Çağlar Bayur 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Dogan Arsiray yazdı: o barları neden takarlar ki. çok kötü tipi. beyaz olanları var birde plastikleri sararmış. 40 senelik yazlık evin elektrik düğmesi renginde. kapı açık giderken bir yere tutunmak gerekir 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 15 Eylül 2020 Yazar Paylaş 15 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: kapı açık giderken bir yere tutunmak gerekir Arac bakarken bazi ilanlarda resimdeki tavan aparati dikkatimi cekti. Bir mana da veremedim. Sonradan arastirinca ogrendim. Bir donem mit bu araclarla yurtdisi gorevi yapmis. O araclari taklada vs korumak icinmis tavandaki. 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 19 Eylül 2020 Yazar Paylaş 19 Eylül 2020 Bu hafta içi aracın bakımını ve bir iki eksiğini halletmek üzere tamire götürdüm. Ricar Toyota Bostancı'da daha evvel ilk ekspertizini yaptırmıştım. Yine aynı yerde bu işlemleri yaptırdım. Aracı kabul ettikten sonra hemen gresörlükleri yağladılar ve işlemlere başladılar. İlk ekspertiz sırasında aks körüğü yırtık ve bir salıncak rotili bozul demişlerdi. Başka da bir eksiği yoktu. Bende gelmişken şanzıman ve diferansiyel yağları da değişsin dedim. Kapsamlı bakım diye bir paket yapmışlar, motor bakımı ve filtreleri, şanzıman yağı, arazi şanzımanı yağı, ön arka diferansiyel yağı ve fren hidroliğini kapsıyor bu paket. Bu işlemlerin işciliği daha evvel kullandığım Grand Cherokee lere göre çok çok daha kolay. Jeep'te malesef eziyetmiş bu işler. Filtreleri orijinal toyota, yağları ise Motul kullanıyorlar. Ben yapılan işlerden ve ustalıklarından memnun kaldım. Bütün işlemler bittikten sonra, aracın motorunu yıkayıp temizlediler. Akslar ve salıncaklar söküldüğü için aracın rot ayarı bozuldu. Enteresan şekilde balansı da bozuldu. Onuda ayrıca rot balanscı da yaptırdım fakat arabadaki balans problemi gitmedi. 80 den sonraki hızlarda direksiyonda bir titreme oluştu. Bugün tekrardan rotçuya gittim, aracın lastiklerini ön arka yapıp araç üstünde tekrardan balans yaptılar. Problem %90 oranda kesildi, jantlara bilezik gerekiyor dediler. Poryaya tam oturmuyor jantın göbeği biraz büyük geliyor. Müsait bir zamanda jantlara bilezik alacağım. 5 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Eylül 2020 Paylaş 19 Eylül 2020 Kesene bereket kafa rahat binilecek hale gelmiştir. Triger zincir mi bunlarda? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Eylül 2020 Paylaş 19 Eylül 2020 Kesene bereket. Servis de düzgün bir işletmeye benziyor. 1 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 19 Eylül 2020 Paylaş 19 Eylül 2020 Bir sefer gittim oraya,arabanin katalizör arizası vardı.deneme yanilma yoluyla ariza neredeyse buluruz deyince koşarak kaçmıştım ordan.. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 20 Eylül 2020 Yazar Paylaş 20 Eylül 2020 Köksal Yılmaz yazdı: Kesene bereket kafa rahat binilecek hale gelmiştir. Triger zincir mi bunlarda? Triger sanirim kayis ama 50k once yetkili serviste degistirmisler. Servise gittigimde ogrendim onu. Fikri Keleş yazdı: Bir sefer gittim oraya,arabanin katalizör arizası vardı.deneme yanilma yoluyla ariza neredeyse buluruz deyince koşarak kaçmıştım ordan.. eheh iyiymis. Bilgisayarda Toyota programi da var oysaki. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 girişteki beton bariyerleri nasıl aştın 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 21 Eylül 2020 Yazar Paylaş 21 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: girişteki beton bariyerleri nasıl aştın Yolu acmislar. Videoyu gorsen, kenaelard golf basik skirocco vs vardi Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Eylül 2020 Paylaş 21 Eylül 2020 Sami Demirpaz yazdı: Yolu acmislar. Videoyu gorsen, kenaelard golf basik skirocco vs vardi Desene vince bağladım çektim devirdim diye 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ekim 2020 Yazar Paylaş 5 Ekim 2020 Çöl kaplanının kasasında panjur tipi kapatma vardı. Havaleli yükler için güzel olsa da benim kullanım amacımda aracın arkasında bulunacak kamp malzemeleri için yetersiz geldi. Kabin alacaktım ama facebook grubunda tanıştığım kişi ile takas ettik. Ona panjur lazımmış bana da kabin lazımdı. Güzel oldu. Renk biraz farklı, bagaj kapağı ve kabini boyatacağım veya siyah folyo ile kaplatacağım. Yükleme kapasitesi baya artmış oldu bu hali ile. 10 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Ekim 2020 Paylaş 5 Ekim 2020 demirden kurtul bence. onun yerine su deposu filan koy da işe yarasın. birde şu tavan rayları... arkaya kadar uzanan birşey olsa şahane olur. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ekim 2020 Yazar Paylaş 5 Ekim 2020 Dogan Arsiray yazdı: demirden kurtul bence. onun yerine su deposu filan koy da işe yarasın. birde şu tavan rayları... arkaya kadar uzanan birşey olsa şahane olur. Demiri hafifleteceğim. Su deposu da mantıklı aslında, kamplarda iş görür. Tavan raylarını sökemedim, 2 3 gün devamlı wd40 sıkıp sonrasında sökmeyi tekrar deneyeceğim. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 5 Ekim 2020 Paylaş 5 Ekim 2020 Demiri hafifleteceğim. Su deposu da mantıklı aslında, kamplarda iş görür. Tavan raylarını sökemedim, 2 3 gün devamlı wd40 sıkıp sonrasında sökmeyi tekrar deneyeceğim. Sökülmeyen vidaları çakmakla filan ısıt kolaylık sağlar 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ekim 2020 Yazar Paylaş 5 Ekim 2020 Sökülmeyen vidaları çakmakla filan ısıt kolaylık sağlarYani plastik onlarda erir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ekim 2020 Paylaş 5 Ekim 2020 Sami Demirpaz yazdı: Su deposu da mantıklı aslında, kamplarda iş görür. sağa viraj sonrası, sen düze araba sola gitmeye çalışır arka taraf, sıkıntı Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ekim 2020 Yazar Paylaş 5 Ekim 2020 Çağlar Bayur yazdı: sağa viraj sonrası, sen düze araba sola gitmeye çalışır arka taraf, sıkıntı Dalgakiranli varmis ona bakacagim. Kampta su hep lazim. Yada teker cikintisinin arkasina iki tarafa birseyler dusunmek lazim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ekim 2020 Paylaş 5 Ekim 2020 su tankı mantıklı, sürüşe zararı incelenmeli, gaza bastın bıraktın arkadan bir tık nitro atağı geelcek mesela. bu fena olmazdı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ekim 2020 Paylaş 5 Ekim 2020 Sami Demirpaz yazdı: Dalgakiranli varmis ona bakacagim. Kampta su hep lazim. Yada teker cikintisinin arkasina iki tarafa birseyler dusunmek lazim. içine plakalar koyup delikle birleştiriyorlar 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Ekim 2020 Paylaş 5 Ekim 2020 Drift arabalarına yapıyorlar yakıt kenara yaslanmasın diye. 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 6 Ekim 2020 Yazar Paylaş 6 Ekim 2020 Çağlar Bayur yazdı: su tankı mantıklı, sürüşe zararı incelenmeli, gaza bastın bıraktın arkadan bir tık nitro atağı geelcek mesela. bu fena olmazdı Su tankı ile değişirsem mesela çok faydasını görürüm kamplarda. Karavan'da su lazım eğer kamping gibi hortumla su alamayacağım bir yerde olursam. Dalgalanma işine bakalım, yoksa her gittiğimiz yerde itfaiye gibi depoyu sonuna kadar bitirmeyelim Mehmet Göktürk yazdı: içine plakalar koyup delikle birleştiriyorlar Doğrudur hocam, kasanın en arka noktasına koyulabilir. 150 lt civarında bir su deposu eğer dalgakıran da olursa arkadaki ağırlık yerine taşınabilir. Zaten birde çeki okuna yük biniyor, dengelenir. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 6 Ekim 2020 Yazar Paylaş 6 Ekim 2020 Ali Darbaz yazdı: Sen ne önerirsin ? Birde şu var, 3.5 ton çekme kapasiteli araca 150 lt gibi bir su deposu düşünüyorum. Etki kısmını düşünmek lazım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts