Coşku Mert Salı 20:56 Yazar Paylaş Salı 20:56 (düzenlendi) bu da islemlerin bastan sona videosu Salı 20:58 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 8 Yorum bağlantısı
Servet Aydın Salı 21:13 Paylaş Salı 21:13 Coşku eline sağlık. İlave olsun; iticiler çıktı ise mengene gibi aletle sıkıştırıp içinde kalan pis yağı boşaltma yapılması eski zamandan kalan sesleri keser. İlk marş sonrası bir kaç dakika şıkırtı gelir ve düzelir Yorum bağlantısı
Coşku Mert Salı 21:20 Yazar Paylaş Salı 21:20 Servet Aydın yazdı: Coşku eline sağlık. İlave olsun; iticiler çıktı ise mengene gibi aletle sıkıştırıp içinde kalan pis yağı boşaltma yapılması eski zamandan kalan sesleri keser. İlk marş sonrası bir kaç dakika şıkırtı gelir ve düzelir teşekkürler abi. sıkıştırıp bosaltmak bana pek saglikli gelmedi. parcalarina ayirip tek tek temizlemek daha garanti diye dusundum. biraz ugrastirici ama olsun 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Çarşamba 16:54 Paylaş Çarşamba 16:54 Elinize sağlık. Bir soru: Hepsini tek tek boşaltmak yerine, sıfır alınsaydı, ne kadara mal oluyordu? Zahmete değer mi diye merak ettim. Bir de en merak ettiğim, kompresyon değerlerini ölçecek misiniz? 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert Çarşamba 17:53 Yazar Paylaş Çarşamba 17:53 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Elinize sağlık. Bir soru: Hepsini tek tek boşaltmak yerine, sıfır alınsaydı, ne kadara mal oluyordu? Zahmete değer mi diye merak ettim. Bir de en merak ettiğim, kompresyon değerlerini ölçecek misiniz? iticilerin yenileri ina marka 16 adet 6.500 lira civari. o parayı vermektense 1 saatlik zahmete fazlasiyla deger bence biraz ara vereyim tamirat islerine, daha sonra ölçecegim. ben de merak ediyorum cunku Çarşamba 17:55 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Çarşamba 18:54 Paylaş Çarşamba 18:54 (düzenlendi) Coşku Mert yazdı: iticilerin yenileri ina marka 16 adet 6.500 lira civari. o parayı vermektense 1 saatlik zahmete fazlasiyla deger bence biraz ara vereyim tamirat islerine, daha sonra ölçecegim. ben de merak ediyorum cunku O silindir kapağından çıkan pasmı çamurmu her ne ise tüm kanalı tıkamış nasıl soğuyamıyordu kim bilir arabamın km neydi. Çarşamba 18:55 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Coşku Mert Çarşamba 20:02 Yazar Paylaş Çarşamba 20:02 Ali Darbaz yazdı: O silindir kapağından çıkan pasmı çamurmu her ne ise tüm kanalı tıkamış nasıl soğuyamıyordu kim bilir arabamın km neydi. pas degilde eskiden kalma cesme suyu ve yag karisimi gibi geldi bana. termostat govdesi ustundeki conta daha onceden yagi suya karistirmis ama tam temizlemeden yeni antifiriz ekledikleri icin kenar kose yerlerde birikmis kalmis. bende iken hararet 86 yi hic gecmiyordu soguma problemi yoktu bu goruntuye ragmen. simdi daha iyi soguyacaktir. km 213 bin su an 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) cesme suyu doldurdugum sistemi 2-3 defa doldur bosalttan sonra temiz hale getirip 3lt petrol ofisi yesil antifriz + icme suyu ekledim. havasini da aldim. islem tamamdir artik 👍 1 saat önce tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 18 dakika önce Paylaş 18 dakika önce Coşku Mert yazdı: cesme suyu doldurdugum sistemi 2-3 defa doldur bosalttan sonra temiz hale getirip 3lt petrol ofisi yesil antifriz + icme suyu ekledim. havasini da aldim. islem tamamdir artik 👍 Kap temizlense mis gibi olur Yorum bağlantısı
Recommended Posts