İçeriğe Yönlendir

Toyota C-HR SUV modeli


Emin Aslan

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:


Duman yok bizde, ama iman var. Helal Power 

Derede abdest alırken bile suyu israf etmeyin demiş. Yoldaki her türlü enerjiyi toplarım. Helalbooking’den otel bakayım ben :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Derede abdest alırken bile suyu israf etmeyin demiş. Yoldaki her türlü enerjiyi toplarım. Helalbooking’den otel bakayım ben :) 


Mazotu israf etmemek için hepsini yakıyoruz biz de işte. 😄

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:


Mazotu israf etmemek için hepsini yakıyoruz biz de işte. 😄

:sandalye:

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Renegade'ten evvel bakıyordum. Tasarımından ötürü çok git gel yaşadım ve Renegade aldım.

Bir sonraki aracım muhtemelen Hybrid olacak ama...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Ben de bir süre kullandım. Eksilerini anlatayım. Hep denilmiş zaten ama dar bir araç özellikle arka koltuklar için klostrofobik bir ortam mevcut. Uzun yolculuklar eziyet olabiliyor çocuklar için bile. 

1.8 atmosferik bir benzinli motoru var. Elektrik ile birleşince bile oldukça hantal bir yapısı var. Kalkışlar ara hızlanmalar kesinlikle yetersiz ve can sıkıcı. Elbette bu araç performans aracı değil ve öncelik yakıt tasarrufu ama 1.8 motoru olunca ihtiyaç duyulduğu anda şöyle kopup gitmesini istiyor insan. Bırakın kopmayı adım atarken zorlanıyor resmen. Tabi bu benim görüşüm. Mesela DS7 E tense denilen araç 1.6 turbo 300 BG 4 çeker dev gibi cüssesi olan bir araç. Şehir içi 1.5 -2 lt lerde geziyor. Performans da mayyak resmen. 0-100 5.5 - 6 sn civarında. Kalite algısı premiumu aratmıyor ve çok ferah. Tabi ki ikisini kıyaslamak elma armut mantığına benziyor. 

1.8 motor nedeniyle vergi dilimi yüksek. Yapılan tasarruf oranı ne kadarını karşılar iyi hesap etmek lazım. 

Yumurta varmış gibi kullanımla şehir içi verisi fena değil ama öyle elektrikli gibi yaksın da değil. Özellikle soğuk havalarda, biraz da gaza basarsanız normal bir 1.4 - 1.5 benzinliden öyle aman aman düşük bir yakıtı yok. 

Tasarım benim hoşuma gidiyor açıkçası ama tabi göreceli. Bu nasıl tip diyen de bir sürü insan var. 

Hülasa; özellikle şehir içi kullanımda ekonomik ve boyutları nedeniyle pratik bir araç diyebiliriz. Donanım tatminkar, kalite orta, kronik problem pek duymadım. Alınabilir mi bence alınabilir... 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Cem Dilmen yazdı:

Ben de bir süre kullandım. Eksilerini anlatayım. Hep denilmiş zaten ama dar bir araç özellikle arka koltuklar için klostrofobik bir ortam mevcut. Uzun yolculuklar eziyet olabiliyor çocuklar için bile. 

1.8 atmosferik bir benzinli motoru var. Elektrik ile birleşince bile oldukça hantal bir yapısı var. Kalkışlar ara hızlanmalar kesinlikle yetersiz ve can sıkıcı. Elbette bu araç performans aracı değil ve öncelik yakıt tasarrufu ama 1.8 motoru olunca ihtiyaç duyulduğu anda şöyle kopup gitmesini istiyor insan. Bırakın kopmayı adım atarken zorlanıyor resmen. Tabi bu benim görüşüm. Mesela DS7 E tense denilen araç 1.6 turbo 300 BG 4 çeker dev gibi cüssesi olan bir araç. Şehir içi 1.5 -2 lt lerde geziyor. Performans da mayyak resmen. 0-100 5.5 - 6 sn civarında. Kalite algısı premiumu aratmıyor ve çok ferah. Tabi ki ikisini kıyaslamak elma armut mantığına benziyor. 

