Ali Cihangiroğlu 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 (düzenlendi) çarcır en güzeli hemde havalı sese bak yalnız hellcat kesmez, demon lazım.... 18 Ekim 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 c180k üst devirde gitmiyor. supercharger sayesinde canlı biraz karakteri yoksa bir numarası yok. tipik küçük benzinli motor.Bize şöyle bir şey lazım. The Ultimate Driving Machine.Aşığım şu ZF’e. 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Celal Aydın yazdı: Bize şöyle bir şey lazım. The Ultimate Driving Machine. Aşığım şu ZF’e. ben e39 528 e raziyim. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Doğan Arşiray yazdı: ben e39 528 e raziyim. Dün E39 5.20i ile Ankara'dan geldim, izlenimlerimi yazayım bi ara. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Selim Bilgin yazdı: Dün E39 5.20i ile Ankara'dan geldim, izlenimlerimi yazayım bi ara. duz vites ise yeterlidir. otomatikse cok fecidir trafikte. ama harika yol konforu sunardi. sessizligi, yol tutusu ve frenleri efsaneydi. 1998 de sifir alinan birtanesini 10 11 sene kullanmistik. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Doğan Arşiray yazdı: duz vites ise yeterlidir. otomatikse cok fecidir trafikte. ama harika yol konforu sunardi. sessizligi, yol tutusu ve frenleri efsaneydi. 1998 de sifir alinan birtanesini 10 11 sene kullanmistik. 98 otomatik, 150'lik. Anlatılmaz yaşanır. Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Selim Bilgin yazdı: 98 otomatik, 150'lik. Anlatılmaz yaşanır. hala 200 200 gidiyormu yolda Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Ali Gök yazdı: hala 200 200 gidiyormu yolda Gidiyor da önünün ciddi açık olması lazım, öyle selektör atayım, önümdeki çıkınca yapıştırayım yok. Konfor on numara, 5.30 filan olsa bayağı keyifli olur demek. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Ali Gök yazdı: hala 200 200 gidiyormu yolda 210 220 gibi rahatça yapabiliyorlardı düz yolda. ama ivmelenme ölüyor tabi ara hızlarda. düz vitesi tabi bu. otomatik yetersiz bir kombinasyondu. ama 528 çok belirgin şekilde iyi bir kombo idi otomatik hali ile bile. çok temizi olsa binilir yani. çok severim. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Dizelin istediği kadar torku olsun, dizelin, benzinli bi arabayı geçebilmesi için ortalama %25 daha yüksek beygirli olması gerekiyor. Bastık yürüttük denedik. Benzinli yürümüyor diyenler, dizel deviri ile benzinlide vites değiştirenler. 1.3 86 hp 124 nm atmosferik toyota yaris ile pug 301 1.6 hdi 92 hp 230 nm torklu turbo dizel arabaya boy boy sapladım. Ağırlık farkı dersen 301 1090 kg, yaris 965 kg, 125 kg fark var. Ben 100 kg, müzik sistemi ile 120 olsa, 301 deki şöförün 65 kg lik ağırlık farkı kalıyor. Yaris 100.000 km daha yüksekti 2. Vites 7 bin devirde 105 yapardı, benzinli candır. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Hiç bir dizel aynı güçteki benzinliden daha hızlı gidemez. Benzinlinin atmosferik yada turbolu olması farketmez. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Ebrar Tüfek yazdı: pug 301 1.6 hdi 92 hp 230 nm torklu turbo dizel arabaya boy boy sapladım. normal euro5 o , yaris üretilirken europada dinazorlar yaşıyordu 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: normal euro5 o , yaris üretilirken europada dinazorlar yaşıyordu Abi sonuç olarak torku 2 katı, psa dizelini kötülemiyorum yanlış anlama, dizel benzinli arasındaki bu atışmaya yazdım. 1.6 tdi 120 hp 250 nm ile 1.4 tsi 125 hp 200 nm, hangisi alır ? Benzinli hem hacimi düşük olduğu halde, hemde torku daha düşük olduğu halde önde gidiyor. Dizelde tork var iyi gider algısı var sadece. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Ebrar Tüfek yazdı: Dizelde tork var iyi gider algısı var sadece. değişken şartlarda, yani reel yaşamda yokuşu +yükü yolcuyu da bindirerek denemeli Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: değişken şartlarda, yani reel yaşamda yokuşu +yükü yolcuyu da bindirerek denemeli Oo öyle olmaz, her saniye yüklü yolculu dolu gitmiyoruz, dümdüz yolda hadi en fazla bide yolcu olsun 2 kişi ile basalım, aynı hp ağırlık ile benzinliyi geçecek dizel yok. Dizelin avantajı aynı yakıtla daha çok km gitmek, bide semerine yük vurunca biraz daha toleranslı. Vesile ile yarise 4 kişi+ bagaj binince rampada ışıkta kalırsam klimayı içeri dolaşıma alırdım , yeşil yanınca balata kokusunu beynimizde hissederdik. Dizelde yok tabi öyle birşey. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Ebrar Tüfek yazdı: Oo öyle olmaz, her saniye yüklü yolculu dolu gitmiyoruz, hemen yanyan, esp var mıydı yariste bi evlen de bak bakalım kaç yolcu oluyor arabada Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Amma çok tartışılmış. Bu konuyu ta 2005’de tartışmıştık forumda. Sonuç olarak özetle: “Beygir rules.” Güç ne kadar çok ise o kadar iyi. ? 1 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: hemen yanyan, esp var mıydı yariste bi evlen de bak bakalım kaç yolcu oluyor arabada Esp yoktu, ocak ayında karda çektiğim bi kaç videom var, çok aksiyonlu yanlamalı 2 defa spin li, yutuba koyarsam evimden aldırırlar sayın polislerimiz Askerlik dönüşü nişan var, şimdiden vito ilanlarına bakıyorum. Zafiraya 2 aile 6 kişi binince benzine alıp arabaya yalvarıyorum tamam oğlum birazdan inecekler azcık dayan sabret diye. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Ebrar Tüfek yazdı: şimdiden vito ilanlarına bakıyorum nişanlına danışmadan alım yapma bak abi tavsiyesi Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: nişanlına danışmadan alım yapma bak abi tavsiyesi İnşallah abi o günler bi gelsin de hayırlısıyla 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 18 Ekim 2021 Paylaş 18 Ekim 2021 Araçta üretimsel hata yoksa, parçası bulunuyor, anlayan usta da varsa sorun yoktur. Kısaca sorunlu araç yoktur, kötü usta vardır. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Amerika’da 400.000km’yi geçme ihtimali en yüksek 10 sedan hepsi japon ve çoğu hibrit çıkmış. Trump hala japonlar neden amerikan arabaları kullanmıyor diye sorgulasın https://www.sozcu.com.tr/milyonlarca-arac-incelendi-en-uzun-omurlu-sedanlar-aciklandi-p161981 1. Toyota Avalon – %22,0 Listenin zirvesinde yer alan Avalon, hem konforu hem de sağlamlığıyla öne çıkıyor. Bu modelin 400 bin kilometreyi aşma ihtimali yüzde 22 olarak belirlendi. 2. Honda Accord – %16,6 Uzun yıllardır sadık bir kullanıcı kitlesine sahip olan Accord, güçlü motor yapısı ve dayanıklılığı sayesinde ikinci sıraya yerleşti. 3. Toyota Camry – %13,5 Camry, ekonomik yakıt tüketimi ve güvenilirliğiyle listede üçüncü sırada yer aldı. 4. Honda Accord Hybrid – %13,1 Hibrit teknolojisinin avantajlarını taşıyan Accord Hybrid, çevreci yapısı ve uzun ömrüyle dikkat çekiyor. 5. Toyota Prius – %12,6 Hibrit araçlar arasında öncü olan Prius, düşük yakıt tüketimi ve teknolojik donanımıyla beşinci sırada. 6. Lexus ES – %10,6 Toyota’nın lüks segment markası olan Lexus’un ES modeli, hem konfor hem de sağlamlık konusunda kullanıcılarını memnun ediyor. 7. Lexus IS – %9,0 Bir diğer Lexus modeli olan IS, sportif tasarımı ve performansıyla öne çıkarken dayanıklılığıyla da dikkat çekiyor. 8. Toyota Corolla – %7,8 Dünyanın en çok satan otomobillerinden biri olan Corolla, güvenilirlik konusunda yine beklentileri karşılıyor. 9. Honda Civic – %7,2 Özellikle genç sürücüler tarafından tercih edilen Civic, sağlam yapısı ve teknolojik donanımıyla dokuzuncu sırada. 10. Nissan Altima – %6,3 Listenin son sırasında yer alan Altima, konforlu sürüşü ve yeterli performansıyla uzun yol dostu olmayı başarıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Japon iyidir.. Almanlar da iyi mühendis ve dürüstler ama, japonlar neden bu kadar başarılı araştırmak lazım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Nisan Paylaş 12 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Japon iyidir.. Almanlar da iyi mühendis ve dürüstler ama, japonlar neden bu kadar başarılı araştırmak lazım. japon ürünleri sadece otomobilde değil, yıllarca elektronikte de dayanıklı mamülleriyle tanındı. Geleneksel üretim kriteri demekki. Yorum bağlantısı
Recommended Posts