Ali Cihangiroğlu 31 Ağustos 2021 Paylaş 31 Ağustos 2021 (düzenlendi) Celal Aydın yazdı: DSG’nin bu kadar çok satılmasının sebebi, sorunsuzluğu değil markanın VW olması. Sıfırdan alanın, aracın garantisi sayesinde umrunda olmaması. Kaç kişi teknik detaylardan anlayıp da tercih esiyor DSG’yi. Otomatik mi otomatik, al, bin, geç. katılıyorum, bu şanzımanı örneğin Fiat falan kullansa ohoo Fiat pertti 31 Ağustos 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 31 Ağustos 2021 Paylaş 31 Ağustos 2021 vw çok güzel araba . çok severek kullandım ama çok para harcadım. birdaha vw yine alırım ama ya ilk sahibi olurum yada 30 40 bin de yetkili servis bakımlıysa alırım vw nazik araba arızaya daha yatkın bu gerçek . lakin araba gibi araba yola çıktınmı 160 170 banamısın demiyordu 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 31 Ağustos 2021 Paylaş 31 Ağustos 2021 katılıyorum, bu şanzımanı örneğin Fiat falan kullansa ohoo Fiat pertti [emoji4]Kesinlikle abi. [emoji1] Yorum bağlantısı
Murat Sahın 31 Ağustos 2021 Paylaş 31 Ağustos 2021 Otomatik şanzıman bana göre eski tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlardır. Böyle robottu kavramaydı falan uğraşmak yerine tork konvertörlü tam otomatikte kademe sayısını artıran, söz gelimi 7 ileri kademe ile tork konvertörlüyü birleştirseler çok güzel olurdu. 90 lı yılların tam otomatikleri bile vızır vızırken halen, robotizeler dökülüyor. Halbuki neredeyse otomotiv tarihi ile yaşıt ve güvenilir bir sistem var ortada. Otomatik araç almak istiyorum, model de yüksek olsun diyorum, araştırıyorum, ya mekatronik ya çift kavrama ya da cvt. Vazgeçiyorum 1 Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 31 Ağustos 2021 Paylaş 31 Ağustos 2021 Otomatik şanzıman bana göre eski tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlardır. Böyle robottu kavramaydı falan uğraşmak yerine tork konvertörlü tam otomatikte kademe sayısını artıran, söz gelimi 7 ileri kademe ile tork konvertörlüyü birleştirseler çok güzel olurdu. 90 lı yılların tam otomatikleri bile vızır vızırken halen, robotizeler dökülüyor. Halbuki neredeyse otomotiv tarihi ile yaşıt ve güvenilir bir sistem var ortada. Otomatik araç almak istiyorum, model de yüksek olsun diyorum, araştırıyorum, ya mekatronik ya çift kavrama ya da cvt. Vazgeçiyorum [emoji4] Pejo sitroyende var Yorum bağlantısı
Ümit Türk 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Ne manueli ya bırakın Allah aşkına. Manuel hamallıktır . Hele istanbul trafiğinde vites koluna tokatlar atmaya başlıyorsun. Bütün araçlar otomatik olmalı. Yorum bağlantısı
Cem Işık 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Benim araba 1.4 6 ileri dsg, 88 bindeyim, daha en ufak sıkıntı yaşamadım. Yoğun trafiğe de giriyorum, uzun yolda yüksek süratlere de çıkıyorum gerektikçe. Bence şans işi bu biraz. Sattığım jeep kj, 250 bin km gibi (klasik otomatik vites) gecenin kör saatinde balata bittiğinden yolda kalmıştım. Üzerindeki şanzıman amerikada kamyonetlere takılan ağır hizmet tipi diye geçen model. Sürekli şehir içi dur kalk kullanmak zorunda kaldığım düz vites mondeomda 60 bin km de baskı balata volant değişmem gerekmişti. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Yanlış karar ZF8 kullanmadığı sürece lütfen manuel üretmeye devam etsin Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Ümit Türk yazdı: Ne manueli ya bırakın Allah aşkına. Manuel hamallıktır . Hele istanbul trafiğinde vites koluna tokatlar atmaya başlıyorsun. Bütün araçlar otomatik olmalı. Hamalı hor görmeyelim. Onsuz da olmaz. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 az kaldı, pek yakında şanzıman kalkacak haberiniz yok Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Murat Sahın yazdı: Otomatik şanzıman bana göre eski tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlardır. Böyle robottu kavramaydı falan uğraşmak yerine tork konvertörlü tam otomatikte kademe sayısını artıran, söz gelimi 7 ileri kademe ile tork konvertörlüyü birleştirseler çok güzel olurdu. 90 lı yılların tam otomatikleri bile vızır vızırken halen, robotizeler dökülüyor. Halbuki neredeyse otomotiv tarihi ile yaşıt ve güvenilir bir sistem var ortada. Otomatik araç almak istiyorum, model de yüksek olsun diyorum, araştırıyorum, ya mekatronik ya çift kavrama ya da cvt. Vazgeçiyorum 9 ileri gtronik 9 ileri zf 9hp 10 ileri alison Bunlar olmazmı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: az kaldı, pek yakında şanzıman kalkacak haberiniz yok Elektrikli arabalarda da şanzıman olacakmış diyorlar sonuçta elektrik motorunun devri sınırlı yani sınırlandırıyorlar Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrikli arabalarda da şanzıman olacakmış diyorlar sonuçta elektrik motorunun devri sınırlı yani sınırlandırıyorlar haydaaaaa ... olmasın arkadaş, hız limitli kalsın... Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Ali Darbaz yazdı: 9 ileri gtronik 9 ileri zf 9hp 10 ileri alison Bunlar olmazmı Quintippio var, en güzeli o. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: haydaaaaa ... olmasın arkadaş, hız limitli kalsın... Zf boş durur mu? Yapıştırmış hemen 2. fitesi 😁 https://www.minoto.com/blog/zf-elektrikli-otomobiller-icin-urettigi-sanzimanini-tanitti Yorum bağlantısı
Serkan Maden 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 En son kedi ön camı tırmalayıp çizmiş diye söylendim o gün cam çatladı taştan. O yüzden DSG'em hakkında yorum yapmayacam.😀 3 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Sefa Çelik yazdı: Şans demeyelim de algı diyelim. Şuana kadar kullandığım hiç bir DSG şanzumana 1 TL masraf harcamadım, aşırı memnun kaldım. Şuana kadar 1 tane tork konvertörlü aisin kullandım, 2 den 3 e geçerken kerkinen, geri takınca tak tak tak vuran berbat bir şanzumandı. Bir tarafta yaşanmış gerçekler, bir tarafta sanal alemde oluşmuş tersi algı. Komik. Sadece DSG tamiri yapan tamirciler aslında kara para aklayarak, uyuşturucu satarak geçiniyorlar demekki. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Vw leri merak edenler Yıldız sanayiye gelip marka çalışan yerlere bakabilirler. Günde 3-5 kişi ben yönlendiriyorum, müşteri o kadar yanmış ki koskoca Ford tabelasını görmüyor şanzıman soruyor.. Akşam onlardan kargolar kamyonla koli alırken bizim taraftan 8-10 koli çıkıyor. Ticaride büyük oranda tercih edilmedikleri halde. Dsg çok can yaktı aynen Cvt nin yaktığı gibi. Benim için konuya dönersek ha düz olmuş ha otomatik. İkisi de bana uyar, ikinci el aldığım için hangisi denk gelirse onu alıyorum.. Dizelde bitecek falan diye konuşacak konu atıyorlar ortaya, daha biten görmedik. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Serkan Toker yazdı: Vw leri merak edenler Yıldız sanayiye gelip marka çalışan yerlere bakabilirler. Günde 3-5 kişi ben yönlendiriyorum, müşteri o kadar yanmış ki koskoca Ford tabelasını görmüyor şanzıman soruyor.. Akşam onlardan kargolar kamyonla koli alırken bizim taraftan 8-10 koli çıkıyor. Ticaride büyük oranda tercih edilmedikleri halde. Dsg çok can yaktı aynen Cvt nin yaktığı gibi. Benim için konuya dönersek ha düz olmuş ha otomatik. İkisi de bana uyar, ikinci el aldığım için hangisi denk gelirse onu alıyorum.. Dizelde bitecek falan diye konuşacak konu atıyorlar ortaya, daha biten görmedik. Cvt’den canı yananlar da genelde ford nissan grubu oldu. Özellikle ford. Honda toyota grubunda sorun çok az. Honda da ise zinciri aşırı zorlama ile sorunlar oldu zaten kullanıcı profili aşağı yukarı belli. Zevksiz olabilir ama yine de istatistik olarak daha sorunsuz. 2 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Ali Darbaz yazdı: 9 ileri gtronik 9 ileri zf 9hp 10 ileri alison Bunlar olmazmı Olur da bütçeyi aşar Ali Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Cvt’den canı yananlar da genelde ford nissan grubu oldu. Özellikle ford. Honda toyota grubunda sorun çok az. Honda da ise zinciri aşırı zorlama ile sorunlar oldu zaten kullanıcı profili aşağı yukarı belli. Zevksiz olabilir ama yine de istatistik olarak daha sorunsuz. Masraf açısından bakarsak powershift dsg ye göre çok daha masraflı. Komple şanzıman değişiyor neredeyse.. Dsg de yine kavrama, mekatronik veya tüp olarak ayrı ayrı tamir edilebiliyor.. Dsg alacak kişi manuel vites baskı balata masrafı gibi düşünerek kenara 3-5 bin koyması lazım.. Bu kadar masraf bence normal ve kabul edilebilir.. Kimse istemez araç bozulsun yolda kalıp masraf çıkarsın, ancak illa ki olabiliyor.. Ben yunanistan dan geldikten 2-3 gün sonra basınexpress in ortasında kalmıştım.. Basınç tüpü patladığı için araç vitese geçmedi, boşta kaldı.. 3 sene önce 2500 lira vermiştim sanırım.. Yunanistan da arıza yapsa, o parayı sadece çekiciye verirdim heralde.. 60 bin kmde garanti bitmesine rağmen sadece işçilik ödemek şartı ile kavrama serviste değişmişti.. Üstelik arıza yapacak kadar kötü değilken, talebimiz üzerine yaptılar. Manuel vites olsa 120-130 binde 2-3 bin cepten çıkacaktı.. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Erdem Doğan yazdı: Masraf açısından bakarsak powershift dsg ye göre çok daha masraflı. Komple şanzıman değişiyor neredeyse.. Dsg de yine kavrama, mekatronik veya tüp olarak ayrı ayrı tamir edilebiliyor. ikisinde de aynı şekilde, ayrı ayrı değişebiliyor. dsg tamircileri daha erken ustalaştı 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: ikisinde de aynı şekilde, ayrı ayrı değişebiliyor. dsg tamircileri daha erken ustalaştı Gelisme var o zaman. Usta ile konusurken powershift ariza yapinca komple degisiyor demisti. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Erdem Doğan yazdı: Usta ile konusurken kiralar kaç para haberin var mı sanayide? sanayide alabileceğin cevapların %99 u duygusaldır 4 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 1 Eylül 2021 Paylaş 1 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: kiralar kaç para haberin var mı sanayide? sanayide alabileceğin cevapların %99 u duygusaldır Bu modellerin yağ tapası yok motoru indirip ters çevirerek boşaltacağız gibi mi 1 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts