İçeriğe Yönlendir

En Sorunlu Otomobil Hangisi, Ustalar Cevaplamış


Murat Öngür

Recommended Posts

Ebrar Tüfek
Murat Azalma yazdı:

şirketlere veriyoruz emin ol senin bahsettiğinden daha sert ve acımasız kullanıyorlar. iddiam sorunsuz vs değil. ama abart takıp gazlayınca sağlamlık ölçemezsin. 

 

Tabiki sağlamlık ölçeriz o egzozu taktıran sade egzozla bitmiyor yazılımı atıyor filtreyi koyuyor pop bang ı launch u açıyor,160 beygir arabaya bi yazılımla 220 beygir oluyor, motorun üst limiti çok yükseğe çıkarılıyor, motor içi orjinal dsg kavraması orjinal ama araba +50 beygir, sonra sanayide cüzdanı bırakınca vag grubu sorunlu oluyor çoğu gencin elindeki vw seat arabası fabrikanın üstüne 40 50 beygir koyup gazlanıyor, makascı egea 301 tayfası orjinal arabaya binen adamlar,

opel fiat pejo citroen reno vw toyota hepsine bindim ruhsat sahibi oldum gazladım bastım. VW kadar konforlu sağlam ve güven veren arabam olmadı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Azalma
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Tabiki sağlamlık ölçeriz o egzozu taktıran sade egzozla bitmiyor yazılımı atıyor filtreyi koyuyor pop bang ı launch u açıyor,160 beygir arabaya bi yazılımla 220 beygir oluyor, motorun üst limiti çok yükseğe çıkarılıyor, motor içi orjinal dsg kavraması orjinal ama araba +50 beygir, sonra sanayide cüzdanı bırakınca vag grubu sorunlu oluyor çoğu gencin elindeki vw seat arabası fabrikanın üstüne 40 50 beygir koyup gazlanıyor, makascı egea 301 tayfası orjinal arabaya binen adamlar,

opel fiat pejo citroen reno vw toyota hepsine bindim ruhsat sahibi oldum gazladım bastım. VW kadar konforlu sağlam ve güven veren arabam olmadı. 

tamam kardeşim

Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Renault Twingo araçları görenler öcü diye kaçıyorlardı 2012 yılında aldım. tam 26 ay kullandım. Hiç sorun yaşamadım ne yolda kaldım ne arıza yaptı. Şu anda insanlara sorsalar yine sorunlu der. Çünkü çoğu usta arabayı çözemiyor ve başından savıyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Bu arada Fiat servisinde kampanya var 1.6 mjet 500l 675 TL gibi bir rakama bakım yapılıyor. Benzinli araçtan ucuz 😅

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün

Arızanın sayısal oranlaması bir yana, müşteri şikayetlerinin azlığı ve çokluğu biraz da markaya karşı müşterinin beklentisiyle ilgili oluyor. Kia kullanıcısının araçtan beklentisi ile Mercedes, Audi, Volvo kullanıcısının beklenti düzeyi aynı olmadığı için şikayet ve memnuniyet oranları da farklılaşıyor. 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
 
Tabiki sağlamlık ölçeriz o egzozu taktıran sade egzozla bitmiyor yazılımı atıyor filtreyi koyuyor pop bang ı launch u açıyor,160 beygir arabaya bi yazılımla 220 beygir oluyor, motorun üst limiti çok yükseğe çıkarılıyor, motor içi orjinal dsg kavraması orjinal ama araba +50 beygir, sonra sanayide cüzdanı bırakınca vag grubu sorunlu oluyor çoğu gencin elindeki vw seat arabası fabrikanın üstüne 40 50 beygir koyup gazlanıyor, makascı egea 301 tayfası orjinal arabaya binen adamlar,
opel fiat pejo citroen reno vw toyota hepsine bindim ruhsat sahibi oldum gazladım bastım. VW kadar konforlu sağlam ve güven veren arabam olmadı. 

