Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 Metin Akbal yazdı: Kaliper evette benim bildiğim ona fren merkezi denir. Ben ufak bir sıkıntı yaşamıştım önceki sene. Arka fren merkezi arızası diyeceklerdi ilk başta sonra sorun ortadan kalktı. Baktım kaliper imiş. Ustalarda beni yanıltmış. merkez bu https://www.otoerdem.com/fluence-fren-ana-merkezi-esp-460113705r-urun-3760.html kaliper de bu yani ben böyle biliyorum abi https://www.aloparca.com/yedek-parca/mga-/kaliper/56770/80186365 Sen ortalığı çok karıştıracaksın gibi merkez arızalanırsa soluğu Çorum'da alırım 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Merkez değildir o merkez olsaydı duramazdın [emoji1787][emoji1787] 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 https://www.hepsiburada.com/tunap-913-fren-bakim-gres-microflex-200-gr-pm-HB00000S7EW3 balata arkasına sürülecek , düzelebilir Ali Gök yazdı: ince hesap kitap var röno yahu ne hesabı Yorum bağlantısı
Erkan Işık 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: https://www.hepsiburada.com/tunap-913-fren-bakim-gres-microflex-200-gr-pm-HB00000S7EW3 balata arkasına sürülecek , düzelebilir röno yahu ne hesabı Çaglar abikonu biraz alakasız ama ford fiestalarda mazot filtresi kaç binde bir degişmeli üstündeki 23000 km olmus Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: https://www.hepsiburada.com/tunap-913-fren-bakim-gres-microflex-200-gr-pm-HB00000S7EW3 balata arkasına sürülecek , düzelebilir röno yahu ne hesabı Çağlar abi bunun nasıl faydası oluyor ? Balata arkasına sürünce çalışa çalışa pistonun yuvasına doğru mu gidiyor ? Nasıl çalışıyor bu malzeme? Anlatsanda hep beraber öğrensek Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Rönoda fren sistemi biraz hassas. clio 3 varkende tamircinin ilk yaptığı iş kalipere gres sürmek olurdu. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: İşini çok düzgün yapan bir abs ustasını aradım. Önce frenciye gitmem gerektiğini hortumların ters bağlanmış olma ihtimalini söyledi. Fren hortumları nasıl ters bağlanabilir ? Ters bağlama durumunda yaşadığım tecrübe şudur. frene basıyorsun tutmuyor aniden basıyordum sonra tutmaya başlıyor ve kilitliyor. bu yüzden önden miksere vurmuşluğum vardır. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 Ersen Tapan yazdı: Rönoda fren sistemi biraz hassas. clio 3 varkende tamircinin ilk yaptığı iş kalipere gres sürmek olurdu. Neresine sürüyorlar abi gresi? Ümit Türk yazdı: Ters bağlama durumunda yaşadığım tecrübe şudur. frene basıyorsun tutmuyor aniden basıyordum sonra tutmaya başlıyor ve kilitliyor. bu yüzden önden miksere vurmuşluğum vardır. O zaman ters bağlı değil. Allah esirgesin 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: Neresine sürüyorlar abi gresi? Pistonlara sürüyorlar diye biliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: Çağlar abi bunun nasıl faydası oluyor ? Balata arkasına sürünce çalışa çalışa pistonun yuvasına doğru mu gidiyor ? Nasıl çalışıyor bu malzeme? Anlatsanda hep beraber öğrensek yetkili servis sırrı nissaan röno grubu kullanır, balatanın arka yüzüne sürülüyor. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: yetkili servis sırrı nissaan röno grubu kullanır, balatanın arka yüzüne sürülüyor. Abi pek ucuzmuş. 215 lira diyor 😀 senin işini çözer kesin diyorsan hemen alayım.? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 (düzenlendi) Oğuzkan Erışık yazdı: Abi pek ucuzmuş. 215 lira diyor 😀 senin işini çözer kesin diyorsan hemen alayım.? poraya kalipere abs beynine girmekten iyidir amma pahalymış hakkat, serviste bakımda kullnıyorlar tezgah altında bu ürünü 28 Eylül 2021 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 Çağlar Bayur yazdı: poraya kalipere abs beynine girmekten iyidir amma pahalymış hakkat, serviste bakımda kullnıyorlar tezgah altında bu ürünü Frenciye gideyim bakayım ne diyecek. Duruma göre hareket edeyim. Bir de ustanın yorumunu almak lazım canlı gözle. Direk değişimden ziyade pistonu temizleyip yağlamak kurtarırsa bakalım bi abi 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Erkan Işık yazdı: Çaglar abikonu biraz alakasız ama ford fiestalarda mazot filtresi kaç binde bir degişmeli üstündeki 23000 km olmus 2 bakımda bir değişir. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 yetkili servis sırrı nissaan röno grubu kullanır, balatanın arka yüzüne sürülüyor. Opel de de sürenler var. Ben balataları değişirken görmüştüm. Nedir abi bunun esprisi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Metin Akbal yazdı: Çağlar Bayur yazdı: yetkili servis sırrı nissaan röno grubu kullanır, balatanın arka yüzüne sürülüyor. Opel de de sürenler var. Ben balataları değişirken görmüştüm. Nedir abi bunun esprisi? balata şıkırtısını, sıkışmasını engeller 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Sanayide de kullanan var böyle şeyleri 😘 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Kaliper kilitli iken abs çalışsa da anlaşılamaz. Kaliper ileri geri hareket edecekki abs vuruntusu anlaşılsın. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 Servet Aydın yazdı: Kaliper kilitli iken abs çalışsa da anlaşılamaz. Kaliper ileri geri hareket edecekki abs vuruntusu anlaşılsın. Diğer 3 tekerde neden hiç tepki olmuyor peki abi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Eylül 2021 Paylaş 28 Eylül 2021 Abs kayan tekere müdahale ediyor. Biri tamamen kilitli kalınca sistemin kafası karışır Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 28 Eylül 2021 Yazar Paylaş 28 Eylül 2021 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Abs kayan tekere müdahale ediyor. Biri tamamen kilitli kalınca sistemin kafası karışır Büyüksün vallahi hiç düşünmedim abi. Sabahtan beri sert frende devreye girmesi gerekiyormuş gibi düşünüyormuşum meğersem 😀😀 28 Eylül 2021 tarihinde Oğuzkan Erışık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Eylül 2021 Paylaş 29 Eylül 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: Merhabalar Sabah işe gelirken yan yoldan bir arabanın yoluma atlamasıyla sert fren yaptım. Hızım 80 civarıydı. Kıl payı kazadan kurtuldum. Araba absye girmedi. Sadece sol ön teker kızakladı. Freni bıraktığımda kızaklamaya devam etti. Araba durunca kaliper kendini bıraktı. Müsit bir yerde tekrar denedim. Bu sefer 40 50 arasıydı hızım. Tekrar frene asıldım. Yine durum aynı. Sol ön teker freni bıraksam da kızaklamaya devam etti abs yine yok. Bakımda hidrolik yağına baktık ve renginde herhangi bir değişiklik yoktu. Sorun ne olabilir nerelere bakmalı? kaliper pistonu takılı kalıyordur. jeep de olmuştu. iki piston olduğu için kaliperi çapraz itip balatayı çapraz eritmişti. ayrıca fren hortumu da tıkalı olaibliyor. dodge journey de arka kaliperlerden birisi geç bırakıyordu. tek piston vardı. hill holder bırakmıyordu bu nedenle. ama sebebi tıkalı hortum idi. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 29 Eylül 2021 Yazar Paylaş 29 Eylül 2021 Doğan Arşiray yazdı: kaliper pistonu takılı kalıyordur. jeep de olmuştu. iki piston olduğu için kaliperi çapraz itip balatayı çapraz eritmişti. ayrıca fren hortumu da tıkalı olaibliyor. dodge journey de arka kaliperlerden birisi geç bırakıyordu. tek piston vardı. hill holder bırakmıyordu bu nedenle. ama sebebi tıkalı hortum idi. Pistonsa, kaliperi değiştirmekten ziyade tamirin olumsuz bir yönü olabilir mi ilerleyen zamanlarda? Ama araç duru vaziyetteyken frene sonuna kadar basıp bırakıp hemen gaza basınca araba hareket ediyor. O an neden takılı kalmıyor acaba? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Eylül 2021 Paylaş 29 Eylül 2021 tamir takımları olabiliyor. biz tamir ettik. 1 Yorum bağlantısı
Çözüm Oğuzkan Işık 2 Ekim 2021 Yazar Çözüm Paylaş 2 Ekim 2021 Sorunu giderdik. Abs beyni üzerinde bulunan 4 borudan 2 sini yanlış yere takmışlar. Söküp doğru yerlerine taktık bütün problem ortadan kalktı. Hidroliği değiştirip havasını alıp. İşlemi tamamladık. 8 Yorum bağlantısı
Recommended Posts