Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: Abi senin arabada frealauf açıkmı. Tüketim ondanda düşük olabilir. o ne? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: o ne? Yelken modu, vitesi boşa atıp motoru kapatma. 10 Ocak 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Yok öyle birşey. silindir kapama bile yok bende 125hp vitesli araç. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mehmet Göktürk yazdı: Yok öyle birşey. silindir kapama bile yok bende 125hp vitesli araç. Abi 2006 dan kalma dsg özelliği. Tüketime çok etkisi var. Senin araban manual ise olmaya bilir. Ama ciddi yakıt ekonomisi yaratıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 sağlar. bazen öyle kullanırım ben tatlı rampada boşa alma durumunda daha az yakar. Bu çok konuşulurdu eskiden artık insanlar öğrendi. Ama yeni gelenler hala boşa alırsan daha çok yakar diye tutturabiliyor. Hocayız öğreteceğiz mecbur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mehmet Göktürk yazdı: sağlar. bazen öyle kullanırım ben tatlı rampada boşa alma durumunda daha az yakar. Bu çok konuşulurdu eskiden artık insanlar öğrendi. Ama yeni gelenler hala boşa alırsan daha çok yakar diye tutturabiliyor. Hocayız öğreteceğiz mecbur. Son çıkan golfte freilauf öyle br geliştirdilerki, araba şehir içinde bile 4,9 litre yakıyor . 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: Son çıkan golfte freilauf öyle br geliştirdilerki, araba şehir içinde bile 4,9 litre yakıyor . start stop varsa olur tabi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mustafa Yanar yazdı: start stop varsa olur tabi Arabada Mild Hydrip var. Ben bunlara androitletirilmiş motor diyorum. Motor kapansa bile soğutmayı devam ettiren elektrikli su pompası var. Alternatör yok, onun yerine elektrik motoru var. Kalkışı elektrik motoru yapıyor. Marş motoru yok, araba arkadan ittirir gibi elektrik motorunun ilk hareketi vermesi ile marş yapıyor. Arabada 2 tane su termostadı var. Galiba yağ pompasıda elektrikle çalışıyor bunların. Subab zamanlamasıda elektrikli. Yani şöyle düşün Sen bir insansın , kollarını android kol takmışlar, Ayaklarına android bacaklar takmışlar. Başın ve iç organların biyolojik , gerisi sentetik meteryalden yapılmış. İşte 1.5 tsi mved motor öyle bişey. Hemen hemer uzuv denecek herşeyi elektronik ama yanma odası ve silindirler halen orda. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Yakıt en fazla kalkış anında harcanıyor, bu da en düşük seviyede bu araçta o zaman, kalkış için elektirikli motor takmışlar araca öyle mi. Arıza durumunda tüm ekonomiyi alır götürür gibi duruyor bu yeni sistemler Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mustafa Yanar yazdı: Yakıt en fazla kalkış anında harcanıyor, bu da en düşük seviyede bu araçta o zaman, kalkış için elektirikli motor takmışlar araca öyle mi. Arıza durumunda tüm ekonomiyi alır götürür gibi duruyor bu yeni sistemler bi oksijen sensörü bozulsa da aynı? Yorum bağlantısı
Atahan Gülen 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Araç 2 yıl garantili 2 yıldan sonra vay arıza yapan araç sahibinin haline ki marka ne olursa olsun yeni her teknoloji sahadaki araçlar üzerinde denenir durumda. İstedikleri kadar ar-ge yapsınlar kervan yine yolda düzülüyor. Araç sahibi yetkili serviste ciğer ameliyatı olabilir. Sanayiye yada özel servise gidip de iyi niyet garantisini bozmamak lazım.. Hibrit araçlara hiç içim ısınmıyor nedense.. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 1.4 çok yakmış, ben 88-90 ortalama ile bitirdiğim yolda, 4,6-4,8lt ile tamamlıyorum. Muhtemel dsg nin de etkisi var. 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mehmet Göktürk yazdı: bi oksijen sensörü bozulsa da aynı? Oksijen sensörünü tüm parçacılarda uygun fiyata buluruz ama vw nin bu yeni tip marş motorunu bulamayabiliriz. Ya da çok tuzlu olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mustafa Yanar yazdı: Oksijen sensörünü tüm parçacılarda uygun fiyata buluruz ama vw nin bu yeni tip marş motorunu bulamayabiliriz. Ya da çok tuzlu olur. oksijen sensörünün bozulma olasılığı ve maliyetinin çarpımı ile o elektrik motorunun bozulma olasılığı ve maliyeti çarpımı karşılaştırıldığında motorunki düşük çıkabilir. Atahan Gülen yazdı: Araç 2 yıl garantili 2 yıldan sonra vay arıza yapan araç sahibinin haline ki marka ne olursa olsun yeni her teknoloji sahadaki araçlar üzerinde denenir durumda. İstedikleri kadar ar-ge yapsınlar kervan yine yolda düzülüyor. Araç sahibi yetkili serviste ciğer ameliyatı olabilir. Sanayiye yada özel servise gidip de iyi niyet garantisini bozmamak lazım.. Hibrit araçlara hiç içim ısınmıyor nedense.. hibrit araçlar diğer arkadaşların da dediği gibi az zorlanıyor. Bu da ayrıca patlamalı kısmın zor bozulmasına yol açıyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Şu linkteki videoda animasyon var. Nasıl çalıştığını ordan izleyebilirsiniz. https://www.volkswagen.de/de/modelle-und-konfigurator/golf.html/r-line/__layer/carfeatures/features/models/golf-cd/technology/engines/master.layer#CONFIGURE Yorum bağlantısı
Atahan Gülen 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: Şu linkteki videoda animasyon var. Nasıl çalıştığını ordan izleyebilirsiniz. https://www.volkswagen.de/de/modelle-und-konfigurator/golf.html/r-line/__layer/carfeatures/features/models/golf-cd/technology/engines/master.layer#CONFIGURE Güzel görünüyor, mantıklı. Toyotoda stabil çalıştığına göre bunda da çalışır. Euro 6 standartlarının yerine getirilmesi için yeterli fakat usta servis yada işçilik konusuda da türkiyede yaşadığımızı göz önünde bulundurarak alıp kullanmak lazım bizimkiler bunun kayışını bile değiştiremez --------------------------------------------------------------------------------------- (Şahsi fikrimdir yanlışsa af ola muhakkak karşı çıkanlar olacaktır) Kendi adıma ben bu aracı kesinlikle almam Çünkü kalıcı teknolojiler değil bunlar ve çok yakında tarihe karışacaklar. Geçiş döneminin zırvalıkları olduğu düşüncesindeyim. Şarj süresi ve menzil tam elektrikli araçlarda istenilen seviyeye gelince vay be nelerle uğraşmışız diyeceğiz bide eTsi vardı zamanında diyeceğiz... Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 (düzenlendi) Böyle alengirli işlerde vw nin üzerine yok, işlevsel olsun ama basit olsun demiyor vw mühenddisleri, karmaşık olsun arıza yaparsa sadece yetkili servise gelsin mantığında, 10 Ocak 2021 tarihinde Mustafa Yanar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 1.4 TSI 122 bg DSG jettanin 15 bin km ortalaması 7,5 km yaklaşık 11 bin km şehiriçi kullanım. TSI motor önü açık bir motor tamamen sizin kullanımıniza bağlı aynı güzergahta eşim 5,5 -6 lt ile gidip gelirken ben 8-9 litrelere cikabiliyorum. Bunda önceki aracımın dizel olmasida etkili olabilir. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 EA211 ile EA111 arasında 1 litre fark var. Turbosu motorun önünde olanlar EA111 eski nesil. Demir motor blok. Turbosu motorun yolcu tarafında olanlar EA211 yeni nesil. alüminyum. Başka da bir sürü fark var. öyle her sakallı deden değil.. İki türlü 1.4 TSI var. Yine iki türlü 1.2 TSI var. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Mehmet Göktürk yazdı: EA211 yeni nesil. alüminyum. rektifiye yapılabiliyor mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Çağlar Bayur yazdı: rektifiye yapılabiliyor mu? Valla bilemiyorum. Umarım yapılıyordur. Bu yeni 211EVO 1.5 lere yapılamayacak çünkü onlarda daha bi acayip şeyler var. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Motor yapım tamir prosedürü. ea211 çok detaylı bakmak okumak lazım. umarım lazım olmaz. engine-cpta-czca-czea-ea211-eng.pdf 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Araba kendi kendine maksimum verimle çalışıyor. Bence kolay kolay bozulmayacaktır. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 Çağlar Bayur yazdı: rektifiye yapılabiliyor mu? Yeni kanun çıkacakmış duymuşsundur. Ruhsat sahibine çıkma motor ithalatı serbest. Bu işi almanyadan kovalayan başarılı olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Ocak 2021 Paylaş 10 Ocak 2021 (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Son çıkan golfte freilauf öyle br geliştirdilerki, araba şehir içinde bile 4,9 litre yakıyor . İlk ışıklarda önde duran ama mazda 6 eTsi yarı hibrit. Bunların bir de gte var. O da plugin hybrid. Hev tarzı tarzı yok sanırım. eTsi çok komplike. Dsg bir yandan, turbo bir yandan, yine küçük hacimli motor bir yandan. Sistem karışık. Gelin toyota’ya. 1,8 atmosferik direkt enjeksiyon bile yok. Sıralı sistem. Büyük motor, ferah motor. Düşük güç. Şanzıman yok. Volan çevirme yok. İlk harekette strese giren parçalar yok. Ömürlük biraz fazla tekrar yapıyorum ama böyle böyle sattıracaz piyasasını oluşturacağız arabanın 😇 yoksa millet öcü gibi bakıyor hibrite konuya gelecek olursak, yoğun istanbul trafiğinde 20-22km ort. hızlarda 9lt tüketen 1.2tsi golf de var. Bunu da gözardı etmeyin. Kullanım amacına göre motor-şanzıman seçmek en doğrusu 10 Ocak 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts