İçeriğe Yönlendir

2011 Chevrolet Captiva 2.0 D LT High Nasıl Bilirsiniz?


Mustafa Çiçek

Recommended Posts

Mustafa Çiçek

iyi günler. Suv a geçmeyi düşünüyorum, bu araç yakın arkadaşımda var çok da beğendim. Genel bilinenler (yakıt , vergi, servis) dışında olumlu olumsuz görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Yakıt 10 litre. heybetli araç şirin. Kullanımı biraz sallantılı yoldan kopuk. iç trimi temiz. olması gerektiğinden ucuz bir araç marka nedeniyle. parça bulunur her halukarda.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Bir kere bindim motor sesi çok gelmişti sanki içeride çalışıyordu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serhat Işık

2007 vardı bende sürekli 4 çekerdi. Çok yaktığı için hemen sattım. Fakat 2010 ve sonrakilerde sürekli 4 çeker yok galiba. Bu nedenle ekonomik olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar

Ben geçen hafta cuma günü aldım, 2011 high. Yakıt bence fazla değil, egea ile kıyaslanmadığı sürece. Araç kendisi 1910 kg, ben bindim 2000 oldu, depodaki yakıtı falan 2 tonu geçen bir ağırlık ve sürekli dört çeker için normal, bana göre.
Aracı Konya'dan aldım. Konya-Denizli-Dalaman için toplamda 578,5 km yol yaptım, pompa hesabı 7,7 lt/100 km. Kuruş hesabı sorarsanız, 6,33 TL./lt den aldım, 49 kuruş yaptı. Bu değeri yakalamak için hiç kasmadım kendimi. Sollamaya çıktım fırladım, rampalarda yapıştırdım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. [emoji4]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serhat Işık
Ben geçen hafta cuma günü aldım, 2011 high. Yakıt bence fazla değil, egea ile kıyaslanmadığı sürece. Araç kendisi 1910 kg, ben bindim 2000 oldu, depodaki yakıtı falan 2 tonu geçen bir ağırlık ve sürekli dört çeker için normal, bana göre.
Aracı Konya'dan aldım. Konya-Denizli-Dalaman için toplamda 578,5 km yol yaptım, pompa hesabı 7,7 lt/100 km. Kuruş hesabı sorarsanız, 6,33 TL./lt den aldım, 49 kuruş yaptı. Bu değeri yakalamak için hiç kasmadım kendimi. Sollamaya çıktım fırladım, rampalarda yapıştırdım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. [emoji4]

Uzun yolda yakıtı iyi diye aklımda kalmış. Ama şehir içinde yakıt 11- 13 lt olur. Ha, araç 2 tonluk yakıtı bu arabaya göre normal bize göre çok[emoji846].
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar

Yaşadığım yerde şehiriçi trafik yok, bu sebeple o konuda yorum yapamam. 2012-13 modeller LTZ diye geçiyor ve 163 hp motorları 1-2 lt kadar az yakıyor diyorlar. Bizimkiler 150 hp.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

Makyajsız kasa 150 bg, sürekli 4 çeker, 5 ileri otomatik, makyajlı kasalarında 163 bg lik motor, önden çeker ve 6 ileri otomatik şanzıman var. Bir ara araştırmıştım aklımda kalanlar bunlar, makyajlılarda 4 çeker seçeneği yok bildiğim kadarıyla dolayısıyla 1-2 litre az yakıyormuş eskilere göre.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek
İsa Acar yazdı:

Ben geçen hafta cuma günü aldım, 2011 high. Yakıt bence fazla değil, egea ile kıyaslanmadığı sürece. Araç kendisi 1910 kg, ben bindim 2000 oldu, depodaki yakıtı falan 2 tonu geçen bir ağırlık ve sürekli dört çeker için normal, bana göre.
Aracı Konya'dan aldım. Konya-Denizli-Dalaman için toplamda 578,5 km yol yaptım, pompa hesabı 7,7 lt/100 km. Kuruş hesabı sorarsanız, 6,33 TL./lt den aldım, 49 kuruş yaptı. Bu değeri yakalamak için hiç kasmadım kendimi. Sollamaya çıktım fırladım, rampalarda yapıştırdım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. emoji4.png

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar

Teşekkür ederim, darısı başınıza [emoji106][emoji6]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Ünal2
Mustafa Çiçek yazdı:

iyi günler. Suv a geçmeyi düşünüyorum, bu araç yakın arkadaşımda var çok da beğendim. Genel bilinenler (yakıt , vergi, servis) dışında olumlu olumsuz görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Merhaba ben de şuan bu aracı araştırıyorum 2012 sonrası olan LTZ paketlerine özellikle yoğunlaşmış durumdayım. Yakıt olarak 4 çeker olmaması ve şanzıman oranının daha uzun olması sebebiyle yakıt tüketimi daha düşük. Ama şuan fiyatları yükselmiş bayağı bakalım nasip:)

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • 8 ay sonra...
Mustafa Çiçek

Konuyu güncelleyeyim. 

