İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Okay Kaygusuz
Selim Bilgin yazdı:

10 günü doldurduk birlikte.

 

Bu süreçte;

 

- 4 adet Michelin PS4 lastik aldık.

- 1300 km yol yaptık. Karma tüketimimiz 8.4 lt/100 km oldu. İçinde trafik ve top speed denemeleri de var.

- Detaylı iç temizlik, deri temizliği ve bakımı yaptırdık. Bayağı ferahladı içerisi, belki ileride deriyle ilgili başka şeyler de yaparım.

- Bluetooth ile müzik çalmıyordu, Almanya'dan aldığım modülü taktım, artık çalıyor. TR'de ilk olabilir bu modül.

- MMI sistemimizi son versiyona update ettik.

- Diğer operasyonlar için araştırma ve siparişler yapıldı.

 

Devamı gelecek...

takip edebilirsin https://www.instagram.com/home_of_audi/

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
Selim Bilgin yazdı:

 


Eyvallah, iyi oldu bu. Audizayn’ı görmüştüm ben ama kestirip attı telefonda uyuz oldum.

 

sadece audide geliştirdi kendini gökhan kardesim. tanıdıktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

 


Eyvallah, iyi oldu bu. Audizayn’ı görmüştüm ben ama kestirip attı telefonda uyuz oldum.

italyan gibi düşünüp audici olunmaz, alışırsın yavaş yavaş sormamaya .....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

italyan gibi düşünüp audici olunmaz, alışırsın yavaş yavaş sormamaya .....


Servis kabule bırakıp caffe latte mi içeceğiz?

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:


Servis kabule bırakıp caffe latte mi içeceğiz?

budur....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selim Bilgin yazdı:


Servis kabule bırakıp caffe latte mi içeceğiz?

 

Haha.. bak hemen çözdün işi.. :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
10 günü doldurduk birlikte.
 
Bu süreçte;
 
- 4 adet Michelin PS4 lastik aldık.
- 1300 km yol yaptık. Karma tüketimimiz 8.4 lt/100 km oldu. İçinde trafik ve top speed denemeleri de var.
- Detaylı iç temizlik, deri temizliği ve bakımı yaptırdık. Bayağı ferahladı içerisi, belki ileride deriyle ilgili başka şeyler de yaparım.
- Bluetooth ile müzik çalmıyordu, Almanya'dan aldığım modülü taktım, artık çalıyor. TR'de ilk olabilir bu modül.
- MMI sistemimizi son versiyona update ettik.
- Diğer operasyonlar için araştırma ve siparişler yapıldı.
 
Devamı gelecek...
Hayırlı uğurlu olsun. Maşallah.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
sadece audide geliştirdi kendini gökhan kardesim. tanıdıktır.

DM attım fiyat sordum bi kaç şey için bakalım. MMI 3gp yapabilirse harika olur. Tabi maliyet de önemli. :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:


DM attım fiyat sordum bi kaç şey için bakalım. MMI 3gp yapabilirse harika olur. Tabi maliyet de önemli. :)

önce yaptırılır rakamı kredi kartından izlenir.....

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

önce yaptırılır rakamı kredi kartından izlenir.....

Bi alışamadım. Yeni kasasını alıp forumdan da üyeliğimi sildirirsem anca girerim o moda. :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Halis Parlak

Yavuz kardeşim hayırlı olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullan.

 

Ben de Sami'nin dediği gibi bunun makyajlısını daha çok seviyorum.2009-2011 arası olanları diyeyim ama 2009 ve 2011 ortak kasa.

Ben D sınıfı araçlara bir çuval para vermektense bu tip arabaların alınması taraftarıyım ve ben de peşinden geleceğim ne zaman olur bilemem :)

 

Özelden numaranı yazarsan bir gün gelip test etmek isterim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Ne oldu bu araba ya ne bir videosunu gördük ne yeni resimlerini. Yolda gidiyor mu o bile şüpheli. Yok mu kanıt niyetine bir iki video, görsel 😊

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Yeni gördüm makine sağlam ancak hep gönül fazlasını çeker,  başında 2 harf daha olsaymış ,)

 

güzel, kazasız, sağlıklı günlerde bin inşallah...

 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
(düzenlendi)
Halis Parlak yazdı:

Yavuz kardeşim hayırlı olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullan.

 

Ben de Sami'nin dediği gibi bunun makyajlısını daha çok seviyorum.2009-2011 arası olanları diyeyim ama 2009 ve 2011 ortak kasa.

Ben D sınıfı araçlara bir çuval para vermektense bu tip arabaların alınması taraftarıyım ve ben de peşinden geleceğim ne zaman olur bilemem :)

 

Özelden numaranı yazarsan bir gün gelip test etmek isterim.


