İçeriğe Yönlendir

1 Aylık Passat’ın DSG Hatası Vermesi


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Mahmut Yıldız yazdı:

Var abi, mesela fortçu yaklaşımı var, otobüslerde görülür. 

 

 

 

O ayrı :)

 

Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Vw aldım diye

 

Bazılarına göre.. Vw almış biri olarak sırf kapı sesine kanmış akılsızın tekisin :)

 

 

  • Beğen 3
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk

kavrama titremesi falan bunları kronik arızadan saymam fakat hala mekatronik arızası gözüküyorsa bu vw nin ayıbıdır.

Honda bile uzun süre civicdeki kaporta göçüklerini inkar etsede durumu düzeltti, son üretimlerde artık göçük şikayeti gelmemeye başladı.

 

velhasıl,çift kavrama işi teknik olarak verimli gözüksede pratikte kullanıcıyı yüksek masrafa sokabiliyor.

Amerikadaki vw usa araçlarında artık 7 yıl DSG garantisine gerek kalmadı,çünkü oradaki satışlardaki vw araçları artık tork konvertörlü 8 ileri tam otomatik kullanıyor(jetta,arteon,passat vs..)

b ve c sınıfı araçlarda bu çift kavrama işi daha verimli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bazılarına göre.. Vw almış biri olarak sırf kapı sesine kanmış akılsızın tekisin :)

 

Ben mi hahahaaa...

Valla sesli güldüm...

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

O ayrı :)

 

 

Bazılarına göre.. Vw almış biri olarak sırf kapı sesine kanmış akılsızın tekisin :)

 

 

karnım ac ama kapım tok. felsefe bu şekilde artık. 😛

 

Kerem Kurluva yazdı:

Arizasizlik veya arizali olma durumlarinin her ikisi için de geçerli olan genelleme, münferit olaylardan yola çikip, genelleme yapmanın yanlış olduğudur.

 

Hatta, daha ileri gidip, bu tür genelleyici yaklaşımları, bir algı oluşturma yöntemi olarak gördüğümü ve bunlara karşı önyargılı olduğumu da söyleyebilirim.

 

Neticede, kendi görüşlerim, kendimi bağlar.

 

Rakamlar ve istatistik ise, herkese bilgi verir.

 

Daha önce başka konuda bahsetmiş olabilrim, skodaturkey.com forumlarında açılımış bir dsg arıza anketi mevcut.

 

http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=37100

 

maalesef, orada da fazla miktarda anket katılımcısı yok.

 

ara ara uğrayıp, sonuçları izliyorum.

 

oradan biraz rakam taşıyıp, konuyu daha faydalı hale getirebilirim belki.

 

 

TEb16mH6uBRUdnEH5jgzaA-OcrGlNCXVbVKBja8cuYi38ZxaSDXfO-d1JaFKCRPaJ7luUmKqUizlgqJIfOmpcL1LpLRkT0cH0e8Lm_f20zIDTdORTZTJwuWTE_AqWOygJ0TPQyfX

 

 

Yqlt6xxI9wC8ZaK7mIpiy4xh-IIlbl0I3WoEuuiabRD4QE6G_ol25P8kASRuwwVEiKADqAoE5UVcIs7RU62rSET_CSA5neqY-UvrJXyaJqWgQ6h48HPyGJ59HfRyimdBUwzaog4P

 

 

Not aldığım sonuçlar, şöyle:

 

1. toplamda, yeterli katılımcı yok,

2. 50-150k aralığı için, yeterli katılımcı yok,

3. (Şanzıman gibi hayati olan bir parça için) 0-50k aralığında, sorun/arıza oranı, dikkat çekici seviyelerde (bu oranın sürdürülebilir, yani, tüketici tarafından kabul görür, olması, distribütörün garanti yaklaşımına bağlı bana göre).

 

iki tarih karşılaştırıldığında ise,

 

- katılımcı sayısındaki artış, geçen zamana göre az

- 50k-150k arasında, sorun yaşayan oranı artmış görünüyor.