Yazılım olmasa da, ellenmese de bozuluyor vw.
Saçma sapan arızalar başlıyor 5 yaşını devirmeden. Ve kimse BMW kadar canını çıkarmıyor VW’lerin.
Bugüne kadar hep bindiğim vw’ler ile yolda kaldım, o kadar Ford’a bindim, canını çıkardım yine de yolda kalmadı.
VW sağlam görünümlü narin araba, kesinlikle dayanıklı değil bir çok markayla kıyaslandığında.
Satış rakamı çok yüksek olduğu için, arıza olasılığı da çok yüksek oluyor. Göze batıyor.
Kur farkı, vergiler derken yetkili servisin de, özel servisin de, yedek parçacının da vereceği ürün ve hizmete yansıyor rakam.

Konfor, evet, sonuna kadar veriyor hakkını.
Güven veren, orası tartışılır, kişiye göre değişir.
Mesela Passatla düz yolda gazlaması çok keyifli, fakat virajda verdiği güven hissi bana göre az, yoldan kopuk giden bir araç, ne yapacağı belli olmuyor, sürücüye geribildirim yapmıyor klasik bir vw olduğu için. Aynı keza Golf de öyle.

VW’i bir toyota veya renault ile kıyaslamam, hitap şekli farklı çünkü sürücüye, kapıyı kapattığımda ve bana sunduğu hissi Ford’a dahi değişmem.(Ford kemikli bir araç olduğu için belirttim)

Ama iş dayanıklılığa, sürüş dinamiklerine, güven hissine geldi mi, vw tercih edeceğim bir marka olamaz.
  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Celal Aydın yazdı:


Yazılım olmasa da, ellenmese de bozuluyor vw.


 

 

Bmw apayrı bir dünya, benim çevremde bmwyi 2. El alıp da yüzü gülen kimse olmadı, vw ile kıyaslanamaz, bmw günümüzde kullanış amacı belli bir marka. Her bindiğiniz VW ile yolda kalmış olmanız sizin şanssızlığınız diyelim, 1.4 d4d mmt corolla sahibi iken bende 2 kere yolda kaldım şanzıman arızasından dolayı, bunun yüzünden toyota kötüdür diyemem, sıfır aktüatör motoru taktım değiştirdim çiçek gibi yoluma devam ettim.

 

Dayımda focus 2 var 1.6 tdci, Ankaradan Antalyaya düz yolda giderken motor dağıttı, triger yağ pompası piston segman komple sıfır yapıldı 16 bin lira masraf çıkardı. Ben şimdi bu tecrübemden dolayı ford kötü araba diyemem ki. O yüzden her bindiğim vw ile yolda kaldım fordun canını aldım yoluma devam ettim cümlenize katılmıyorum, fordun sağlamına vw in bakımsızına denk gelmişsiniz sadece. 

 

VW bir çok markaya göre dayanıklı değil lafınıza da katılmıyorum, vw ürettiği dizel motorlar sağlamlığını kanıtlamış dünyanın en iyi motorlarından biridir, milyon kmleri devirir. 

Benzinli motorlarının 1.8T efsane motorunu zaten anlatmaya gerek yok, orta sınıf golfün içine koydukları 2.0 16v ile 1233 beygir güç alınabilen bir markadır vw. Aynı hacimdeki mitsubishi evo motorunu yükleyip anca o gücü alabilirsiniz, golf 3 50 bin tl, evo 500 bin tl. 

1.4 tsi olanlarının bazı modelleri evet piston kırıyor, koyarsınız bi forged ömürlük binersiniz, 1.4 vergisi ödeyip 200 beygir arabaya binip önüne geleni tokatlamanın bi bedeli olacak. Tam otomatiği taş gibi sağlam,  dsg si bozuluyor dedikleri mekatronik arıza veriyor, içine yağ kaçıyor onu da her yeni modelde revize ediyorlar zaten, kavrama bitiriyor sıkışık trafikte S moduna alıp yada manuele çekip ömrü uzatılabilir. Sarf malzemesi bitiyor diye kötülenen tek şanzımandır kendileri. Ayrıca yukarıda bahsettiğim 1233 beygirlik araç dq250 dsg şanzımana sahiptir, her ne kadar kavraması farklı olsa da sonuç olarak dsg. 

 

Renault ve Fiat marka araçların, VW grubuna göre sayısının çok olmasının tek sebebi şirketler ve filolardır. Bunların haricinde kullanıcı olarak en çok tercih edilen arabalar, trafikte en çok gördüğümüz araçlar hep vw grubu, bu kadar insan yanılıyor olamaz ki haklılar, piyasada bi sağlam algısına kapılıp kütük gibi, gitmeyen vasat performanslı arabalara binmiyorlar, ağzının tadını bilen kullanıyor, satış sayısında tablo olarak bakmadım, teknik veriye bakmadım, gördüğüm kadarıyla yaptığım yorumum. 

 

Sürüş dinamikleri kısmına gelince arabadan ne beklediğinize göre değişir, passatın amacı viraj kasmak değil ki, virajda güven hissi vermiyor derken neye göre güven, v8 araba alıp bana ekonomik olarak güven vermiyor demek gibi birşey bu, passat alan insan az yakıt yakarak ailemle geniş rahat bir yolculuk yapayım, hemde konforlu olsun donanımlı olsun gözüyle bakarak passat alıyor, közcü aşiret piyasacı tayfayı katmadan binici olarak söylüyorum. Virajlı yolda giderken daha çok güven duymak isteniyorsa bi a6 alınabilir, yada a5 quattro olur vs gibi. 

 

 

 

 

Sonuç olarak bu konu 10 yıl konuşulsa bitmez, bende fanatiklik, sizde şanssızlıklar var. 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Bakımsız olduğuna nerden kanaat getirdiniz?
Bir mühendis olarak aldığım her aracın altından girip üstünden çıkarım, huydur bende, bütün kronik yada kronikleşmeye yakın, başımı ağrıtacak her şeyi dikkatle araştırır, takip eder, gerekeni erkenden yaptırırım.
Yetkili servisin bulamadığı arızayı dahi çözdüğüm oldu ve bu araç buna rağmen arıza açtı. Hadi burdan yak dedim, tamir ettirdim ve binmeye devam ettim, sonuçta milli servet.


Katılıyorum zaten bu yazdıklarınıza.
Her bozulan araç kötüdür demek, her öksürenin ciğeri bitiktir demek aynı şey.

Ben diyorum ki, VW her şeyde en iyisi değil, bunu anlatamıyorum kimseye. Ve hemen hemen herkes savunmaya geçip, kızmaya başlıyor.
Bunu anlayamıyorum, ben de biniyorum bu markaya, binmeden, bilmeden, yakın çevremden görmeden yorum yapsam amenna. Toz konduran yok ki maksadımız toz kondurmak da değil, kimsenin tekerine taş değmesin.


Virajın açıklamasını yaptım, yoldan kopuk gittiğini, hissiz bir araç olduğunu söyledim. Farkındaysanız gömmedim viraj konusunda, sadece daha iyileri var dedim, çünkü dediğim gibi her şeyde en iyisi değil bu araç.
Passat’ı alan adam zaten sakin bir sürüş için, uzun yolda sessiz ve konforlu yolculuk etmek için tercih eder, farkındayım ben de onun.


Sizin o mekatronik arızası dediğiniz sanayide 3 yıl önce 2.500₺ idi
Kavraması 6.000₺ idi
Bu rakamlar bizim insanımıza dokunur maalesef.
Ve tarihte bu kadar otomatik (bakınız ıslak, kuru, tam otomatik, yarı otomatik demiyorum!) vites arızası yaşamamıştır dünya.
Her şeyin bir bedeli var, fakat ödenen bedel, kara düzen otomatik şanzımanın sorunsuzluğunun karşısında oldukça fazla, şayet aranan sorunsuzluksa.
Dünya değişiyor, teknoloji de değişiyor, şu an yeni bir vw alacak olsam yine dsg alırım, riskleri göze alarak, bu da bir çelişkili gerçek, birçok kişi de böyle yapar. Kim ister tork konvertörlü kağnı gibi geçiş yapan şanzımanı günümüzde.

Fordda yolda kalmamam, Fordun VW’den daha iyi olduğunu göstermediği gibi, Ford’un ülkemizde genelinin vw’e göre takoz gibi, kütük gibi bir araç olduğunu da açıkça söyleyebilirim.
Benim gözlem ve tecrübelerime göre de Ford VW’den genel olarak canı daha sert, zorlu şartlara ve yılların etkisine daha çok meydan okuyabiliyor. Ama gelgelelim yine de insanların kullanım şekli ömrünü belirliyor her şeyde olduğu gibi.