Teşekkürler hocam, selamlar. 
 

Makyajlının bazı avantajları var ama mekanik aynı. 2008 sonrasında DPF var, bende yok, o da bi avantaj bence. Onun dışında rakam ciddi yükseliyor 2011’lerde filan. Biraz binelim buna, kısmetse daha yenisine geçeriz. 
 

Yukarıda da yazmıştım, en kötüsü bu sınıfa alışmak sanırım, insanın algısını değiştiriyor. Bir de Alfa’nın keskin direksiyonunu özlüyorum, bununki dümen gibi. :)  

 

Noyu atıyorum. 👍🏻
 

Ahmet Gül yazdı:

Ne oldu bu araba ya ne bir videosunu gördük ne yeni resimlerini. Yolda gidiyor mu o bile şüpheli. Yok mu kanıt niyetine bir iki video, görsel 😊


Arabayı aldıktan sonra ortalık karıştı, düzen bozuldu. Yoksa planlanan çok şey vardı. Bir de üstüne arkadan çarptılar. 😄 Haftaya şu tamponu yaptırayım bir kaç foto eklerim inşallah.

 

Abdussamed Acar yazdı:

Yeni gördüm makine sağlam ancak hep gönül fazlasını çeker,  başında 2 harf daha olsaymış ,)

 

güzel, kazasız, sağlıklı günlerde bin inşallah...

 


Eyvallah abi, amin cümlemiz inşallah. Hangi 2 harf daha? RS mi? 😄

tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Geçmiş olsun Selim. Tampon nazar boncuğu olsun diyelim. Ben de böyle bir şey düşünüyorum ama dediğin gibi ortalık karıştı. Yakıt konusunda bilgi verebilir misin? Bir de A6 3.0 quattro (2010 model), Bmw 5.30d F10 2010 model (x drive olmayabilir, onlar pahalı), Mercedes E 350 Cdi 2010 kasa (4matikler pahalı) arasında ne tercih yapmalıyım sence?
Üçünü de beğeniyorum beni mutlu eder ancak Almanya’da aldığım arabanın bozulmaması gerek, hele bu sınıfsa 😊 Geçen hafta enjektörün biri bozuldu bir enjektör (takım değil) değişimi artı işçilik Renault yetkili serviste 500 euro tuttu indirimli fiyat. Allah’tan araç galeriden aldığım için garantili, bana yansımadı. Tavsiye verirken bunu göz önünde bulundur, zira A6 enjektör değiştirsek arabayı sağa müsait bir yere bırakıp kaçmak gerek. Sevgilerle, sağlıcakla kal. İstanbul karışık diyorlar Allah’a emanet ol. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ahmet Gül yazdı:

Geçmiş olsun Selim. Tampon nazar boncuğu olsun diyelim. Ben de böyle bir şey düşünüyorum ama dediğin gibi ortalık karıştı. Yakıt konusunda bilgi verebilir misin? Bir de A6 3.0 quattro (2010 model), Bmw 5.30d F10 2010 model (x drive olmayabilir, onlar pahalı), Mercedes E 350 Cdi 2010 kasa (4matikler pahalı) arasında ne tercih yapmalıyım sence?
Üçünü de beğeniyorum beni mutlu eder ancak Almanya’da aldığım arabanın bozulmaması gerek, hele bu sınıfsa 😊 Geçen hafta enjektörün biri bozuldu bir enjektör (takım değil) değişimi artı işçilik Renault yetkili serviste 500 euro tuttu indirimli fiyat. Allah’tan araç galeriden aldığım için garantili, bana yansımadı. Tavsiye verirken bunu göz önünde bulundur, zira A6 enjektör değiştirsek arabayı sağa müsait bir yere bırakıp kaçmak gerek. Sevgilerle, sağlıcakla kal. İstanbul karışık diyorlar Allah’a emanet ol. 

 

Eyvallah hocam. Aynen öyle, olan tampona olsun.

 

Yakıt konusunda çok detaylı test yapamadım, ama şu an için gözlemlerim şöyle; dur-kalk ya da soğuk motor kısa mesafe 12-13 olur, ama azıcık akmaya başlarsa 10'un altına düşüyor.

Uzun yolda sakin kullanımda 7 ile çok rahat gidilir bence. Basayım dersen de 8 olur.

Şanzıman yapısı gereği ilk 3 viteste çok fazla slipping yapıyor tork konvertör, bu da konforu arttırsa da yakıtı da arttırıyor.