1.8 motor nedeniyle vergi dilimi yüksek. Yapılan tasarruf oranı ne kadarını karşılar iyi hesap etmek lazım. 

Yumurta varmış gibi kullanımla şehir içi verisi fena değil ama öyle elektrikli gibi yaksın da değil. Özellikle soğuk havalarda, biraz da gaza basarsanız normal bir 1.4 - 1.5 benzinliden öyle aman aman düşük bir yakıtı yok. 

Tasarım benim hoşuma gidiyor açıkçası ama tabi göreceli. Bu nasıl tip diyen de bir sürü insan var. 

Hülasa; özellikle şehir içi kullanımda ekonomik ve boyutları nedeniyle pratik bir araç diyebiliriz. Donanım tatminkar, kalite orta, kronik problem pek duymadım. Alınabilir mi bence alınabilir... 

 

Muadil benzerleri 8-9 litre yakıyor. Ch-r 5,5 litre yakıyor. 

15.000km’de 450 litre tasarrufu var en kötü ihtimalle. Trafik oranı arttıkça daha da artar. 
 

450 litre bugün 7.000 lira tasarruf demek. Vergi farkından düşünce yine para kalıyor üstüne. 
 

basınca gitmiyor dediğiniz arabanın 0-100’ü 11 saniye. Standart araba kadar yani. Bu kadar kötülemenin anlamı nedir anlamıyorum. Benzin olmuş 15,2 lira. İnsanlar arabaya binmeye korkuyor. Basınca gitmiyor konuşmamız en son konuşmamız gereken konu bence. Kaldı ki araba ekonomi üstüne kurulu

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

basınca gitmiyor dediğiniz arabanın 0-100’ü 11 saniye.

 

Daha önce de konuşmuştuk, diğer konulara bir şey diyemem ama '92 Corolla'nın 0-100'ü 10 saniye iken 2020'de C sınıfının en yavaş otomobillerini satarsa Toyota, insanlar da eleştirebilir.

Sadece 0-100 de değil, alt devirde yürümemesi de bunda etken. 122'lik Golf de 9 saniye ama Toyota'dan inip binince uçak gibi gelir.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

Daha önce de konuşmuştuk, diğer konulara bir şey diyemem ama '92 Corolla'nın 0-100'ü 10 saniye iken 2020'de C sınıfının en yavaş otomobillerini satarsa Toyota, insanlar da eleştirebilir.

Sadece 0-100 de değil, alt devirde yürümemesi de bunda etken. 122'lik Golf de 9 saniye ama Toyota'dan inip binince uçak gibi gelir.

Benim için zerre önemi yok mesela. Piste çıkmıyorum. Az yaksın, masraf açmasın, güvenli olsun yeter. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gülkokan yazdı:

Arkadaşımın chr hibrit ile ankarada 22 bin kmlik ortalaması 5.9 lt
Eşi kullanıyor dikkat etmiyorlae

Aynı kişiler başka arabaya ne kadar yakıyor. Kıstas bu olmalı. Herkesin güzergahı farklı

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Benim için zerre önemi yok mesela. Piste çıkmıyorum. Az yaksın, masraf açmasın, güvenli olsun yeter. 

 

İşte sen önem vermiyorsun, başkası önem veriyorsa "gitmiyor" diyebilir. Kötülemek değil ki bu?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

İşte sen önem vermiyorsun, başkası önem veriyorsa "gitmiyor" diyebilir. Kötülemek değil ki bu?

Herkese açık alanda arabayla güç denemesiyle zevk sürüşü doğru değil bence. 
 

belki bugün değil ama ileride trafik düzenlemesinde hem kaynakları tasarruflu kullanmak, hem de maliyetten kısman, hem de kaza oranları azaltmak için güçlü arabalar için sınırlama gelecektir. 
 

gücü yaşamak isteyen pistte yaşayacak yani. Nasıl süpürgelere max güç sınırı geldi, onun gibi bir şey işte

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Herkese açık alanda arabayla güç denemesiyle zevk sürüşü doğru değil bence. 
 

belki bugün değil ama ileride trafik düzenlemesinde hem kaynakları tasarruflu kullanmak, hem de maliyetten kısman, hem de kaza oranları azaltmak için güçlü arabalar için sınırlama gelecektir. 
 

gücü yaşamak isteyen pistte yaşayacak yani. Nasıl süpürgelere max güç sınırı geldi, onun gibi bir şey işte

 

Konu başka bir yere gidiyor şimdi, güç denemesinden bahsetmiyoruz ki? Kasisten geçtim 50-60'a kadar hızlanacağım, ya da otoyol gişesinden geçtim, 120'ye çıkacağım. 30 yaşında arabadan bir farkı olsun diyorum. Hybrid Toyoya 0-100 9 saniye olsa kötü mü olurdu?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

Konu başka bir yere gidiyor şimdi, güç denemesinden bahsetmiyoruz ki? Kasisten geçtim 50-60'a kadar hızlanacağım, ya da otoyol gişesinden geçtim, 120'ye çıkacağım. 30 yaşında arabadan bir farkı olsun diyorum. Hybrid Toyoya 0-100 9 saniye olsa kötü mü olurdu?

Ama sen o ara hızlanmada  bitiriyorsun mazotu. Kaynaklarımız bitti. Nolacak şimdi :) bi de 30 yıl önceye göre farklı olsun dersek, 30 yıl sonra 4-5 sn bile tatmin etmez bizi. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ama sen o ara hızlanmada  bitiriyorsun mazotu. Kaynaklarımız bitti. Nolacak şimdi :) bi de 30 yıl önceye göre farklı olsun dersek, 30 yıl sonra 4-5 sn bile tatmin etmez bizi. 

 

59298612_303.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ama sen o ara hızlanmada  bitiriyorsun mazotu. Kaynaklarımız bitti. Nolacak şimdi :) bi de 30 yıl önceye göre farklı olsun dersek, 30 yıl sonra 4-5 sn bile tatmin etmez bizi. 

nugün kaynajları koruyan lion lar piller 30 yıl sonra nereye atılacak

Selim Bilgin yazdı:

Hybrid Toyoya 0-100 9 saniye olsa kötü mü olurdu?

8 saniyeye inerse şase burkulur yahu

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

nugün kaynajları koruyan lion lar piller 30 yıl sonra nereye atılacak

8 saniyeye inerse şase burkulur yahu

 

Bilmiyorum, benim arabanın V10 twinturbo versiyonu da var, ona göre şase yapmış adamlar. Yakıyorsak sebebi var.

 

rs-6-c6-engine-shot.jpg

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Üstadım CX3 vs CH-R deseler  ?

Hiçbir ortak tarafları yok.Cx3 çok çooookkkkk ileride crh'a göre
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Muadil benzerleri 8-9 litre yakıyor. Ch-r 5,5 litre yakıyor. 

15.000km’de 450 litre tasarrufu var en kötü ihtimalle. Trafik oranı arttıkça daha da artar. 
 

450 litre bugün 7.000 lira tasarruf demek. Vergi farkından düşünce yine para kalıyor üstüne. 
 

basınca gitmiyor dediğiniz arabanın 0-100’ü 11 saniye. Standart araba kadar yani. Bu kadar kötülemenin anlamı nedir anlamıyorum. Benzin olmuş 15,2 lira. İnsanlar arabaya binmeye korkuyor. Basınca gitmiyor konuşmamız en son konuşmamız gereken konu bence. Kaldı ki araba ekonomi üstüne kurulu

Tansu bey tamamının kendi fikrim ve beklentim olduğunu söyledim sanırım orayı kaçırmışsınız. Son cümlemde de alınır mı alınır demiştim. Bir aracı yada markayı kötülemek gibi bir niyetim yok olamaz da zaten. Sadece kullanım detaylarımı paylaşmak istemiştim. Katılmıyorum demeniz yeterli idi. Ben nasıl bunları özgürce yazabiliyor isem sizin de buna katılmamanıza aynı oranda saygı duymam gerekir değil mi. Yakıt tasarrufunun hibrit bir otoya göre beklentimin altında olduğunu ifade etmiştim. Bu benimle alakalı bir durum da olabilir. 1.8 motor seçiminin de motor hacmine göre beklenen performansı veremediğini söyledim. Dip gazda araç 160 da bağırıp 11 lt benzin yakıp daha da gitmeyince BENİM AÇIMDAN performansı yetersiz .

Performansı anlatırken de aracın ekonomi odaklı olduğunu belki de bu beklentinin yersiz olduğunu ifade etmişim. Benim asıl beğenmediğim nokta 1.8 gibi büyük hacimli bir motorun bu performansta olması.

Hülasa şu ki fikir istenen bir araçla ilgili artı eksi fikirlerimi yazmıştım . Yoksa dediğiniz gibi bu kadar kötülemek gibi bir niyetim yoktu. Hoş olsa da ne olurdu ki o da ayrı mevzu tabi.

Hepsi bu. 

Saygı ve muhabbetlerimle... 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Marka kötülemek değil bu, objektif şekilde fikir beyan edilmiş. 
şehirlerarası yolda sollamaya çıkmışım, karşıdan da sollamış gelen bir araç  görüyorum, basınca gitmesi ve beni o ters durumdan kurtarmasını beklerim. Hiç birimiz ralli pilotu değiliz ama gerektiğinde ayağımın altında güç olmasını isterim ben kendi adıma.Aracın şeklini tasarımını seviyorum ama kaplan postu giymiş bir kedi gibi hissettiriyor direksiyona geçince. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Cem Dilmen yazdı:

. Mesela DS7 E tense denilen araç 1.6 turbo 300 BG 4 çeker dev gibi cüssesi olan bir araç. Şehir i 1.5 -2 lt lerde geziyor. Performans da mayyak resmen. 0-100 5.5 - 6 sn civarında.

İşyerinde komşumda var bu canavardan abi, araba kilitlerken ve açarken far mercekleri dönerek öyle güzel şov yapıyor ki durup adamın arabayı seyrediyorum her denk geldiğimde :) 

https://youtu.be/OKchIDh4ur4

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Cem Dilmen yazdı:

Tansu bey tamamının kendi fikrim ve beklentim olduğunu söyledim sanırım orayı kaçırmışsınız. Son cümlemde de alınır mı alınır demiştim. Bir aracı yada markayı kötülemek gibi bir niyetim yok olamaz da zaten. Sadece kullanım detaylarımı paylaşmak istemiştim. Katılmıyorum demeniz yeterli idi. Ben nasıl bunları özgürce yazabiliyor isem sizin de buna katılmamanıza aynı oranda saygı duymam gerekir değil mi. Yakıt tasarrufunun hibrit bir otoya göre beklentimin altında olduğunu ifade etmiştim. Bu benimle alakalı bir durum da olabilir. 1.8 motor seçiminin de motor hacmine göre beklenen performansı veremediğini söyledim. Dip gazda araç 160 da bağırıp 11 lt benzin yakıp daha da gitmeyince BENİM AÇIMDAN performansı yetersiz .

Performansı anlatırken de aracın ekonomi odaklı olduğunu belki de bu beklentinin yersiz olduğunu ifade etmişim. Benim asıl beğenmediğim nokta 1.8 gibi büyük hacimli bir motorun bu performansta olması.

Hülasa şu ki fikir istenen bir araçla ilgili artı eksi fikirlerimi yazmıştım . Yoksa dediğiniz gibi bu kadar kötülemek gibi bir niyetim yoktu. Hoş olsa da ne olurdu ki o da ayrı mevzu tabi.

Hepsi bu. 