 

 

ikinci bölüm normal. bu tip şanzımanların balata ömrü yaklaşık 70 80 bim km kadar. ama ilk bölümdeki 50 bin km aralığı saçma derecede düşük. yani  yepyeni arabanın mekanik/elektronik arıza çıkartma oranı %10 gibiyse, bu tasarımdaki mühendisliğin kötü olduğunu gösterir bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

sonuç olarak dsg yada çift kavramalı, bunların dert riski daha yüksek, balat değişim pahalı, normal şanzıman kadar dayanması imkansız, fakat rahat...

 

bu durumda düşüncem şu; ya manuel yada yağ değişimi dışında aynı ömre ve kullanımda artık dsg gibi çalışan tam oto şanzımandan şaşmam, şuan için tek alacağımsa tam oto şanzımanlı bir araç, çift kavramalıyı sadece motorsiklette severim ben, oda sadece Honda da var :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Ozyurek yazdı:

Ayrıca o mesaj suç teşkil ediyor. Ancak çok ciddiye almadığım için silmedim mesajı

 

 


Burada söz hakkı doğduğu için yazıyorum. hayır. Suç teşkil etmiyor. 2002’den beri ekşi sözlük’te yazarım. Bir çok şeye şahit oldum. Nelerin internetten Kişisel hak, küçük düşürücü ve aşağılayıcı suç olduğunu gayet iyi biliyorum. arkadaşıma da sordum ki o da basın suçları bürosunda hakim, o sözden dava açılsa bile düşer dedi. 
 

2.si, daha önceden büyük araç aradığımı belirttiğim yazılarım oldu. konu açılışında da skoda da baktımlarım arasında dedim zaten. Bunu diyen birisini o’cu, bu’cu diye itham etmeniz sizin bilinçaltınızı ifade ediyor. Marka taraftarı olsam skoda da düşünmem değil mi? 
 

3.sü, alıntı yapmak istemiyorum ama bazı arkadaşlar  1000 tanede 1 tane, genele bakmak lazım, o kadar satıyor normal, vw gibi her marka aracının arkasında dursa keşke, gibi sözler etmişler. Bunları okuyan bir uzaylı der ki; bu dsg şanzıman sıkıntısızmış. Ama aradan bir iki tanesi arızalı çıkmış, bu da normal yani. 
 

sanırsınız ki tüm dünyaca alenen bilinen bir durum aslında yokmuş? Öyle mi? Esas bunu konuşmak o’cu bu’cu kategorisine girmez mi? Savunulan ya da örtbas edilen ne? Herkesin binlerce kez yazdığı, markanın kendi ülkesinde bile şikayet edilen bir durum, bin arabadan birinde çıkar şeklinde savunulunca sorun yok sanırım. 
 

4.sü, ilk cevap veren arkadaşın, değeri düşmez yaklaşımı. Bunu da ilk defa okuyan şunu algılar; “sen ne diyorsun lan değişik, marka belli. Sıkıntı yok kardeş” 

 

insanlar ikinci elde şanzımanı yenilenmiş olunca sorun görmüyormuş. Bu yüzden değeri düşmüyormuş. Yaa, peki o zaman şanzımanın değişen kısımları o kadar sağlamsa neden fabrikada montaj edilmiyor? Artı, servis diyor ki, sadece servis için bana gelirsen iyi niyet indirimi yaparım. Bu da savunulanlar arasında. Ama ben o’cu bu’cu oluyorum. 
 

5.si ilk başta dedim. Araç arayışım var. Bu dsg’ler hala böyle mi diye sordum. Sebebi malum geçmişi. Çünkü beğendiğim superb aracını almak da istiyorum. Fakat eşimden dolayı otomatik almak zorundayım ve kuşkularım var. Dillerde “dsg eskisi gibi değil” ama haberler farklı. Bununla ilgili bilgi istedim. Gelen cevaplar “olur o kadar” mantığındaydı. 
 

Son olarak, mesajım gizlenmemeliydi. Her şikayet edenin dediği olmamalı. Sınıfında otistik öğrenci istemeyen veliler şikayet edince müdür de “yapacak bir şey yok, şikayet ediyorlar” deyip sıyrılmamalı. Bu hak değil. forum kulları olabilir. Fakat onlara da aykırı bir şey demedim. Kaldı ki burası bir seviye üst bir platform. Başlık içine “arkadaşlar konu zaten sabıkalı, gereksiz şeylere gitmeyelim” şeklinde yazılabilirdi. Basit bir sözü gizlemek, Düzenlemek ya da silmek doğru değil. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
(düzenlendi)

Tansu, dsg onardık dükkanda. Bariz tasarım hatası var. Şanzıman içindeki alüminyum gövdeye entegre pompanın bağlantı yeri ince. Aliexpesten aldığımız ise daha kalın. Ve onarımı yapılan şanzımanların aynı parçası değişiyor. 260 tl mi neydi parça.

 

Vw hatalı, kardeşim geri dönüş var, patır patır kırılıyorlar. Topla araçları, hata ettik ücretsiz değişimi yapacağız. Bak jeep markasına. 2002-2005 arası kj araçları hala çağırıyor. Yakıt deposu darbe anında hasar alır diye revizyon yapıyor. Marka budur. 

Bendeki passat. 34.k sanırım şu an. İhtimal, aynı şeklide kullanma stili ile sanırım 150.k veya üstü gider bendeki şanzıman. 5yıl süre biçtik araca. Hep beraber yaşarsak göreceğiz.

 

ahanda parça bu. Fotoda göstermiş adam nerenin modifiyeli olduğunu

 

http://www.aliexpress.com/item/32956584466.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.17944793Ld3gdI&algo_pvid=8e526135-43b3-44e7-9dfe-71033c1a28fc&algo_expid=8e526135-43b3-44e7-9dfe-71033c1a28fc-8&btsid=2a13592c-0f63-4695-ad61-d7f4205c051a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_10,searchweb201603_55

35 dolarlık parça için dsg kötü dedirtmemesi gerekirdi ama dedirtti. 

tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi
  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
(düzenlendi)

 

 

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Burada söz hakkı doğduğu için yazıyorum. hayır. Suç teşkil etmiyor. 2002’den beri ekşi sözlük’te yazarım. Bir çok şeye şahit oldum. Nelerin internetten Kişisel hak, küçük düşürücü ve aşağılayıcı suç olduğunu gayet iyi biliyorum. arkadaşıma da sordum ki o da basın suçları bürosunda hakim, o sözden dava açılsa bile düşer dedi. 
 

2.si, daha önceden büyük araç aradığımı belirttiğim yazılarım oldu. konu açılışında da skoda da baktımlarım arasında dedim zaten. Bunu diyen birisini o’cu, bu’cu diye itham etmeniz sizin bilinçaltınızı ifade ediyor. Marka taraftarı olsam skoda da düşünmem değil mi? 
 

3.sü, alıntı yapmak istemiyorum ama bazı arkadaşlar  1000 tanede 1 tane, genele bakmak lazım, o kadar satıyor normal, vw gibi her marka aracının arkasında dursa keşke, gibi sözler etmişler. Bunları okuyan bir uzaylı der ki; bu dsg şanzıman sıkıntısızmış. Ama aradan bir iki tanesi arızalı çıkmış, bu da normal yani. 
 

sanırsınız ki tüm dünyaca alenen bilinen bir durum aslında yokmuş? Öyle mi? Esas bunu konuşmak o’cu bu’cu kategorisine girmez mi? Savunulan ya da örtbas edilen ne? Herkesin binlerce kez yazdığı, markanın kendi ülkesinde bile şikayet edilen bir durum, bin arabadan birinde çıkar şeklinde savunulunca sorun yok sanırım. 
 

4.sü, ilk cevap veren arkadaşın, değeri düşmez yaklaşımı. Bunu da ilk defa okuyan şunu algılar; “sen ne diyorsun lan değişik, marka belli. Sıkıntı yok kardeş” 

 

insanlar ikinci elde şanzımanı yenilenmiş olunca sorun görmüyormuş. Bu yüzden değeri düşmüyormuş. Yaa, peki o zaman şanzımanın değişen kısımları o kadar sağlamsa neden fabrikada montaj edilmiyor? Artı, servis diyor ki, sadece servis için bana gelirsen iyi niyet indirimi yaparım. Bu da savunulanlar arasında. Ama ben o’cu bu’cu oluyorum. 
 

5.si ilk başta dedim. Araç arayışım var. Bu dsg’ler hala böyle mi diye sordum. Sebebi malum geçmişi. Çünkü beğendiğim superb aracını almak da istiyorum. Fakat eşimden dolayı otomatik almak zorundayım ve kuşkularım var. Dillerde “dsg eskisi gibi değil” ama haberler farklı. Bununla ilgili bilgi istedim. Gelen cevaplar “olur o kadar” mantığındaydı. 
 

Son olarak, mesajım gizlenmemeliydi. Her şikayet edenin dediği olmamalı. Sınıfında otistik öğrenci istemeyen veliler şikayet edince müdür de “yapacak bir şey yok, şikayet ediyorlar” deyip sıyrılmamalı. Bu hak değil. forum kulları olabilir. Fakat onlara da aykırı bir şey demedim. Kaldı ki burası bir seviye üst bir platform. Başlık içine “arkadaşlar konu zaten sabıkalı, gereksiz şeylere gitmeyelim” şeklinde yazılabilirdi. Basit bir sözü gizlemek, Düzenlemek ya da silmek doğru değil. 

 

Araç kısımlarına girmiyorum, elinoğlunun ürettiği aracın bozulması veya bozulmaması neyi değiştirir, insanın iradesi ile tecelli eden tercihleri olur, bakarsın bozulduğuna veya bozulacağına kanaat getireceğin ürünü satın almazsın kimse sana bana şu markayı al diye baskı yapamaz.

 

Oransal olarak satılan araçlar ile arıza yapan araçlar arasındaki rakam küçük evet zaten kimse de bu araçlar hatasız demiyor. 

 

İkinci el kısmı evet aynen bu şekilde, ürünün marka değeri olduğu için değeri düşmüyor, daha önceden şanzımanın tamir edilmiş olması (ki tercih ediliyor) veya orjinal olması alıcı tarafından bakıldığı zaman pek değer kaybı olarak algılanmıyor, malesef ki insanlar değer kaybını aracın kaporta ve boya aksamına bakarak belirliyor, aracın kaporta boyası orjinal olsun ama motor şanzıman yürüyen aksam hiç mühim değil tarzı yaklaşım var.

 

Ayrıca yazılanları okuduğum zaman kimse size o-cu, şu-cu veya bu-cu dememiş. Tam tersine siz insanları alttaki alıntıdaki gibi "vw ci yaklaşımı" diyerek kategorize etmişsiniz.

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bir vw’ci yaklaşımı. 

 

Araç arayışınız gayet doğal marka ve modelleri inceliyor irdeliyor olabilirsiniz, bu forumda kimse araç eksperi, araç danışmanı, araç üreticisi, marka temsilcisi, değiller, hepsi bireysel veya ticari kullanıcılar ve deneyimlerini aktarırlar bu deneyimler size yol gösterir hiç bir marka ve modeli dikte etmez, özgür iradeniz ile tercihinizi yaparsınız buna da kimse karışamaz.

 

Mesajınızın veya konunuzun gizlenmesi, forum yönetiminin tasarrufudur, hiçbir yetki sahibi yönetici burada konuları keyfiyetinden gizlemez, kurallara uygun olmadığını düşündüğü mesajları gizler siler düzeltir veya kullanıcıyı uyarır. Forumun derli toplu olması adına bu düzenlemeler yapılıyor ve kişiselleştirilmiyor. Şikayetler göz önünde bulundurulur, kurallara bakılır uymayan kısımlara müdahele edilir. Ayrıca foruma yazılan her mesajı kontrol ediyor olmamız mesajı hem yazan hem de mesajın muhattabını garantiye alır, örnekle kullanıcının biri bir mesajda öbür kullanıcıya hakaret etse biz buna ifade özgürlüğü diyip o hakareti orada tutamayız.

 

tarihinde Hasan Karabekiroglu tarafından düzenlendi
  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Onur Bulut

Bayiden çıktığı anda bile verebilir. Önemli olan firmanın bu sorunun arkasında durması eee ikame araç vermiş. Sorununu çözecek. Sorun ne o zaman ? Rezilliği kapatmak için senden Passat'ı alıp Arteon'mu verecekler.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Burada söz hakkı doğduğu için yazıyorum. hayır. Suç teşkil etmiyor. 2002’den beri ekşi sözlük’te yazarım. Bir çok şeye şahit oldum. Nelerin internetten Kişisel hak, küçük düşürücü ve aşağılayıcı suç olduğunu gayet iyi biliyorum. arkadaşıma da sordum ki o da basın suçları bürosunda hakim, o sözden dava açılsa bile düşer dedi. 
 

2.si, daha önceden büyük araç aradığımı belirttiğim yazılarım oldu. konu açılışında da skoda da baktımlarım arasında dedim zaten. Bunu diyen birisini o’cu, bu’cu diye itham etmeniz sizin bilinçaltınızı ifade ediyor. Marka taraftarı olsam skoda da düşünmem değil mi? 
 

3.sü, alıntı yapmak istemiyorum ama bazı arkadaşlar  1000 tanede 1 tane, genele bakmak lazım, o kadar satıyor normal, vw gibi her marka aracının arkasında dursa keşke, gibi sözler etmişler. Bunları okuyan bir uzaylı der ki; bu dsg şanzıman sıkıntısızmış. Ama aradan bir iki tanesi arızalı çıkmış, bu da normal yani. 
 

sanırsınız ki tüm dünyaca alenen bilinen bir durum aslında yokmuş? Öyle mi? Esas bunu konuşmak o’cu bu’cu kategorisine girmez mi? Savunulan ya da örtbas edilen ne? Herkesin binlerce kez yazdığı, markanın kendi ülkesinde bile şikayet edilen bir durum, bin arabadan birinde çıkar şeklinde savunulunca sorun yok sanırım. 
 

4.sü, ilk cevap veren arkadaşın, değeri düşmez yaklaşımı. Bunu da ilk defa okuyan şunu algılar; “sen ne diyorsun lan değişik, marka belli. Sıkıntı yok kardeş” 

 

insanlar ikinci elde şanzımanı yenilenmiş olunca sorun görmüyormuş. Bu yüzden değeri düşmüyormuş. Yaa, peki o zaman şanzımanın değişen kısımları o kadar sağlamsa neden fabrikada montaj edilmiyor? Artı, servis diyor ki, sadece servis için bana gelirsen iyi niyet indirimi yaparım. Bu da savunulanlar arasında. Ama ben o’cu bu’cu oluyorum. 
 

5.si ilk başta dedim. Araç arayışım var. Bu dsg’ler hala böyle mi diye sordum. Sebebi malum geçmişi. Çünkü beğendiğim superb aracını almak da istiyorum. Fakat eşimden dolayı otomatik almak zorundayım ve kuşkularım var. Dillerde “dsg eskisi gibi değil” ama haberler farklı. Bununla ilgili bilgi istedim. Gelen cevaplar “olur o kadar” mantığındaydı. 
 

Son olarak, mesajım gizlenmemeliydi. Her şikayet edenin dediği olmamalı. Sınıfında otistik öğrenci istemeyen veliler şikayet edince müdür de “yapacak bir şey yok, şikayet ediyorlar” deyip sıyrılmamalı. Bu hak değil. forum kulları olabilir. Fakat onlara da aykırı bir şey demedim. Kaldı ki burası bir seviye üst bir platform. Başlık içine “arkadaşlar konu zaten sabıkalı, gereksiz şeylere gitmeyelim” şeklinde yazılabilirdi. Basit bir sözü gizlemek, Düzenlemek ya da silmek doğru değil. 


ekşi sözlük veya x yer kuralı benim için önemsiz. 
mesajınız geçici olarak gizlendi. Tüm mesajlarınız da onaya tabi olabilir. 
Ersel yazmış. Burada buranın kuralları geçerli. 
Son cümleniz 

madem konu sakat ve gideceği yeri biliyordunuz. 
Neden açtınız :) 



 

Yorum bağlantısı
Serhat Işık

Kayınconun a3 var 80 bin km de. Şanzıman arızası verdi. Bebek gibi kullanır aracı. Değerini bilir. Ama gel gör ki şanjıman patladı. Yetkili serviste bakımlı. 12 bin tl masraf çıkardılar 6 bin tl sini karşılayın diyorlar. Doğuşa mesaj gönderdi aynı tavrı takındılar. Almanya ya mesaj gönderdi cevap gelmedi. Şimdi ben wolksvageni niye alayım ki?beni servisine mahkum ediyor sonrasında ayak oyunları oynayıp yarısını siz karşılayın diyorlar ayıptır bu millete yaptıkları. Yıllardır aynı sorunu çözemiyorlarsa bu milleti aptal yerine koyuyorlar demektir. (Sözüm meclisten dışarı )

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Kayınconun a3 var 80 bin km de. Şanzıman arızası verdi. Bebek gibi kullanır aracı. Değerini bilir. Ama gel gör ki şanjıman patladı. Yetkili serviste bakımlı. 12 bin tl masraf çıkardılar 6 bin tl sini karşılayın diyorlar. Doğuşa mesaj gönderdi aynı tavrı takındılar. Almanya ya mesaj gönderdi cevap gelmedi. Şimdi ben wolksvageni niye alayım ki?beni servisine mahkum ediyor sonrasında ayak oyunları oynayıp yarısını siz karşılayın diyorlar ayıptır bu millete yaptıkları. Yıllardır aynı sorunu çözemiyorlarsa bu milleti aptal yerine koyuyorlar demektir. (Sözüm meclisten dışarı )

Ya alma tabi.
Ama alana da karışma.
Sözüm sana değil.
Benim kızdığım bu.
Yorum bağlantısı
Serhat Işık

Ya alma tabi.
Ama alana da karışma.
Sözüm sana değil.
Benim kızdığım bu.
Araç arayışında olduğum zaman otomatik vosvos bakmam. Paramda yetmiyor zaten [emoji3]. Aslında almadan önce karıştım alma dedim, kayıncoya ama aldı[emoji4]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Tarım
Serhat Işık yazdı:

Araç arayışında olduğum zaman otomatik vosvos bakmam. Paramda yetmiyor zaten emoji3.png. Aslında almadan önce karıştım alma dedim, kayıncoya ama aldıemoji4.png

Aynını ben de yapıyorum yaptım da çok kez, ne yapacan dsg yi dediğim çok oldu, tokatla vitesi tadını çıkar araç kullanmanın dedim :D

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Meramımı anlatamamışım. Yeni nesillerde sorun yine aynı devam ediyor mu etmiyor mu basit bir soru sormuştum. Konu yine dönüp dolaşıp Dsg atak ve savunmalarına geldi. Bunu başlatan da ben değilim.

Mert Yeldan yazdı:

Basın suçları bürosu savcılık birimidir. Başında hakim olmaz.


doğrudur. Daha önceden hakimdi aklımda öyle yer ediyor. 

 

Mehmet Ozyurek yazdı:


ekşi sözlük veya x yer kuralı benim için önemsiz. 
mesajınız geçici olarak gizlendi. Tüm mesajlarınız da onaya tabi olabilir. 
Ersel yazmış. Burada buranın kuralları geçerli. 
Son cümleniz 

madem konu sakat ve gideceği yeri biliyordunuz. 
Neden açtınız :) 



 


Dsg tartışması yapacak değilim. Milyonlarca kere yapıldı zaten. Soruya “sıkıntı yok değeri düşmez” şeklinde yaklaşılacağını tahmin edemedim kusura bakmayın. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

arızada değer kaybı arattıran piyasada teknik yorum yapılmaz boşa gider :rofl:

 

akademik ve sosyolojik açıdan markaya göre müşteri kitlesi vardır ve değişkitir, tesadüfen de 2 gün önce bir otomotiv toplantısında gündeme geldi. Gelecekte servis respsiyonlarında iletişim uzmanı veya psikolog geçmişli danışman görülebilir bile, markasına göre farklı farklı hem de