İlk deponun ortalaması 8.4 idi, iki kere Sakarya'ya gittim geldim, ikisinde de giderken çok fena trafik vardı, dönüşte de yol boştu, Allah ne verdiyse modunda döndüm. Onun dışında İstanbul şehir içi. Depoda da enjektör temizleyici vardı.

Biraz karışık oldu ama dışarı pek çıkamadığımız için son dönemde, uzun yol vs. yapamadım, veri yok elimde. :) 

 

Bir de benim EGR kirli, hata kodu atmış, onu temizleyip arabaya alışınca biraz daha düşer sanırım.

 

Karşılaştırmaya gelince, ben olsam 5.30d alırdım, kesinlikle daha eğlenceli olur, + 2010 makyajlı da olsa bu kasa 2004'de çıktı, 2011'de yeni kasa çıktı. Yani 2010 A6 muadillerine göre biraz eski kalıyor. Masraf tarafını bilemiyorum, ustası 3.0 TDI bu serideki en sağlıklı motor diyor, ama tabi ki 6 enjektörün sıfırı TR şartlarında 10 bin lira, bir de işçiliği var bu işin, iyi araştırmak lazım. Türkiye'deki ustalara da sorarız yine. Ama kesinlikle tavsiye ederim, özellikle TR'ye arabayla gidiş geliş olacaksa bu sınıf ve yüksek hacimli dizel bambaşka.

 

Almanya ve A6 4F deyince şu arkadaşın kanalına göz atabilirsin. https://www.youtube.com/user/maliGoga 

 

Renault'u kaçırdım ben bu arada, Ford yok muydu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Arabanız hayırlı olsun. İnanki yeni farkettim. Sürekli audi 3.0 başlıklar görünce aynı araba sanıyordum. Sonradan yeni bir a6 daha foruma katılmış olduğunu farkettim. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
 
Eyvallah hocam. Aynen öyle, olan tampona olsun.
 
Yakıt konusunda çok detaylı test yapamadım, ama şu an için gözlemlerim şöyle; dur-kalk ya da soğuk motor kısa mesafe 12-13 olur, ama azıcık akmaya başlarsa 10'un altına düşüyor.
Uzun yolda sakin kullanımda 7 ile çok rahat gidilir bence. Basayım dersen de 8 olur.
Şanzıman yapısı gereği ilk 3 viteste çok fazla slipping yapıyor tork konvertör, bu da konforu arttırsa da yakıtı da arttırıyor.
İlk deponun ortalaması 8.4 idi, iki kere Sakarya'ya gittim geldim, ikisinde de giderken çok fena trafik vardı, dönüşte de yol boştu, Allah ne verdiyse modunda döndüm. Onun dışında İstanbul şehir içi. Depoda da enjektör temizleyici vardı.
Biraz karışık oldu ama dışarı pek çıkamadığımız için son dönemde, uzun yol vs. yapamadım, veri yok elimde. [emoji4] 
 
Bir de benim EGR kirli, hata kodu atmış, onu temizleyip arabaya alışınca biraz daha düşer sanırım.
 
Karşılaştırmaya gelince, ben olsam 5.30d alırdım, kesinlikle daha eğlenceli olur, + 2010 makyajlı da olsa bu kasa 2004'de çıktı, 2011'de yeni kasa çıktı. Yani 2010 A6 muadillerine göre biraz eski kalıyor. Masraf tarafını bilemiyorum, ustası 3.0 TDI bu serideki en sağlıklı motor diyor, ama tabi ki 6 enjektörün sıfırı TR şartlarında 10 bin lira, bir de işçiliği var bu işin, iyi araştırmak lazım. Türkiye'deki ustalara da sorarız yine. Ama kesinlikle tavsiye ederim, özellikle TR'ye arabayla gidiş geliş olacaksa bu sınıf ve yüksek hacimli dizel bambaşka.
 
Almanya ve A6 4F deyince şu arkadaşın kanalına göz atabilirsin. https://www.youtube.com/user/maliGoga 
 
Renault'u kaçırdım ben bu arada, Ford yok muydu?

Ford benzinliydi 2006 Focus, 4 ayda 10 bin km yapınca 1.5 Dci Scenic 3 aldım. Konusunu açmadım ondan kaçırmışsındır. Tamam güzel araba da ne bileyim, Alfa kullanan adama hakaret gibi bir şey. İnsan bir şeyi kesinlikle yapmam dememeli, hayatta Renault almam diyordum bir de Scenic aldım. Mutsuzum doktor [emoji1]
Hayallerde Mercedes alıp Bmw satıyorduk, görüldüğü gibi değilmiş. Almak sorun değil de dediğim gibi tamir işleri çok sıkıntı. Para versen de yaptıramıyorsun. Çok yavaşlar. Parça konusunda stok tutmuyorlar. Küçücük enjektörü 5 gün bekledim. Ben de okullarıma arabayla gidiyorum, en ufak bir sürpriz beni yıkar.
  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ahmet Gül yazdı:


