İçeriğe Yönlendir

Symbol Yol Tutuş Nasıl Artırılır?


Ali Darbaz
Çözüme git Tevfik Işık tarafından,

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu

Yine meşhur ata sözümüzün yeri geldi;

Sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin.

  • Beğen 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

su nerde?

Bizde ona bakmaya gittik. Gerçekten durum kötü.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
Mustafa Tüfekçi yazdı:

17 jant geniş tabanlı lastik spor yay kule gergisi 

Sonra yeni konu. bu aracın yakıtı nasıl düşürülür:)

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Hamit inan yazdı:

Sonra yeni konu. bu aracın yakıtı nasıl düşürülür:)

5 sayfa anlatır insanlar sonra yakıt bişey yapmadan düştü der :D

  • Mutlu 6
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Metin Uzunoğlu yazdı:

Yine meşhur ata sözümüzün yeri geldi;

Sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin.


İlk satırdan sonra şu gelecek sandım. 
Zerduz palan ursan eşek yine eşektür. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
İlkay Başaran yazdı:

Araba km 77 de olduğunu anlayıp daha mı iyi tutuyor. Dynoda olduğunu anlayıp emisyon kısan ev gibi mi :crazy:

Reno ile fiat böyledir. Ncaptan her modeli 5 yıldız alır amaan ncap derler. Para konuşur falan. Alfa 159 en iyi yol tutan araba seçilir o yıl için hatta saaba platform verir. Saab düzeltti derler. Derler derler. 

Ncap hikaye reno naylon çöp diyen ali abi renoya geçince öve öve koyacak yer bulamadı ki b sınıfı araba kökünde. Birde lpg mutfakta olur deyip lpgye geçince candır cılar var :D

Ev yazmışım wv olacak en üstteki. Ev beni andı.

kardeş benle neden uğraşıyorsun bakiim sen :)   beni kastettiğin kısımlara gelirsek, sadece clio 5 ve talisman (eskidi oda liste dışı şuan ama güzel araba, zaten bana hitap eden bir model değil) güzel, eskiler hala benim için yoklar, net ve kesin asla işim olmaz, değişen birşey yok benim için, yeni modelleriyse güzel adamlar yapıyorsa derim zaten, megan e tech fena değil, reno hepten güzelde değil, diğer markalarda öyle, kötüyse kötü derim zaten.

 

ncapte para konuşur evet hala aynı yerdeyim ve  bunu unutmadan nacp testine bakarım izlerim bakayım ne olmuş diye, esas test kullanınca çıkar, b sınıfında ilk 3 te bu araç, övmeme gerek yok, sınıfında güzel işte, değilmi sence?

 

Araba işinde hangisi işime gelirse beğenirsem onu alırım, kötü araç almam ben, hep derim alabileceğimin eniyisini alırım herşeyde diye, bunun içinde aldığım aracı haklı olarak överim tırt araç bir markanın kötü modelini almam, peki aldığım araç mükemmelmi değil, sonuçta sınıf ve parayada bakar bu işler, aracımın kötü yanlarınıda söylerim, direksiyon hissi Forda göre net kötü ama idare eder baya yakın, bagaj açma düğmesi ters yerde, araca inip binerken biraz eğilmek gerekiyor ama sınıfı böyle, boyası hassas, başka kötü yön göremedim henüz çıkarsa söylerim zaten, neyse her markanın iyisi kötüsü var, 2. el araçta almam bu arada, bu kadar basit :) 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

kardeş benle neden uğraşıyorsun bakiim sen :)   beni kastettiğin kısımlara gelirsek, sadece clio 5 ve talisman (eskidi oda liste dışı şuan ama güzel araba, zaten bana hitap eden bir model değil) güzel, eskiler hala benim için yoklar, net ve kesin asla işim olmaz, değişen birşey yok benim için, yeni modelleriyse güzel adamlar yapıyorsa derim zaten, megan e tech fena değil, reno hepten güzelde değil, diğer markalarda öyle, kötüyse kötü derim zaten.

 

ncapte para konuşur evet hala aynı yerdeyim ve  bunu unutmadan nacp testine bakarım izlerim bakayım ne olmuş diye, esas test kullanınca çıkar, b sınıfında ilk 3 te bu araç, övmeme gerek yok, sınıfında güzel işte, değilmi sence?