Saygı ve muhabbetlerimle... 

motorun 1.8 ama aslında değil. Sıkıştırmaya başladığında 1.3-1.4 hacmi kadar sıkıştırıyor. Egzoz zaman hacmi 1.8 sadece. Bu detay atlanıyor. Yoksa sorun yok tabi, herkes her şeyi kendince yorumlar, karışamayız 

Cem Işık yazdı:

Marka kötülemek değil bu, objektif şekilde fikir beyan edilmiş. 
şehirlerarası yolda sollamaya çıkmışım, karşıdan da sollamış gelen bir araç  görüyorum, basınca gitmesi ve beni o ters durumdan kurtarmasını beklerim. Hiç birimiz ralli pilotu değiliz ama gerektiğinde ayağımın altında güç olmasını isterim ben kendi adıma.Aracın şeklini tasarımını seviyorum ama kaplan postu giymiş bir kedi gibi hissettiriyor direksiyona geçince. 


piyasada nice araba var 90 beygir 100 beygir. Bunlar çöp mü yani? 
 

Karayolları şerit çizgileri sollamaya müsait yerleri gösterir. Sol şeride geçtikten sonra karşıdan araba geldiğini görüyorsanız, hatalı sollama yapılıyor demektir. Tehlikeli işlerden bizi kurtarmanın sınırı yok. Yapılan tehlikeli harekete bağlı. Kazaların çoğu güç denemelerinde oluyor zaten. Veya altında güçlü araba olan arabasına güveniyor da harekete başlıyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

motorun 1.8 ama aslında değil. Sıkıştırmaya başladığında 1.3-1.4 hacmi kadar sıkıştırıyor. Egzoz zaman hacmi 1.8 sadece. Bu detay atlanıyor. Yoksa sorun yok tabi, herkes her şeyi kendince yorumlar, karışamayız 


piyasada nice araba var 90 beygir 100 beygir. Bunlar çöp mü yani? 
 

Karayolları şerit çizgileri sollamaya müsait yerleri gösterir. Sol şeride geçtikten sonra karşıdan araba geldiğini görüyorsanız, hatalı sollama yapılıyor demektir. Tehlikeli işlerden bizi kurtarmanın sınırı yok. Yapılan tehlikeli harekete bağlı. Kazaların çoğu güç denemelerinde oluyor zaten. Veya altında güçlü araba olan arabasına güveniyor da harekete başlıyor

Hah işte tam olarak da dediğim buydu Tansu Bey :)  Motor hacmi 1.8 olmasına rağmen 1.3 motor gibi davranması. İnsan 1.8 motor olunca sanki uzayıp gidecek gibi bir beklentiye giriyor ancak öyle değil demiştim. Tabi bir de 1.8 motora göre vergi ödeyip beklentinin karşılanmaması var. 

Teşekkür ederim. 

tarihinde Cem Dilmen tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

motorun 1.8 ama aslında değil. Sıkıştırmaya başladığında 1.3-1.4 hacmi kadar sıkıştırıyor. Egzoz zaman hacmi 1.8 sadece. Bu detay atlanıyor. Yoksa sorun yok tabi, herkes her şeyi kendince yorumlar, karışamayız 


piyasada nice araba var 90 beygir 100 beygir. Bunlar çöp mü yani? 
 

Karayolları şerit çizgileri sollamaya müsait yerleri gösterir. Sol şeride geçtikten sonra karşıdan araba geldiğini görüyorsanız, hatalı sollama yapılıyor demektir. Tehlikeli işlerden bizi kurtarmanın sınırı yok. Yapılan tehlikeli harekete bağlı. Kazaların çoğu güç denemelerinde oluyor zaten. Veya altında güçlü araba olan arabasına güveniyor da harekete başlıyor

Kim çöp dedi ? Ben kaç sene 70 beygir palio kullandım, imkanım ve şartlar o idi. İmkan dahilinde güçlü araba tercih ediyorum sadece.herkesin tercihine saygımız sonsuz. 
10 sene önce yazlığa giderken (gidiş-geliş yol bölünmemiş) rampa çıkıyorum kendi şeridimden, tam rampanın tepe noktasına geldiğimde hatalı sollama yapan bir

araçla burun buruna geldim. 2 vites birden düşürüp hızlanarak sağa kaçtım, olaydan kurtuldum. Rampa çıkarken hızlanamasaydım eğer, başıma ne gelecekt Allah bilir. 
güçsüz araba kötüdür denmez, çöp hiç denmez. Ben imkanım dahilinde güçsüz araç tercih etmem diyorum kısacası

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Cem Dilmen yazdı:

 Dip gazda araç 160 da bağırıp 11 lt benzin yakıp daha da gitmeyince BENİM AÇIMDAN performansı yetersiz .

