İçeriğe Yönlendir

Nam-ı Diğer, Kara Bela (Kodiaq 1.4 Tsi )


Cem Işık

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Cem Işık yazdı:

Abi rüzgar sesi anlamında kötü bir etkisi yok, ve psikolojik değilse daha az kirleniyor aracın arka camı.  Yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla en büyük etkisi arkada oluşan olumsuz aerodinamik etkiyi düzenliyormuş. 

eco parçası o sürtünmeyi azaltıyor uzun yolda tüketim düşüyor dio vw

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Cem Işık

Tanıdık vasıtasıyla ecumasters'da 52000 KM'de yazılım yaptık araca. Garantinin bitmesini bekliyordum..

150 Hp güç, 250 NM tork değerleri, 185 HP güç, 300 NM tork oldu. Fark oldu tabi ama daha hakkıyla deneyemedik.. :)

  • Beğen 15
Yorum bağlantısı
Hakan Tarım

Hayırlı olsun, normal kullanımda tükedim değerlerini merak etmiyor değilim yani :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Abi hayırlı olsun. Madem çiplendi, video isterük 😊

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Ahmet Gül yazdı:

Abi hayırlı olsun. Madem çiplendi, video isterük 😊

İlk fırsatta denerim.. 0-100 videosu pek yakında. :)

 

Hakan Tarım yazdı:

Hayırlı olsun, normal kullanımda tükedim değerlerini merak etmiyor değilim yani :)

Teşekkürler. 200 km kullanın sonra deneyin dediler. Paylaşırım tüketim rakamlarını bilahare.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)

Covid bitsin bende viruslicem benim aracı artık yeter :) Ara hızlanmalarda gaz tepkisinde mi değişiklik oldu? Güle güle kullanın kazasız belasız.

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Sinan Akgöl yazdı:

Covid bitsin bende viruslicem benim aracı artık yeter :) Ara hızlanmalarda gaz tepkisinde mi değişiklik oldu? Güle güle kullanın kazasız belasız.

Ara hızlanmalar ve gaz tepkisi iyileşti. Tavsiye ederim.. Eski halinde video çekmediğim için kıyaslama yapamıyorum ama hissiyatı güzel :)

Servet Aydın yazdı:

Haram iyidir

3 günlük dünya, covid bizi bulmadan harama bulaştık abi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)
Cem Işık yazdı:

Tanıdık vasıtasıyla ecumasters'da 52000 KM'de yazılım yaptık araca. Garantinin bitmesini bekliyordum..

150 Hp güç, 250 NM tork değerleri, 185 HP güç, 300 NM tork oldu. Fark oldu tabi ama daha hakkıyla deneyemedik.. :)

dizel 2.0 da da aynısı olmuştu. ara hızlanmalar iyileşmişti. alt devirde kalınca yakıt tüketimi artmıştı az miktarda.

 

bende tiguan da aynısın yapmayı düşünüyordum para harcamaya gönlüm el vermedi. kaldı ki ea111 olan motor 200 hp olabiliyor.

tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Şimdi üzerinde orjinal olmayan ölçüde 235-65-17 kışlıklar takılı, orj. ölçüsü 215-65-17. Onun için tam bir ölçüm için orj. lastikleri takacağım ,yaz geliyor nasılsa..

Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Şimdi Cem biliyorsun bizde de sendeki aracın motorunun hemen hemen aynısı var. Bizim tiguanda yazılımdan sonra kalkışlardaki hantallık gitti. Ara hızlanmalar daha iyi oldu. Daha çok keyif alcağından eminim canavardan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Mert Yeldan yazdı:

Satılacak kıvama gelmiş :p

Hiç sulanma, daha yeni tadını alıyoruz arabanın..

Arda Bülent Güzel yazdı:

Şimdi Cem biliyorsun bizde de sendeki aracın motorunun hemen hemen aynısı var. Bizim tiguanda yazılımdan sonra kalkışlardaki hantallık gitti. Ara hızlanmalar daha iyi oldu. Daha çok keyif alcağından eminim canavardan.

Aynen abi, daha keyifli oldu şu an..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Kodiaq ne uzar şimdi benzinde dipteyken. Hayırlı olsun...

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Cem Işık yazdı:

Tanıdık vasıtasıyla ecumasters'da 52000 KM'de yazılım yaptık araca. Garantinin bitmesini bekliyordum..

150 Hp güç, 250 NM tork değerleri, 185 HP güç, 300 NM tork oldu. Fark oldu tabi ama daha hakkıyla deneyemedik.. :)

Vw servisten ayrılan arkadaşın ifadesi 1,6 tdi dizellerin 250nm tork ile sınırlandırılmasının sebebi dsg deki baskı balata imiş. Sizin araç tsı sms böyle bir sıkıntı olmasın?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Dogan Arsiray yazdı:

ea111 olan motor

kötü olan üretim mi , iyi olan mı? bu kodlar nerede yazıyor

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

kötü olan üretim mi , iyi olan mı?

 

Alırken mi satarken mi? :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Metin Uzunoğlu yazdı:

Vw servisten ayrılan arkadaşın ifadesi 1,6 tdi dizellerin 250nm tork ile sınırlandırılmasının sebebi dsg deki baskı balata imiş. Sizin araç tsı sms böyle bir sıkıntı olmasın?

Aracın şanzımanı yağlı tip 6 ileri, 350 nm torka dayanıklı .1.6 tdi dizellerde 7 ileri kuru tip var ve yağlı olanın daha sağlıklı olduğu biliniyor. Torku sınıra kadar yükseltmedik, dayanır diye umuyorum:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Çağlar Bayur yazdı:

kötü olan üretim mi , iyi olan mı? bu kodlar nerede yazıyor

travma halinde beynime kazili. 🙂

 

ea111 eski nesil, daha kare orantili bir motor gaz tepkisi dahave daha iyi. (fabia rs mesela) ama daha cok yakiyor.   ea112 yeni modellerdiki motorr strok boyu daha kisa bu nedenle alt devirde daha cansiz teoride ama araclar netedeyse 200 kg hafif. (yeni tiguan mesela)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Cem Işık yazdı:

Aracın şanzımanı yağlı tip 6 ileri, 350 nm torka dayanıklı .1.6 tdi dizellerde 7 ileri kuru tip var ve yağlı olanın daha sağlıklı olduğu biliniyor. Torku sınıra kadar yükseltmedik, dayanır diye umuyorum:)

 

Abi senin arabada 6 ileri DSG mi var? :unsure:

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Selim Bilgin yazdı:

 

Abi senin arabada 6 ileri DSG mi var? :unsure:

Aynen 6 ileri yağlı tip var bende. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Cem Işık yazdı:

Aynen 6 ileri yağlı tip var bende. 

 

2.0 tdi dışında kullanmıyorlardı onu ya, şaşırdım. 7 ileri yağlı da var ama daha maliyetli tabi.

6DSG Güzel şanzımandır, çok da dayanıklıdır. 👍

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...