Aracımı satmak üzere biriyle anlaştık yarın gelecek satışı vereceğim inşallah. Ardından hemen araç almam gerekiyor. Yakın olması ve kısmen güvenilir olması açısından Akyurttaki araçları listeledim. Sizce alttaki araçlardan hangisi mantıklı. Fikir verebilirseniz çok sevinirim.

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-chevrolet-hatasiz-boyasiz-tramersiz-emsalsiz-temizlikte-navigasyon-sunroof-927523759/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-chevrolet-inci-beyazi-ici-bej-7-kisilik-sunroof-koltuk-isitma-928545116/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-chevrolet-hatasiz-7-kisilik-sedefli-beyaz-ici-bej-933664867/detay/

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek

Yarı otomatik , triptronik demek değil mi bilmediğim için soruyorum

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Çiçek yazdı:

Yarı otomatik , triptronik demek değil mi bilmediğim için soruyorum

 

 

Yok tiptronik eski audi tam otomatiklere verdikleri isim. Yarı otomatik demek robotize şanzıman demek

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek

Diğer ilanlarda otomatik denmiş ilan girerken hata yapılmış

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Bunlar yarı otomatik değil. Halis tam otomatik. İlanlarda yarı otomatik denmiş
Olur mu yahu bunlar yarı otomatik? Tam otomatik olması için P R N D ve 1 2 3 olması gerek?
Yarı otomatik , triptronik demek değil mi bilmediğim için soruyorum
 
Triptonik bir şanzıman türü mü desem adı mı nasıl desem bilemedim. Kendisi yarı otomatik olmakla beraber diğer adı yarı otomatik demek değildir.
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Akbal yazdı:
Ali Darbaz yazdı:
Bunlar yarı otomatik değil. Halis tam otomatik. İlanlarda yarı otomatik denmiş

Olur mu yahu bunlar yarı otomatik? Tam otomatik olması için P R N D ve 1 2 3 olması gerek?

Yoo. Mazda’da p-r-n-d, + ve - vardı. Tam otomatikti

Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek

http://www.chevroletcikmayedekparca.com/image/cache/data/cikma-013-600x337.jpg

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Yoo. Mazda’da p-r-n-d, + ve - vardı. Tam otomatikti
Bu konular forumda tartışılmıştı. Aynı mevzu Auriste var ve yari otomatik, DSG Aisin yari otomatik. CVT yarı otomatik?
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Akbal yazdı:
Tansu Kalafatoğlu yazdı:
Yoo. Mazda’da p-r-n-d, + ve - vardı. Tam otomatikti

Bu konular forumda tartışılmıştı. Aynı mevzu Auriste var ve yari otomatik, DSG Aisin yari otomatik. CVT yarı otomatik?

Cvt tam otomatik şanzımandır. Tork konvertörü vardır. 
 

mazda tam otomatik. Dediğim gibi artı eksisi var. 
 

Çift ve tek kavrama yarı otomatik. Geri kalan hepsi tam otomatik. 


2.0 dizel makinede sanmıyorum ki yarı otomatik şanzıman kullanılsın. %99 tam otomatiktir bu da

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu


yani özetle viteslerde manuel geçiş yapabilen her şanzıman yarı otomatik değildir. Çoğu tam otomatik manuel olarak vitesler arası geçiş yapabilir. Tork konvertörü olan her şanızman tam otomatiktir. Vites koluna bakarak anlaşılmaz bu durum

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


yani özetle viteslerde manuel geçiş yapabilen her şanzıman yarı otomatik değildir. Çoğu tam otomatik manuel olarak vitesler arası geçiş yapabilir. Tork konvertörü olan her şanızman tam otomatiktir. Vites koluna bakarak anlaşılmaz bu durum

 

Affına sığınarak hocam 😀

650-suleyman-demirel-yunanistan-ege-resi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Çiçek yazdı:

 

Bu şanzıman 6t40 tipi tam otomatik şanzımandır. Sürücüye istediği vitesi seçme opsiyonu sunması, tam otomatik gerceğini değiştirmez. Tork konverteri ile kavrama yapan ve dünya dişli sistemi ile çalışan tüm konvansiyonel şanzımanlar tam otomatiktir. Tam otomatik olması kötü  değil aksine çok güzel bir özeliktir. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...