İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Selim Bilgin

FTP ile uğraşmayayım dedim de forum çok küçültmüş fotoyu, güncelledim.

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Güzel arazi. 4 çekeri burada mı deniyorsunuz :) 

 

Arazi mi? Çimen diyelim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Selim Bilgin yazdı:

FTP ile uğraşmayayım dedim de forum çok küçültmüş fotoyu, güncelledim.

 

Güzel foto ama hâlâ çok uzak bize :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

FTP ile uğraşmayayım dedim de forum çok küçültmüş fotoyu, güncelledim.

 

Arazi mi? Çimen diyelim.

yazın kuru otların üstüne  park edilen pillilerde yangın bile çıkabiliyor, bazısına ürkütücü bir görünüm bu

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

yazın kuru otların üstüne  park edilen pillilerde yangın bile çıkabiliyor, bazısına ürkütücü bir görünüm bu


aynen. Akdeniz orman yangınlarının sebebi de biziz. Asın bizi 😁

 

şu yeşilliğe bak arkadaş. Ne güzel. Ama birazdan siyah bir orca tüm kurumlarıyla beraber yeşilin üstüne kusacak. Çok yazık 

 

:p

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

şu yeşilliğe bak arkadaş. Ne güzel. Ama birazdan siyah bir orca tüm kurumlarıyla beraber yeşilin üstüne kusacak. Çok yazık 

 

 

Para olsa da yeni kasa benzinli hibridini alsak, hatta almışken A7 alsak. Amin. :D

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

Para olsa da yeni kasa benzinli hibridini alsak, hatta almışken A7 alsak. Amin. :D


Yazıktır yaktığın mazota. Çekelim sana bi corolla :) 

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

i'll be back!

 

Mezarlıklardan gidiyoruz abi dur.

 

maxresdefault.jpg

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


😁

şu yeşilliğe bak arkadaş. Ne güzel. Ama birazdan siyah bir orca tüm kurumlarıyla beraber yeşilin üstüne kusacak. Çok yazık 

 

:p


Bu nasıl bir tespittir arkadaş. 😂

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Selim Bilgin

Satma fikri kabul görmediğine göre son yapılanları yazayım. 

 

- Hoparlörlerde yılların etkisiyle deformasyon vardı, körükleri yırtılmıştı bazılarının, biri hiç çalışmıyordu, ses sistemine bütçe ayırmaktan vazgeçince birisi bi tamirci önerdi, ön arka twitter'lar hariç 6 hoparlörü söküp gönderdik, 10 numara yapmışlar gerçekten, geri takınca gayet güzel oldu. 400 TL gibi bir paraya çözülmüş oldu o iş. Bana kalırsa o işin hakkı daha fazla.

- Bir gün arabayı çalıştırdım akü lambası yanıyor, şarj etmiyor. Aynı Çorum'da yolda kaldığım gibi. İşimi hallettim, stop ettim tekrar çalıştırdım bir daha yanmadı. Ama tekrar yolda kalmamak için alternatörü söktürüp konjektörünü değiştirttim. Bu arada arabadaki akü orijinal Audi ve 2017 üretimi. İkidir şarj kesmesine rağmen bayağı kurtardı beni. Akü biterse kesinlikle gidip servisten orijinal akü alacağım. Üretici aynı bile olsa kalite standartları farkediyor bence.

- Direksiyonu çevirirken bir vıcırtı geliyordu, V kayışındanmış. Kayış yeniydi aslında ama Çorum'da oraları sökmeden alternatörü sökmek için kayışı çok kastırmışlardı, zarar vermişler muhtemelen. Allah'tan kopmadan kurtardık.

- Gaz kelebeği bir kaçtır hata kodu atıyordu, temizledik taktık yine olunca sıfırıyla değişti.

- Diğer işler için arabayı bırakırken frenden ses geliyor bi zımpara yapalım balatalara demiştim. Akif usta aradı arka balatayı bitirmişsin ondan ötüyor dedi. Hayatımda ilk defa balata bitirdiğim için şaşırdım tabi. Önceki sefer frenle bayağı uğraşmış en son ATE balata bulup takmıştım. ATE alacak mısın yoksa pagid var onu takayım mı dedi, uğraşasım gelmedi tak dedim. 1000 km'ye yaklaştı kullanıyorum, kesinlikle ATE'ler daha iyi tutuyordu ve fren hissi daha iyiydi. Muhtemelen iyi tuttuğu için de çabuk bitti. Ön balataya bi bakacağım o da azalınca ön arka ATE alıp komple değişirim yine.

- Yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları takınca araba fazla yükselmişti, sonra uğraşmaktan sıkıldığım için ellemedim. Koni mi alsam, KW coilover mı yapsam filan derken macera arama dedim kendime ve servisten şasiden ne çıkıyorsa orijinal alıp takalım dedim ama servis stokta yok, yurtdışı siparişi geçeceğiz dedi. Tabi 15 yaşında Audi'nin helezonlarını kimse servisten satın almıyordur haliyle. Öyle olunca denemek için üzerinden çıkan kendi orijinallerini taktık. Bence daha iyi oldu. Bir sorun olmazsa süspansiyona ellemeyi düşünmüyorum tekrar.

 

Şimdilik bu kadar. Bi ara zaman bulup direksiyon ve tavan döşemesi için bırakmam lazım. :) 

 

Bu da 310.500 km hatırası.

 

310500.jpeg

  • Beğen 19
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Selim Bilgin yazdı:

- Diğer işler için arabayı bırakırken frenden ses geliyor bi zımpara yapalım balatalara demiştim. Akif usta aradı arka balatayı bitirmişsin ondan ötüyor dedi. Hayatımda ilk defa balata bitirdiğim için şaşırdım tabi. Önceki sefer frenle bayağı uğraşmış en son ATE balata bulup takmıştım. ATE alacak mısın yoksa pagid var onu takayım mı dedi, uğraşasım gelmedi tak dedim. 1000 km'ye yaklaştı kullanıyorum, kesinlikle ATE'ler daha iyi tutuyordu ve fren hissi daha iyiydi. Muhtemelen iyi tuttuğu için de çabuk bitti. Ön balataya bi bakacağım o da azalınca ön arka ATE alıp komple değişirim yine.

- Yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları takınca araba fazla yükselmişti, sonra uğraşmaktan sıkıldığım için ellemedim. Koni mi alsam, KW coilover mı yapsam filan derken macera arama dedim kendime ve servisten şasiden ne çıkıyorsa orijinal alıp takalım dedim ama servis stokta yok, yurtdışı siparişi geçeceğiz dedi. Tabi 15 yaşında Audi'nin helezonlarını kimse servisten satın almıyordur haliyle. Öyle olunca denemek için üzerinden çıkan kendi orijinallerini taktık. Bence daha iyi oldu. Bir sorun olmazsa süspansiyona ellemeyi düşünmüyorum tekrar.

Şimdilik bu kadar. Bi ara zaman bulup direksiyon ve tavan döşemesi için bırakmam lazım. :) 

bi forum düşünürü @Çağlar Bayurderki çalışıyorsa sakın kurcalama, o emeklere ve paralara (yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları) yazık oldu hansa çalışmış oldun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Metin Uzunoğlu yazdı:

bi forum düşünürü @Çağlar Bayurderki çalışıyorsa sakın kurcalama, o emeklere ve paralara (yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları) yazık oldu hansa çalışmış oldun.

 

Tecrübe yediğimiz kazıklardan oluşuyordu dimi :D 

 

Ben artık orijinalciyim, çok iyi ve tecrübe edilmiş aftermarket (kw coilover gibi) yoksa gidip servisten alıyorum artık orijinali neyse. Özellikle motor kulağından sonra iyice sıkıldım parça işinden.

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

artık orijinalciyim,

tek seferde bitirmek en iyisi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Selim Bilgin yazdı:

 

Tecrübe yediğimiz kazıklardan oluşuyordu dimi :D 

 

Ben artık orijinalciyim, çok iyi ve tecrübe edilmiş aftermarket (kw coilover gibi) yoksa gidip servisten alıyorum artık orijinali neyse. Özellikle motor kulağından sonra iyice sıkıldım parça işinden.

Kendi yaşadıklarım (cebeş ve mb'de), arkadaşlardan dinlediklerim, burada okuduklarım... Motör takozu kesinlikle orjinal olmalı. Başka muadil parçalar orjinal gibi veya yakın iş görebilir ama motor takozu mutlaka orjinal olmalı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Önder Özcan yazdı:

Kendi yaşadıklarım (cebeş ve mb'de), arkadaşlardan dinlediklerim, burada okuduklarım... Motör takozu kesinlikle orjinal olmalı. Başka muadil parçalar orjinal gibi veya yakın iş görebilir ama motor takozu mutlaka orjinal olmalı.

diğeride Z rotu. yan sanayisi kesinlikle fabrika malı gibi dayanmıyor.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Doğan Arşiray yazdı:

diğeride Z rotu. yan sanayisi kesinlikle fabrika malı gibi dayanmıyor.

Senin aldığın muadil Z rotunun kalitesi düşükmüööhöhöömm öh hö.

Yani evet, Z rot da çoönemli :fiuw:

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
Doğan Arşiray yazdı:

teknorot işte.

 

Yerli ve milli

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mert Gülkokan yazdı:

"teknorat aldım daha taktırmadım ama pejo grubunun orjinal ürünleri aşırı pahalı ve kime ürettirdikleri belli olmadığı için teknorat aldım

psa marka ürün 5 sene gidip teknorat 3 sene iş görecek ise her şekilde kardayım

evet 3 senede bozuluyor ilginç şekilde.herhalde kauçuk kalitesiyle ilgili. rot başları filan da öyle uzun dayanmadı.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Doğan Arşiray yazdı:

teknorot işte.

 

Lemforder varsa macera aramaya gerek yok.

Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün
Selim Bilgin yazdı:

Satma fikri kabul görmediğine göre son yapılanları yazayım. 

 

- Hoparlörlerde yılların etkisiyle deformasyon vardı, körükleri yırtılmıştı bazılarının, biri hiç çalışmıyordu, ses sistemine bütçe ayırmaktan vazgeçince birisi bi tamirci önerdi, ön arka twitter'lar hariç 6 hoparlörü söküp gönderdik, 10 numara yapmışlar gerçekten, geri takınca gayet güzel oldu. 400 TL gibi bir paraya çözülmüş oldu o iş. Bana kalırsa o işin hakkı daha fazla.

- Bir gün arabayı çalıştırdım akü lambası yanıyor, şarj etmiyor. Aynı Çorum'da yolda kaldığım gibi. İşimi hallettim, stop ettim tekrar çalıştırdım bir daha yanmadı. Ama tekrar yolda kalmamak için alternatörü söktürüp konjektörünü değiştirttim. Bu arada arabadaki akü orijinal Audi ve 2017 üretimi. İkidir şarj kesmesine rağmen bayağı kurtardı beni. Akü biterse kesinlikle gidip servisten orijinal akü alacağım. Üretici aynı bile olsa kalite standartları farkediyor bence.

- Direksiyonu çevirirken bir vıcırtı geliyordu, V kayışındanmış. Kayış yeniydi aslında ama Çorum'da oraları sökmeden alternatörü sökmek için kayışı çok kastırmışlardı, zarar vermişler muhtemelen. Allah'tan kopmadan kurtardık.

- Gaz kelebeği bir kaçtır hata kodu atıyordu, temizledik taktık yine olunca sıfırıyla değişti.

- Diğer işler için arabayı bırakırken frenden ses geliyor bi zımpara yapalım balatalara demiştim. Akif usta aradı arka balatayı bitirmişsin ondan ötüyor dedi. Hayatımda ilk defa balata bitirdiğim için şaşırdım tabi. Önceki sefer frenle bayağı uğraşmış en son ATE balata bulup takmıştım. ATE alacak mısın yoksa pagid var onu takayım mı dedi, uğraşasım gelmedi tak dedim. 1000 km'ye yaklaştı kullanıyorum, kesinlikle ATE'ler daha iyi tutuyordu ve fren hissi daha iyiydi. Muhtemelen iyi tuttuğu için de çabuk bitti. Ön balataya bi bakacağım o da azalınca ön arka ATE alıp komple değişirim yine.

- Yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları takınca araba fazla yükselmişti, sonra uğraşmaktan sıkıldığım için ellemedim. Koni mi alsam, KW coilover mı yapsam filan derken macera arama dedim kendime ve servisten şasiden ne çıkıyorsa orijinal alıp takalım dedim ama servis stokta yok, yurtdışı siparişi geçeceğiz dedi. Tabi 15 yaşında Audi'nin helezonlarını kimse servisten satın almıyordur haliyle. Öyle olunca denemek için üzerinden çıkan kendi orijinallerini taktık. Bence daha iyi oldu. Bir sorun olmazsa süspansiyona ellemeyi düşünmüyorum tekrar.

 

Şimdilik bu kadar. Bi ara zaman bulup direksiyon ve tavan döşemesi için bırakmam lazım. :) 

 

Bu da 310.500 km hatırası.

 

310500.jpeg

Burayı okudukça kendi Quattromu sattığıma pişman oluyorum her seferinde :D

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...