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Konunun acilis amaci algisi algi yonetimi gidecegi yer hersey belli. Insanlari galeyana getirmeye gerek yok. DSG yi bilen bilir, bozulur. Tekrar tekrar dusmanlik yaratmanin geregi var mi? Burada DSG araci olan biri bu konuyu acsa anlarim. 2 lafindan biri VW yi ezmek digeri Mazdayi goge cikarmak olan birinin konuyu acmasini cok manidar buluyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

3.sü, alıntı yapmak istemiyorum ama bazı arkadaşlar  1000 tanede 1 tane, genele bakmak lazım, o kadar satıyor normal, vw gibi her marka aracının arkasında dursa keşke, gibi sözler etmişler. Bunları okuyan bir uzaylı der ki; bu dsg şanzıman sıkıntısızmış. Ama aradan bir iki tanesi arızalı çıkmış, bu da normal yani. 

10.000 gibi rakam yazam benim, üstelik kendi kullandığım markadan örnek vererek yazdım, yazdığım mesajda ne savunuculuk var ben anlamadım (alınıtınıza konu edecek kadar), benim cevabım size de değildi, aynı konu mercedes kullanıcıları grubunda da konuşuldu ve yeni C serisi ile ilgili neler duydum neler. 

Dediğim gibi her 100 araçtan 1 i problemli ise o marka yerin dibine girsin ama 10000 bilmem ne zıkkımda bir oluyorsa şansta olabilir ha oda yerin dibine girsin o bir kişiyi uğraştırdığı için... 

Özetle vwsininde, mercedesininde öbürününde canı chenneme size bir şey olmasın ;) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

35 dolarlık parça için dsg kötü dedirtmemesi gerekirdi ama dedirtti. 

başka nasıl gider yazacak bilançoda?

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Soruya “sıkıntı yok değeri düşmez” şeklinde yaklaşılacağını tahmin edemedim kusura bakmayın. 

Konu açarken eklediğin fotoğrafta soru var.
Mertin cevabı o soruya verilmiş. Fanatizm falan da yok o cevapta. Çünkü o sadece bir cevap.
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:


Ya alma tabi.
Ama alana da karışma.
Sözüm sana değil.
Benim kızdığım bu.

Alanlara veya almak isteyenlere dsg'de 2 arıza olma ihtimali yüksek biri 2 bn tl cıvarı diğeri 5bin tl cıvarı tutuyor onu göze alıyorsan ve kenarda harcamak için paran varsa al derim sadece. Ayrıca bu arızalar sendeykende olabilir satana kadarda hiç karşılaşmayabilirsin derim, yüksek kmleri görüp sorun yaşamayanlarda var sonuçta. 

Ben vag grubu araçları severim ama dsg'sini ve dizelini(benim kullanım şekline uzun vadede uygun değil) almam alanada niye aldın demem.

Manuel ile dsg arasında birde şöyle bir durum var.
Manuel ömrünü tamamladığı zaman yaklaşınca belirtiler veriyor ama dsg ise 1 saat önce sorunsuz çalışıyorken 1 saat sonra araç yürümeye biliyor. Bir yere giderken veya en lazım olduğunda dsg arıza verirse ne yapıyım o aracı ben, isterde 100 tl tamir olan bir arıza olsun.

 

tarihinde Uğur Kamil tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Celal Aydın

VW, Apple gibi, alışkanlık yapar çoğu biniciye.
Ne olursa olsun, ne yapar eder vw’de bulur kendini.
En çok tercih sebebi zarar ettirmemesi, altın gibi bozdurulabilmesi.
İsterse şanzıman komple dağılsın, yaptırılır, binilir, zamanı geldiğinde kâr edilerek satılır, göze görünmez.
2500₺’ye sanayide yapıldı dsg, babamın araçta, bana kalsa çoktan tekmeyi vurup Mondeo ya da S60 almıştım (Manuel tabiki)
Ama gelgelelim Apple gibi alışkanlık var ortada, vazgeçirmek zor.
Kolay satılıyor, kolay usta bulunuyor, kâr ettiriyor, konfor sunuyor, nazar değdirmiyor Merso-Bmw gibi [emoji1]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...