Ford benzinliydi 2006 Focus, 4 ayda 10 bin km yapınca 1.5 Dci Scenic 3 aldım. Konusunu açmadım ondan kaçırmışsındır. Tamam güzel araba da ne bileyim, Alfa kullanan adama hakaret gibi bir şey. İnsan bir şeyi kesinlikle yapmam dememeli, hayatta Renault almam diyordum bir de Scenic aldım. Mutsuzum doktor emoji1.png
Hayallerde Mercedes alıp Bmw satıyorduk, görüldüğü gibi değilmiş. Almak sorun değil de dediğim gibi tamir işleri çok sıkıntı. Para versen de yaptıramıyorsun. Çok yavaşlar. Parça konusunda stok tutmuyorlar. Küçücük enjektörü 5 gün bekledim. Ben de okullarıma arabayla gidiyorum, en ufak bir sürpriz beni yıkar.

 

Hayırlı olsun o halde. Bazen mantığın da sesini dinlemek lazım. :) 

Bence önce o bölgedeki tamirhane ve parça tedariğine bakıp karar vermek lazım hocam, ama benim tercihim arkadan itişli bir 5 serisi olurdu. :) 

Şu sitede çok parça görüyorum bu arada => https://www.ebay-kleinanzeigen.de/

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

 

Ahmet Gül yazdı:

Geçmiş olsun Selim. Tampon nazar boncuğu olsun diyelim. Ben de böyle bir şey düşünüyorum ama dediğin gibi ortalık karıştı. Yakıt konusunda bilgi verebilir misin? Bir de A6 3.0 quattro (2010 model), Bmw 5.30d F10 2010 model (x drive olmayabilir, onlar pahalı), Mercedes E 350 Cdi 2010 kasa (4matikler pahalı) arasında ne tercih yapmalıyım sence?
Üçünü de beğeniyorum beni mutlu eder ancak Almanya’da aldığım arabanın bozulmaması gerek, hele bu sınıfsa 😊 Geçen hafta enjektörün biri bozuldu bir enjektör (takım değil) değişimi artı işçilik Renault yetkili serviste 500 euro tuttu indirimli fiyat. Allah’tan araç galeriden aldığım için garantili, bana yansımadı. Tavsiye verirken bunu göz önünde bulundur, zira A6 enjektör değiştirsek arabayı sağa müsait bir yere bırakıp kaçmak gerek. Sevgilerle, sağlıcakla kal. İstanbul karışık diyorlar Allah’a emanet ol. 

e350cdi çok konforlu ve ivmelenirken hiç hissettirmeyen çok iyi bir üründür. 4 matic tabi. 530d ise oldukça sert sürüşü daha konforsuz bir makinedir. hele arkadan itişi sürekli esp ışığı yakıyordu performanslı kullanımda. ben olsan bu kadar torku sadece 4 çeker bir makinede isterdim. benzinli alın iki çeker olacaksa.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
Dogan Arsiray yazdı:

 

e350cdi çok konforlu ve ivmelenirken hiç hissettirmeyen çok iyi bir üründür. 4 matic tabi. 530d ise oldukça sert sürüşü daha konforsuz bir makinedir. hele arkadan itişi sürekli esp ışığı yakıyordu performanslı kullanımda. ben olsan bu kadar torku sadece 4 çeker bir makinede isterdim. benzinli alın iki çeker olacaksa.

Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum. Ben de aynı düşüncedeyim ama maddi skalamda 4 çeker olarak Quattro yer bulabiliyor. Nedense Merso ve Bmw biraz pahalı kaçıyor. Peki temel kıstas sorunsuzluk ya da az sorun olsa, sıralama ne olur? Özellikle şanzıman ve motor bileşenleri. Yürüyen aksam çok sorun değil, yapılır yaptırılır. Arabayı sağa çektirecek arızalar beni çok sıkıntıya sokar. Zira aralıksız kullanıyorum. 

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Evet RS harfleri... makine şiir yazardı o zaman :)

 

Akif (ARB) okey verirse bende 3.0 TDI lara platonik şeyler hissediyorum aslında :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Abdussamed Acar yazdı:

Evet RS harfleri... makine şiir yazardı o zaman :)

 

Akif (ARB) okey verirse bende 3.0 TDI lara platonik şeyler hissediyorum aslında :)


RS6 bir gün inşallah ama o paraya daha eğlenceli şeyler de alınabilir. :) 

 

3.0 TDI okeyi aldı. V6 dizel cidden güzelmiş. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...