Performansı anlatırken de aracın ekonomi odaklı olduğunu belki de bu beklentinin yersiz olduğunu ifade etmişim. Benim asıl beğenmediğim nokta 1.8 gibi büyük hacimli bir motorun bu performansta olması.

.

 

Bunun beğenmek ya da begenmemekle alakası yok. O motor atkinson motor. Motor hacmi daha yüksek olur. patlama çevriminde (3. çevrim) gaz boşaltma için piston yolu uzun olur. O nedenle silindir hacmi yüksek görünür ama sıkıştırma oranı ve içine alınan yakıt hava valf geç kapandığı için 1.8 normal motordan azdır. Anormal bir durum yok. Tasarruf odaklı bir araç dediğiniz gibi adamlar 1.8 atkinson motor koymuşlar 1.8 turbo koymamışlar.

160 ile nerede gidiyoruz bi de onu anlamadım ben. bu bir tasarruflu fındık araç. Hızlı gidecek olan sedan büyük araç almalı.

Zaten de gitmemeli.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen
Cem Işık yazdı:

Kim çöp dedi ? Ben kaç sene 70 beygir palio kullandım, imkanım ve şartlar o idi. İmkan dahilinde güçlü araba tercih ediyorum sadece.herkesin tercihine saygımız sonsuz. 
10 sene önce yazlığa giderken (gidiş-geliş yol bölünmemiş) rampa çıkıyorum kendi şeridimden, tam rampanın tepe noktasına geldiğimde hatalı sollama yapan bir

araçla burun buruna geldim. 2 vites birden düşürüp hızlanarak sağa kaçtım, olaydan kurtuldum. Rampa çıkarken hızlanamasaydım eğer, başıma ne gelecekt Allah bilir. 
güçsüz araba kötüdür denmez, çöp hiç denmez. Ben imkanım dahilinde güçsüz araç tercih etmem diyorum kısacası

KArşıdan araç gelmesi dediğiniz gibi illaki, hatalı sollamada olmayabiliyor. aniden gelen bir araç resmen paniklettiriyor. O esnada pedalın altında bir güç olması inanılmaz bir rahatlık . 

Mehmet Göktürk yazdı:

 

Bunun beğenmek ya da begenmemekle alakası yok. O motor atkinson motor. Motor hacmi daha yüksek olur. patlama çevriminde (3. çevrim) gaz boşaltma için piston yolu uzun olur. O nedenle silindir hacmi yüksek görünür ama sıkıştırma oranı ve içine alınan yakıt hava valf geç kapandığı için 1.8 normal motordan azdır. Anormal bir durum yok. Tasarruf odaklı bir araç dediğiniz gibi adamlar 1.8 atkinson motor koymuşlar 1.8 turbo koymamışlar.

160 ile nerede gidiyoruz bi de onu anlamadım ben. bu bir tasarruflu fındık araç. Hızlı gidecek olan sedan büyük araç almalı.

Zaten de gitmemeli.

Hocam hani deneme amaçlı vs diye dedim. Sadece aracın performansını denemek için. Zaten yorumum da o yöndeydi. Merak edenler için performansının ufak da olsa değerlendirilmesi amacıyla. Dediğiniz gibi bu motor hacim olarak sadece 1.8. Yani şu an moda olan küçük motor büyük güç kalıbının çok dışında. Sanırım Toyota da bu motoru sorunsuz olmasından dolayı tercih etmiş. Diğer parametreler biraz daha tali kalıyor. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...