bu araçtan. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Yıldız

Kadjar, Fransa'da 30 bin, burada 20 bin.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gökhan Albayrak

Çabuk çabuk gelmesin, az gelsin ama 1 kere ey gelsin mantığı var sanırım. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Evcin

Abi sayende durduk yere hedefi yükselttim :) 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gencay Bengli
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:


Servise soracağım bunu. Ama her yerde 20 bin yazıyor.

Mehmet abi biliyorsun bende c4 var. Motor aynı motor. Bendeki bakım kitapçığında normal Koşullarda 20 bin, ağır koşullarda 15 bin diye yazıyor. Ben istanbul gibi ultra ağır bir yerde mücadele verdiğim için 10binde bir değişim yapıyorum.Sende 15 bin ideal olur gibi...Bu arada servis 15binde gel diyecek...

tarihinde Gencay Bengli tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet İhsan Akşen

9. yani tek olan hava yastığını merak ettim.

 

Yakıt gerçekten bu değerleri görüyor mu? Uzun yolda 1600 km 😵

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Emre Şimşek

 

Ahmet İhsan Akşen yazdı:

9. yani tek olan hava yastığını merak ettim.

Diz olabilir mi?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
9. yani tek olan hava yastığını merak ettim.

Diz var :)
Direksiyon altında.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gencay Bengli
Ahmet İhsan Akşen yazdı:

9. yani tek olan hava yastığını merak ettim.

 

Yakıt gerçekten bu değerleri görüyor mu? Uzun yolda 1600 km 😵

Ben C4 dizel aracımla geçtiğimiz kurban bayramı istanbul'dan Rize'ye gittim. Hız ortalamam 90-100-110 arası. Arabada dolu sayılır. 1200 kmde yakıt aldım. Yol bilgisayarı böyle devam etseydin 1500-1600 arasında gidebilirdin dedi ki buna kesin katılıyorum. Giderdimde.

Yakıt-kuruş hesabı yaptığımda km'de 0,27 kuruş yaktığımı çok net bir şekilde söyleyebilirim.

Bu arada istanbulda yakıt aldığımda 6,21 idi

Rize'de yakıt aldığımda 6,39 idi dipnot şeklinde yazmak istedim.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Yakıt gerçekten bu değerleri görüyor mu? Uzun yolda 1600 km

Bence görür. Çünkü depo büyük :)
Ve
Hızını alınca 3,5-4 litre ile rahat yürüyor yolda.
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet İhsan Akşen

Yolcunun dizi diz değil mi, oraya neden koymamışlar 😁

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Yolcunun dizi diz değil mi, oraya neden koymamışlar

Uzak ora :)

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Muhittin Kaplan
(düzenlendi)

Akıllı uslu sürüşte 4.5lt/100km görenler var. Benim motor Eur4 ,jantlar 18, 5.3 ü ün aşağısına inemedim.

72lt depo var.

 

Bakıma 15binde gidiyorum.

 

tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Muhittin Kaplan

Bu kasa C5 ler

2008-2010 arasında

1.6 HDI motor SX ve SXPK, 1.6 THP, 2.0 HDI exlusive donanım olarak geliyor.

 

2010-2015 arasında (2010 un bazılarında Eur4 motor bazılarında Eur5 )

1.6 eHDI motor comfort,dynamic,executive

1.6THP, 2.0 larda ise exlusive olarak geliyor.

 

SX ile comfort denk donanımda.

Sxpk ise Executive ile Dynamic arasında bir donanıma sahip.

 

Sahibi olduğum 2010 sxpk da ön arka park sens, lastik basınç sensörü, 18jant, sunroof farkı var sanırım. Ama bende usb ve blt yok (rd4 ile rd45 farkı teyplerden), Gündüz farları bende Halojen, 2011 den sonra LED.

 

2.0 ların otomatik vitesi tork konv. diğerleri robotize. Ayrıca 2.0 larda özel cam mevcut ve farlar mercek.

 

@Mehmet Ozyurek Menmun Kalacağın Bir araç. Tek problemi Park yeri.

Tekrardan hayırlı olsun.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Bu kasa C5 ler
2008-2010 arasında
1.6 HDI motor SX ve SXPK, 1.6 THP, 2.0 HDI exlusive donanım olarak geliyor.
 
2010-2015 arasında (2010 un bazılarında Eur4 motor bazılarında Eur5 )

2010 yılı 6. Aydan sonra 8 subap euro5 olarak çıkmış.
Confortların hepsi euro5 diyebiliriz.

Bu araba için çok olumsuz görüş bekliyordum ben.
Garip bir şekilde hiç olumsuz tepki duymadım.
Ben sevdim ama bu sonuca da şaşkınım.
  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Muhittin Kaplan

Müslüm Gürses gibi dedim bu araca ben.

Hiç dinlemeyenler hep yeriyor.

Motosiklet gibi, hiç kullanmayanlar farklı bakıyor.

C5 ide hiç kullanmayanlar, Citroen alınmaz diyor.

 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Kemal Korkmaz

Sen alınca burada yakınımdakileri incelemeye başladım ön taraftan çok yakışıklı geldi. Ama hala lastik ebatında takıldım çok büyük lastikleri varmış...

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki