Erdoğan Temur 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Sorunsuz yada sorunlu araba yoktur. Bakımsız araba vardır. 13 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 11 Ekim 2021 Yazar Paylaş 11 Ekim 2021 (düzenlendi) Erdoğan Temur yazdı: Sorunsuz yada sorunlu araba yoktur. Bakımsız araba vardır. ustalar da bir şeyler biliyordur herhalde az çok, sonlarda usta açıklama yapıyor .... otombiller tüm dünyada toplanırken bizim ülkede neden toplanmıyor diye. 11 Ekim 2021 tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Erdoğan Temur yazdı: Sorunsuz yada sorunlu araba yoktur. Bakımsız araba vardır. Bunun başka bir versiyonunu biliyorum ama buraya yazamıyorum.. Saygılar... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 En sorunsuz olarak birleştikleri nokta japonlar.. Sorunlu olarak Vw diyorlar ama onun dışında ifadeler pek tutmuyor.. 4 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Ertesi gün tekrar sorsunlar, sonra bir daha, bir daha. Her defasında cevaplar değişecektir. Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 vw benim en çok para harcadığım araba oldu. şahane araba ama bidaha alırsam yenisine param yeterse alırım 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Birde japon alman fransız kore amerikan kaç tane satmışta arızayı oranlayacak bilgi olsa keşke. Mazda 100 tane satar 10 tane arızalı arabası çıkar VW 10000 satar 1000 arızalı arabası çıkar VW çok arıza yapıyor derler. 7 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Metin Akbal yazdı: Birde japon alman fransız kore amerikan kaç tane satmışta arızayı oranlayacak bilgi olsa keşke. Mazda 100 tane satar 10 tane arızalı arabası çıkar VW 10000 satar 1000 arızalı arabası çıkar VW çok arıza yapıyor derler. En arızasız araba bugatti veyron o zaman sanayiye hiç düşmemiştir 3 4 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Su adrese gore Ford Ecosport'um da en az guvenilir listesinde, Volvo XC90 ve XC60 ile birlikte 😅 https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/10-least-reliable-cars-a2967595976/ Yorum bağlantısı
Ümit Türk 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 En sorunlu demeyelim de en az sorunlu araçlar marka farketmeksizin benzinli araçlar demek daha mantıklı. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Toplam satılan ve en çok kullanılan araçları da hesaba katmak lazım bence de. Passat çok sorunlu diyor mesela, iyi de o segmentte en yakın rakibini ikiye katlıyor satış rakamlarında. İllaki daha fazla sanayi yüzü görecek. Servisin fazla olması da bence gösterge değil. Elbette Vw servisi çok fazla, satışla orantılı olarak sayıca fazla olacaktır. Yaklaşık 40 araç değiştirmiş biri olarak şahsi tecrubemi söyliyeyim. Ben japonların sorunsuzluğuna pek inanmıyorum en azından bu yıllar için. Evet şu atmosferik zamanlarında nissan toyota mazda gerçekten motoruna anahtar değmeden 1 milyon yapıyordu aşırı bakımlı olmasa bile. Ancak şu turbodur, hibrittir vs çıktığından beri bence onlar da eskisi gibi sorunsuz değiller ki bu da çok doğal. Şu an her şey elektronik oldu ve donanım seviyesi her yıl artıyor. Araç satmak istiyorsan bunları koymak zorundasın koyunca da elektronik yükü artıp arızanın önünün açmış oluyorsun. Yapacak bir şey yok. Zaten onlar da farkındalar ki mesela hibrit araçlarına 1.8 atmosferik 110 BG lik performans fukarası kütük gibi motor koyuyorlar. Israrla turbo küçük motor koymuyorlar. Örn: Toyota CHR En sorunsuz aracım 1980 model serçe idi. Samimi söylüyorum. İlk aldığımda buji, kablo, platin, meksefe hepsini yeniledim kar kış tarla bayır gezdim arıza görmedim Mesela beni deli eden bir araç derseniz insignia OPC derim. 360 BG canavar gibi bir şeydi. 2. el ve acayip severek almıştım ancak bir arıza yaptı ve 4 ayın sonunda çareyi satmakta buldum. Zira 2 yetkili, 2 özel opel servisi arızayı bulamadı. Ama mesela o benim 4. insigniam idi 2 yıl sonrasında yeni kasasını aldım. İnsignia sorunlu mu derseniz kesinlikle hayır derim. Diğer insignialarımın hepsi ya sıfır yada 10 bini devirmemiş idi ve düzenli bakımla hiç bir arızaları çıkmadı. Netice aynı yere çıkıyor. Sorunlu araçtan ziyade, arabayı ağlatan şoför ve bakımsız araç vardır demek lazım. 5 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 (düzenlendi) Bana göre mercedes sorunlu. Sanayideki usta arkadaşlarıma göre başka araca binsem iki güne parçalarmışım, çok cıkmaz canı var diyorlar Ama genel olarak japon diyorum bende. 1000 er yada 2000 er araba üzerinden yapılan bir inceleme vardı. En sorunsuz araçlar diye. İlk üçte mercedes, toyota ve mazda vardı. 11 Ekim 2021 tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 vw sorunlu diyorlar arkasından dsg kelimesi geliyor. dsg olmasaydı ne derlerdi acaba? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Cem Dilmen yazdı: Israrla turbo küçük motor koymuyorlar. zibilyon defa stop start yapan turbo milinden hayır gelmez, ondandır, ama kompresör konabilir mesela, lakin aşırı besleme sistemi jenerratör için uygun değil 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: bence ustalar sorunu yedek parçası hazır, 2 kaynak yapıp parça değişecek kaportacı bulamamıştım, mentalite meselesi. diğer parçalar zaten vidalı, kapıyı söküp yenisini takıyorsun... 2 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 amerikada arıza tespit vs cihazları satan firma , yine amerikan pazarı için verileri paylamış. adres : https://www.carmd.com/wp/vehicle-health-index-introduction/2020-carmd-make-model-rankings/ Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Satılan araç rakamı ve arıza yapan araç rakamını yüzdesel olarak değerlendirmek lazım Yani Vw de satılan 100 arabadan 5 i arıza yapmış, Ford da 100 arabadan 4 ü arıza yapmış şeklinde. Arıza yapma kavramının altını doldurmaya kalksan bir değirmen su gider. 2 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Hasan Karabekiroglu yazdı: Satılan araç rakamı ve arıza yapan araç rakamını yüzdesel olarak değerlendirmek lazım Yani Vw de satılan 100 arabadan 5 i arıza yapmış, Ford da 100 arabadan 4 ü arıza yapmış şeklinde. Arıza yapma kavramının altını doldurmaya kalksan bir değirmen su gider. Mantıklı olan budur. Hatta bu oran bile realistik olmayabilir. Kullanım şartları ve bakım geçmişi de sonucu çok etkileyecektir. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Murat Öngür yazdı: ustalar da bir şeyler biliyordur herhalde az çok, sonlarda usta açıklama yapıyor .... otombiller tüm dünyada toplanırken bizim ülkede neden toplanmıyor diye. Bilinçli ve modern bakım gerektiren eğitim gerektiren araçlar avrupa araçları. japon araçları uzakdoğuda afrikada orda burda saçma yerlerde kullanıldığı için basit. Servisi daha mantıklı ya da servis gerekmeyecek biçimde tasarlanmış. VW tipi araçlar bakım gerektiren ve doğru servis yapılması gereken araçlar. Çoğu kez problemler avrupa markalarında bu nedenle çokmuş gibi görülür. Eğtimsiz personel. gerek emisyon gerekse teknoloji ve yakıt bakımından avrupa araçları son teknoloji. Çünkü yakıt pahalı, kullanıcı ise bilinçli. servis elemanları bilinçli. mesele bu. 7 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 (düzenlendi) Vag grubu araçlar sorunlu değil kesinlikle. Kırılıyormuş diyenler, leon scirocco ibiza gibi arabalara binen çoğu insanın hızlı agresif sürüş karakteri ile memur corollası sürücüleri aynı mı ? Cupraya gti ye binen adamlara birer tane corolla yaris verelim bakalım ne hale gelecek 2 senede. Ben hiç pata küte egzoz patlatan auris görmedim, tabi ömrü daha uzun olur. Vag grubu sahipleri dünya genelinde çok yüksek, vw'de her model için ayrı cemaat var. 11 Ekim 2021 tarihinde Ebrar Tüfek tarafından düzenlendi 3 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 her modelin her markanin kendine gore sorunlari var bazi kesim araba alir 10bin km bir yil biner satar hic sorun yasamadim bu modelde der bence bir araca 150-200 bin km bineceksinki sorunlarini ve maliyetini bilesin audinin kapi motorunun biri bozuldu yetkili servise gittim parca almak icin servis elemani biri bozulduysa yakinda teker teker hepsini degistirirsiniz dedi bu parcanin ne gibi bir bakimi olabilirki ama akuleri cok saglam 2008 yapimi fabrika cikisi akuyu bugun degistirdim en saglam toyota varmis ben hic kullanmadim Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 vw’nin sorunlu olmasının nedenini öğrenmiş olduk. Derme çatma malzemelerle üretiliyormuş. Araba üretmiyorlar gece kondu yapıyorlar sanki. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Ekim 2021 Paylaş 11 Ekim 2021 Mehmet Göktürk yazdı: Bilinçli ve modern bakım gerektiren eğitim gerektiren araçlar avrupa araçları. japon araçları uzakdoğuda afrikada orda burda saçma yerlerde kullanıldığı için basit. Servisi daha mantıklı ya da servis gerekmeyecek biçimde tasarlanmış. VW tipi araçlar bakım gerektiren ve doğru servis yapılması gereken araçlar. Çoğu kez problemler avrupa markalarında bu nedenle çokmuş gibi görülür. Eğtimsiz personel. gerek emisyon gerekse teknoloji ve yakıt bakımından avrupa araçları son teknoloji. Çünkü yakıt pahalı, kullanıcı ise bilinçli. servis elemanları bilinçli. Ben böyle aşağılama görmedim arkadaş allah kahretsin bu uzak doğuyu 😁 hocam saçma sapan yerlerde satıyor dediğiniz amerika, güney amerika ve Avustralya dahil değil mi? Japonya’yı saymadım. Bu ülkeler saçma sapan değildir yav. Emisyon açısından bakılırsa japonlar genel anlamda dizel üretmiyorken avrupa üretiyor. Bu nasıl bilinçlilik? Bir de skandalları mevcut. Üstüne araçlar teknolojik olduğu kadar narin. Bakım gereksinim değişim maliyeti fazla. 6 Yorum bağlantısı
Recommended Posts