Hiçbiri babamın firması olmadığı gibi, hepsinin kul yapımı oluşu da kaçınılmaz gerçek.
Ömürlük değil hiçbiri ve hepsinin sahipleri dünya devleri, planlı eskitmeyi de yıllardan beri uyguluyorlar, ne kadar özen gösterirsek gösterelim, eskiyor araçlar.

Hem konforun, hem sorunsuzluğun, hem de teknolojinin bi arada olduğu bir araç dünya üzerinde varsa bile, bizim ülkede azınlık şahıslar ulaşabilir öylesine.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen
Çağlar Bayur yazdı:

zibilyon defa stop start yapan turbo milinden hayır gelmez, ondandır, ama kompresör konabilir mesela, lakin aşırı besleme sistemi jenerratör için uygun değil

İşte onu diyorum abi. Sorunsuzluğu koruyabilmek için atmosferik motorla hibrit kombinasyonu yapıyorlar.

Geçen DS7 hibrit kullanma imkanım oldu bir süre. 1.6 benzin 225 bg turbo üzerine de elektrik motoru toplam 300 BG  4 çeker. Yok böyle bir dünya dedim. Belki hatırlarsın DS7 225 lik turbo alma niyetim vardı zamanında ama bunu kullanınca iyiden depreşti. 0-100 inanılma, yol tutuş efsane acayip beğendim. Demem o ki turbo motora da hibrit olabiliyor. Tabi 4-5 yıl sonrasında ne olur o bilinmez bu araçlar için. 

 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Vw piyasaya daha hızlı giriyor, algının sebebi bu. 

Çift kavramaya çok erken girdi, herkes çok sevdi ama gelişimi yıllar sürdü, bu süreçte bir çok kişinin ağzı yandı. Ama son yıllarda bu oran azaldı. 

Aşırı beslemeye çok erken girdi, ilk 1,4 tsi motorlarda bir çok problem çıktı ama şimdi ki 1,5 tsi'da bunların bir çoğu yok. 

Ufak dizellerde cr'ye geçmeden pd ile devam etti, en iyisi benimki dedi ama sonra çaktırmadan geçti.

 

Bunlar hep sorunlu algısına sebep oldu. 2010'da vw almam derdim ama şimdi alırım. 

 

Ayrıca japonlar az bakımla uzun süre gidecek araç yapar, bu yüzden daha düz araç yapar. Japon mantalitesi budur. Almanlar çok konfor verir ama gerekli bakımı da ister. 

 

Bence ikisinden biri doğru değil, tercih edilebilir sadece. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

VW zaten herşeyin en iyisi değil, ben böyle birşey söylemiyorum ki, audiyi örnek verdim viraj konusunda, en iyisi vw nasıl diyebilirim ki başka bir markayı tercih edebilirsiniz dedikten sonra. 

 

Evet VW markasına laf gelince kızıyoruz çünkü bu forumda sıkca olmasa da genel olarak vw e karşı sürekli laf atma oluyor, bunları size söylemiyorum, dsg bozuluyordan başka bildikleri yok, kimse opelin kraker gibi kırılan1.4 t motorunu, arızası bitmeyen siyah kapak ecotec motorunu konuşmuyor, patlayan çatlayan ecoboostlar konuşulmuyor, volvonun fordun bozulan powershift şanzımanından kimse bahsetmiyor, ben vw seviyorum, takım tutar gibi benimsiyorum, vw aracım olduğunda evlat gibi diğerlerinden ayırarak ilgileniyorum. Babamızın oğlu değil tabi, ama babamın oğlu olsa ancak  bu kadar ilgi duyardım.

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Celal Aydın yazdı:

Bakımsız olduğuna nerden kanaat getirdiniz?
Bir mühendis olarak aldığım her aracın altından girip üstünden çıkarım, huydur bende, bütün kronik yada kronikleşmeye yakın, başımı ağrıtacak her şeyi dikkatle araştırır, takip eder, gerekeni erkenden yaptırırım.
Yetkili servisin bulamadığı arızayı dahi çözdüğüm oldu ve bu araç buna rağmen arıza açtı. Hadi burdan yak dedim, tamir ettirdim ve binmeye devam ettim, sonuçta milli servet.


Katılıyorum zaten bu yazdıklarınıza.
Her bozulan araç kötüdür demek, her öksürenin ciğeri bitiktir demek aynı şey.

Ben diyorum ki, VW her şeyde en iyisi değil, bunu anlatamıyorum kimseye. Ve hemen hemen herkes savunmaya geçip, kızmaya başlıyor.
Bunu anlayamıyorum, ben de biniyorum bu markaya, binmeden, bilmeden, yakın çevremden görmeden yorum yapsam amenna. Toz konduran yok ki maksadımız toz kondurmak da değil, kimsenin tekerine taş değmesin.


Virajın açıklamasını yaptım, yoldan kopuk gittiğini, hissiz bir araç olduğunu söyledim. Farkındaysanız gömmedim viraj konusunda, sadece daha iyileri var dedim, çünkü dediğim gibi her şeyde en iyisi değil bu araç.
Passat’ı alan adam zaten sakin bir sürüş için, uzun yolda sessiz ve konforlu yolculuk etmek için tercih eder, farkındayım ben de onun.


Sizin o mekatronik arızası dediğiniz sanayide 3 yıl önce 2.500₺ idi
Kavraması 6.000₺ idi
Bu rakamlar bizim insanımıza dokunur maalesef.
Ve tarihte bu kadar otomatik (bakınız ıslak, kuru, tam otomatik, yarı otomatik demiyorum!) vites arızası yaşamamıştır dünya.
Her şeyin bir bedeli var, fakat ödenen bedel, kara düzen otomatik şanzımanın sorunsuzluğunun karşısında oldukça fazla, şayet aranan sorunsuzluksa.
Dünya değişiyor, teknoloji de değişiyor, şu an yeni bir vw alacak olsam yine dsg alırım, riskleri göze alarak, bu da bir çelişkili gerçek, birçok kişi de böyle yapar. Kim ister tork konvertörlü kağnı gibi geçiş yapan şanzımanı günümüzde.

Fordda yolda kalmamam, Fordun VW’den daha iyi olduğunu göstermediği gibi, Ford’un ülkemizde genelinin vw’e göre takoz gibi, kütük gibi bir araç olduğunu da açıkça söyleyebilirim.
Benim gözlem ve tecrübelerime göre de Ford VW’den genel olarak canı daha sert, zorlu şartlara ve yılların etkisine daha çok meydan okuyabiliyor. Ama gelgelelim yine de insanların kullanım şekli ömrünü belirliyor her şeyde olduğu gibi.


Hiçbiri babamın firması olmadığı gibi, hepsinin kul yapımı oluşu da kaçınılmaz gerçek.
Ömürlük değil hiçbiri ve hepsinin sahipleri dünya devleri, planlı eskitmeyi de yıllardan beri uyguluyorlar, ne kadar özen gösterirsek gösterelim, eskiyor araçlar.

Hem konforun, hem sorunsuzluğun, hem de teknolojinin bi arada olduğu bir araç dünya üzerinde varsa bile, bizim ülkede azınlık şahıslar ulaşabilir öylesine.

Yazdıklarınıza katılıyorum. Oldukça tarafsız yazmışsınız 👍🏼

Ebrar Tüfek yazdı:

VW zaten herşeyin en iyisi değil, ben böyle birşey söylemiyorum ki, audiyi örnek verdim viraj konusunda, en iyisi vw nasıl diyebilirim ki başka bir markayı tercih edebilirsiniz dedikten sonra. 

 

Evet VW markasına laf gelince kızıyoruz çünkü bu forumda sıkca olmasa da genel olarak vw e karşı sürekli laf atma oluyor, bunları size söylemiyorum, dsg bozuluyordan başka bildikleri yok, kimse opelin kraker gibi kırılan1.4 t motorunu, arızası bitmeyen siyah kapak ecotec motorunu konuşmuyor, patlayan çatlayan ecoboostlar konuşulmuyor, volvonun fordun bozulan powershift şanzımanından kimse bahsetmiyor, ben vw seviyorum, takım tutar gibi benimsiyorum, vw aracım olduğunda evlat gibi diğerlerinden ayırarak ilgileniyorum. Babamızın oğlu değil tabi, ama babamın oğlu olsa ancak  bu kadar ilgi duyardım.