 

Araba işinde hangisi işime gelirse beğenirsem onu alırım, kötü araç almam ben, hep derim alabileceğimin eniyisini alırım herşeyde diye, bunun içinde aldığım aracı haklı olarak överim tırt araç bir markanın kötü modelini almam, peki aldığım araç mükemmelmi değil, sonuçta sınıf ve parayada bakar bu işler, aracımın kötü yanlarınıda söylerim, direksiyon hissi Forda göre net kötü ama idare eder baya yakın, bagaj açma düğmesi ters yerde, araca inip binerken biraz eğilmek gerekiyor ama sınıfı böyle, boyası hassas, başka kötü yön göremedim henüz çıkarsa söylerim zaten, neyse her markanın iyisi kötüsü var, 2. el araçta almam bu arada, bu kadar basit :) 

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Ömer Lütfi ÜLKER
(düzenlendi)
Selim Bilgin yazdı:

Satıp Fiesta alamıyor musun? 1.4 tdci çok da az yakar. 

hocam 1.4tdci fiesta ile 1.5dci symbolkıyas mı tutulur . symboun ılk kasası harıc tum kasalar var aılemızde yol tutmuyor dıyenlere de anlam veremedım.  hafif egımlı yolda 190km hızlarda da seyır ettım yerı geldı vırajlara da 100km hızın uzerınde gırdım ben su zamana kadar daha b vıraja gırememe demedım. Demre-Finike arasındaki yolu internetten bakabilirsiniz uzunluk ve virajlarını Thalia Kasa Symbol Exp. 65bg ile 13 dk da demreden finikeye girdim .  

 

tarihinde Ömer Lütfi ÜLKER tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ömer Lütfi ÜLKER yazdı:

hocam 1.4tdci fiesta ile 1.5dci symbolkıyas mı tutulur . symboun ılk kasası harıc tum kasalar var aılemızde yol tutmuyor dıyenlere de anlam veremedım.  hafif egımlı yolda 190km hızlarda da seyır ettım yerı geldı vırajlara da 100km hızın uzerınde gırdım ben su zamana kadar daha b vıraja gırememe demedım. Demre-Finike arasındaki yolu internetten bakabilirsiniz uzunluk ve virajlarını Thalia Kasa Symbol Exp. 65bg ile 13 dk da demreden finikeye girdim .  

 

 

Bence de kıyas olmaz, Fiesta symbol'ün tepesinden kırk kere atlar. Virajlı bir yolda Symbol'ün Fiesta'nın arkasından gelme ihtimali yok. Üçüncü dördüncü virajda Fiesta gözden kaybolur.

Herkesin arabası kıymetlidir tabi ki ona bir şey diyemem, Allah kaza bela vermesin. Ama Symbol tamamen ekonomi odaklı üretilmiş ve sadece belli pazarlarda satışa sunulmuş bir model, arabanın kendinin zaten böyle bir iddiası yok. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Lütfi ÜLKER
Selim Bilgin yazdı:

 

Bence de kıyas olmaz, Fiesta symbol'ün tepesinden kırk kere atlar. Virajlı bir yolda Symbol'ün Fiesta'nın arkasından gelme ihtimali yok. Üçüncü dördüncü virajda Fiesta gözden kaybolur.

Herkesin arabası kıymetlidir tabi ki ona bir şey diyemem, Allah kaza bela vermesin. Ama Symbol tamamen ekonomi odaklı üretilmiş ve sadece belli pazarlarda satışa sunulmuş bir model, arabanın kendinin zaten böyle bir iddiası yok. 

2008 1.4tdci 68bg ile 2011 1..5dci 65bg kıyasında fiesta symbol ün stop lambalarını izliyor hocam test edilip denendi. 75bg 1.5dci symbole zaten beraber yürüme şansları bile yok 1.4tdci 68bg in. Benim buradaki yorumum 130bin km üzerinde symboller ile yol yapmamızın verdiği tecrübeye dayalı bir yorumdu.

Fiesta ve Symbol 0-100 hızlanmasında tüm şartlar eşit iken araçlarda aynı 3 kişi varken denendiğinde symbol fiesta dan 5 sn daha erken ulaştı. 

Symbol kullanıcısı olarak aracın tofaş ile aynı gibi mukayese edilmesi garip geliyor bana

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ömer Lütfi ÜLKER yazdı:

2008 1.4tdci 68bg ile 2011 1..5dci 65bg kıyasında fiesta symbol ün stop lambalarını izliyor hocam test edilip denendi. 75bg 1.5dci symbole zaten beraber yürüme şansları bile yok 1.4tdci 68bg in. Benim buradaki yorumum 130bin km üzerinde symboller ile yol yapmamızın verdiği tecrübeye dayalı bir yorumdu.

Fiesta ve Symbol 0-100 hızlanmasında tüm şartlar eşit iken araçlarda aynı 3 kişi varken denendiğinde symbol fiesta dan 5 sn daha erken ulaştı. 

Symbol kullanıcısı olarak aracın tofaş ile aynı gibi mukayese edilmesi garip geliyor bana

 

0-100 hızlanmadan bahsetmedim, 1.4 tdci Fiesta'nın yavaş olduğunu ben de biliyorum, zamanında sıfır aldım kullandım, gitmediği için 6. ayında sattım. Ama o gitmeyen Fiesta ile virajlı yollarda kendinden çok daha hızlı arabalarla beraber gidebiliyordu. Burada da @Ali Darbaz yol tutuşundan şikayet ettiği için Fiesta önerdim ben ona. Ama yine 0-100'de 5 sn fark olmaz eşit şartlarda bence.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...