Sen de taraflı yazmışsın Ebrar 😃

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır.
Ben bir aracı ülke şartlarını gözeterek yorumlarım.
VW gibi Almanyada alt kesme hitap eden bir marka, bizim ülkede üst kesme doğru kaydı, tadımızı kaçırdı.
Şu an Audi daha mantıklı bir seçenek haline geldi mesela.

Şu şartlar altında, az yakan, tiksindirici arızalarla masraf açmayan bir araç, en iyi araç. Benim nezdimde bu VW değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Ozyurek yazdı:

En sorunsuz olarak birleştikleri nokta japonlar.. 

Sorunlu olarak Vw diyorlar ama onun dışında ifadeler pek tutmuyor.. 

altına imzamı atarım a3 sayfa boyutunda.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Doğan Arşiray yazdı:

altına imzamı atarım a3 sayfa boyutunda.

içten içe vw aşığı olduğunu itiraf et doğan abi :D 

fakirler vw almasın yahu konu kasıyor hemen :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın
içten içe vw aşığı olduğunu itiraf et doğan abi [emoji3] 
fakirler vw almasın yahu konu kasıyor hemen [emoji3] 

[emoji23] 2.0 TDI 190 HP olsa da binsek.
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Ali Gök yazdı:

içten içe vw aşığı olduğunu itiraf et doğan abi :D 

fakirler vw almasın yahu konu kasıyor hemen :D 

v10 tdi filansa olur o dediğin anca... benim için vw defteri kapanmıştır. bilerek ve isteyerek dizel olmayan, dsg şanzımanı olan herhangi bir modele meylettiğimi görürseniz lütfen dövün.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın
v10 tdi filansa olur o dediğin anca... benim için vw defteri kapanmıştır. bilerek ve isteyerek dizel olmayan, dsg şanzımanı olan herhangi bir modele meylettiğimi görürseniz lütfen dövün.

Phaeton’u hep merak etmişimdir abi [emoji1] V10 deyince aklıma geldi.
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Emre Şimşek yazdı:

Yazdıklarınıza katılıyorum. Oldukça tarafsız yazmışsınız 👍🏼

Sen de taraflı yazmışsın Ebrar 😃

 

Ben taraflıyım abi, yukarda yazdım bende fanatiklik var diye :D Kötü çocuğu olup "benim oğlum yapmaz" diyen ebeveynler gibiyim :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
(düzenlendi)

1- Otomobil üreticileri kar odaklı şirketlerdir.

2- Kalite; risk analizi ve  risk yönetimidir.

Bu iki kriter sanayi üretimini belirler. Herkes her şeyin farkındadır. Bunu bilin. Buna göre değerlendirme yapın. 

Toyota C sütunun çöktüğünü zaten biliyordu. Şitğoğen tavan boyasının kalktığını testlerde fark etmişti. Folksvagın DSG şanzımanın bu kadar arıza çıkaracağını tahmin etmişti.

tarihinde Hüseyin Sönmez tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Celal Aydın yazdı:


Phaeton’u hep merak etmişimdir abi emoji1.png V10 deyince aklıma geldi.

tuareg de var aynı motor. daha ulaşılabilir yürütme giderler açısından.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Doğan Arşiray yazdı:

v10 tdi filansa olur o dediğin anca... benim için vw defteri kapanmıştır. bilerek ve isteyerek dizel olmayan, dsg şanzımanı olan herhangi bir modele meylettiğimi görürseniz lütfen dövün.

senin vw akşam parkettin hiçbişe yok sabah indin çalışmadıydı dimi. bu vw lerde kronik bir problem bak araba ile hiç sorunsuz biyere gidip sonra bindiğinde direk bozulmuş beklerken

 

öğlen bindim arabaya eve geldim yemek yedim geri aşağı indim kontağa taktıydım direksiyon elv arızası dedi çalışmadıydı çekiciyle gitti :D 

 

ama param olsa yeni bir vw alırım şahane araba

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Bu vw arabası binince kendine bağımlı ediyor, malum gece klübünde parayı yiyen dayılar gibi bütün parayı arabaya yatırıp, yine olsa yine alırım diyoruz, arabalar banttan çıkarken bağlama büyüsü mü yapıyolar anlamadım :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

vw almadın ne alacaksın?  

tiguandan önce çok bakındım test ettim hondası toyotası renegade'i bmw si.. gittim yine vw aldım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...